Wat fijn dat het jurkje past.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:03 schreef Nanuke het volgende:
Vandaag:
T: liga
B: moestuin
L: 2 boterhammen kaas en tomaat, ei erbij
B: 2 uur rondsjokken in de stad
T: churros met poedersuiker
T: biertje
A: boontjes met gehaktbal en satésaus.
Morgen is het weekend weer voorbij. Dus:
T: yoghurt met blauwe bes en nootjes
L: 4 crackers met smeerkaas
A: restjes van gister met aardappeltjes erbij
Oh, en -0,2 en mijn nieuwe jurkje past.
Absoluut! Ik ookquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn echt super bezig
Trots op jullie
Prima resultaat toch? Het begin is erquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 08:59 schreef MeisPluis het volgende:
O: havermout met appel, rozijnen en agavesiroop
T: blauwe bessen
L: omelet
T: appel
D: AVG
B: hardlopen of fietsen op mijn nieuwe wielrenfiets als ik die idd ga kopen vanmiddag
Wel in 2 weken inmiddels alweer een kilo kwijt. Nu doorzetten.
Wat bedoelen jullie met ''hier ook dik''? Dat je je dik voelt en niet lekker in je vel zit vandaag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 09:23 schreef Pinuts het volgende:
Hier ook dikbut maybe someday...
O: kwark
L: pokebowl + eitje
T: kersen
D: lasagne
Wat je zegt iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:17 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie met ''hier ook dik''? Dat je je dik voelt en niet lekker in je vel zit vandaag?
Dit ja, of bij een "nog steeds dik" staat de weegschaal stil tov de vorige weging.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:33 schreef Lonaa het volgende:
Als ik roep dat ik dik ben vandaag betekend dat niks meer of minder dan dat ik zwaarder ben op de weegschaal dan gisteren/vorige week.
O ja, heel begrijpelijk! Sterkte! Die 300 gram zijn er vast zo dubbel en dwars weer af.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat je zegt idd
maar ook dat ik driehonderd gram zwaarder was dan eergisteren
maar ongesteld & covid, dus vocht + niet lekker in mijn vel
Ja en het gaat altijd met een schommeling. Ik schommel rustig omlaag. Een tijdje terug was dit gewicht nog een doel, dus niks te klagen. Het feit dat ik hierover klaag is alleen maar mooi, want dat betekent heel wat overwinningenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:50 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
O ja, heel begrijpelijk! Sterkte! Die 300 gram zijn er vast zo dubbel en dwars weer af.
Denk dat je dan uiteindelijk meer calorieën hebt verbruikt dan genuttigdquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja, of bij een "nog steeds dik" staat de weegschaal stil tov de vorige weging.
Hier na het festival zo te zien nog steeds hetzelfde, dus win. Veel bier en onzinvoer, maar ook veel, heel veel beweging. Lopen, dansen en sjouwen met een wat grote tent voor een dag of drie.
Mwah, onderschat de inname ook niet hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:03 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Denk dat je dan uiteindelijk meer calorieën hebt verbruikt dan genuttigd
Welke fiets ga je kopen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 08:59 schreef MeisPluis het volgende:
O: havermout met appel, rozijnen en agavesiroop
T: blauwe bessen
L: omelet
T: appel
D: AVG
B: hardlopen of fietsen op mijn nieuwe wielrenfiets als ik die idd ga kopen vanmiddag
Wel in 2 weken inmiddels alweer een kilo kwijt. Nu doorzetten.
De Cube Axial WS Race of Sensa Firenze 105 disc … vandaag komt die eerste binnen en kan ik bepalen welk frame het beste bevalt want beide fietsframes (van de tweede niet helemaal het juiste model) staan dan bij de dealerquote:
En nee dat is niet genoeg, maar nu te laat om nog wat fatsoenlijks te eten. Morgen even wat uitgebreider eten om te compenseren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:15 schreef Nanuke het volgende:
T: yoghurt met muesli
L: salade met een broodje
A: afbakbroodjes, fruit en andere restjes.broodje knakworst, broodje salami
B: moestuin
T: pakje sultana's
Dat heb ik dus ook!! Heb echt de afgelopen twee dagen meer moeten eten om me beter te voelen, vooral koolhydraten. Raar hoe dat dan werkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb al 3 dagen HONGER.
Vandaag:
O: halve banaan
S: shoulder presses en wat dooie puppy werk
T: shake met skyr, whey, fruit
L: ik denk tosti ham/kaas
D: gehaktballetjes met griekse salade en tzaziki. Misschien broodje erbij.
T: blauwe bessen. misschien eiwitreep.
Mooie progressie!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:01 schreef Cathmar het volgende:
Mijn bmi is van 30.4 naar 26.8. Nog 5,5 kilo tot ik in de Gezond Gewicht categorie zit!
Wauw, goed bezig!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:01 schreef Cathmar het volgende:
Mijn bmi is van 30.4 naar 26.8. Nog 5,5 kilo tot ik in de Gezond Gewicht categorie zit!
Super! Lekker bezig!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:01 schreef Cathmar het volgende:
Zo, daar zit vaart inquote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:01 schreef Cathmar het volgende:
Bij mij is het cyclus-gerelateerd.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:57 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook!! Heb echt de afgelopen twee dagen meer moeten eten om me beter te voelen, vooral koolhydraten. Raar hoe dat dan werkt.
Niet helemaal volgens planning, maar opzich oké, morgen wat extra groenten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Morgen is het plan:
O: half-half Griekse yoghurt en skyr met een banaan en een lepel pindakaas
B: personal training
L1 twee boterhammen met aardbeien
L2: twee boterhammen zelfgemaakte tonijnsalade
D: gemarineerde kipfilet met rijst en broccoli tosti waldkornbrood
tussendoor nog half bakje frambozen en half bakje blauwe bessen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |