Goed idee, je kan er op gokken dat je optijd bent met de inschrijving en geluk hebt dat je er door komt, je kan ook voor de viavierdaagse gaan, is wel wat duurder, maar gegarandeerd een plekjequote:Op woensdag 5 juli 2023 13:47 schreef linebear het volgende:
Eerst dit jaar nog 2 marathons. Daarna ga ik er over nadenken:)
Oh, het weer over 1,5 week klopt toch niets van. Ik ga er dus vanuit dat het stralend weer wordt en zo tussen de 25 en 30 graden. Maar ik kan ernaast zitten.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:05 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Voor nu staat er alle dagen regen op het menu, hopelijk snachts ipv overdag
Hoe houden jullie je sokken droog? (Schoenen zijn van leer, ik draag een lange broek) ik heb last van overslag van de broek naar de sokken en zo wordt langzaam alles nat
Altijd. Maar ik gebruik ze alleen als mijn sokken echt door de regen doorweekt zijn, en dat gebeurt niet zo snel. Als ik onderweg mijn schoenen niet uit hoef te doen, dan doe ik dat ook echt niet.quote:
Ja, en ik wissel ze ook onderweg. Zeker bij warm weer is het lekker om halverwege even je voeten te luchten en droge sokken aan te trekken.quote:
Gamaschen?quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:05 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Voor nu staat er alle dagen regen op het menu, hopelijk snachts ipv overdag
Hoe houden jullie je sokken droog? (Schoenen zijn van leer, ik draag een lange broek) ik heb last van overslag van de broek naar de sokken en zo wordt langzaam alles nat
Dat moest ik googelenquote:
Het ziet wel prima uit tot nu toe. Hitte zal in elk geval achterwege blijven, stiekem ben ik daar wel heel blij omquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:05 schreef qltel het volgende:
Nou, er vallen dit jaar zo te zien geen dagen uit vanwege tropische warmte..![]()
![]()
![]()
![]()
En wie doorloopt heeft zo te zien ook geen last van regen. Ziet er allemaal prima uit dus.
Die oude bankstellen, afgezette vakken, hekjes en dergelijke langs de St. Anna vond ik best apart om te zien toen ik een paar jaar geleden een week voor de 4daagse bij het Radboud moest zijn. Maar wel mooi.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:03 schreef Janneke141 het volgende:
De stad is al volle bak in opbouw. Startterrein, tribunes, feestpodia, toiletten langs de route. Ouwe bankstellen langs de Sint Anna...
Ik weet niet zo goed wat ik van die vakken met rood/wit lint vind. Járen geleden had je er daar precies één van, namelijk schuin voor het ziekenhuis een vak met de tekst 'plaats gereserveerd voor de bewoners van verpleeghuis Kalorama'. Geen mens die het in zijn hoofd haalt om daarin te gaan staan natuurlijk. En dan had je nog wat verrotte bankstellen van studentenhuizen in de stad Maar tegenwoordig claimt iedere flapdrol op deze manier een heel stuk van de berm van de Via Gladiola. Rot een eind op, zorg gewoon dat je op tijd bent. Ik zou er niet wakker van liggen als de DAR op donderdag het hele spul leegtrekt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:14 schreef qltel het volgende:
[..]
Die oude bankstellen, afgezette vakken, hekjes en dergelijke langs de St. Anna vond ik best apart om te zien toen ik een paar jaar geleden een week voor de 4daagse bij het Radboud moest zijn. Maar wel mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:24 schreef Janneke141 het volgende:
Ik denk dat ik ook weet wat jij ervan vind..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik vind het wel vermakelijk en leuk dat het zo enorm leeft. Ik had nooit verwacht de eerste keer om tussen dranghekken met rijen mensen door te moeten lopen. En sommigen zullen dat heel vervelend vinden, maar ik vind het leuk!
De kraakwagen rijdt zo ongeveer achter de bezemwagen aan, dus dat ze achterblijven is niet zo'n probleem. Dit is hetzelfde principe als in een resort om negen uur je handdoek op een strandstoel leggen en dan om drie uur pas terugkomen. Asociaal.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:33 schreef Bzzzzp het volgende:
Alle mensen op de route zijn goud! Zeker leuk dat het zo leeft! ik vond de studenten bij de start ook erg vermakelijk.
Ik kan me de irritatie aan plekjes claimen met oude banken die daar vervolgens blijven staan zeker voorstellen, zeker als je er woont en met de zooi geconfronteerd wordt.
Volgend jaar net als met bekers: statiegeld op banken
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:47 schreef Bzzzzp het volgende:
spullen zijn ingepakt! Morgen ochtend richting Nijmegen!
🏕
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |