Grote kans dat PSV de Fruitbeker aan het winnen isquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ongeacht wat je vind van apenpokken is de kans groot dat als we over 3 weken in NL een uitbraak krijgen vanwege Amsterdam Pride, dat we dan ook paniek hier gaan krijgen.
Er komt vast wel een specifieke gendergerichte pokkespuit speciaal voor Gaypride bezoekersquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Top dat jij dat aanhaalt, ik wilde er niet eens de moeite meer voor nemen. Some are lost
Ze zijn al begonnen, en de WHO heeft zelfs verklaard dat de prikken experimenteel zijn. What could possibly go wrong...... Again......quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er komt vast wel een specifieke gendergerichte pokkespuit speciaal voor Gaypride bezoekers
Die WHO probeert zelfs om ook deze "ziekte" tot pandemie te verklaren.. ze hebben niets anders voorhanden op dit momentquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze zijn al begonnen, en de WHO heeft zelfs verklaard dat de prikken experimenteel zijn. What could possibly go wrong...... Again......
Laat me niet weer over vriend Tedros beginnen, meer bloed aan zijn handen dan menig oorlogsmisdadiger. Maar funded en gekozen door het kapitaal, dus hij kan weer lekker paar jaar geld binnen harken door mensen te vermoorden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die WHO probeert zelfs om ook deze "ziekte" tot pandemie te verklaren.. ze hebben niets anders voorhanden op dit moment
Geen nood, Rutte pakt straks álles aan om ons weer achter het behang te plakken dit naseizoenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat me niet weer over vriend Tedros beginnen, meer bloed aan zijn handen dan menig oorlogsmisdadiger. Maar funded en gekozen door het kapitaal, dus hij kan weer lekker paar jaar geld binnen harken door mensen te vermoorden.
Haha is niet Pinokkio Rutte hoor, en ook niet het WEF. Zijn degenen die daarboven de boel sturen. En Vriendinnetje Kaag is helemaal in haar nopjes, dit is een echt globalisten schema.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen nood, Rutte pakt straks álles aan om ons weer achter het behang te plakken dit naseizoen
Goh laat ik nu net een link gepost hebben waarop Ahoy al vroeg om testen voor toegang voor novemberquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen nood, Rutte pakt straks álles aan om ons weer achter het behang te plakken dit naseizoen
Verbaast me nix. alle ellende van 2021/22 wordt gewoon weer in in stelling gebracht... kan makkelijk want we hebben de grondwetwijziging toegelaten die het kabinet alle volmachten geeft..quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goh laat ik nu net een link gepost hebben waarop Ahoy al vroeg om testen voor toegang voor november
D66 heeft ervoor gezorgd dat er geen referendum meer komt over de beslissingen die de overheid kan/wil nemen. Ze zitten in hun koets nu en jij kan fluiten naar wat jij wil.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verbaast me nix. alle ellende van 2021/22 wordt gewoon weer in in stelling gebracht... kan makkelijk want we hebben de grondwetwijziging toegelaten die het kabinet alle volmachten geeft..
Ahoy heeft heel lang stil gelegen vanwege corona totdat het de grootste vaccinatielocatie van Rotterdam werd en het elke dag volledig afgehuurd was. Nu is het nog steeds een vaccinatielocatie, maar blijkbaar willen ze weer evenementen gaan organiseren over een jaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goh laat ik nu net een link gepost hebben waarop Ahoy al vroeg om testen voor toegang voor november
Precies..quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
D66 heeft ervoor gezorgd dat er geen referendum meer komt over de beslissingen die de overheid kan/wil nemen. Ze zitten in hun koets nu en jij kan fluiten naar wat jij wil.
Ach, het geeft jouw weer een reden om blijvend aan fok! te doneren.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies..
Wel spuiten nemen = Braaf
Niet spuiten nemen = Vijand van de Samenleving
Het begint gelukkig erg saai te worden
Ook ik moet af en toe een ei kwijt...quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ach, het geeft jouw weer een reden om blijvend aan fok! te doneren.
Goede zaak trouwens
Offtopic, heb je genoten van de wedstrijd? Ik moet je eerlijk zeggen was de uitslag andersom dan was het nog steeds een leuke opening van het seizoenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ach, het geeft jouw weer een reden om blijvend aan fok! te doneren.
Goede zaak trouwens
Begin een eierfarm dan, die beesten ruimen ze ook sneller dan ze eieren kunnen leggen inmiddels.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook ik moet af en toe een ei kwijt...
Het was een topstart van het seizoen. Veel aantrekkelijker kan bijna niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Offtopic, heb je genoten van de wedstrijd? Ik moet je eerlijk zeggen was de uitslag andersom dan was het nog steeds een leuke opening van het seizoen
Had de uitslag vooraf niet verwacht, maar Ajax is achterin wel heel dramatisch. Denk dat jouw cluppie gewoon mee gaat doen. Goed ingekocht ook! Good luck!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het was een topstart van het seizoen. Veel aantrekkelijker kan bijna niet.
En als Feyenoordfan ben ik met de uitslag ook heel blij.
En tenslotte kan ik een klein betje dat gewonnen is.
Had een tientje op both teams to score @1.80 en 5 Euro op Bergwijn to score @4.00quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had de uitslag vooraf niet verwacht, maar Ajax is achterin wel heel dramatisch. Denk dat jouw cluppie gewoon mee gaat doen. Goed ingekocht ook! Good luck!
Nou maatje, veel succes daarmee en even weer ontopic... Rot op met je pokken en vaccinatierondesquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Had een tientje op both teams to score @:1.80 en 5 Euro op Bergwijn to score @:4.00
Beide waren binnen een half uurtje al binnen.![]()
En nu al weer zin in de fok! voetbalmanager en de andere voetbalmanager games waar ik weer aan mee ga doen.
Voetbal en vaccinaties verbroederd... Doe gewoon mee man, wat kan er fout gaan?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:42 schreef 5thencounter het volgende:
Da's mijn enge mazzel... ik heb de pest aan voeballe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |