Neem aan van wel. Is een speciale motorbroek en veel mede lessers er ook al in gezien.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Mag je die spijkerbroek met examen aan?
Ow echtquote:Op woensdag 19 april 2023 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, mag zelfs zonder motorbroek volgens mij zijn alleen helm, degelijke schoenen of laarzen en handschoenen verplicht.
Motorkleding is sowieso beter natuurlijk, en ik denk dat de examinator er ook wel naar kijkt en er een oordeel bij heeft als je in een joggingbroek aan komt zetten of zo.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow echt
Dat wist ik niet. Ik was pas van plan een motorspijkerbroek te kopen als ik mijn rijbewijs heb.
Maar goed ik ben best een koukleumdus vind het wel prima zo
Ik heb uiteindelijk 6 lessen van 2 uur gehad voor avb. Morgen mijn theorie, dus ben heel benieuwd.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:30 schreef Mazikeen het volgende:
Ben nu theorie aan het leren, 22 jaar geleden geslaagd voor autorijbewijs.
Dus leren valt beetje tegen
22 mei theorie examen.
Ik hoop voor mijn vakantie eind juni wel mijn AVB te halen
Bij hoeveel lessen hebben jullie avb examen gedaan?
Viel me in de winkel wel op dat er tegenwoordig ook gewoon motor-joggingsbroeken zijnquote:Op woensdag 19 april 2023 19:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Motorkleding is sowieso beter natuurlijk, en ik denk dat de examinator er ook wel naar kijkt en er een oordeel bij heeft als je in een joggingbroek aan komt zetten of zo.
Ja true.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:49 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Viel me in de winkel wel op dat er tegenwoordig ook gewoon motor-joggingsbroeken zijn
Ik les 1,5 uur en zaterdag is mijn vierde lesquote:Op woensdag 19 april 2023 19:47 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk 6 lessen van 2 uur gehad voor avb. Morgen mijn theorie, dus ben heel benieuwd.
En had vandaag mijn 2e avd les. 23 mei examen (dan 8 lessen van 2 uur avd gehad).
Scoor je - als algemene indruk - geen punten mee.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Mag je die spijkerbroek met examen aan?
Ik ben al helemaal compleet. Het was gewoon een vraag omdat iemand een motorspijkerbroek had gekocht en daar reageerde ik opquote:Op zondag 30 april 2023 18:09 schreef Vallon het volgende:
[..]
Scoor je - als algemene indruk - geen punten mee.
Wanneer de rijschool het niet biedt, koop/leen desnoods een el cheapo motorbroek.
oe! Oude tijden herleven!quote:Op zondag 30 april 2023 20:56 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit zo stiekem eens rond te kijken voor een ~500cc eenpittertje![]()
Kan je nog even goed oefenen!quote:
Ik heb nu 4 avb lessen gehad.quote:
Dat was ik ook. Uiteindelijk AVB in 1x gehaald en viel me reuze mee. En nu heb ik weer meer angst voor het AVD examen omdat je daar niet helemaal weet wat je te wachten staat (gekke situaties/automobilisten), terwijl je bij AVB wist wat voor 'trucjes' je moest doen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:42 schreef Mazikeen het volgende:
Ben ook meer bang voor avb examen dan avd.
Uitwijkoefening vind ik leuk en daar ben ik niet bang voor. Snelle slalom en langzame slalom is ook makkie. Net als stapvoets. Noodstop lukt mij ook wel.quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:44 schreef El_Thijs het volgende:
AVB is best te doen, je mag meen ik 2 fouten maken, en elke oefening nog een keer doen als het 1x niet lukt. De uitwijkoefening krijg je volgens mij altijd, evenals stapvoets rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |