quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Volgens @ZKA komt Ramazani of Gnonto ook nog. Sinisterra vervangen door Idrissi zou wel heel matig zijn. Idrissi is leuk voor erbij maar niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik denk dat de voorhoede met Idrissi en Gimenez wel klaar is, alle plekken zijn dan minimaal dubbel bezet. Dus geen Gnonto.
Een soort Aldi versie van Robben aan de linkerkant inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:23 schreef El-Stinho het volgende:
Als iemand weet hoe Idrissi voor het eerst in 27 maanden aan de praat moet worden gebracht, is Slot het wel.
Verder wel een extreme one trick pony.
Gewoon een ontzettend twijfelgeval wat mij betreft. Als ie het AZ niveau weer krijgt is het een uitstekende speler. Als ie dat niet krijgt, en de laatste 2 jaar lijken wat dat betreft een voorbode te zijn, is het erg matig.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgens @:ZKA komt Ramazani of Gnonto ook nog. Sinisterra vervangen door Idrissi zou wel heel matig zijn. Idrissi is leuk voor erbij maar niet meer dan dat.
Net als met Alireza?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geloof Arne blind wat betreft Idrissi.![]()
Net als met Ali.quote:
Wat een onbeperkt vertrouwen heb jij toch in de medemens.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als met Ali.![]()
Ik geef Ali ook gewoon nog wel een kans dit seizoen, kan best nog wel wat worden.
Bozenik had ik al na 1 wedstrijd afgeschreven.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een onbeperkt vertrouwen heb jij toch in de medemens.
Heeft wel een hele fijne linker, maar ook hij mist weer te veel snelheid voor de buitenkanten.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon een ontzettend twijfelgeval wat mij betreft. Als ie het AZ niveau weer krijgt is het een uitstekende speler. Als ie dat niet krijgt, en de laatste 2 jaar lijken wat dat betreft een voorbode te zijn, is het erg matig.
Dus ja, als vervanger van Sini is het niet best vooralsnog.
Het is bijna augustus, erg benieuwd wat er aan het einde van die maand nou echt staat.
Linssen een complete spits, ja hoor het is gewoon wisselen van een lamme naar een blindequote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eigenlijk had je Linssen niet voor een appel en een ei weg moeten doen. Hele complete spits was dat op eredivisie niveau. Alsof je een Volkswagen weg doet omdat je graag een Mercedes wilt, maar uiteindelijk kom je uit bij een Skoda en ben je er per saldo op achteruit gegaan.
Om een of andere reden gunt Feyenoord het spelers om nog even hun zakken te vullen in het buitenland. El Ahmadi mocht ook zo weg. Zelfs een club als ADO Den Haag laat zich niet zo makkelijk de kaas van het brood eten door spelers, zoals toen Kramer naar de woestijn wilde bijvoorbeeld.
Alsof Bryan Linssen een clubicoon is die je een buitenlands avontuur niet kunt weigeren. Als technisch directeur moet je het belang van de club toch voorop stellen? Dat is blijkbaar teveel gevraagd.
Ik ga naar de Gamma voor een touw.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:49 schreef Caland het volgende:
Wekenlang dropt @:zka elke dag een best toffe naam en uiteindelijk komen Idrissi, een back van Volendam en waarschijnlijk wordt er ergens eind deze week nog een hengeltje uitgegooid naar Bazoer
Feyenoord
Het lijkt me duidelijk dat Frank Arnesen de bron van ZKA isquote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:49 schreef Caland het volgende:
Wekenlang dropt @:zka elke dag een best toffe naam en uiteindelijk komen Idrissi, een back van Volendam en waarschijnlijk wordt er ergens eind deze week nog een hengeltje uitgegooid naar Bazoer
Feyenoord
Ach, voor de toffe namen waren het ook Ekkelenkamp en Sinkgraven, dus tja.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:49 schreef Caland het volgende:
Feyenoord
Laten we hopen dat dit is om ZKA om de tuin te leiden. Dit kan toch niet waar zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:49 schreef Caland het volgende:
Feyenoord
Hier gestopt met lezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eigenlijk had je Linssen niet voor een appel en een ei weg moeten doen. Hele complete spits was dat
Als je die vergelijking wilt maken, dan gaat ie scheef op het punt dat je erop achteruit zou gaan als je een Volkswagen inruilt voor een Skodaquote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eigenlijk had je Linssen niet voor een appel en een ei weg moeten doen. Hele complete spits was dat op eredivisie niveau. Alsof je een Volkswagen weg doet omdat je graag een Mercedes wilt, maar uiteindelijk kom je uit bij een Skoda en ben je er per saldo op achteruit gegaan.
...
Maatsen liet Feyenoord lopen toch? Weet niet of meer salaris had geholpenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:55 schreef fetX het volgende:
Zijn er zo weinig linksbacks dat je op Quaqliata (ofzo) en deze Engelsman uitkomt? Wat een enorme fout om Maatsen dan te laten lopen zeg. Mijn hemel.
Die is wel zo goed als zeker binnen, ja. Officiële #announce zal morgen of overmorgen wel volgen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:58 schreef Cupfighter het volgende:
Is die Mexicaan inmiddels binnen gehengeld?
Weet dat het een omgeturnde linksback is, dat is alles.quote:
Ik las wel dat Kraay enthousiast was.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet dat het een omgeturnde linksback is, dat is alles.
Dat is wel erg fijn, lijkt me een goede aanwinstquote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Die is wel zo goed als zeker binnen, ja. Officiële #announce zal morgen of overmorgen wel volgen.
Tja. Als ‘ie ook maar 80% van zijn niveau haalt als bij AZ is het op dit moment al een (flinke) versterking.quote:
Zegt ZKA dat?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:54 schreef fetX het volgende:
Oké, naast Idrissi dus nog een buitenspeler. Lijkt me dat Walemark dan verhuurd gaat worden.
Wel 2 assistsquote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:05 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Wel 4 hele wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen.
Toppertje.
breekt wel sneller door dan Antonucciquote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel 2 assists
Dat is 0,5 assist per wedstrijd
Goede statistieken
Jep.quote:
Oh dat stukje. Ja oke.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Jep.
‘Ook komend seizoen wil Sevilla zijn rechtsbenige vleugelaanvaller weer uitlenen. Zijn derde uitleenbeurt moet op korte termijn afgerond worden met Feyenoord. De Rotterdammers werken daarbuiten ook nog aan komst van Largie Ramazani en/of Wilfried Gnonto, waarvan eerstgenoemde dichterbij lijkt te zijn.’
Van 1908.nl
Dit is wel weer heel overdreven wat betreft Idrissi.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:15 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een hoop stront haal je voor de aanval in huis dan met die Danilo en Idrissi.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al 2,5 jaar geen goede wedstrijd gespeeld tochquote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is wel weer heel overdreven wat betreft Idrissi.
Bij Ajax was ik toen best hoopvol maar die kwam nog geen pion voorbij.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al 2,5 jaar geen goede wedstrijd gespeeld toch
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt iets om enthousiast van te worden dus. Hopelijk, mocht deze gast komen, komt er dan nog een betere linksback en is dit een halve noodgreep.
Nee ik heb dood lopen ergeren aan die gastquote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Ajax was ik toen best hoopvol maar die kwam nog geen pion voorbij.
Dit lijk mij niet iemand voor de basis nee. Als backup is het prima en wie weet kan hij nog een (flinke) stap maken dan. Zal ook niet de hoofdprijs kosten.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank.
Niet echt iets om enthousiast van te worden dus. Hopelijk, mocht deze gast komen, komt er dan nog een betere linksback en is dit een halve noodgreep.
Nee klopt, maar een 'hoop stront' is het ook weer niet lijkt mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al 2,5 jaar geen goede wedstrijd gespeeld toch
Dan houden we ons daar voorlopig maar aan vast, want jij hebt wel bewezen echt kijk op het spelletje te hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee klopt, maar een 'hoop stront' is het ook weer niet lijkt mij.
Maar dat is dan puur op wat hij voor die 2,5 jaar liet zien.
Niet helemaal juist volgens mij. Bij Cadiz deed die het redelijk meen ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt, roze kameraad.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dan houden we ons daar voorlopig maar aan vast, want jij hebt wel bewezen echt kijk op het spelletje te hebben.
Slim om inderdaad te kijken naar wat hij voor die 2,5 jaar liet zien in plaats van de afgelopen 2,5 jaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hebben we echt helemaal niks aan. Eerder uit de jeugd weggestuurd, bij AZ 1 goed seizoen gedraaid. Bij Ajax gefaald, bij Cadiz gefaald. Ook nog het type speler wat ik helemaal niet graag bij Feyenoord zie. Egoïstisch, schieten uit alle hoeken en standen. Altijd maar dribbelen. Ook bij Groningen een conflict met de trainer gehad.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is wel weer heel overdreven wat betreft Idrissi.
Zo vindt user Scrummie het ook een fantastische deal om de succesvolle spits van Feyenoord voor 1,3 miljoen te verkopen. Voor dat geld koop je nog geeneens de linksback van een eredivisie degradant maar dit geheel terzijde allemaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:06 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Slim om inderdaad te kijken naar wat hij voor die 2,5 jaar liet zien in plaats van de afgelopen 2,5 jaar.
Ik ben om, fantastische huur!
Blijf dat jezelf maar vertellen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Backie van Volendam zal vast dienen als back up voor de LB positie. Zal wel nog een nr.1 gehaald worden
Maar dat was duidelijk @ZKA die iets te happig was voor primeurtjes en alles hoorde van zaakwaarnemers die hun spelers beter op de markt wilden krijgen. Daar is ie gelukkig wel mee gekapt. Vrees dat dit serieus is.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, voor de toffe namen waren het ook Ekkelenkamp en Sinkgraven, dus tja.
Neem aan dat dat gewoon Bijlow is toch??quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Backie van Volendam zal vast dienen als back up voor de LB positie. Zal wel nog een nr.1 gehaald worden
Bij Feyenoord kan je niks aannemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat dat gewoon Bijlow is toch??
Liever kwaliteit dan kwantiteit, wat jij?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nouja het zijn spelers en vrij goedkoop zullen we maar zeggen.
Deze ga ik niet inkoppen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liever kwaliteit dan kwantiteit, wat jij?
Als ze maar Nederlands spreken!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liever kwaliteit dan kwantiteit, wat jij?
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ze maar Nederlands spreken!
Godverdommequote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als ze maar Nederlands spreken!
is? als hij dat is dan kwam hij niet naar Feyenoord maar wel een speler die ooit een niveau gehaald heeft wat interessant is, nu is de vraag of hij dat weer kan aantikkenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nu even serieus. Idrissi is natuurlijk een uitstekende versterking die heeft aangetoond veel goals te kunnen maken. En met Slot heeft samengewerkt. Die back geen idee. @:el-stinho
En ook alledrie, volgens mij, op aandringen van Slot en niet zozeer vanuit de scouting. Net zoals dat linksbackje die uit de koker van Hulshof komt.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:40 schreef hhh38 het volgende:
Dit is er weer 1 uit de kringloopwinkel. Na Alireza en Dilrosun weer een speler die ooit heeft laten zien te kunnen voetballen maar wordt afgedankt door z'n laatste club
Als je dan toch een budget linksback wil had je beter die gozer van Heracles kunnen halen, maar goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:44 schreef fetX het volgende:
Ik snap scepsis rondom Idrissi wel, maar ik vind het ‘t ook wel waard om het te proberen. Er komt nog een buitenspeler bij en dat zal dan dus wel die Razmani (wie?) worden.
En die back komt dan dus ook. Ga ervan uit dat er dan nog een andere back komt, maar goed het blijft Feyenoord dus je weet het nooit
In het geval van die Murkin niet zo gek, toch? Dat is (blijkbaar) een talent dus waarschijnlijk niet iemand die er direct staat. Lijkt me wel noodzakelijk om dan een back te hebben waar je van mag verwachten dat ‘ie er direct staat.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:46 schreef GGMM het volgende:
Wel een beetje apart dat er van alle 2 die spelers wordt gezegd 'Ja als er maar een speler komt die op die positie speelt die beter is dan mogen ze komen'.
Waarom staat er plotseling een Engels woord in een verder Nederlands zinnetjequote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die had zich toch ook wel wat anders voorgesteld dan het lelijke Kopenhagen denk ik.
Borussia had hem goed kunnen gebruiken nu Haller een tijdje afwezig is.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die had zich toch ook wel wat anders voorgesteld dan het lelijke Kopenhagen denk ik.
Murkin is al 22 die moet er wel na een paar wedstrijden staan anders niet halen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:51 schreef fetX het volgende:
[..]
In het geval van die Murkin niet zo gek, toch? Dat is (blijkbaar) een talent dus waarschijnlijk niet iemand die er direct staat. Lijkt me wel noodzakelijk om dan een back te hebben waar je van mag verwachten dat ‘ie er direct staat.
Idrissi is een ander verhaal. Van mij hoefde die niet echt te komen eigenlijk, maar ergens snap ik best dat ze het proberen.
Als dat je verwachting is moet je nooit een speler halen uit de KKD, want er zullen zelden tot nooit spelers uit de KKD direct staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Murkin is al 22 die moet er wel na een paar wedstrijden staan anders niet halen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nu even serieus. Idrissi is natuurlijk een uitstekende versterking die heeft aangetoond veel goals te kunnen maken. En met Slot heeft samengewerkt. Die back geen idee. @:el-stinho
Een speler halen uit de KKD die er meteen moet staan lijkt mij een illusie, die gaan ook niet naar Feyenoord toe maar naar het buitenland. Zo'n speler kost tegenwoordig ook gewoon miljoen(en).quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Murkin is al 22 die moet er wel na een paar wedstrijden staan anders niet halen.
Ach ja, Aursnes haalden we ook voor een paar ton.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een speler halen uit de KKD die er meteen moet staan lijkt mij een illusie, die gaan ook niet naar Feyenoord toe maar naar het buitenland. Zo'n speler kost tegenwoordig ook gewoon miljoen(en).
(zie van de Ven, die het daar ook lastig heeft)
Wat dat betreft vind ik het heel interessant welke keuzes er gemaakt worden, omdat ik erop vertrouw dat er een idee achter zit. Elke naam is eigenlijk een behoorlijke verrassing.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach ja, Aursnes haalden we ook voor een paar ton.
Soms zitten er wel verrassingen tussen die goedkope aankopen of spelers afkomstig van laaggeklasseerde clubs.
Ik weet ook nog wel dat eind jaren 90 supporters zich afvroegen wat we toch met die Patrick Paauwe moesten van Fortuna Sittard, of iets later met Tomasz Rsaza afkomstig van de Graafschap bijvoorbeeld.
Bijna een kopie, behalve meer goals en (veel) minder assists. Idrissi heeft wel meer oogkleppen opquote:
Alleen relevant als Idrissi zijn oude niveau van 3 jaar geleden weer weet te vinden natuurlijk.quote:
Bij Jahanbakhsh zie je bepaalde kwaliteiten ook gewoon niet meer. Het is erg traag en voorspelbaar en dat lijkt iets definitiefs. Bij Idrissi zie ik eerder gebeuren dat ie terug op z'n oude niveau komtquote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen relevant als Idrissi zijn oude niveau van 3 jaar geleden weer weet te vinden natuurlijk.
Maar op zich vertrouw ik wel dat Arne Slot veel spelers wel weer aan het voetballen weet te krijgen.
Aan de andere kant is dat nog niet gelukt met Jahanbakhsh.
Ik help het je hopen. Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Jahanbakhsh zie je bepaalde kwaliteiten ook gewoon niet meer. Het is erg traag en voorspelbaar en dat lijkt iets definitiefs. Bij Idrissi zie ik eerder gebeuren dat ie terug op z'n oude niveau komt
Hij is 2 jaar jonger en niet geplaagd door meerdere blessures de afgelopen jaren (1 blessure van 2 maanden maar dat is alweer bijna 2 jaar geleden)quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Waar baseer je dat op?
Overigens denk ik nog steeds dat Jahanbakhsh het van zich af kan schudden. Het is gewoon onbestaanbaar in mijn hoofd dat iemand ineens het vermogen verliest om goed te kunnen voetballen. Misschien een sportpsycholoog?
Dit is ook precies de reden waarom ik fenk dat Dilrosun gaat tegenvallen. Zelfde verhaal een beetje als Jahanbaksh met veel blessures..quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Jahanbakhsh zie je bepaalde kwaliteiten ook gewoon niet meer. Het is erg traag en voorspelbaar en dat lijkt iets definitiefs. Bij Idrissi zie ik eerder gebeuren dat ie terug op z'n oude niveau komt
Afgelopen seizoen wel het hele seizoen fit gebleven en nog weer wat jonger.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is ook precies de reden waarom ik fenk dat Dilrosun gaat tegenvallen. Zelfde verhaal een beetje als Jahanbaksh met veel blessures..
denk dat ook een beetje is dat hij 1 topseizoen draaide bij AZ waar hij boven zichzelf uitsteeg en daarop verkocht is, dat blijft hangen maar is waarschijnlijk z'n niveau nietquote:
Maar het seizoen ervoor en bij NEC was ie ook al goed. Als ie dat niveau had aangetikt vorig seizoen was het ook al goed geweest.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat ook een beetje is dat hij 1 topseizoen draaide bij AZ waar hij boven zichzelf uitsteeg en daarop verkocht is, dat blijft hangen maar is waarschijnlijk z'n niveau niet
Hij begon toch wel redelijk bij ons, paar mooie goals gescoord ook. Daarna was het echt kut met dadels.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar het seizoen ervoor en bij NEC was ie ook al goed. Als ie dat niveau had aangetikt vorig seizoen was het ook al goed geweest.
Oneens die had toen bij nec ook al dat niveau was het wonder uit het azc wat kwam aanwandelen zeg maar.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat ook een beetje is dat hij 1 topseizoen draaide bij AZ waar hij boven zichzelf uitsteeg en daarop verkocht is, dat blijft hangen maar is waarschijnlijk z'n niveau niet
Niet echt. Uit een goed gezin, gewoon gescout door NEC en ging hier al vrij vlot Nederlands studeren.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oneens die had toen bij nec ook al dat niveau was het wonder uit het azc wat kwam aanwandelen zeg maar.
Het is vooral zonde dat je zoveel spelers binnenhaalt waarvan de kans nihil is dat ze ooit goed genoeg zullen zijn. Zie Wieffer en Danilo en vermoedelijk die Engelse lb van Volendam. Taabouni wil ik nog wel het voordeel van de twijfel geven. Maar je zit ook nog met Antonucci, Diemers, Conteh en Bozenik.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:25 schreef De_Pel het volgende:
Ik word niet zo gelukkig van de geruchten van vandaag.
Tevens is de selectie volgens AD weer 1 pionnetje smaller…
Maar waarom wil je een jeugdspeler van AZ wél de kans geven Wieffer die je nog maar net een helftje hebt zien spelen en die linksback niet? En Antonucci zit al bij Volendam, Diemers mag niet meetrainen en gaat ook gewoon weg, Conteh is al weg en Bozenik ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is vooral zonde dat je zoveel spelers binnenhaalt waarvan de kans nihil is dat ze ooit goed genoeg zullen zijn. Zie Wieffer en Danilo en vermoedelijk die Engelse lb van Volendam. Taabouni wil ik nog wel het voordeel van de twijfel geven. Maar je zit ook nog met Antonucci, Diemers, Conteh en Bozenik.
Nou dan geven we Wieffer ook een kans. Heb alleen van Taabouni nog wel leuke dingen gezien in de voorbereiding en het scheelt nog dik 2,5 jaar tussen die 2. En kwa ervaring scheelt het niet zoveel. Ja en dat is dan ook het 'probleem'. Uiteindelijk mogen ze allemaal toch weer weg.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar waarom wil je een jeugdspeler van AZ wél de kans geven Wieffer die je nog maar net een helftje hebt zien spelen niet? En Antonucci zit al bij Volendam, Diemers mag niet meetrainen en gaat ook gewoon weg, Conteh is al weg en Bozenik ook.
Ach ja, als het Slot wéér lukt hebben we volgend jaar in elk geval iets te lachen als we weer een kijkje terug in de tijd nemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:18 schreef fetX het volgende:
Wat een topic kan dit zijn. Jantje lacht, Jantje huilt.
Dit is niet eens meer opportunisme, de helft van de users hier is labielquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:18 schreef fetX het volgende:
Wat een topic kan dit zijn. Jantje lacht, Jantje huilt.
Dat denk ik ook. Spelers bij Feyenoord worden altijd op een of andere manier anders beoordeeld. Twente haalt Vlap, Tzolis en Brenet en dan hebben ze opeens een beter elftal dan Feyenoord. Haalt Feyenoord Idrissi, Dilrosun, Danilo of Hendrix dan kunnen ze er opeens niets van.quote:
Vlap, Tzoslis en Brenet zouden bij Feyenoord in de basis staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:32 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Spelers bij Feyenoord worden altijd op een of andere manier anders beoordeeld. Twente haalt Vlap, Tzolis en Brenet en dan hebben ze opeens een beter elftal dan Feyenoord. Haalt Feyenoord Idrissi, Dilrosun, Danilo of Hendrix dan kunnen ze er opeens niets van.
Ja precies wat ik bedoel. Opeens zouden Vlap en Brenet in de basis staan tov Szymanski en Geertruida? Precies wat ik bedoel dus...quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:49 schreef here2go het volgende:
[..]
Vlap, Tzoslis en Brenet zouden bij Feyenoord in de basis staan.
Had Vlap liever bij PSV gezien dan Till(ook een nuttige speler btw)
Haha, neequote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:49 schreef here2go het volgende:
[..]
Vlap, Tzoslis en Brenet zouden bij Feyenoord in de basis staan.
Had Vlap liever bij PSV gezien dan Till(ook een nuttige speler btw)
Niet? Welke zwakke punten heeft ie wat die positie betreft?quote:Op woensdag 27 juli 2022 00:04 schreef Caland het volgende:
Maar niet echt een 6, dus waar moet ‘ie staan
Feestquote:Op woensdag 27 juli 2022 00:12 schreef Scrummie het volgende:
Vier zo goed als 'DONE DEALS' op dit moment dus;
Gimenez, Timber, Idrissi en die Engelse gozer..
Zou hem het liefst gewoon verhuren aan Excelsior. Effe een (half) jaartje zonder enige druk wekelijks 90 minuten ballen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Waar baseer je dat op?
Overigens denk ik nog steeds dat Jahanbakhsh het van zich af kan schudden. Het is gewoon onbestaanbaar in mijn hoofd dat iemand ineens het vermogen verliest om goed te kunnen voetballen. Misschien een sportpsycholoog?
Op zich niet heel gek toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is niet eens meer opportunisme, de helft van de users hier is labiel
Eerst zien dan geloven. Wil best aannemen dat ie liever hier heen komt omdat ze hem daar als back willen, maar moet nog maar zien dat we hem kunnen betalen. Tenzij Utrecht ook 50% van de rechten en evt 40% later wil doen.quote:
Mag toch hopen dat er idd nog iets bij komt in de breedte tegen het sluiten van de markt, ongeacht of dat een huur of koop is.quote:Op woensdag 27 juli 2022 00:14 schreef Scrummie het volgende:
Als je dan toch nog die Hancko kan halen voor linksback en eventueel centraal, is het voor nu wel even klaar denk ik, en dan hopen op 1 of 2 buitenkansjes wat dichter op de deadline aan.
:’( !!!quote:Op woensdag 27 juli 2022 00:33 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ik wil de sfeer hier niet verpesten, maar ik was na het lezen van dit draadje juist net overtuigd dat we hem beter niet konden halen
Oh oh.quote:De 21-jarige spits speelde dinsdagnacht nog mee in de competitie wedstrijd tegen San Luis. De wedstrijd eindigde uiteindelijk in een 0-0 eindstand. Gimenez kon de wedstrijd niet volledig uitspelen, maar de trainer gaf na afloop van de wedstrijd aan dat zijn blessure niet ernstig is en zijn wissel vooral uit voorzorg. Zijn ploeggenoten wensen hem veel succes: ''Ik ben er zeker van dat hij buitengewoon succesvol zal zijn.''
Prima, jonge talentvolle Nederlandse speler.quote:Op woensdag 27 juli 2022 07:36 schreef Pistolero het volgende:
Met een beetje pech wordt Timber dus de duurste inkomende transfer ooit voor Feyenoord. Weet niet helemaal watbik daar nou van moet denken..
Prima. Die jongen heeft een goede instelling.quote:Op woensdag 27 juli 2022 07:36 schreef Pistolero het volgende:
Met een beetje pech wordt Timber dus de duurste inkomende transfer ooit voor Feyenoord. Weet niet helemaal watbik daar nou van moet denken..
Ik vind hem maar overschat en een paar klassen minder dan Aursnes of Kokcu. Om daar nou iets van 8 miljoen voor te betalen gaat wel heel ver.quote:Op woensdag 27 juli 2022 07:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Prima, jonge talentvolle Nederlandse speler.
7,5 miljoen zou ik nog wel prima vinden. Maar wat Stef de Bont van VI zegt zou wel echt belachelijk zijn. Haller ging voor 12 miljoen weg. Kan het mij nauwelijks voorstellen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 07:36 schreef Pistolero het volgende:
Nederlandse jongen. Kent de taal, kent de stad.quote:Op woensdag 27 juli 2022 07:36 schreef Pistolero het volgende:
Lekker relevant dat hij op zijn 12e weg is gegaan.quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Dus we gaan een dure speler terug halen die in de jeugdopleiding van Feyenoord zat?
Tering, dit kan toch niet joh.quote:Op woensdag 27 juli 2022 07:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
7,5 miljoen zou ik nog wel prima vinden. Maar wat Stef de Bont van VI zegt zou wel echt belachelijk zijn. Haller ging voor 12 miljoen weg. Kan het mij nauwelijks voorstellen.
[ twitter ]
https://www.transfermarkt.nl/fc-utrecht/rekordabgaenge/verein/200quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tering, dit kan toch niet joh.
Edit: waar haal je die 12 miljoen vandaan trouwens, ik lees 7.
Geloof ik echt niks van. Feyenoord zie ik al geen 10 miljoen uitgeven aan één speler, laat staan 12 tot 13 miljoen.quote:
Max 9,5 miljoen dus. Veel geld...maar ja we weten nu ook dat Feyenoord niet bang is om 10 miljoen voor Szymanski te betalen als die echt goed blijkt te zijn. Als het geld er volgend jaar nog is dan...quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geloof ik echt niks van. Feyenoord zie ik al geen 10 miljoen uitgeven aan één speler, laat staan 12 tot 13 miljoen.
Zeker niet omdat Feyenoord schijnbaar nog steeds creatief moet omgaan met het geld dat ze uitgeven.
Niet echt de Noa Lang weg wat dat betreft, daar is Feyenoord vooral zelf de fout ingegaanquote:Op woensdag 27 juli 2022 08:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Dus we gaan een dure speler terug halen die in de jeugdopleiding van Feyenoord zat?
leuk dat het kan toch en die Timbers kijken gewoon wat het beste voor hun zelf is, zijn geen logo kussersquote:Op woensdag 27 juli 2022 08:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt de Noa Lang weg wat dat betreft, daar is Feyenoord vooral zelf de fout ingegaan
Sympathieke gasten ook wel die broertjes, spreken ze op varkenoord nooit echt kwaad over
Ik ben blij met z’n komst, maar als dit klopt is het een bizar hoge prijs. Dan moet Aursnes wel weggaan, anders is het niet te verantwoorden.quote:
Daaromquote:Op woensdag 27 juli 2022 08:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuk dat het kan toch en die Timbers kijken gewoon wat het beste voor hun zelf is, zijn geen logo kussers
Ook omdat de schatting was dat er iets van 15 beschikbaar was tochquote:Op woensdag 27 juli 2022 08:23 schreef fetX het volgende:
Het lijkt me inderdaad dat Aursnes gaat vertrekken dan.
Dilrosun 3,5
Timber 8,5
Gimenez 6
Szymanski huur (+ optie tot koop 10m)
Idrissi huur
Loopt aardig in de papieren zo.
Klopt. Maar goed dat zijn altijd schattingen. Tot nu toe kon Feyenoord altijd meer uitgeven dan werd gezegd. Anderzijds worden deze bedragen vast niet allemaal in 1x overgemaakt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook omdat de schatting was dat er iets van 15 beschikbaar was toch
Nee 4 voor Gimenez. Loopt idd aardig in de papieren. En wil je deze spelers volgend jaar volledig (Gimenez 90%) binnenhalen dan moet je nog zo'n 14 miljoen aftikken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:23 schreef fetX het volgende:
Dilrosun 3,5
Timber 8,5
Gimenez 6 (voor in eerste instantie 50%)
Idrissi huur
En als die naar Ajax was gegaan dan had je wss iets gepost als:quote:Op woensdag 27 juli 2022 07:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind hem maar overschat en een paar klassen minder dan Aursnes of Kokcu. Om daar nou iets van 8 miljoen voor te betalen gaat wel heel ver.
Stef de Bont.quote:Op woensdag 27 juli 2022 07:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
7,5 miljoen zou ik nog wel prima vinden. Maar wat Stef de Bont van VI zegt zou wel echt belachelijk zijn. Haller ging voor 12 miljoen weg. Kan het mij nauwelijks voorstellen.
[ twitter ]
Die huur van Szymanski kost sowieso al 2 miljoen toch?quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:23 schreef fetX het volgende:
Dilrosun 3,5
Timber 8,5
Idrissi huur
Hij ging dus uit van een recordbedrag van 7 miljoen voor Haller. Die 12 miljoen is inclusief behaalde bonussen.quote:
Um, nou nee.quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
En als die naar Ajax was gegaan dan had je wss iets gepost als:
'Wat een gebrek aan daadkracht, doodziek deze club'
Buitenlandse spelers uit Rusland mogen toch kosteloos een jaar elders tekenen?quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die huur van Szymanski kost sowieso al 2 miljoen toch?
Tja. Als je alleen uitgaat van het vaste bedrag kun je er een recordtransfer van maken ja.quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij ging dus uit van een recordbedrag van 7 miljoen voor Haller. Die 12 miljoen is inclusief behaalde bonussen.
Maar dan hadden we die optie tot koop waarschijnlijk niet gekregen. We hebben moeten onderhandelen met Dinamoquote:Op woensdag 27 juli 2022 08:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Buitenlandse spelers uit Rusland mogen toch kosteloos een jaar elders tekenen?
Valt mee toch, je verkoopt (tot nu toe, wellicht aursnes er nog bij) voor 40 miljoen 2 spelers en haalt er 5 voor terug voor 20. Prima dusquote:Op woensdag 27 juli 2022 08:23 schreef fetX het volgende:
Dilrosun 3,5
Timber 8,5
Idrissi huur
Dat is wel heel optimistisch gerekend.quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Valt mee toch, je verkoopt (tot nu toe, wellicht aursnes er nog bij) voor 40 miljoen 2 spelers en haalt er 5 voor terug voor 20. Prima dus
Geen idee, ik weet alleen dat er op dit moment geen betalingen naar Rusland mogen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar dan hadden we die optie tot koop waarschijnlijk niet gekregen. We hebben moeten onderhandelen met Dinamo
Bedoel je door schulden? Of denk je wat wat netto van die 40 miljoen bruto binnenkomt allemaal uitgaat naar deze transfers. Want dat is uiteraard niet het geval. En dat bedoelt alopio ook nietquote:Op woensdag 27 juli 2022 08:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is wel heel optimistisch gerekend.Denk dat (als alles zo blijft) er nauwelijks nog een miljoen aan transfergeld over is.
Dat kan met een schimmige constructie worden opgelost. Heeft PSV ook gedaan bij Tilquote:Op woensdag 27 juli 2022 08:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen dat er op dit moment geen betalingen naar Rusland mogen.
Nee ik reken dan alle afkoopsommen mee, dus ook al die 10 miljoen voor die Pool.quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bedoel je door schulden? Of denk je wat wat netto van die 40 miljoen bruto binnenkomt allemaal uitgaat naar deze transfers. Want dat is uiteraard niet het geval. En dat bedoelt alopio ook niet
Ja geen idee zie het iig nergens staan behalve op Transfermarkt dat er 2 miljoen is betaald.quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan met een schimmige constructie worden opgelost. Heeft PSV ook gedaan bij Til
Die reken ik pas volgend seizoen mee he, waar je dus misschien weer andere inkomsten van transfers bij hebtquote:Op woensdag 27 juli 2022 08:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee ik reken dan alle afkoopsommen mee, dus ook al die 10 miljoen voor die Pool.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Intelligente en nuchtere gozer. Daar kan Slot wel weer een briljantje van maken.
tYpiScH FeYenoOrdquote:Op woensdag 27 juli 2022 08:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dachten we eindelijk een speler in vorm te halen die er gelijk staat
Nou dat laatste sowieso nietquote:Op woensdag 27 juli 2022 08:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben wel meer dan 40 volgens mij. Onder andere Linssen weg ook al was dat niet veel. En flink wat salaris vrij gekomen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Valt mee toch, je verkoopt (tot nu toe, wellicht aursnes er nog bij) voor 40 miljoen 2 spelers en haalt er 5 voor terug voor 20. Prima dus
Erg zonde, maar ook een erg groot compliment voor de scouting. Wel heel benieuwd hoe het middenveld er komend seizoen uit komt te zien, dat zal je als hij vertrekt toch anders moeten neerzetten of er wellicht nog één bijhalen.quote:
Op zo'n korte termijn een speler voor 3000% meer verkopen is wel echt grote klasse inderdaadquote:Op woensdag 27 juli 2022 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg zonde, maar ook een erg groot compliment voor de scouting. Wel heel benieuwd hoe het middenveld er komend seizoen uit komt te zien, dat zal je als hij vertrekt toch anders moeten neerzetten of er wellicht nog één bijhalen.
Niks aan de hand schijnt. Was uit voorzorg.quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga hem wel missen ja, zelden een middenvelder bij Feyenoord gezien die zoveel rust aan de bal heeft en eigenlijk altijd de goede oplossing in huis heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op zo'n korte termijn een speler voor 3000% meer verkopen is wel echt grote klasse inderdaad
Maar ik ga hem missen en ik ben bang dat we er op achteruitgaan met Timber.
Ik hoop het maat, ben wel weer toe aan een echt aanspeelpunt voorin in plaats van een dwerg waar je de bal niet aan kwijt kan of Dessers die dan vaak over zijn voeten struikelde.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat hij snel Danilo gaat vervangen eigenlijk. Geef het 3 competitiewedstrijden.
Timber vooral veel wisselvalliger naar het schijnt. Timber lijkt me wel fysiek sterker, en Timber gaat zich vast nog verder ontwikkelen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op zo'n korte termijn een speler voor 3000% meer verkopen is wel echt grote klasse inderdaad
Maar ik ga hem missen en ik ben bang dat we er op achteruitgaan met Timber.
Gek dat zo iemand tot z'n 25e in Noorwegen speeltquote:Op woensdag 27 juli 2022 09:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Aursnes is echt zo'n geweldige voetballer ja. Had stiekem gehoopt dat het een type mens was dat wel paar jaartjes wilde blijven, maar qua voetbal was het al na een half seizoen overduidelijk dat ie veel hoger kon.
Snap hem wel op zijn leeftijd, waarschijnlijk minimaal het dubbele aan salaris, prachtige stad en qua club/mogelijkheden ook nog wel een tandje groter.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Aursnes is echt zo'n geweldige voetballer ja. Had stiekem gehoopt dat het een type mens was dat wel paar jaartjes wilde blijven, maar qua voetbal was het al na een half seizoen overduidelijk dat ie veel hoger kon.
Daarom leveren Kokcu en Aursnes dus ook het dubbele opquote:Op woensdag 27 juli 2022 07:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind hem maar overschat en een paar klassen minder dan Aursnes of Kokcu. Om daar nou iets van 8 miljoen voor te betalen gaat wel heel ver.
Of hij heeft een gouden pik jaar, maar kan het me niet voorstellen bij dit type voetballer.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gek dat zo iemand tot z'n 25e in Noorwegen speelt
Klopt allemaal, maar ik vind die Portugese competitie echt 1 van de meest waardeloze die er is. Zou nog liever in België spelenquote:Op woensdag 27 juli 2022 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap hem wel op zijn leeftijd, waarschijnlijk minimaal het dubbele aan salaris, prachtige stad en qua club/mogelijkheden ook nog wel een tandje groter.
Aursnes is wel een type speler wat eigenlijk niet opvalt. Bij Feyenoord al niet laat staan in Noorwegen. Terwijl hij zo belangrijk is. Dikke complimenten voor de scouting. Buiten dat is niet elke speler een mega talent met 20 jaar. Sommige ontwikkelen zich pas later maar zijn daardoor niet minder goed.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
scouts zien blijkbaar toch niet allesquote:Op woensdag 27 juli 2022 09:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jaaa, eerste minuten voor Szymanski neem ik aan!quote:
Hij zal ook wel echt een laatbloeier zijn. Is ook pas een jaar international bij een gemiddeld voetballand.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
scouts zien blijkbaar toch niet alles
Vind het ergens wel zonde dat een Aursnes min Timber waarschijnlijk maar een miljoen of 5 oplevert. Ja, je maakt geweldige winst op Aursnes maar Timber is dan wel weer iets te duur.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:11 schreef fetX het volgende:
Veel geld. Anderzijds staat er nog genoeg kapitaal op het veld.
Met inflatie etc. zal Cruz wel nog steeds duurder zijn geweest. Maar in absoluut bedrag net boven Senesi ja.quote:
Idrissiquote:Op woensdag 27 juli 2022 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Met inflatie etc. zal Cruz wel nog steeds duurder zijn geweest. Maar in absoluut bedrag net boven Senesi ja.
Je weet het nooit maar de kans dat het voor meer dan 15 is, is ook best groot.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind het ergens wel zonde dat een Aursnes min Timber waarschijnlijk maar een miljoen of 5 oplevert. Ja, je maakt geweldige winst op Aursnes maar Timber is dan wel weer iets te duur.
Ook wel jong natuurlijk, dus wellicht verkoop je hem ooit ook voor 15.
Gimenezquote:Op woensdag 27 juli 2022 09:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idrissi
Timber
Who's next?
Kwiedetti?
Gewoon matige grapjes van @GGMMquote:Op woensdag 27 juli 2022 09:47 schreef fetX het volgende:
Wel geestig na al die ‘je zal maar afgetroefd worden door …’ posts.
Ik denk dat als hij de eerste maanden goed speelt serieus in aanmerking komt voor Oranje.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind het ergens wel zonde dat een Aursnes min Timber waarschijnlijk maar een miljoen of 5 oplevert. Ja, je maakt geweldige winst op Aursnes maar Timber is dan wel weer iets te duur.
Als ie net zoveel talent heeft als z'n broer zou je toch al snel aan 20+ denken. Zeker als we in het algemeen meer voor onze spelers gaan krijgen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Je weet het nooit maar de kans dat het voor meer dan 15 is, is ook best groot.
Maarja, geloof dat er maar 40% van elke binnengekomen euro kon worden uitgegeven aan het kopen van spelers?quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:07 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben wel meer dan 40 volgens mij. Onder andere Linssen weg ook al was dat niet veel. En flink wat salaris vrij gekomen.
Hij heeft al bij Oranje meegedaan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat waren de geruchten inderdaad. Maar zoals elk jaar heeft Feyenoord toch wat meer te besteden dan men denkt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, geloof dat er maar 40% van elke binnengekomen euro kon worden uitgegeven aan het kopen van spelers?
Jaquote:Op woensdag 27 juli 2022 09:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Mag jij soms maar een regel per post plaatsen of heb je gewoon echt zo weinig inhoud?
Lazovic ook nogquote:Op woensdag 27 juli 2022 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Met inflatie etc. zal Cruz wel nog steeds duurder zijn geweest. Maar in absoluut bedrag net boven Senesi ja.
Was op één of andere manier gewoon een mismatch, want voetballen kon hij wel.quote:
Hij scoorde bij ons gemiddeld per minuut vaker dan bij PSV (lol)quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Was op één of andere manier gewoon een mismatch, want voetballen kon hij wel.
Dat heeft hij daarna ruimschoots bij PSV laten blijken.
Bij ons stond ie nog bekend als spits toch?quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij scoorde bij ons gemiddeld per minuut vaker dan bij PSV (lol)
Ik zit nu zijn statistieken terug te kijken, en die zijn bij PSV helemaal niet zo goed als ik mij herinner.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij scoorde bij ons gemiddeld per minuut vaker dan bij PSV (lol)
Dat was Kezman.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zit nu zijn statistieken terug te kijken, en die zijn bij PSV helemaal niet zo goed als ik mij herinner.
Om één of andere reden heb ik in mijn herinnering dat hij bij PSV jaren 25+ goals scoorde.
Wat is dat nou voor logica. Timber heeft ook gewoon waarde he. Dit noemen ze nou doorgroeien als club. De tijd dat je voor 1/2 miljoen goede spelers haalt is wel voorbij (uitzondering daargelaten). Timber kan straks gewoon 20 opleveren. Pak je gewoon winst. Het wordt eens tijd dat wij ook structureel geld pakken met verkopen. Want daardoor kan je weer andere (duurdere) spelers kopen die minder risico hebben dat het miskopen zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In de interviews blijkt ook wel dat dat aspect tegenwoordig heel serieus wordt genomen en dat lijkt me heel goed. Het gevaar is wel dat je meer een handelshuis wordt dan een ploeg die serieus meedoet om de titel. Je zal ook af en toe spelers wat langer moeten houden en bewust spelers halen die meer ervaring hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor logica. Timber heeft ook gewoon waarde he. Dit noemen ze nou doorgroeien als club. De tijd dat je voor 1/2 miljoen goede spelers haalt is wel voorbij (uitzondering daargelaten). Timber kan straks gewoon 20 opleveren. Pak je gewoon winst. Het wordt eens tijd dat wij ook structureel geld pakken met verkopen. Want daardoor kan je weer andere (duurdere) spelers kopen die minder risico hebben dat het miskopen zijn.
Gelukkig staat er straks met Bijlow, Senesi, Geertruida, Kokcu, Aursnes, Szymanski, Timber, Gimenez genoeg waarde op het veld. In dat opzicht ga je er gewoon op voorraad in vergelijking met een Dessers of Linsen. Dat is nou positief doorselecteren, zowel qua kwaliteit als waarde
Niet zo op de man spelenquote:Op woensdag 27 juli 2022 10:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor logica. Timber heeft ook gewoon waarde he. Dit noemen ze nou doorgroeien als club. De tijd dat je voor 1/2 miljoen goede spelers haalt is wel voorbij (uitzondering daargelaten). Timber kan straks gewoon 20 opleveren. Pak je gewoon winst. Het wordt eens tijd dat wij ook structureel geld pakken met verkopen. Want daardoor kan je weer andere (duurdere) spelers kopen die minder risico hebben dat het miskopen zijn.
Gelukkig staat er straks met Bijlow, Senesi, Geertruida, Kokcu, Aursnes, Szymanski, Timber, Gimenez genoeg waarde op het veld. In dat opzicht ga je er gewoon op voorraad in vergelijking met een Dessers of Linsen. Dat is nou positief doorselecteren, zowel qua kwaliteit als waarde
Die transitie moeten we sowieso doormaken: eerst zullen we wat jaren een handelshuis moeten zijn voordat we weer een volgende stap kunnen zetten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de interviews blijkt ook wel dat dat aspect tegenwoordig heel serieus wordt genomen en dat lijkt me heel goed. Het gevaar is wel dat je meer een handelshuis wordt dan een ploeg die serieus meedoet om de titel. Je zal ook af en toe spelers wat langer moeten houden en bewust spelers halen die meer ervaring hebben.
Ik wil niet zeggen dat dat nu al gebeurt, maar de basis van vorig jaar kan ook te ver worden uitgekleed
Ajax is ook een handelshuis, maar daardoor kunnen ze wel spelers kopen die qua bedragen voor geen enkele club in Nederland haalbaar zijn en zo structureel kampioen worden. Die zijn daar een jaar of 10 geleden al mee begonnen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de interviews blijkt ook wel dat dat aspect tegenwoordig heel serieus wordt genomen en dat lijkt me heel goed. Het gevaar is wel dat je meer een handelshuis wordt dan een ploeg die serieus meedoet om de titel. Je zal ook af en toe spelers wat langer moeten houden en bewust spelers halen die meer ervaring hebben.
Ik wil niet zeggen dat dat nu al gebeurt, maar de basis van vorig jaar kan ook te ver worden uitgekleed
Ik zeg niet dat het zijn van een handelshuis slecht is, maar de hoofdprioriteit moet wel prestaties op het veld blijven.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Ajax is ook een handelshuis, maar daardoor kunnen ze wel spelers kopen die qua bedragen voor geen enkele club in Nederland haalbaar zijn en zo structureel kampioen worden. Die zijn daar een jaar of 10 geleden al mee begonnen.
Als je goed verkoopt straalt dat af op heel je club. Zo worden andere spelers ook meer waard. Want ook in Amsterdam verkopen ze gemiddelde spelers voor veel geld. Voordeel is ook, koop je betere spelers is de kans groot dat je ze aan betere clubs verkoopt. En als je een aantal keer aan bv top/subtop Premier League verkoopt is dat goed voor je naam. Als Malacia slaagt bij united is dat enorme reclame.
Ook jeugdspelers willen blijven en minder snel weg, want er is dus veel kans om de top te halen en mooie transfers te maken, en jeugdspelers leveren weer 100% winst op. Etc etc
Dat lijkt me duidelijk. Als je elk jaar 2/3 man verkoopt moet dat geen probleem zijn verder. Zeker niet als je met geld wat er eindelijk is directe adequate vervanging kan halen en evt doorstromende jeugdspelersquote:Op woensdag 27 juli 2022 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zijn van een handelshuis slecht is, maar de hoofdprioriteit moet wel prestaties op het veld blijven.
Precies. Maar we zitten nu op 6 vertrokken basisspelers met Aursnes erbij. Hoop dat het er volgend jaar minder zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk. Als je elk jaar 2/3 man verkoopt moet dat geen probleem zijn verder. Zeker niet als je met geld wat er eindelijk is directe adequate vervanging kan halen en evt doorstromende jeugdspelers
Maar van die 6 zijn er wel 2 die, als je eerlijk bent, qua niveau als je echt wil doorgroeien niet voldoen. En dan bedoel ik Dessers en Linsen. En ook Til was genoeg op aan te merkenquote:Op woensdag 27 juli 2022 10:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies. Maar we zitten nu op 6 vertrokken basisspelers met Aursnes erbij. Hoop dat het er volgend jaar minder zijn.
Als je Linssen meerekent zijn het er 7, ik bedoelde Sini, Dessers, Nelson, Til, Aursnes en Malacia.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar van die 6 zijn er wel 2 die, als je eerlijk bent, qua niveau als je echt wil doorgroeien niet voldoen. En dan bedoel ik Dessers en Linsen. En ook Til was genoeg op aan te merken
Ik zie Feyenoord uiteindelijk nog wel bij Nelson uitkomen wat later in augustusquote:Op woensdag 27 juli 2022 11:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je Linssen meerekent zijn het er 7, ik bedoelde Sini, Dessers, Nelson, Til, Aursnes en Malacia.
is dat van het verkoopbedrag of de winst tov de inkoop?quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:46 schreef Maastoren het volgende:
Doorverkooppercentage van 20% vind ik vrij fors als je al 8,5 mln neerlegt.
Staat niet in het artikel.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat van het verkoopbedrag of de winst tov de inkoop?
Zitten dan ook helaas 3 huurspelers bij die je niet hebt overgenomen/hebt kunnen overnemen. Hopen dat de huurspelers of minimaal spelen (Idrissi) of volgend jaar over worden genomen als ze goed spelen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je Linssen meerekent zijn het er 7, ik bedoelde Sini, Dessers, Nelson, Til, Aursnes en Malacia.
Die Pool is totaal nog niet fit en dat duurt ook nog wel even.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Een middenveld met Kokcu - Timber - Szimansky. Heel benieuwd naar de verschillende rollen. Kokcu wat meer controlerend? Timber voor de dynamiek en Szimansky voor het creatieve in het aanvalsspel?
Ben dan wel heel benieuwd naar Kokcu.
Zal je daarachter wel Wieffer - Toornstra - Taabouni/Bassett hebben.
Dan verwacht ik eigenlijk nog wel de komst van een middenvelder. Anders beginnen we wéér met Toornstra.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Pool is totaal nog niet fit en dat duurt ook nog wel even.
Zal wel meevallen, hij had het niet over een grote trainingsachterstand. Ik verwacht hooguit een week of 3 om op hetzelfde niveau te komen als de rest van de selectie, dus nu nog een week of 2 ofzo.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Pool is totaal nog niet fit en dat duurt ook nog wel even.
Je zou zo'n speler maar transfervrij hebben laten gaan. Wanbeleid idd.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:41 schreef GGMM het volgende:
Wel wanbeleid om zoveel geld te betalen voor eigen jeugd
En dan nog wedstrijdfitheid.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, hij had het niet over een grote trainingsachterstand. Ik verwacht hooguit een week of 3 om op hetzelfde niveau te komen als de rest van de selectie, dus nu nog een week of 2 ofzo.
Klopt, maar neem aan dat die daarmee ook vandaag al kan beginnen met opbouwen.quote:
Kan die tegen vitesse op de bank beginnen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, hij had het niet over een grote trainingsachterstand. Ik verwacht hooguit een week of 3 om op hetzelfde niveau te komen als de rest van de selectie, dus nu nog een week of 2 ofzo.
Kan Szymanski eindelijk spelen, staat ie met 2 spelers op het middenveld die er de rest van het seizoen niet/nauwelijks staanquote:Op woensdag 27 juli 2022 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal nog last hebben, net als Kokcu.
Ja dat is jammerquote:Op woensdag 27 juli 2022 12:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan Szymanski eindelijk spelen, staat ie met 2 spelers op het middenveld die er de rest van het seizoen niet/nauwelijks staan
Ah joh, vandaag is toch een veredeld trainingspartijtje.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan Szymanski eindelijk spelen, staat ie met 2 spelers op het middenveld die er de rest van het seizoen niet/nauwelijks staan
Dat is zo. Ik begin gewoon ongeduldig te worden om onze beoogde basiself samen te zien spelen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah joh, vandaag is toch een veredeld trainingspartijtje.
Zondag zal wel serieuzer worden aangepakt ga ik vanuit.
Ja, ik roep hier al een tijd om. Denk dat hij het wel kan.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:07 schreef hhh38 het volgende:
Experiment met De Bak in de spits, ook interessant
En nu maar hopen dat hij geen vet hart heeft zoals de meesten die daar vanaf komen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:30 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Timber zou wel een geweldige aanwinst zijn. Sterk, technisch en nog jong. Bovendien past hij goed in de selectie van Feyenoord, zo ergens tussen Ajax 1 en Jong Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |