SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
![]()
Want uiteraard zet je een fucking communist op de lijst voor gedragsinzichten.
Ze doen niet eens meer moeite om het te verbergen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hoe ziet Nederland er dan uit, nou zo gok ik:quote:
Get woke, go broke!![]()
Is blijkbaar een andere met dezelfde naam, dus weggehaald.quote:
[ Bericht 17% gewijzigd door HeatWave op 26-07-2022 17:58:59 ]A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Is dat dezelfde vrouw ?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
https://www.weforum.org/people/christine-anderson
Het mag inmiddels geen verrassing meer heten toch?THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS![]()
Ow, video lijkt idd niet op dr. Toevallig danquote:.
My bad.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Kan , dan is het wel een goede vermomming maar zij stelt vragen die bijna niemand anders vraagt en is niet bang om te zeggen waar het op staat tot zoverre , ik ben pas 2 dagen ofzo van haar op de hoogte . Ik ga haar ff volgenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, video lijkt idd niet op dr. Toevallig dan.
My bad.
Edit : ze heeft ook een you tube kanaalTHE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS![]()
![]()
Dit is dr wel, lijkt me meer een BNWer, sorry voor de verwarring:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Erger nu gaan ze serieus doen over monkeypoxquote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:56 schreef here2go het volgende:
Mensen die deze corona poppenkast nog steeds geloven
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS![]()
https://wallstreetpro.com(...)d-millions-of-lives/
Echt schrikbarend waar die vunzige viezerikken van Big Pharma toe in staat zijn voor een paar euro.
"That 2006 paper was primarily authored by neuroscience professor Sylvain Lesné and given more weight by the name of well-respected neuroscientist Karen Ashe, both from the robust neuroscience research team at the University of Minnesota. It was Ashe who produced the transgenic mice used in the study, which genuinely do appear to have Alzheimer’s-like symptoms and that have since been used as the favored animal models for a generation of treatments. On her website, Ashe called Aβ*56 “the first substance ever identified in brain tissue in Alzheimer’s research that has been shown to cause memory impairment.”
The results of the study seemed to demonstrate the amyloids-to-Alzheimer’s pipeline with a clarity that even the most casual reader could understand, and it became one of—if not the most—influential papers in all of Alzheimer’s research. Not only has it been cited hundreds of times in other work, roughly 100 out of the 130 Alzheimer’s drugs now working their way through trials are directly designed to attack the kind of amyloids featured in this paper. Both Ashe and Lesné became neuroscience rock stars, the leaders of a wave based on their 2006 paper.
What intrigued Schrag when he came back to this seminal work were the images. Images in the paper that were supposed to show the relationship between memory issues and the presence of Aβ*56 appeared to have been altered. Some of them appeared to have been pieced together from multiple images. Schrag shied away from actually accusing this foundational paper of being a “fraud,” but he definitely raised “red flags.” He raised those concerns, discreetly at first, in a letter sent directly to the National Institutes of Health (NIH). Only when that letter failed to generate a response did Schrag bring his suspicions to others.
Now Science has concluded its own six-month review, during which it consulted with image experts. What they found seems to confirm Schrag’s suspicions.
They concurred with his overall conclusions, which cast doubt on hundreds of images, including more than 70 in Lesné’s papers. Some look like “shockingly blatant” examples of image tampering, says Donna Wilcock, an Alzheimer’s expert at the University of Kentucky.
After reviewing the images, molecular biologist Elisabeth Bik said of the paper, “The obtained experimental results might not have been the desired results, and that data might have been changed to … better fit a hypothesis.”
Four months after Schrag submitted his concerns to the NIH, the NIH turned around and awarded Lesné a five-year grant to study ... Alzheimer's. That grant was awarded by Austin Yang, program director at the NIH's National Institute on Aging. Yang also happens to be another of the co-authors on the 2006 paper."
Gelukkig zijn Pfizer Inc. ( PFE ) en Moderna ( MRNA ) de grote uitzonderingen.![]()
quote:De coronapandemie is zo goed als zeker begonnen op een dierenmarkt in de Chinese stad Wuhan. Een internationale groep onderzoekers, onder wie viroloog Marion Koopmans, concludeert dat. Hun artikel is vandaag gepubliceerd in het belangrijke wetenschappelijke tijdschrift Science.
Nu concluderen de onderzoekers dat de Huanan-dierenmarkt 'het vroege epicentrum van de pandemie' was. De eerste acht mensen bij wie het virus is aangetroffen, werkten allemaal aan de westelijke kant van de dierenmarkt. Daar werden zoogdieren verkocht. De eerste 155 coronapatiënten woonden vrijwel allemaal rond de markt, en mensen die verderop in Wuhan woonden, hadden banden met de markt.
Ook op het marktterrein zelf zijn sporen van het coronavirus aangetroffen. Zo zaten virusdeeltjes op een kooi, twee karren, een waterafvoer en op een apparaat dat wordt gebruikt om veren te verwijderen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ce-koopmans-viroloog
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Done deal, inpakken en wegwezen... Must be true.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
onder wie viroloog Marion KoopmansLach met een schone bips![]()
Ok.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Done deal, inpakken en wegwezen... Must be true.
Maar hier werd vaak geroepen dat covid ontstaan is op die verschrikkelijke dierenmarkt in Wuhan, maar dat de wereldleiders, minus Trump, te laf waren om dat toe te geven. Trump kan maandenlange felle kritiek omdat hij het consequent had over 'Chinese virus' ipv covid19.Steun het Kiva Fok! team!
trump is ook maar een actuerquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ok.
Maar hier werd vaak geroepen dat covid ontstaan is op die verschrikkelijke dierenmarkt in Wuhan, maar dat de wereldleiders, minus Trump, te laf waren om dat toe te geven. Trump kan maandenlange felle kritiek omdat hij het consequent had over 'Chinese virus' ipv covid19.![]()
Je begrijpt de reactie die ik gaf? Meer in de richting van "Oh als zij het zeggen moet het wel waar zijn"quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ok.
Maar hier werd vaak geroepen dat covid ontstaan is op die verschrikkelijke dierenmarkt in Wuhan, maar dat de wereldleiders, minus Trump, te laf waren om dat toe te geven. Trump kan maandenlange felle kritiek omdat hij het consequent had over 'Chinese virus' ipv covid19.Beetje cynische ondertoon..
En Trump speelt het hele spelletje gewoon mee hoor.Lach met een schone bips![]()
Volgens mij ben je een beetje in de war met nu.nlquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ok.
Maar hier werd vaak geroepen dat covid ontstaan is op die verschrikkelijke dierenmarkt in Wuhan, maar dat de wereldleiders, minus Trump, te laf waren om dat toe te geven. Trump kan maandenlange felle kritiek omdat hij het consequent had over 'Chinese virus' ipv covid19.![]()
Nee hoor, het zou meer een soort grote Smart City op gaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe ziet Nederland er dan uit, nou zo gok ik:
[ afbeelding ]In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Nu.nl had nog wel het meeste kritiek op de 'Chinese virus' uitspraken van Trump.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:05 schreef Grems het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje in de war met nu.nlSteun het Kiva Fok! team!
Volgens mij gingen ze vooral ook volledig mee in de fabel dat het afkomstig zou zijn van een dierenmarkt.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu.nl had nog wel het meeste kritiek op de 'Chinese virus' uitspraken van Trump.![]()
oh neeequote:
het staat in het AD
dan moet het wel waar zijn
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en dan deze ook maar even
over waar COvid vandaan komt
https://www.independentsc(...)ndependent-research/Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh neee
het staat in het AD
dan moet het wel waar zijn![]()
[ twitter ]![]()
Joh, en meer en meer komt aan het licht... Hoewel meer en meer dat verborgen ze probeerden te houden komt aan het licht.Lach met een schone bips![]()
Preciesquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
Joh, en meer en meer komt aan het licht... Hoewel meer en meer dat verborgen ze probeerden te houden komt aan het licht.
we moeten enkel geduldig zijn
die Koopmans heeft zoveel bloed aan de vingers van al haar leugens
Ja maar het erge is dat wij deze dingen al lang wisten, als je even je best doet kun je het vinden. Maar ik denk dat 90% van de bevolking de dingen die ze nu opzettelijk "lekken" niet gaat geloven. Dat is de cognitieve dissonantie. Het is voor hen te erg om te geloven. Dat de media ze voorgelogen heeft, "hun" ministers...quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
we moeten enkel geduldig zijn
die Koopmans heeft zoveel bloed aan de vingers van al haar leugens
Ben bang voor een shitshow 2.0Lach met een schone bips![]()
plus ze zijn zo hard ingegaan tegen alle andersdenkenden dat ze moeilijk kunnen toegeven dat ze het helemaal mis hebben gehadquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar het erge is dat wij deze dingen al lang wisten, als je even je best doet kun je het vinden. Maar ik denk dat 90% van de bevolking de dingen die ze nu opzettelijk "lekken" niet gaat geloven. Dat is de cognitieve dissonantie. Het is voor hen te erg om te geloven. Dat de media ze voorgelogen heeft, "hun" ministers...
Ben bang voor een shitshow 2.0
je ziet nu trouwens nu ook nergens in het nieuws wat in duitsland naar buiten is gekomenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
De hele wereld gaat failliet
maar niet onze leiders
Mooi he? Gewoon doen of er niks aan de hand is... "Oh ja, mijn neef Hans van 28 is overleden want hij was in het koude water gesprongen. Hart infarct. Maar ja, had ie maar moeten luisteren naar de media"quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
plus ze zijn zo hard ingegaan tegen alle andersdenkenden dat ze moeilijk kunnen toegeven dat ze het helemaal mis hebben gehad
je ziet nu trouwens nu ook nergens in het nieuws wat in duitsland naar buiten is gekomen
Dat soort shit ga je meer en meer zien en mensen slikken het als zoete koek. Heerlijk om van afstandje te bekijken moet ik zeggen. Al had ik gehoopt het niet te hoeven zien. Maar punt waarop we nu zitten? Ik kijk het aan en zie het gebeuren.
Ow, zag wel nog filmpje voorbij komen van YT doc Campbell die zich nog even uitsprak over natuurlijke immuniteit. Ik geloof dat hij wel 1 van de weinige op internet is die zich puur op de cijfers richt en niet op het narratief.Lach met een schone bips![]()
Wil reageren.......... Ik doe het nietquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
maar niet onze leiders
Lach met een schone bips![]()
Kan het niet laten, ook Ursula en Frans hebben last van de inflatiequote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
maar niet onze leiders
Maar vooral niet voor het plebs, loon-prijs spiraal je weet zelf. Is ook beter dat het plebs niet zoveel te besteden heeft, als ze niet vrijwillig éénmaal per week 30 seconden koud douchen om de Toekomst van Greta te redden dan maar zo.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
maar niet onze leiders![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan het niet laten, ook Ursula en Frans hebben last van de inflatie
met zo'n hongerloontje moet je wel een verhoging krijgenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar als je onverkozen aan het hoofd staat van een instituut die eigenlijk niks te zeggen zou mogen hebben dan mag je ook wel behoorlijk verdienen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ twitter ]
met zo'n hongerloontje moet je wel een verhoging krijgen
En ik zeg "eigenlijk niks te zeggen" want als je de statuten van de oprichting van de EU bekijkt (wat ons is voorgeschoteld is als handelsblok) Dan zie je ineens dat het is opgericht om in termijn de besturing van heel Europa te worden is...
Missed that on the NOS
Die missen wel vaker watquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar als je onverkozen aan het hoofd staat van een instituut die eigenlijk niks te zeggen zou mogen hebben dan mag je ook wel behoorlijk verdienen.
En ik zeg "eigenlijk niks te zeggen" want als je de statuten van de oprichting van de EU bekijkt (wat ons is voorgeschoteld is als handelsblok) Dan zie je ineens dat het is opgericht om in termijn de besturing van heel Europa te worden is...
Missed that on the NOS
Net als het AD
Ach komop nou met me, al ben je geen BNWer, het virus komt uit Wuhan, waar een biologisch lab zit dat zich bezig houdt met coronavirussen en dan zou het heel toevallig van een markt komen, ook heel toevallig in dezelfde stad.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh neee
het staat in het AD
dan moet het wel waar zijn![]()
[ twitter ]
Al geloof je verder 0,0 in BNW, dit moet voor iedereen gewoon als bullshit overkomen anders ben je gewoon hersendood.
Get woke, go broke!![]()
Je kan zeggen wat je wil, ze hebben het keurig uitgevoerd allemaal. En dan bedoel ik onze Europese politici en ook de oppositie die er allemaal bij in zaten.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die missen wel vaker wat
Net als het AD
En toch heb ik het gevoel dat over niet al te lange tijd er een kentering komt en de hele globalist agenda keutel ingetrokken gaat worden. Maar dat is een gevoel en hoop dat mijn gevoel juist is.Lach met een schone bips![]()
Dude!!! Marion zat bij die groep. Dan moet het kloppenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach komop nou met me, al ben je geen BNWer, het virus komt uit Wuhan, waar een biologisch lab zit dat zich bezig houdt met coronavirussen en dan zou het heel toevallig van een markt komen, ook heel toevallig in dezelfde stad.
Al geloof je verder 0,0 in BNW, dit moet voor iedereen gewoon als bullshit overkomen anders ben je gewoon hersendood.
blijkbaar geloven bepaalde users dit welquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach komop nou met me, al ben je geen BNWer, het virus komt uit Wuhan, waar een biologisch lab zit dat zich bezig houdt met coronavirussen en dan zou het heel toevallig van een markt komen, ook heel toevallig in dezelfde stad.
Dat gaat er bij mij gewoon niet in. Wij in BNW komen soms met vage bronnen en theorieen, toegegeven. Maar dit kan gewoon niet. Hoe praat je zoiets voor jezelf goed vraag ik me dan af. En nogmaals, het staat helemaal los van welke theorie dan ook in BNW, als jij gelooft dat dat virus heel toevallig spontaan is ontstaan in dezelfde stad als het viruslab, dan heb ik een brug te koopquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar geloven bepaalde users dit wel.
Get woke, go broke!![]()
Neen, dan volg je het journaal... Herhaling, herhaling, herhaling... Er was ooit een man in WW2 die dat perfect uitbedacht heeft. Goebbels was de naam. En het werkt nog steeds.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat er bij mij gewoon niet in. Wij in BNW komen soms met vage bronnen en theorieen, toegegeven. Maar dit kan gewoon niet. Hoe praat je zoiets voor jezelf goed vraag ik me dan af. En nogmaals, het staat helemaal los van welke theorie dan ook in BNW, als jij gelooft dat dat virus heel toevallig spontaan is ontstaan in dezelfde stad als het viruslab, dan heb ik een brug te koop.
Heb heel lang geleden een onderzoek gelezen dat ongeveer 20% van de bevolking niet gevoelig is voor propaganda, en 30% het niets uitmaakt. En de rest gewoon alles slikt.
Do the math.Lach met een schone bips![]()
Alle rijksambtenaren krijgen deze inflatiecorrectie. De lage lonen procentueel meer dan de hoge lonen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Maar vooral niet voor het plebs, loon-prijs spiraal je weet zelf. Is ook beter dat het plebs niet zoveel te besteden heeft, als ze niet vrijwillig éénmaal per week 30 seconden koud douchen om de Toekomst van Greta te redden dan maar zo.Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
Fijn ook voor de bijstandsinkomens in dit land. Of in heel Europa, 8,5% op hoeveel is de bijstand? Of 8.5% op 20k+ per maand....quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Alle rijksambtenaren krijgen deze inflatiecorrectie. De lage lonen procentueel meer dan de hoge lonen.
Let's make Europe great again
Tja, we leven niet in een communistische heilstaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fijn ook voor de bijstandsinkomens in dit land. Of in heel Europa, 8,5% op hoeveel is de bijstand? Of 8.5% op 20k+ per maand....
Let's make Europe great againHet leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
Gelukkig maar dan, want het assiociatieverdrag met de Oekraine zou volgens Rutte "nooit" komen. Guess where we are?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:44 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Tja, we leven niet in een communistische heilstaat.
Dwang en drang qua vaccinaties zou volgens oude vriend Huug nooit gebeuren. Het is een vrije keuze. Veilig efficiënt en gratis. (Veiligheid zien we terug in de Duitse MSM)(mensen weigeren uit publieke plekken hebben we ook gezien). Ja het was echt vrijwillig.. Alleen heeft de dwan en drang bij gelukkig veel mensen niet gewerkt.
Gelukkig leven we niet in een communistische heilstaat. Goed punt daar wel. Daar leven we namelijk "nog" niet in. En ik hoop dat het zo blijft.Lach met een schone bips![]()
Die bestaat dan ook niet. Communisme wel, en daar willen veels te veel mensen naartoe lijkt hetquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:44 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Tja, we leven niet in een communistische heilstaat..
Get woke, go broke!![]()
Meer naar "Govern me oh sweet government daddy, I like you to govern me some more. Please make me stop thinking for myself".quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die bestaat dan ook niet. Communisme wel, en daar willen veels te veel mensen naartoe lijkt het.
Het ergste is nog dat al die mensen denken dat als die heilstaat er eenmaal is dat ze lekker door kunnen leven van gitaarspelen, of dichten, genderstudies of diversityofficer.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meer naar "Govern me oh sweet government daddy, I like you to govern me some more. Please make me stop thinking for myself".
Gewoon de mijn in arbeider!.
Get woke, go broke!![]()
Ja of je kantoor in, of je auto in als whatever. Of je vrachtwagen.... Maar geld over houden voor leuke dingen?? Neh dat is er niet meer, want je werkt om je leven te bekostigen en te eten. Dat is genoeg voor je. Meer heb je niet nodig.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat al die mensen denken dat als die heilstaat er eenmaal is dat ze lekker door kunnen leven van gitaarspelen, of dichten, genderstudies of diversityofficer.
Gewoon de mijn in arbeider!.
En ziek worden zal je niet, want alles wat ongezond (lees leuk) is is verboten, dus je leeft langer, gezonder en voornamelijk, productiever!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja of je kantoor in, of je auto in als whatever. Of je vrachtwagen.... Maar geld over houden voor leuke dingen?? Neh dat is er niet meer, want je werkt om je leven te bekostigen en te eten. Dat is genoeg voor je. Meer heb je niet nodig.
Eat ze bugs, live in ze pot, own nossingk ent joe vill be happy!!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
My best bet is, mensen gaan niet meer oud worden. Lekker cheap want niemand om voor te zorgen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ziek worden zal je niet, want alles wat ongezond (lees leuk) is is verboten, dus je leeft langer, gezonder en voornamelijk, productiever!
Eat ze bugs, live in ze pot, own nossingk ent joe vill be happy!!Lach met een schone bips![]()
Nee johquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit zal wel bonuspunten opleveren denk ik.
Alsof de commie zich echt druk maakt om de rechten van minderheden, dit is gewoon taktiek, speel mensen tegen elkaar uit, verbreek verbintenissen, ontmantel de "nuclear family" , splijt gemeenschappen en neem de zooi over.
Zo rolt communisme al decennia.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
We hebben het wat betreft de WEF agenda dan ook niet over communisme. Je lijkt me best slim. Moet ik Kissinger aanhalen? Beetje waar Klaus op vaart?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee joh.
Alsof de commie zich echt druk maakt om de rechten van minderheden, dit is gewoon taktiek, speel mensen tegen elkaar uit, verbreek verbintenissen, ontmantel de "nuclear family" , splijt gemeenschappen en neem de zooi over.
Zo rolt communisme al decennia.Lach met een schone bips![]()
Ik had het dan ook even niet per se over het WEFquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We hebben het wat betreft de WEF agenda dan ook niet over communisme. Je lijkt me best slim. Moet ik Kissinger aanhalen? Beetje waar Klaus op vaart?.
Get woke, go broke!![]()
KUT! Moet mezelf hier quoten als aanvulling. De gevaccineerden gaan niet oud worden. De rest gaat door zoals het was.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
My best bet is, mensen gaan niet meer oud worden. Lekker cheap want niemand om voor te zorgen.Lach met een schone bips![]()
Had ook al het idee dat we beetje langs elkaar heen gingenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had het dan ook even niet per se over het WEF.
Anyway.. Zitten aardig op zelfde richting
Niet oud worden? Ze worden niet eens middelbaarquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
KUT! Moet mezelf hier quoten als aanvulling. De gevaccineerden gaan niet oud worden. De rest gaat door zoals het was..
BNW / Waarvan krijg je hartklachtenm (alles behalve het vaccin)A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
R.I.P. mijn gedachten gaan uit naar alle die nog gaan sterven en geen hiernamaals kunnen bereiken door de shit die in hun bloed zit. Hopelijk vinden ze geluk op de eeuwige velden zonder dat ze over kunnen gaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet oud worden? Ze worden niet eens middelbaar.
BNW / Waarvan krijg je hartklachtenm (alles behalve het vaccin)
Bovenstaande wat ik net zeg geloof ik niet, maar aangezien ik de afgelopen 2 jaar dingen heb gezien die ik voorheen nooit zou kunnen geloven zeg ik het toch maar.Lach met een schone bips![]()
WEF is een advies-orgaan las ik vandaag, maar wie adviseren ze en waar komt hun salaris vandaan. Follow the money.
Ik zag ook een prachtige foto van ons oneindige universum en wij zijn minder dan een stipje. Misschien daar eens over nadenken.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
Hihi, cute maar late to the show wat mij aangaat danquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
WEF is een advies-orgaan las ik vandaag, maar wie adviseren ze en waar komt hun salaris vandaan. Follow the money.
Ik zag ook een prachtige foto van ons oneindige universum en wij zijn minder dan een stipje. Misschien daar eens over nadenken.![]()
Ach die UFO's ineens................................ Probably long Covid
Ik zit al wat langer in de show en ufo's zijn van alle tijden. Tuurlijk zijn we niet alleen, dat zou pas gek zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hihi, cute maar late to the show wat mij aangaat dan![]()
Ach die UFO's ineens................................ Probably long CovidNowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
En ben er voor vanavond ook wel klaar mee nuTijd om te slapen. Genoeg crazy shit in real life. Dromen is beter
![]()
Trustuh.Lach met een schone bips![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
En ben er voor vanavond ook wel klaar mee nuTijd om te slapen. Genoeg crazy shit in real life. Dromen is beter
![]()
Trustuh.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
Truequote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:39 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik zit al wat langer in de show en ufo's zijn van alle tijden. Tuurlijk zijn we niet alleen, dat zou pas gek zijn
Voor ik ga snurken.... Heel normaal ja. Gebeurt zo vaak: https://www.ad.nl/buitenl(...)uitzending~ad0f57e5/
Het was zo intens.. zien we elke dag wel eens toch..quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Voor ik ga snurken.... Heel normaal ja. Gebeurt zo vaak: https://www.ad.nl/buitenl(...)uitzending~ad0f57e5/
Zal vast door de hitte van de lampen komen.
Of misschien was het juist te koud
En daar komt de volgende crisis aan hoe vezin je het en daar komt weer een angst campagne aan
Deadly virus that can cause eyes to bleed reaches Europe as WHO warn of other symptoms
A man has been hospitalised after catching a deadly fever with grim symptoms such as bleeding from the eyes.
Crimean-Congo haemorrhagic fever (CCHF) is a rare but unpleasant disease not native to the UK or Europe with mortality rates at around 30% The middle-aged man was initially treated in a hospital in the Castile and Leon region of Spain, before being airlifted elsewhere.
According to the World Health Organisation (WHO), death occurs within two weeks of the illness with a range of symptoms known to include bleeding from the eyes, stomach pain, headache and vomiting. A patient may also experience joint pain, jaundice, mood swings and red eyes in the early phases. As the virus progresses, symptoms can worsen to encompass "large areas of severe bruising" and "severe nosebleeds".
In 2012, a man died in Scotland from Crimean-Congo haemorrhagic fever after returning to the UK from Afghanistan. At the time, it was the first laboratory-confirmed case of CCHF in the UK, according to the Health Protection Agency (HPA).
The 38-year-old was diagnosed with the deadly disease when he flew into Glasgow Airport on a connecting flight from Dubai.
While little is known about the recovery phases, it is generally expected to be slow. At present, there is no drug available specifically to treat CCHF, nor a vaccine against it so experts work hard to stop the spread of it.
The European Centre for Disease Prevention and Control (ECDC) said: "Prevention, early diagnosis and barrier nursing of patients are the only means to avoid viral spread.
"Work with infectious CCHFV particles requires a maximum bio-containment laboratory."
The name comes from the virus first being identified in Crimea in 1944, before it was first isolated in the Congo region over a decade later
The virus is generally limited to the Balkans along with North Africa, Spain, Turkey and Russia and cases in Western and Northern Europe are few and far between.
A woman was confirmed by the UK Health Security Agency (UKHSA) as having caught the virus in March earlier this year, but chief medical adviser Dr Susan Hopkins insisted the illness "does not spread easily between people and the overall risk to the public is very low".
She said: "UKHSA and the NHS have well-established and robust infection control procedures for dealing with cases of imported infectious disease and these will be strictly followed."
CCHF has never been found in a tick native to the UK and cases in the country and there has only been a total of three reported cases.
Spreading the virus is difficult and the Centre for Disesase Control and Prevention (CDC) explained that ticks are a "reservoir and a vector" for the disease.
Bron irish mirror
En nu?? Allemaal een bril op??Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat heb ik een hekel aan dat mens. Zij heeft geld zat dus kan alles gewoon betalen, maar Jan met de pet nietquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
maar niet onze leiders
WEFpuppet![]()
![]()
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
Vergeet het mondkapje niet en plastieken handschoentjesquote:Op woensdag 27 juli 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
En daar komt de volgende crisis aan hoe vezin je het en daar komt weer een angst campagne aan
En nu?? Allemaal een bril op??Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
Ineens heeft hij zijn ogen wijder open en knippert niet meer en praat duidelijker ipv fluisteren. Die heeft een flinke shot meds gehad lijkt het, tegen parkinson?quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]Even een Biden vergelijkje voor de liefhebber
Of er zijn dubbelgangers (maar zijn oren zijn nog exact gelijk) of projecties/hologrammen, maar die zouden beter zijn dan dit.To BG or not to BG!![]()
Dat lab zit daar omdat je in die regio vleermuisgrotten hebt wat het een uitstekende plek maakt voor onderzoek naar coronavirussen. Het is niet toevallig maar je draait wel oorzaak en gevolg om.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het kan nog steeds gelekt zijn uit dat lab, maar dat het via die markt heeft kunnen uitgroeien tot een pandemie lijkt nu wel duidelijk.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Er is nog geen Pride Pox topic, dus maar even hier, de WHO gaat ons wel weer even vertellen wat de enige juiste waarheid is hoor:
En ze nemen een letterlijke communist aan om gedrag te beinvloeden:
En Nieuw Zeeland is het lichtende voorbeeld waar we ons allemaal aan moeten spiegelen als gevolg:
Dystopian future, we're building it back better everyday.
Get woke, go broke!![]()
Vreemd.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]Even een Biden vergelijkje voor de liefhebber
Deep fake of moods wings?![]()
![]()
Nieuwe hype, Marburg, en door.
2 gevallen, in afrika, tijd voor een nieuwe propagandagolf.
Get woke, go broke!![]()
De NYT zal zich er weer drukker om maken dan de mensen in Ghana denk ik zo maar.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:40 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
![]()
Ik stel voor een lockdown van 22:00 tot 5:30 want we weten dat ze ook klok kunnen kijkenquote:Op woensdag 27 juli 2022 17:40 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
that will do the job
![]()
Levensgevaarlijk die gevaccineerden.
Get woke, go broke!![]()
quote:WHO adviseert minder sekspartners om apenpokken tegen te gaan
https://www.rtlnieuws.nl/(...)kkenvirus-apenpokkenSteun het Kiva Fok! team!
WHO bedoel je Sorbhan mee?quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Er is nog geen Pride Pox topic, dus maar even hier, de WHO gaat ons wel weer even vertellen wat de enige juiste waarheid is hoor:
[ twitter ]
En ze nemen een letterlijke communist aan om gedrag te beinvloeden:
[ twitter ]
En Nieuw Zeeland is het lichtende voorbeeld waar we ons allemaal aan moeten spiegelen als gevolg:
[ twitter ]
Dystopian future, we're building it back better everyday.
of hoe je het ook schrijft
9 tegen 6 was het om er een wereld probleem van te maken
9 vonden het niet nodigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
gelukkig wilde je net uitnodigenquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]I'm good, ik hoef niet te minderen
Nou nou, calm down little lady. Dit was geen uitnodiging uiteraard. I play hard to getquote:
hmmm zal nog wat leuke post zoeken voor hierquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou nou, calm down little lady. Dit was geen uitnodiging uiteraard. I play hard to get
misschien verlijd ik je daarmeeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben een sucker voor juicy posts die alle onzin ontmaskerenquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm zal nog wat leuke post zoeken voor hier
misschien verlijd ik je daarmee
quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben een sucker voor juicy posts die alle onzin ontmaskerenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Koude douche zag ik net ook al ergens voorbij komen... Ow en las net dat Slingeland ziekenhuis in Doetinchem redelijk op hun laatste tenen loopt, net als het Radboud ook al eerder aangaf. Reden "onbekend", en dat terwijl het volgens de woordvoerster in de zomer altijd rustig is qua acute zorg... En nu vol ermee, makes me wonder, what could possibly triggered this?quote:
Ik heb er nu 1quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Koude douche zag ik net ook al ergens voorbij komen... Ow en las net dat Slingeland ziekenhuis in Doetinchem redelijk op hun laatste tenen loopt, net als het Radboud ook al eerder aangaf. Reden "onbekend", en dat terwijl het volgens de woordvoerster in de zomer altijd rustig is qua acute zorg... En nu vol ermee, makes me wonder, what could possibly triggered this?
https://danielvdtuin.subs(...)kgroep-desinformatie
Onderzoek in wob-documenten laat zien hoe het Rijk zich sinds de epidemie heeft georganiseerd bij het tegengaan van onwelgevallige meningen, onder supervisie van de Europese Unie en NAVO.
Kort na het uitroepen van de pandemie heeft een interdepartementale werkgroep de basis gelegd voor het tegengaan van ongewenste meningen over het regeringsbeleid, ook wel het bestrijden van desinformatie genoemd. Hierbij spelen de multilaterale verbanden NAVO en Europese Unie een centrale rol. In Nederland is inmiddels een groot aantal overheidsinstanties betrokken bij zogenaamde mind-control van burgers. Zij trekken met techbedrijven en invloedrijke personen ten strijde tegen ongewenste opvattingen. Dit beeld ontstaat uit onderzoek in wob-documenten.
Dikke aanrader dezeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Net even doorgelezen, maar hart verwarmend om dan juist in dit topic te zien dat een deel van de bevolking wel is blijven nadenken. Meest grappige is dan ook dat een deel van de bevolking gewoon niet vatbaar is voor propaganda. Jammer dat ze daar niks mee gedaan hebben. Zeker qua vaccinaties, wel termen gebruiken als "van wijk tot wijk, van deur tot deur en van arm tot arm".quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb er nu 1
https://danielvdtuin.subs(...)kgroep-desinformatie
Onderzoek in wob-documenten laat zien hoe het Rijk zich sinds de epidemie heeft georganiseerd bij het tegengaan van onwelgevallige meningen, onder supervisie van de Europese Unie en NAVO.
Kort na het uitroepen van de pandemie heeft een interdepartementale werkgroep de basis gelegd voor het tegengaan van ongewenste meningen over het regeringsbeleid, ook wel het bestrijden van desinformatie genoemd. Hierbij spelen de multilaterale verbanden NAVO en Europese Unie een centrale rol. In Nederland is inmiddels een groot aantal overheidsinstanties betrokken bij zogenaamde mind-control van burgers. Zij trekken met techbedrijven en invloedrijke personen ten strijde tegen ongewenste opvattingen. Dit beeld ontstaat uit onderzoek in wob-documenten.
Dikke aanrader deze
Had ze wel voor de deur willen zien staan
Hugo met zijn mooie schoentjesquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Net even doorgelezen, maar hart verwarmend om dan juist in dit topic te zien dat een deel van de bevolking wel is blijven nadenken. Meest grappige is dan ook dat een deel van de bevolking gewoon niet vatbaar is voor propaganda. Jammer dat ze daar niks mee gedaan hebben. Zeker qua vaccinaties, wel termen gebruiken als "van wijk tot wijk, van deur tot deur en van arm tot arm".
Had ze wel voor de deur willen zien staanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik mis hem wel een beetje, vond hem beter op zijn plek bij VWS dan de Grimm Reaper die we nu hebben... Nu zit ie een beetje in de schaduw zijn dwang en drang toe te passen..quote:Lach met een schone bips![]()
Er zitten er maar weinig echt op een plek die hen pastquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik mis hem wel een beetje, vond hem beter op zijn plek bij VWS dan de Grimm Reaper die we nu hebben... Nu zit ie een beetje in de schaduw zijn dwang en drang toe te passen..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Wel snelle transitie trouwens van Martijn van baard naar kort pittig kapsel met pittig brilleke.
Ik wil verdomme weten waar die prikken echt voor bedoeld zijn, depopulatie? Hoop het niet, Internet of Humans? Hoop het niet. Maar kan me niet voorstellen dat het de pharma echt puur en alleen om het geld te doen is geweest.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
het gaat hard met de nieuwsfeitenLach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
Mooi stukje: https://www.iwnsvg.com/20(...)-will-be-vindicated/![]()
![]()
Fun fact is, had het stuk poosje terug al gezien... Als je nu op google zoekt moet je wel precies weten waarop te zoeken..... Duckduckgo was in 1 search gevonden..quote:
Gelukkig proberen ze geen dingen voor ons te verbergen
Op Google zaken zoeken die buiten het narretief vallen is niet te doen..quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fun fact is, had het stuk poosje terug al gezien... Als je nu op google zoekt moet je wel precies weten waarop te zoeken..... Duckduckgo was in 1 search gevonden..
Gelukkig proberen ze geen dingen voor ons te verbergen
Je kunt nog beter BNW doorspittenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Denk inderdaad wel dat je hier meer kan vinden dan op google, misschien moeten we nog handige search functie hebben daarvoorquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op Google zaken zoeken die buiten het narretief vallen is niet te doen..
Je kunt nog beter BNW doorspitten
Onze toekomstige wereld? https://www.telegraaf.nl/(...)n-120-kilometer-lang
Dit met ook de plannen van een Tri State City in NL, BE en NRW combined? Ophokken dat volk..
Lijkt in stroomversnelling te komen of ben ik nou gek?Lach met een schone bips![]()
Denk ik niet en weet het niet. Ik denk meer van data verzamelen (DNA ook?) Sociale/gedrag experimentatie? Controle? Blaming an economic crash on covid?quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil verdomme weten waar die prikken echt voor bedoeld zijn, depopulatie? Hoop het niet, Internet of Humans? Hoop het niet. Maar kan me niet voorstellen dat het de pharma echt puur en alleen om het geld te doen is geweest.
See how far 'they' can go?In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Quote:quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
Mooi stukje: https://www.iwnsvg.com/20(...)-will-be-vindicated/
De niet-gevaccineerden zijn de helden van de afgelopen twee jaar, omdat ze ons allemaal een controlegroep gaven in het grote experiment en de tekortkomingen van de COVID-vaccins benadrukken.
De niet-gevaccineerden dragen veel littekens en verwondingen van de strijd, aangezien zij de mensen zijn die we mentaal probeerden te breken, maar niemand wil praten over wat we hen hebben aangedaan en wat ze 'The Science' dwongen te onthullen.
We wisten dat de afnemende immuniteit van volledig gevaccineerden hetzelfde risicoprofiel had als anderen in de samenleving, als de minderheid van niet-gevaccineerden; toch hebben we ze gemarkeerd voor speciale vervolging.
We zeiden dat ze niet 'het juiste hadden gedaan voor het grotere goed' door hun lichaam en medische autonomie over te dragen aan de staat.
Veel van de zogenaamde gezondheidsexperts en politieke leiders gaven toe dat het doel was om het leven voor niet-gevaccineerden bijna onleefbaar te maken, wat vele malen werd vermenigvuldigd door de collectieve menigte, met de strijd die werd gevoerd naar werkplekken, vriendschappen en familiebijeenkomsten.
Tegenwoordig is de harde waarheid dat niets ervan gerechtvaardigd was toen we snel van gerechtigheid naar absolute wreedheid gingen.
We kunnen onze leiders en gezondheidsexperts de schuld geven van de push, maar elk individu binnen de samenleving moet verantwoordelijk worden gehouden voor het stappen in de goed opgezette val.
We deden dit ondanks het feit dat we heel goed wisten dat principiële oppositie van onschatbare waarde is als het gaat om wat er in ons lichaam gaat, en we lieten ons misleiden door te geloven dat een nieuwe ineffectieve afsluiting de schuld zou zijn van de niet-gevaccineerde en niet de schuld van de giftige beleid van ineffectieve vaccins.
We vonden het leuk om de niet-gevaccineerden tot zondebok te maken, want na maanden van kunstmatige afsluitingen door politieke leiders die verblind waren door de macht, iemand de schuld te geven en op de brandstapel te zetten, voelde het goed.
We geloofden dat we logica, liefde en waarheid aan onze kant hadden, dus het was gemakkelijk om de niet-gevaccineerde de dood toe te wensen.![]()
Daar schepte Hugo deugd in, elke keer met zijn kop op tv hetzelfde herhalen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 02:09 schreef Za het volgende:
[..]
Quote:
We vonden het leuk om de niet-gevaccineerden tot zondebok te maken, want na maanden van kunstmatige afsluitingen door politieke leiders die verblind waren door de macht, iemand de schuld te geven en op de brandstapel te zetten, voelde het goed.![]()
Dat gebeurt dadelijk weer opnieuw hoor bovendien ze zijn er nog steeds, ook op dit forum zie het Demonstratietopic waar men vrijelijk hun aversie naar demonstranten en ongevaccineerden mag uiten en de grond in mogen trappen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 02:09 schreef Za het volgende:
[..]
Quote:
De niet-gevaccineerden zijn de helden van de afgelopen twee jaar, omdat ze ons allemaal een controlegroep gaven in het grote experiment en de tekortkomingen van de COVID-vaccins benadrukken.
De niet-gevaccineerden dragen veel littekens en verwondingen van de strijd, aangezien zij de mensen zijn die we mentaal probeerden te breken, maar niemand wil praten over wat we hen hebben aangedaan en wat ze 'The Science' dwongen te onthullen.
We wisten dat de afnemende immuniteit van volledig gevaccineerden hetzelfde risicoprofiel had als anderen in de samenleving, als de minderheid van niet-gevaccineerden; toch hebben we ze gemarkeerd voor speciale vervolging.
We zeiden dat ze niet 'het juiste hadden gedaan voor het grotere goed' door hun lichaam en medische autonomie over te dragen aan de staat.
Veel van de zogenaamde gezondheidsexperts en politieke leiders gaven toe dat het doel was om het leven voor niet-gevaccineerden bijna onleefbaar te maken, wat vele malen werd vermenigvuldigd door de collectieve menigte, met de strijd die werd gevoerd naar werkplekken, vriendschappen en familiebijeenkomsten.
Tegenwoordig is de harde waarheid dat niets ervan gerechtvaardigd was toen we snel van gerechtigheid naar absolute wreedheid gingen.
We kunnen onze leiders en gezondheidsexperts de schuld geven van de push, maar elk individu binnen de samenleving moet verantwoordelijk worden gehouden voor het stappen in de goed opgezette val.
We deden dit ondanks het feit dat we heel goed wisten dat principiële oppositie van onschatbare waarde is als het gaat om wat er in ons lichaam gaat, en we lieten ons misleiden door te geloven dat een nieuwe ineffectieve afsluiting de schuld zou zijn van de niet-gevaccineerde en niet de schuld van de giftige beleid van ineffectieve vaccins.
We vonden het leuk om de niet-gevaccineerden tot zondebok te maken, want na maanden van kunstmatige afsluitingen door politieke leiders die verblind waren door de macht, iemand de schuld te geven en op de brandstapel te zetten, voelde het goed.
We geloofden dat we logica, liefde en waarheid aan onze kant hadden, dus het was gemakkelijk om de niet-gevaccineerde de dood toe te wensen.
Mensen die nog steeds met termen als wappie smijten daar heb ik geen boodschap aan, kortzichtig volk wat zichzelf beter voelt, liever niet nadenken over de coronazwendel een mondkapje opdoet zodra het sein gegeven wordt daar nog heil in zien ook en vast straks weer voor spuit nr 5 gaan.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
quote:Verenigde Staten vinden voor het eerst mogelijk dodelijke bacterie in bodem- en waterstalen
In de Verenigde Staten is de bacterie ‘Burkholderia pseudomallei’ voor het eerst gevonden in bodem- en waterstalen. Dat meldt de Amerikaanse gezondheidsautoriteit CDC (Centers for Disease Control and Prevention). De bacterie, die tot toe alleen nog maar in delen van Zuid-Azië, Afrika en Australië werd gedetecteerd, kan de infectieziekte ‘melioidose’ veroorzaken. In ernstige gevallen kan die ziekte dodelijk zijn.
Woensdag kondigde de CDC aan dat de bacterie was gevonden in stalen die waren genomen langs de Golfkust in het zuiden van de staat Mississippi. De autoriteit roept artsen en medische experten over het hele land nu op om aandachtig te zijn voor de symptomen van melioidose. Zo kan de infectieziekte onder meer een hoest, koorts, hoofdpijn en pijn in de borstkas veroorzaken. In meer ernstige gevallen kunnen patiënten gedesoriënteerd raken, beroertes krijgen, of nemen ze symptomen waar die op een longontsteking lijken te wijzen.
Volgens de CDC is de infectieziekte erg zeldzaam, aangezien een op de 4.600 mensen die blootgesteld worden aan de bacterie de ziekte ook oploopt. In de VS worden er zo’n twaalf gevallen per jaar vastgesteld. Het gaat dan vooral om mensen die recent hebben gereisd. Een studie uit 2019 toont bovendien aan dat jaarlijks ongeveer 90.000 patiënten sterven aan melioidose. De bacterie kan zowel mensen als dieren besmetten en kan worden overgedragen na rechtstreeks contact of via wondjes in de huid. Het besmettingsrisico van mens op mens is echter laag.
Volgens de CDC is het nu vooral belangrijk dat artsen de symptomen snel herkennen, zodat de juiste behandeling kan worden toegepast.
Tropisch klimaat
“Eens de bacterie zich heeft genesteld in de bodem, kan ze er niet meer worden uitgehaald”, klinkt het. Het zou ook onduidelijk zijn hoe de ‘Burkholderia pseudomallei’ precies in de bodem en het water is terechtgekomen. De bacterie werd eerder al aangetroffen in gebieden met een tropisch of subtropisch klimaat, zoals delen van Zuid-Azië en Australië.
De stalen waren genomen nadat twee mensen uit dezelfde regio in Mississippi melioidose hadden opgelopen. Een van hen werd ziek in 2020, terwijl de andere de ziekte twee jaar later kreeg. Volgens gegevens van de CDC moesten beide patiënten naar het ziekenhuis worden gebracht nadat ze een bloedvergiftiging opliepen door een longontsteking. De twee personen kregen antibiotica toegediend en herstelden volledig.
Ook vorig jaar raakten vier mensen uit verschillende Amerikaanse staten besmet nadat ze geïnfecteerde aromatherapiespray hadden gebruikt die verkocht werd in de winkelketen Walmart. Twee van de vier patiënten zijn toen overleden.
https://www.hln.be/buiten(...)aterstalen~af7cc23e/I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
weten ze weer wat te doen in hun labo's wereldwijdquote:Op donderdag 28 juli 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze vinden nogal wat tegenwoordig
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Acteur Tedros kan mn reet kussen.quote:
Vreemd logo btw, de slang in het symbool zie je vaker terugkomen bij die satanisten. Je moet gestoord zijn om dat soort engnekken te vertrouwen![]()
Cancel the WEFA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Joah, net als al die unvaxxers... Allemaal opsluiten. Want laten we eerlijk zijn, ik zit te wachten op onze grote leider's persco waar hij gaat zeggen "Alle sodomieten zullen apenpokken krijgen"..quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:05 schreef Grems het volgende:
[..]
Pandemie der sodomieten, laten we ze snel registeren en uitsluiten van het openbare leven. Maandje geen sodomie en het is opgelost.![]()
Wie geloofd deze flauwekul allemaal nog? Lees niet in NWS maar hoop toch dat ze inmiddels daar ook wakker beginnen te worden..... Hoop ik dan.... Mag ik hoop hebben?Lach met een schone bips![]()
![]()
En uiteraard is het weer commiefornia vol degenerates dat er weer een enorm drama van maakt.
Je zal in een blue state wonen.
Get woke, go broke!![]()
Heerlijk toch? feed the public the messages and they will follow...quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:50 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
En uiteraard is het weer commiefornia vol degenerates dat er weer een enorm drama van maakt.
Je zal in een blue state wonen.
Heb ooit een film gezien, Idiocracy geloof ik?? Kijk om je heen
quote:Snelle verspreiding van apenpokken in New York en San Francisco: noodtoestand uitgeroepen
De Amerikaanse staat New York heeft het apenpokkenvirus donderdag uitgeroepen tot een direct gevaar voor de volksgezondheid. De stad San Francisco gaat nog een stap verder en roept de noodtoestand uit, in de hoop dat er zo meer hulp komt voor mensen die een verhoogd risico lopen op apenpokken.
Met het uitroepen van de noodtoestand kunnen mensen beter geholpen worden en kan de stad zich beter voorbereiden op wat er komen gaat, stelt Breed. De Democratische senator Scott Wiener stelt dat San Francisco voorop liep bij de aanpak van hiv en het coronavirus en de stad dat ook zal doen bij de aanpak van apenpokken.
In de staat New York, waar meer dan 1300 besmettingen met apenpokken zijn gemeld, komt meer geld beschikbaar om de uitbraak in te perken.
“Minder seks hebben”
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) heeft eerder deze week vanwege de snelle verspreiding van het apenpokkenvirus het hoogste waarschuwingsniveau gegeven. De organisatie adviseert mannen die seks hebben met mannen en meerdere sekspartners hebben om het bed met minder mensen te delen, om zo het risico op infectie te verminderen.
Wiener pleit voor vaccinaties, testen en voorlichting en hekelt de oproep van de WHO. “Mensen vragen om geen seks te hebben, is geen juiste strategie. Het stopte de verspreiding van hiv in de jaren 80 niet, maar maakte het juist erger”, schrijft hij op Twitter.
Iedereen kan besmet raken
In de VS zijn volgens de federale gezondheidsdienst CDC inmiddels ruim 4900 gevallen van apenpokken gemeld. Het gaat voornamelijk om mannen die seks hebben met mannen, maar iedereen die nauw fysiek contact heeft met iemand met apenpokken kan besmet raken.
Of in heel de VS de noodtoestand wordt afgekondigd vanwege de verspreiding van apenpokken, heeft de Amerikaanse president Joe Biden nog niet besloten.
https://www.hln.be/buiten(...)itgeroepen~a3a59bce/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
En ondertussen meer en meer decadentie promotenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bent toch als vent achterlijk bezig als je zonder bescherming erop los batst![]()
LBGTQ![]()
Je bent niet normaal meer als ordinary heteroI understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
![]()
Vertel .. zitten we op een omslagpunt of ben ik nu te hoopvol ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Jongens jongens
Wat een zooitje wordt het tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De noodtoestand maakt het mogelijk om snel maatregelen in te kunnen voeren zonder dat die geblokkeerd kunnen worden.quote:Steun het Kiva Fok! team!
Veel dictators hebben dat in het verleden gezegd, is niet goed afgelopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De noodtoestand maakt het mogelijk om snel maatregelen in te kunnen voeren zonder dat die geblokkeerd kunnen worden.![]()
Startschot voor nieuwe coronavaccinatieronde: herhaalprik voor iedereen van 12 jaar en ouderErnstige ziektequote:Iedereen van 12 jaar en ouder wordt vanaf half september uitgenodigd voor een nieuwe coronavaccinatie. Dat is nodig om de bescherming tegen ernstige ziekte op peil te houden. Idealiter is de aangepaste prik voor de omikronvariant dan beschikbaar en goedgekeurd., dat zal de bange deugers hun mouw doen oprollen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Is die 'hype' nog steeds niet voorbij?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Startschot voor nieuwe coronavaccinatieronde: herhaalprik voor iedereen van 12 jaar en ouder
[..]
Ernstige ziekte, dat zal de bange deugers hun mouw doen oprollen.
![]()
Dit wordt de grootste vaccinatiecampagne op de basisvaccinatie na.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Is die 'hype' nog steeds niet voorbij?Steun het Kiva Fok! team!
dacht recent toch gelezen te hebben dat er nu een prik is tegen alle mogelijke varianten?I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:33 schreef UncleScorp het volgende:
dacht recent toch gelezen te hebben dat er nu een prik is tegen alle mogelijke varianten?![]()
![]()
![]()
dat zou een unicum zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zalzal nodig zijn want bij gevaxxten zijn er ondertussen al velen die deze nonsens beu zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit wordt de grootste vaccinatiecampagne op de basisvaccinatie na.I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
of wederom een ordinair verkoopspraatjequote:I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Vind ik niet gek, men zit dan inmiddels op spuit nr 6 in nog geen 2 jaar tijd.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:34 schreef UncleScorp het volgende:
zal
[..]
zal nodig zijn want bij gevaxxten zijn er ondertussen al velen die deze nonsens beu zijn.
Benieuwd of het schouwspel dan weer opnieuw begint: horeca dicht of alleen voor de spuitjes, avondklok, geen alcohol meer mogen inslaan na 20:00, blijf weg bij de oudjes, mondkapjes en 1.5.m waanzin, niet meer dan 4 bezoekers ontvangen, was je handen stuk en allemaal de schuld van de ongevaccineerden.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Bug chasing and gift giving schijnt een subcultuur te zijn in die scene.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bent toch als vent achterlijk bezig als je zonder bescherming erop los batstAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
![]()
Als er teveel mensen sterven aan Corona wordt alles uit de kast getrokken maar als er een oversterfte is van 10000 in een maand met hartregelateerde klachten .. doen ze… niksThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Morgen is de eerste dag van de Amsterdam Pride. Dus over 3 weken zal er wel een grote uitbraak van apenpokken zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vind ik niet gek, men zit dan inmiddels op spuit nr 6 in nog geen 2 jaar tijd.
Benieuwd of het schouwspel dan weer opnieuw begint: horeca dicht of alleen voor de spuitjes, avondklok, geen alcohol meer mogen inslaan na 20:00, blijf weg bij de oudjes, mondkapjes en 1.5.m waanzin, niet meer dan 4 bezoekers ontvangen, was je handen stuk en allemaal de schuld van de ongevaccineerden.
Laat dat nu precies samenkomen met de verwachte najaar uitbraak van corona.Steun het Kiva Fok! team!
Zijn die 2 weken "flatten de curve " al voorbijquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:35 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Als er teveel mensen sterven aan Corona wordt alles uit de kast getrokken maar als er een oversterfte is van 10000 in een maand met hartregelateerde klachten .. doen ze… niks
Jullie hier met uitzondering van @voetbalmanager2 zijn allemaal veel te cynisch.
Government knows best, begrijp dat toch eens.
Volgens mij klopt dat niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vind ik niet gek, men zit dan inmiddels op spuit nr 6 in nog geen 2 jaar tijd.
Alleen ouderen en kwetsbaren hebben al een extra boostprik gehad. Dus twee basisvaccinaties en voor wie dat wilde en in de griep kwetsbaar/ouderen valt twee boostprikken. Dus vier in totaal.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
nog steeds 4 teveelquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet.
Alleen ouderen en kwetsbaren hebben al een extra boostprik gehad. Dus twee basisvaccinaties en voor wie dat wilde en in de griep kwetsbaar/ouderen valt twee boostprikken. Dus vier in totaal.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan zeker dat mensen er zo over denken natuurlijk. Maar zes is gewoon niet het geval.quote:And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Prikken met iets wat blijkbaar niet werkt? En dan nog maar weer prikken erachteraan gooien die blijkbaar niet werken? Boosteren voor een nieuwe variant met een prik die eerder al niet gewerkt heeft..quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet.
Alleen ouderen en kwetsbaren hebben al een extra boostprik gehad. Dus twee basisvaccinaties en voor wie dat wilde en in de griep kwetsbaar/ouderen valt twee boostprikken. Dus vier in totaal.
Zal wel aan mij liggen maar dat lijkt mij niet normaal. Dan gaat het niet meer om te prikken voor de volksgezondheid maar om heel iets anders, en wat dat is??? Wou dat ik het wist.Lach met een schone bips![]()
Of ze niet werken is een kwestie van mening, geloof ik. Maar hoe dan ook zijn er niet al zes prikken in nog geen twee jaar gezet. That’s all.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Prikken met iets wat blijkbaar niet werkt? En dan nog maar weer prikken erachteraan gooien die blijkbaar niet werken? Boosteren voor een nieuwe variant met een prik die eerder al niet gewerkt heeft..
Zal wel aan mij liggen maar dat lijkt mij niet normaal. Dan gaat het niet meer om te prikken voor de volksgezondheid maar om heel iets anders, en wat dat is??? Wou dat ik het wist.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Dat klopt, prik nummer 4 voor de meesten komt in September. Met al de mededeling dat als de nieuwe prik tegen Omicron nog niet beschikbaar is de oude meuk eerst opgemaakt zal worden. Een prik die dus niet tegen Omicron werkt..... Waarom in godsnaam meer van die meuk erin spuiten?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of ze niet werken is een kwestie van mening, geloof ik. Maar hoe dan ook zijn er niet al zes prikken in nog geen twee jaar gezet. That’s all.Lach met een schone bips![]()
Sommige mensen in de laatste twee hebben ook twee keer de griepprik gehad.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of ze niet werken is een kwestie van mening, geloof ik. Maar hoe dan ook zijn er niet al zes prikken in nog geen twee jaar gezet. That’s all.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Dat moet iedereen maar voor zichzelf bepalen, lijkt me.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat klopt, prik nummer 4 voor de meesten komt in September. Met al de mededeling dat als de nieuwe prik tegen Omicron nog niet beschikbaar is de oude meuk eerst opgemaakt zal worden. Een prik die dus niet tegen Omicron werkt..... Waarom in godsnaam meer van die meuk erin spuiten?
Overigens is er wel sprake van een bivalente vaccinatie die tegen ernstige ziekte van zowel de oude als de omikron variant zou moeten beschermen.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Dat is toch iets heel anders dan de Corona-vaccinatie? Dat kun je toch niet onder één kopje vangen?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sommige mensen in de laatste twee hebben ook twee keer de griepprik gehad.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Maar waarom zie je dan als je de statistieken bekijkt die hier ook al eerder gepost zijn de afgelopen dagen dat vooral de dubbel gevaccineerden en geboosterden eerder komen te overlijden tijdens de Omicron pandemie?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat moet iedereen maar voor zichzelf bepalen, lijkt me.
Overigens is er wel sprake van een bivalente vaccinatie die tegen ernstige ziekte van zowel de oude als de omikron variant zou moeten beschermen.
Als iemand mij dat kan verklaren ben ik om, ik geloof namelijk echt dat deze Omicron getriggerd is door het massaal vaccineren wat je tijdens een pandemie die voor jongeren niet echt gevaarlijk is niet moet doen. Had je ouderen en kwetsbaren gevaccineerd (dat is met een werkend vaccin, niet waar ze je nu mee inspuiten) Dan was de shitshow al voorbij geweest.
Lijkt me eerder dat het in stand gehouden is, met een nieuwe push voor andere "pandemieën".
Maar is mijn observatie, en ben ook van mening dat iedereen die geprikt wil worden dat lekker zelf moet weten. Zal ook niemand zeggen het niet te doen.Lach met een schone bips![]()
Preciesquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar waarom zie je dan als je de statistieken bekijkt die hier ook al eerder gepost zijn de afgelopen dagen dat vooral de dubbel gevaccineerden en geboosterden eerder komen te overlijden tijdens de Omicron pandemie?
Als iemand mij dat kan verklaren ben ik om, ik geloof namelijk echt dat deze Omicron getriggerd is door het massaal vaccineren wat je tijdens een pandemie die voor jongeren niet echt gevaarlijk is niet moet doen. Had je ouderen en kwetsbaren gevaccineerd (dat is met een werkend vaccin, niet waar ze je nu mee inspuiten) Dan was de shitshow al voorbij geweest.
Lijkt me eerder dat het in stand gehouden is, met een nieuwe push voor andere "pandemieën".
Maar is mijn observatie, en ben ook van mening dat iedereen die geprikt wil worden dat lekker zelf moet weten. Zal ook niemand zeggen het niet te doen.
Al genoeg gepost hier waaruit blijkt dat al die prikken het tegenovergestelde bereiken.
Plus de cijfers in Duitsland die zeggen dat de vaccinschade vele malen hoger ligtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet ik niet - tis allemaal zelfde prik verkopers?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is toch iets heel anders dan de Corona-vaccinatie? Dat kun je toch niet onder één kopje vangen?
Veel verschil tussen corona en griep is er ook niet....meestal zelfde symptomen.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Ju fucking uh! Corona ga je dood aan, griep niet.....quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Weet ik niet - tis allemaal zelfde prik verkopers?
Veel verschil tussen corona en griep is er ook niet.
Oh wacht even.......Lach met een schone bips![]()
Tsja....het feit dat de gemiddelde corona dood leeftijd (82/83) iets hoger dan gemiddelde life expectancy is zegt ook heel veel imo....en als iemand dat kan niet zien dan is het een beetje zonder van de tijd om verder in discussie te gaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ju fucking uh! Corona ga je dood aan, griep niet.....
Oh wacht even.......In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
![]()
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
De depopulatie agenda waar ze zo om lachen gaat naar wens
JOHN O'LOONEY REPORTS - MISCARRIAGES IN 74% OF VAXED WOMEN - 25TH JULY 2022
https://www.bitchute.com/video/wUPze9eKSYFh/THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS![]()
Half miljoen medische behandelingen door vaccins bij één Duits ziekenfondsquote:De beerput over bijwerkingen van vaccins in Duitsland gaat helemaal open. Vijf maanden na een Wob-verzoek blijkt dat 437.593 van de 11 miljoen verzekerden van het Duitse ziekenfonds voor technici (TK) in 2021 een medische behandeling moesten ondergaan voor bijwerkingen van vaccinatie. Dat is 1 op de 25 (!) en een stijging van 3.000 procent.THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS![]()
Dit is dus waar ik altijd al bang voor was... Per generatie de boel verminderen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:25 schreef Summers het volgende:
De depopulatie agenda waar ze zo om lachen gaat naar wens
JOHN O'LOONEY REPORTS - MISCARRIAGES IN 74% OF VAXED WOMEN - 25TH JULY 2022
https://www.bitchute.com/video/wUPze9eKSYFh/Lach met een schone bips![]()
Zei het gisteren nog, terwijl deze zomer periode rustiger zou moeten zijn liggen de ziekenhuizen vol met mensen die "acute" zorg nodig hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:36 schreef Summers het volgende:
Half miljoen medische behandelingen door vaccins bij één Duits ziekenfonds
[..]Lach met een schone bips![]()
En in andere landen ookquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is dus waar ik altijd al bang voor was... Per generatie de boel verminderen.en word er nu doodleuk gezegt dat je vanaf 12 mag gaan prikken
Ik vond een interessant stukje. wil het graag met jullie delen, en jullie mening hier over/betrouwbaarheid. Ik wist niet het juiste forum om dit te plaatsen, maar dit is hoe het social credit system eruit gaat zien (volgens de betrouwbare bron/white hat hackers)
https://oculumlabs.com/interview-with-gideon-csrq-sm/![]()
De enige die ik ken die hier iets zinnigs over kan zeggen zit niet meer op FOKquote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:53 schreef Ondskapt het volgende:
Ik vond een interessant stukje. wil het graag met jullie delen, en jullie mening hier over/betrouwbaarheid. Ik wist niet het juiste forum om dit te plaatsen, maar dit is hoe het social credit system eruit gaat zien (volgens de betrouwbare bron/white hat hackers)
https://oculumlabs.com/interview-with-gideon-csrq-sm/
Verder zit je hier prima voor dergelijke zaken👍
WelkomThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
In 1 ziekenfonds
Allemaal rustig doorlopen
Niks aan de hand
[ Bericht 0% gewijzigd door greysbones op 30-07-2022 11:32:18 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
https://danielvdtuin.substack.com/p/wob-documenten-hcq-deel-3
Mooi stuk van Daniël weer
Die de wob documenten heeft doorgespitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind haar er altijd eng uitzien..quote:
anorexia achtigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarom is nog een coronaprik nodig? Vragen over de nieuwe vaccinatierondeDe nieuwe booster gaat vast echt helpen, nu maar hopen op goedkeuring anders spuit die ouwe troep er maar in er ligt nog zat op de plank te vergaan. Ik ben benieuwd naar de opkomst straks.quote:Voor 60-plussers en kwetsbare mensen leidt een nieuwe vaccinatie tot een kleinere kans om ernstig ziek te worden of te overlijden. Het vaccineren van de 12-plussers moet er vooral toe leiden dat er niet te veel mensen tegelijk ziek worden, waardoor er te weinig personeel inzetbaar is om bijvoorbeeld het onderwijs of de economie draaiend te houden.
Hoe gaat de vaccinatiecampagne eruit zien?
Vanaf de tweede helft van september gaan de eerste prikken naar 60-plussers en mensen onder de 60 die jaarlijks in aanmerking komen voor de griepprik. Zorgmedewerkers die contact hebben met patiënten worden in deze eerste ronde ook al uitgenodigd. Afhankelijk van de situatie worden deze prikken gezet op de vaccinatielocaties van de GGD, door mobiele GGD-prikteams of in zorginstellingen door de eigen medische dienst.
Na deze groep zijn alle andere 12-plussers aan de beurt. Een belangrijk verschil met de eerdere vaccinatierondes is dat iedereen tegelijk wordt uitgenodigd en dus niet op geboortejaar.
Beschermen deze boosterprikken ook tegen de nieuwe coronavarianten?
Het is de bedoeling om in deze najaarsronde aangepaste vaccins te gebruiken. Moderna en BioNTech/Pfizer hebben vaccins ontwikkeld die beschermen tegen zowel het oorspronkelijke coronavirus uit Wuhan als de nieuwere omikronvarianten.
Deze zogeheten bivalente vaccins bieden volgens vaccinoloog Van der Zeijst brede bescherming tegen corona. "Niet alleen tegen de virusstammen waarvoor ze zijn ontworpen, maar ook tegen andere varianten. Dat is gunstig, omdat de kans groot is dat de vaccins ook werken tegen varianten die de komende tijd opduiken." Hij gaat ervan uit dat de bivalente vaccins ook beschermen tegen variant BA.2.75, ook wel centaurus genoemd, die in juli voor het eerst in Nederland opdook.
Minister Kuipers verwacht dat het Europees Geneesmiddelenbureau de nieuwe vaccins in september goedkeurt, net op tijd voor de vaccinatieronde dus. Mocht dat toch veel later worden, dan worden mogelijk alsnog de huidige vaccins gebruikt.
Hoelang het dan duurt om iedereen die dat wil in te enten, hangt natuurlijk af van de vaccinatiebereidheid. GGD GHOR verwacht dat van de 60-plussers 80 procent een prik wil. Onder 12- tot 59-jarigen gaan ze uit van een opkomst van 30 tot 50 procent. Samen zou dat uitkomen op 9 tot 13 miljoen vaccins. Met het priktempo dat de GGD's voor ogen hebben, zou dat 12 tot 22 weken duren.
Tot nu toe heeft 80,9 procent van de 12-plussers de eerste basisvaccinaties gekregen en 59,2 procent is ook geboosterd, staat op het coronadashboard van de Rijksoverheid.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
In Nederland mag je vanaf 6 jaar vaccineren tegen corona. Vanaf 12 mag je de 2 basisvaccinaties, een booster en over een maand ook nog een herhaalbooster.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:45 schreef Summers het volgende:
[..]
En in andere landen ooken word er nu doodleuk gezegt dat je vanaf 12 mag gaan prikken
Hij is niet de uitvinder van de mRNA tech en heeft dat zelf ook toegegeven. Hij is wel een van de vele mensen die eraan heeft meegewerkt.quote:
https://healthfeedback.or(...)-not-their-inventor/
https://www.logically.ai/factchecks/library/3aa2eefdquote:UPDATE: Malone reached out to Logically, stating that he did not invent the mRNA vaccines, but instead the "vaccine technology platform." He also presented us with copies of nine patents – none of which showed that he invented the mRNA vaccines. The judgment for the claim has not changed.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
![]()
PHEIC it is
Voor iets waar 99% van de jeugd geen enkele last van heeftquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Nederland mag je vanaf 6 jaar vaccineren tegen corona. Vanaf 12 mag je de 2 basisvaccinaties, een booster en over een maand ook nog een herhaalbooster.
kindermishandelingquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Nederland mag je vanaf 6 jaar vaccineren tegen corona. Vanaf 12 mag je de 2 basisvaccinaties, een booster en over een maand ook nog een herhaalbooster.
Ik had ergens gelezen dat het in juni verliep en begin juli kreeg ik een folder "gratis prikken zonder afspraak"quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarom is nog een coronaprik nodig? Vragen over de nieuwe vaccinatieronde
[..]
De nieuwe booster gaat vast echt helpen, nu maar hopen op goedkeuring anders spuit die ouwe troep er maar in er ligt nog zat op de plank te vergaan. Ik ben benieuwd naar de opkomst straks.
meteen de prullenbak in .THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS![]()
Politiek systeem failliet , de bubbel is doorgeprikt , ze zitten er alleen maar voor zichzelf en misbruiken en mishandelen het volk voor hun omhoog gevallen fantasieen waarbij ze boven het volk staanquote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:12 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
simpelweg geen woorden voor
Was je handen, draag een monkapje en hou afstandquote:![]()
Serieus vriend, rot op met deze ongein, ik weet niet of je het allemaal nog zelf geloofd. Maar als wel, werk aan jezelf. Dat meen ik echt.
Verkoop van een step, echt veeg me op
Wat zou ik wel of niet moeten geloven? Dat er deze week 2 doden door apenpokken zijn gevallen in Spanje?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was je handen, draag een monkapje en hou afstand![]()
Serieus vriend, rot op met deze ongein, ik weet niet of je het allemaal nog zelf geloofd. Maar als wel, werk aan jezelf. Dat meen ik echt.
Verkoop van een step, echt veeg me op
Ja, dat geloof ik.Steun het Kiva Fok! team!
Gaan we weer, door of MET apenpokken?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat zou ik wel of niet moeten geloven? Dat er deze week 2 doden door apenpokken zijn gevallen in Spanje?
Ja, dat geloof ik.Of de duivels advocaat spelen hier, spiked by Pfizer & co?
Dat "slachtoffer" kan een heleboel stepjes gekocht hebben in die tijd.. en nog veel meerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat zou ik wel of niet moeten geloven? Dat er deze week 2 doden door apenpokken zijn gevallen in Spanje?
Ja, dat geloof ik.![]()
De tijd tussen besmet raken en ziek worden ligt bij de apenpokken tussen de 5 en 21 dagen. De gemiddelde incubatietijd ligt op 8,5 dag, maar het kan dus tot 3 weken duren voordat je klachten krijgt. Iemand is besmettelijk totdat de korstjes van de huid zijn![]()
Ongeacht wat je vind van apenpokken is de kans groot dat als we over 3 weken in NL een uitbraak krijgen vanwege Amsterdam Pride, dat we dan ook paniek hier gaan krijgen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaan we weer, door of MET apenpokken?Of de duivels advocaat spelen hier, spiked by Pfizer & co?
Top dat jij dat aanhaalt, ik wilde er niet eens de moeite meer voor nemen. Some are lostquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat "slachtoffer" kan een heleboel stepjes gekocht hebben in die tijd.. en nog veel meer![]()
De tijd tussen besmet raken en ziek worden ligt bij de apenpokken tussen de 5 en 21 dagen. De gemiddelde incubatietijd ligt op 8,5 dag, maar het kan dus tot 3 weken duren voordat je klachten krijgt. Iemand is besmettelijk totdat de korstjes van de huid zijn
Bij het overleden slachtoffer is ook geen apenpokken vandaag ontdekt, maar al eerder. Er zullen vast goede redenen zijn waarom dit slachtoffer gelinkt is aan de man die zijn stepje aan hem verkocht.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat "slachtoffer" kan een heleboel stepjes gekocht hebben in die tijd.. en nog veel meer![]()
De tijd tussen besmet raken en ziek worden ligt bij de apenpokken tussen de 5 en 21 dagen. De gemiddelde incubatietijd ligt op 8,5 dag, maar het kan dus tot 3 weken duren voordat je klachten krijgt. Iemand is besmettelijk totdat de korstjes van de huid zijnSteun het Kiva Fok! team!
Grote kans dat PSV de Fruitbeker aan het winnen isquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ongeacht wat je vind van apenpokken is de kans groot dat als we over 3 weken in NL een uitbraak krijgen vanwege Amsterdam Pride, dat we dan ook paniek hier gaan krijgen.![]()
Fuck die georchestreerde pokken.... Feest in EIndje![]()
![]()
![]()
Oh superspreader event btw dan. Maar serieus, pokken? Who cares? nog minder dodelijk dan Coshit en de wereld staat op de kop over propaganda over hoe erg dit wel niet is.Lach met een schone bips![]()
Er komt vast wel een specifieke gendergerichte pokkespuit speciaal voor Gaypride bezoekersquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Top dat jij dat aanhaalt, ik wilde er niet eens de moeite meer voor nemen. Some are lost![]()
![]()
Ze zijn al begonnen, en de WHO heeft zelfs verklaard dat de prikken experimenteel zijn. What could possibly go wrong...... Again......quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er komt vast wel een specifieke gendergerichte pokkespuit speciaal voor Gaypride bezoekers
Die WHO probeert zelfs om ook deze "ziekte" tot pandemie te verklaren.. ze hebben niets anders voorhanden op dit momentquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze zijn al begonnen, en de WHO heeft zelfs verklaard dat de prikken experimenteel zijn. What could possibly go wrong...... Again......![]()
Laat me niet weer over vriend Tedros beginnen, meer bloed aan zijn handen dan menig oorlogsmisdadiger. Maar funded en gekozen door het kapitaal, dus hij kan weer lekker paar jaar geld binnen harken door mensen te vermoorden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die WHO probeert zelfs om ook deze "ziekte" tot pandemie te verklaren.. ze hebben niets anders voorhanden op dit momentLach met een schone bips![]()
Geen nood, Rutte pakt straks álles aan om ons weer achter het behang te plakken dit naseizoenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat me niet weer over vriend Tedros beginnen, meer bloed aan zijn handen dan menig oorlogsmisdadiger. Maar funded en gekozen door het kapitaal, dus hij kan weer lekker paar jaar geld binnen harken door mensen te vermoorden.![]()
![]()
Haha is niet Pinokkio Rutte hoor, en ook niet het WEF. Zijn degenen die daarboven de boel sturen. En Vriendinnetje Kaag is helemaal in haar nopjes, dit is een echt globalisten schema.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen nood, Rutte pakt straks álles aan om ons weer achter het behang te plakken dit naseizoen
Maar wil er best verder op ingaan maar de laatste minuten van voetbal zijn spannendFf dat afkijken...
https://cafeweltschmerz.n(...)-voor-november-2023/
Oeps! Ahoy Rotterdam ‘lekt’ per ongeluk coronamaatregelen voor november 2023 uit
29/07/2022 Laila Mol
Op een inmiddels verwijderde pagina van de website van Ahoy Rotterdam stond te lezen dat de grootschalige evenementenlocatie gebruik zal maken van Testen Voor Toegang tijdens Europort 2023. Het event zal van 7 tot 10 november 2023 plaatsvinden.
“Ahoy Rotterdam werkt conform de huidige geldende regels van de Nederlandse overheid t.a.v. COVID. Dit betekent dat de bezoekers en exposanten tijdens Europort de beurslocatie kunnen betreden met een geldige Corona Check app QR code en persoonlijk ID bewijs”. Heb je nog geen QR-code? Geen probleem, je kunt je op locatie namelijk ook gratis laten testen, wat een liefdadigheid!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goh laat ik nu net een link gepost hebben waarop Ahoy al vroeg om testen voor toegang voor novemberquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen nood, Rutte pakt straks álles aan om ons weer achter het behang te plakken dit naseizoen
Verbaast me nix. alle ellende van 2021/22 wordt gewoon weer in in stelling gebracht... kan makkelijk want we hebben de grondwetwijziging toegelaten die het kabinet alle volmachten geeft..quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goh laat ik nu net een link gepost hebben waarop Ahoy al vroeg om testen voor toegang voor november![]()
D66 heeft ervoor gezorgd dat er geen referendum meer komt over de beslissingen die de overheid kan/wil nemen. Ze zitten in hun koets nu en jij kan fluiten naar wat jij wil.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verbaast me nix. alle ellende van 2021/22 wordt gewoon weer in in stelling gebracht... kan makkelijk want we hebben de grondwetwijziging toegelaten die het kabinet alle volmachten geeft..Lach met een schone bips![]()
Ahoy heeft heel lang stil gelegen vanwege corona totdat het de grootste vaccinatielocatie van Rotterdam werd en het elke dag volledig afgehuurd was. Nu is het nog steeds een vaccinatielocatie, maar blijkbaar willen ze weer evenementen gaan organiseren over een jaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goh laat ik nu net een link gepost hebben waarop Ahoy al vroeg om testen voor toegang voor novemberSteun het Kiva Fok! team!
Maar goed![]()
![]()
Feest in Eindhoven, niet zozeer om de prijs. Wel omdat ajax verloor van PSV
![]()
![]()
![]()
On topic, stop met de MSM geloven
Precies..quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
D66 heeft ervoor gezorgd dat er geen referendum meer komt over de beslissingen die de overheid kan/wil nemen. Ze zitten in hun koets nu en jij kan fluiten naar wat jij wil.
Wel spuiten nemen = Braaf
Niet spuiten nemen = Vijand van de Samenleving
Het begint gelukkig erg saai te worden![]()
![]()
Ach, het geeft jouw weer een reden om blijvend aan fok! te doneren.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies..
Wel spuiten nemen = Braaf
Niet spuiten nemen = Vijand van de Samenleving
Het begint gelukkig erg saai te worden
Goede zaak trouwens
Ook ik moet af en toe een ei kwijt...quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ach, het geeft jouw weer een reden om blijvend aan fok! te doneren.
Goede zaak trouwens![]()
![]()
Offtopic, heb je genoten van de wedstrijd? Ik moet je eerlijk zeggen was de uitslag andersom dan was het nog steeds een leuke opening van het seizoenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ach, het geeft jouw weer een reden om blijvend aan fok! te doneren.
Goede zaak trouwens
Begin een eierfarm dan, die beesten ruimen ze ook sneller dan ze eieren kunnen leggen inmiddels.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook ik moet af en toe een ei kwijt...Lach met een schone bips![]()
Het was een topstart van het seizoen. Veel aantrekkelijker kan bijna niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Offtopic, heb je genoten van de wedstrijd? Ik moet je eerlijk zeggen was de uitslag andersom dan was het nog steeds een leuke opening van het seizoen
En als Feyenoordfan ben ik met de uitslag ook heel blij.
En tenslotte kan ik een klein betje dat gewonnen is.Steun het Kiva Fok! team!
Had de uitslag vooraf niet verwacht, maar Ajax is achterin wel heel dramatisch. Denk dat jouw cluppie gewoon mee gaat doen. Goed ingekocht ook! Good luck!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het was een topstart van het seizoen. Veel aantrekkelijker kan bijna niet.
En als Feyenoordfan ben ik met de uitslag ook heel blij.
En tenslotte kan ik een klein betje dat gewonnen is.Lach met een schone bips![]()
Had een tientje op both teams to score @1.80 en 5 Euro op Bergwijn to score @4.00quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had de uitslag vooraf niet verwacht, maar Ajax is achterin wel heel dramatisch. Denk dat jouw cluppie gewoon mee gaat doen. Goed ingekocht ook! Good luck!
Beide waren binnen een half uurtje al binnen.![]()
En nu al weer zin in de fok! voetbalmanager en de andere voetbalmanager games waar ik weer aan mee ga doen.Steun het Kiva Fok! team!
Nou maatje, veel succes daarmee en even weer ontopic... Rot op met je pokken en vaccinatierondesquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Had een tientje op both teams to score @:1.80 en 5 Euro op Bergwijn to score @:4.00
Beide waren binnen een half uurtje al binnen.![]()
En nu al weer zin in de fok! voetbalmanager en de andere voetbalmanager games waar ik weer aan mee ga doen.
Voetbal en vaccinaties verbroederd... Doe gewoon mee man, wat kan er fout gaan?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:42 schreef 5thencounter het volgende:
Da's mijn enge mazzel... ik heb de pest aan voeballe...
Precies. De voetbalmanager is weer open:quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voetbal en vaccinaties verbroederd... Doe gewoon mee man, wat kan er fout gaan?
VBL / [FOK!Voetbalmanager 2022/2023] #1 We zijn er weer!Steun het Kiva Fok! team!
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Precies. De voetbalmanager is weer open:
VBL / [FOK!Voetbalmanager 2022/2023] #1 We zijn er weer!heb geen QR en die is in najaar weer nodig
and i still have lost my mindTTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1![]()
Dat hebben seal gedaan.., nou ja Sorosquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die WHO probeert zelfs om ook deze "ziekte" tot pandemie te verklaren.. ze hebben niets anders voorhanden op dit moment
9 waren tegen 6 waren voor . Dan bepaal je als ceo toch gewoon dat het wel zo isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dus ?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ahoy heeft heel lang stil gelegen vanwege corona totdat het de grootste vaccinatielocatie van Rotterdam werd en het elke dag volledig afgehuurd was. Nu is het nog steeds een vaccinatielocatie, maar blijkbaar willen ze weer evenementen gaan organiseren over een jaar.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar mag je zelf wel of geen conclusie aan verbinden. Ik geef slechts achtergrondinfo.quote:Steun het Kiva Fok! team!
Irrelevant wat mij betreftquote:Op zondag 31 juli 2022 10:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar mag je zelf wel of geen conclusie aan verbinden. Ik geef slechts achtergrondinfo.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah nee, dan komt het goed, die staan bekend om hun onafhankelijkheid en gedegen journalistiek.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De NOS heeft zelf onderzoek gedaan:
https://thekarskenstimes.(...)aal-annex-16e-vangst.
Get woke, go broke!![]()
Fake news , Nos doet geen onderzoek . Als je iets te weten wilt komen in dit leven moet je het zelf doen .THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS![]()
Toch knap dat jullie in 2 minuten een filmpje van 10 minuten kunnen bekijken.Steun het Kiva Fok! team!
Erg hoe ze ons naar beneden trekkenquote:Op zondag 31 juli 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Sow steek die maar in je broek zak
Wij van wc eendquote:Op zondag 31 juli 2022 11:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De NOS heeft zelf onderzoek gedaan:![]()
Waarom zouden we deze filmpjes kijken als je zelf niet de moeite neemt om onze filmpjes en onderzoeken te lezenquote:Op zondag 31 juli 2022 11:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Toch knap dat jullie in 2 minuten een filmpje van 10 minuten kunnen bekijken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zodra die dame uit Noord-Korea haar mond opent weet je ook genoeg.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Toch knap dat jullie in 2 minuten een filmpje van 10 minuten kunnen bekijken.
Dat is hier niet anders natuurlijk.![]()
Haha, dit benadrukt inderdaad op mooie wijze de hypocrisie van sommigen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:56 schreef Grems het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar destijds waren ze absoluut Schindler geweestHet is aandoenlijk hoe de NOS er direct bij is om in de bres te springen voor de farmaceutische industrie. En dan ook verwijzen naar fact-checks van andere gevestigde media, haha. Het maakt het allemaal niet geloofwaardiger.quote:'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Plus staatspropaganda is boring , jaar in jaar uit dezelfde trucjes en zonde van je tijd .quote:Op zondag 31 juli 2022 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom zouden we deze filmpjes kijken als je zelf niet de moeite neemt om onze filmpjes en onderzoeken te lezen
Ze zijn eigenlijk juist heel goed te volgen.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:05 schreef Summers het volgende:
Niet meer te volgen die man
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze hadden hem Remdisivir moeten geven, waren we van deze clown af geweest en hadden we de volgende kunnen gaan bespottenquote:![]()
Clownshow
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35659687/
Recently, The Lancet published a study on the effectiveness of COVID-19 vaccines and the waning of immunity with time. The study showed that immune function among vaccinated individuals 8 months after the administration of two doses of COVID-19 vaccine was lower than that among the unvaccinated individuals. According to European Medicines Agency recommendations, frequent COVID-19 booster shots could adversely affect the immune response and may not be feasible. The decrease in immunity can be caused by several factors such as N1-methylpseudouridine, the spike protein, lipid nanoparticles, antibody-dependent enhancement, and the original antigenic stimulus. These clinical alterations may explain the association reported between COVID-19 vaccination and shingles. As a safety measure, further booster vaccinations should be discontinued. In addition, the date of vaccination should be recorded in the medical record of patients. Several practical measures to prevent a decrease in immunity have been reported. These include limiting the use of non-steroidal anti-inflammatory drugs, including acetaminophen to maintain deep body temperature, appropriate use of antibiotics, smoking cessation, stress control, and limiting the use of lipid emulsions, including propofol, which may cause perioperative immunosuppression. In conclusion, COVID-19 vaccination is a major risk factor for infections in critically ill patients.
nl vertalingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 31 juli 2022 11:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De NOS heeft zelf onderzoek gedaan:![]()
![]()
Ziekenhuizen schijnen inderdaad voller te liggen dan ooit.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:22 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Daar is geen woord aan gelogen
Maar ze weten toch de vaccinatiestatus van alle mensen die zijn opgenomen dus dan zou je al snel conclusie kunnen trekken?To BG or not to BG!![]()
Dan moeten ze er daadwerkelijk wat mee doenquote:Op maandag 1 augustus 2022 12:03 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ziekenhuizen schijnen inderdaad voller te liggen dan ooit.
Maar ze weten toch de vaccinatiestatus van alle mensen die zijn opgenomen dus dan zou je al snel conclusie kunnen trekken?
En dat gebeurt niet. Zou het wel gebeuren hadden we het wel gelezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
VAXXED NURSE COMMENDS THE UNVAXXED WHO WERE RIGHT ALL ALONG - SHE SAYS SHE REGRETS ITquote:Where I work we were told , if you get the vaccine we save lifes , you won't get sick , you won't die and the media said the same thing so I believed it .THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS![]()
Wat denk je zelf? 99% van het ziekenhuis personeel is "gevaccineerd". Nu naar buiten brengen dat die juice gevaarlijker is geweest dan gezegd veroorzaakt een onrust onder het ziekenhuispersoneel waar de honden geen brood van lusten.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:03 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ziekenhuizen schijnen inderdaad voller te liggen dan ooit.
Maar ze weten toch de vaccinatiestatus van alle mensen die zijn opgenomen dus dan zou je al snel conclusie kunnen trekken?
Dan loopt het nog iets meer in soep allemaal.Lach met een schone bips![]()
Maar ze kunnen toch niet tot in het oneindige uitvluchten blijven verzinnen? (Hoewel: ik zie ze er nog voor aan ook) Het klootjesvolk gaat het op zeker moment echt wel doorzien. En dan is er overal paniek, niet enkel onder het ziekenhuispersoneel.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? 99% van het ziekenhuis personeel is "gevaccineerd". Nu naar buiten brengen dat die juice gevaarlijker is geweest dan gezegd veroorzaakt een onrust onder het ziekenhuispersoneel waar de honden geen brood van lusten.
Dan loopt het nog iets meer in soep allemaal.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !![]()
Hartinfarct door koude douche, hartinfarct door gras maaien? Hoeveel voorbeelden wil je hebben hoe ze het verdoezelen? Dingen die bijna nooit voorgekomen zijn die zijn nu normaal. Spring niet in het koude water!! Waarom hebben de meeste zwembaden een koud water bad?quote:Op maandag 1 augustus 2022 23:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch niet tot in het oneindige uitvluchten blijven verzinnen? (Hoewel: ik zie ze er nog voor aan ook) Het klootjesvolk gaat het op zeker moment echt wel doorzien. En dan is er overal paniek, niet enkel onder het ziekenhuispersoneel.
Herhaling herhaling herhaling......... En dan gaat de meute er wel in mee.Lach met een schone bips![]()
En laten we eerlijk zijn, als jij na je werk thuis komt en alleen NOS, SBS of weet ik veel wat op TV kijkt en wat ze je daar melden..... Kun je dan nog verder kijken? Ik denk het niet, dan is het wel klaar tot het echt fout gaat.quote:Op maandag 1 augustus 2022 23:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch niet tot in het oneindige uitvluchten blijven verzinnen? (Hoewel: ik zie ze er nog voor aan ook) Het klootjesvolk gaat het op zeker moment echt wel doorzien. En dan is er overal paniek, niet enkel onder het ziekenhuispersoneel.
En of het echt heel fout gaat weet ik ook niet, maar lijkt er niet echt beter op te worden helaas.Lach met een schone bips![]()
Yep. Vergeet ook niet dat het tegenwoordig doodnormaal (pun intended) is wanneer kinderen van pakweg 14 jaar een hartaanval krijgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hartinfarct door koude douche, hartinfarct door gras maaien? Hoeveel voorbeelden wil je hebben hoe ze het verdoezelen? Dingen die bijna nooit voorgekomen zijn die zijn nu normaal. Spring niet in het koude water!! Waarom hebben de meeste zwembaden een koud water bad?
Herhaling herhaling herhaling......... En dan gaat de meute er wel in mee.
Ach, misschien heb ik wel teveel vertrouwen in de verstandelijke vermogens van de gewone mensen. Want ook herhalingen gaan op den duur opvallen. Voor velen - die die gentherapie hebben genomen, al dan niet met frisse tegenzin - echter pas wanneer zij zelf lichamelijke problemen krijgen, of wanneer directe kennissen ineens omvallen.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !![]()
Hou geloof in 30%quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 02:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Yep. Vergeet ook niet dat het tegenwoordig doodnormaal (pun intended) is wanneer kinderen van pakweg 14 jaar een hartaanval krijgen.
Ach, misschien heb ik wel teveel vertrouwen in de verstandelijke vermogens van de gewone mensen. Want ook herhalingen gaan op den duur opvallen. Voor velen - die die gentherapie hebben genomen, al dan niet met frisse tegenzin - echter pas wanneer zij zelf lichamelijke problemen krijgen, of wanneer directe kennissen ineens omvallen.
Fuck anekdotische verhalen en fuck propaganda nieuwsberichten. De source van die hartaanval vanwege teveel water drinken Bullcrap is volstrekt onduidelijk."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
![]()
Nudge theory.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Wat is precies een 'small minority'?quote:
Ken er zelf 2 die het voor de 3e keer hebben gehad en een hele hoop die het voor de 2e keer hebben gehad, dus vraag me af wat een 'kleine minderheid' dan is.
Ken zelf veel ongevaccineerden en daarvan heeft niemand het 2 maal gehad maar de meesten 1 maal.
To BG or not to BG!![]()
Gesprekje met collega vorige week ook al, ze was een poosje uit de roulatie want ziek. Ze zei zelfs alle vaccinaties en boosters gehad en dan nog hartstikke ziek door corona, 2 weken alleen maar op bed gelegen. Ik kon het niet nalaten om voorzichtig aan te kaarten dat dit toch merkwaardig is ondanks de vaccins zo ziek te worden. Ik mankeer nog steeds niets en dat zonder vaccins maar toen reageerde ze gepikeerd want het was toch bekend dat je evengoed nog corona kunt krijgen als je gevaccineerd bent? Ik heb het maar zo gelaten...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:50 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Wat is precies een 'small minority'?
Ken er zelf 2 die het voor de 3e keer hebben gehad en een hele hoop die het voor de 2e keer hebben gehad, dus vraag me af wat een 'kleine minderheid' dan is.
Ken zelf veel ongevaccineerden en daarvan heeft niemand het 2 maal gehad maar de meesten 1 maal.
Twee keer binnen een week had Biden corona. Dat is vrij zeldzaam.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:50 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dan hebben ze bij hem getoetst welke strain het is? Want anders is het binnen een week toch gewoon dezelfde besmetting?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Twee keer binnen een week had Biden corona. Dat is vrij zeldzaam.
Want normale mensen kunnen wel 2 maand positief testen na de eerste keer testen wordt verteld.
Collega van mij heeft 8 weken positief getest, zonder klachten, bijna vakantie gemist vorig jaar, en had dus niet een keer maar meerdere keren besmet kunnen zijn? Maar er wordt toch niet gekeken of het een 2e besmetting betreft? Vriendin van mij testte met kerst positief, toen negatief, toen weer positief maar er werd vanuit gegaan dat het dezelfde besmetting was maar eigenlijk hoeft dat niet zo te zijn? Dus dan heeft ze misschien al 4 keer covid gehad ipv 3 maal.
En hoe heeft Biden het dan gekregen want hij zat toch in isolatie die week?To BG or not to BG!![]()
Vriendin van mij had het voor de 3e keer en is alle 3 de keren redelijk ziek geweest ervan. Ze stond vooraan met vaccinaties en 'wilde graag proefkonijn zijn' vertelde ze me. Zelf ben ik zonder vaccin nu een keer besmet geweest wat niks voorstelde terwijl ik met veel en veel meer mensen in contact kom via mijn werk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Gesprekje met collega vorige week ook al, ze was een poosje uit de roulatie want ziek. Ze zei zelfs alle vaccinaties en boosters gehad en dan nog hartstikke ziek door corona, 2 weken alleen maar op bed gelegen. Ik kon het niet nalaten om voorzichtig aan te kaarten dat dit toch merkwaardig is ondanks de vaccins zo ziek te worden. Ik mankeer nog steeds niets en dat zonder vaccins maar toen reageerde ze gepikeerd want het was toch bekend dat je evengoed nog corona kunt krijgen als je gevaccineerd bent? Ik heb het maar zo gelaten...To BG or not to BG!![]()
Beste Oppie, dat weet ik allemaal niet. Dat moet je Biden vragen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:11 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dan hebben ze bij hem getoetst welke strain het is? Want anders is het binnen een week toch gewoon dezelfde besmetting?
Want normale mensen kunnen wel 2 maand positief testen na de eerste keer testen wordt verteld.
Collega van mij heeft 8 weken positief getest, zonder klachten, bijna vakantie gemist vorig jaar, en had dus niet een keer maar meerdere keren besmet kunnen zijn? Maar er wordt toch niet gekeken of het een 2e besmetting betreft? Vriendin van mij testte met kerst positief, toen negatief, toen weer positief maar er werd vanuit gegaan dat het dezelfde besmetting was maar eigenlijk hoeft dat niet zo te zijn? Dus dan heeft ze misschien al 4 keer covid gehad ipv 3 maal.
En hoe heeft Biden het dan gekregen want hij zat toch in isolatie die week?
Hij is in 1 week 2x positief getest met daartussenin dagen van negatieve testen. Dat komt voor, maar slechts bij een minderheid. Twintig procent is trouwens ook een minderheid, dus hoeveel waarde je moet geven aan die woordkeuze is onduidelijk.Steun het Kiva Fok! team!
Nog steeds 0quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:50 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ga eens kijken welke medicatie hij heeft gehad .. dan snap je het misschienquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Beste Oppie, dat weet ik allemaal niet. Dat moet je Biden vragen.
Hij is in 1 week 2x positief getest met daartussenin dagen van negatieve testen. Dat komt voor, maar slechts bij een minderheid. Twintig procent is trouwens ook een minderheid, dus hoeveel waarde je moet geven aan die woordkeuze is onduidelijk.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb geen idee wat dat medicijn is wat Biden tegen corona heeft gebruikt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga eens kijken welke medicatie hij heeft gehad .. dan snap je het misschienSteun het Kiva Fok! team!
quote:Gouverneur Californië roept noodtoestand uit vanwege apenpokken
Gavin Newsom, de gouverneur van de Amerikaanse staat Californië, heeft maandag de noodtoestand uitgeroepen vanwege het toenemende aantal besmettingen met apenpokken. Hij hoopt dat daardoor meer mensen sneller kunnen worden gevaccineerd in de grootste en meest dichtbevolkte staat van de Verenigde Staten.
Californië is na New York en Illinois is dit de derde staat in de VS die de noodtoestand uitroept. Ook de stad San Francisco ging tot de maatregel over. In de VS zijn bijna 6000 gevallen van apenpokken vastgesteld, in 48 verschillende staten. Het eerste geval werd in mei gemeld in de stad Boston.
De regering-Biden zou momenteel afwegen of er ook een nationale noodtoestand zal worden afgekondigd.
https://www.volkskrant.nl(...)apenpokken~bcbcbc3a/Steun het Kiva Fok! team!
Clownifornia, dan weet je zeker dat het geen probleem isquote:.
Get woke, go broke!![]()
![]()
Tjemig, en dat meiske ook in de draad
Filmpje is verwijderd wegens schending etc.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:20 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop
Dat Pepijn gelijk heeft![]()
Hij is nog te vinden op Rumble en spotifyquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:31 schreef Za het volgende:
[..]
Filmpje is verwijderd wegens schending etc.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als je oplet dan heeft het hier zelfs al gestaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat medicijn is wat Biden tegen corona heeft gebruikt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dus alleen rijke mensen kunnen straks nog reizen. Duidelijk. Ze brengt het ook nog alsof het heel normaal is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:40 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Nog niet voorbij zien komen
En hoezo bemoeien banken zich ermee, gewoon omdat ze de data hebben?To BG or not to BG!![]()
Banken zijn na Greenpeace en de postcode loterij zo’n beetje de grootste lobbypartijen in NL.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:34 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dus alleen rijke mensen kunnen straks nog reizen. Duidelijk. Ze brengt het ook nog alsof het heel normaal is.
En hoezo bemoeien banken zich ermee, gewoon omdat ze de data hebben?
Die hebben een behoorlijke vinger in de papThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Paar paracetamol en een dikke glas whisky....werkt ook prima tegen griep.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat medicijn is wat Biden tegen corona heeft gebruikt.
Who fckin cares - die ouwe vent kan op elke moment gewoon doodvallen.
Positief/negatief getest met of zonder symptomen....en dan zo'n fluttest vertrouwen om je vertellen als je coroni boloni flu heeft of niet. Tsja.
[ Bericht 8% gewijzigd door Tingo op 02-08-2022 18:14:41 ]In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Yep de doebilubba variantquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Paar paracetamol en een dikke glas whisky....werkt ook prima tegen griep.
Who fckin cares - die ouwe vent kan op elke moment gewoon doodvallen.
Positief/negatief getest met of zonder symptomen....en dan zo'n fluttest vertrouwen om je vertellen als je coroni boloni flu heeft of niet. Tsja.
![]()
Ah, het ooit zo mooie, vrije Canada, een soort USA zonder de extremen. Nu gewoon een fascistische staat onder leiding van een tiran.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:40 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Nog niet voorbij zien komen
deze moet er eigenlijk bij
wat zwetst die man toch elke keer
Verdomme! zaten wij er toch met zijn allen steeds naast en hadden ze het in NWS bij het rechte eind al die tijd
NWS is gewoon het trage leerachterstandbroertje van BNWquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
Verdomme! zaten wij er toch met zijn allen steeds naast en hadden ze het in NWS bij het rechte eind al die tijd.
Get woke, go broke!![]()
Moest lachenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NWS is gewoon het trage leerachterstandbroertje van BNW.
Omg wat een heisa over 1 arts die uit het leven gestapt is wegens zogenaamde bedreigingen van antivaxxers ...quote:Marc Van Ranst geschokt: “Door hen uit het leven gestapt”
https://www.msn.com/nl-be(...)19b2d19acc9d#image=5
weegt goed op tegen de ellenlange lijst van mensen die serieuze negatieve bijwerkingen kregen van de prik.
Sommigen werden zelfs uit het leven geschopt door de prikkersI understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: