SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Geef maar door, dan pass ik het on naar de eerstvolgende dienstoende DJquote:Op maandag 25 juli 2022 18:28 schreef Melting het volgende:
Dan wil ik graag een verzoeknummer aanvragen.
Niks mis mee om tussen bejaarden te wandelen. Is toch ons voorland.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:34 schreef Doedezemaar het volgende:
We gaan eerst naar Krefeld en daarna naar Nümbrecht om gezonde lucht op te snuiven en tussen de bejaarden te wandelen
quote:Op maandag 25 juli 2022 18:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Geef maar door, dan pass ik het on naar de eerstvolgende dienstoende DJ
Ik doe ook aan bejaardenvakanties, iets actievers hou ik maximaal 1 dag vol. Beide hotels zijn naast een golfbaan, dus het is ook wel iets voor just me.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Niks mis mee om tussen bejaarden te wandelen. Is toch ons voorland.
quote:Op maandag 25 juli 2022 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik doe ook aan bejaardenvakanties, iets actievers hou ik maximaal 1 dag vol. Beide hotels zijn naast een golfbaan, dus het is ook wel iets voor just me.
Uiteraard gaan we wat kringloopwinkels bezoeken, Symph sprak de legendarische woorden: we gaan niet weer zoveel vazen kopen hoor…
Voor jullie vazenkamertje in je nieuwe huisquote:Op maandag 25 juli 2022 18:58 schreef Symphonic het volgende:
Dit was ongeveer de helft:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juli 2022 18:58 schreef Symphonic het volgende:
Dit was ongeveer de helft:
[ afbeelding ]
Of een luchtbuks kopen en een kermisattractie beginnen…quote:Op maandag 25 juli 2022 19:23 schreef Tjoent het volgende:
Straks kunnen jullie zelf een kringloopwinkel beginnen
Verkoop vanuit de garage, het is een optiequote:Op maandag 25 juli 2022 19:23 schreef Tjoent het volgende:
Straks kunnen jullie zelf een kringloopwinkel beginnen
Of workshops mozaieken gaan organiseren. Mogelijkheden te overquote:Op maandag 25 juli 2022 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of een luchtbuks kopen en een kermisattractie beginnen…
Het zijn gewoon beleggingsobjecten. Een soort nieuwe bitcoinquote:Op maandag 25 juli 2022 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Of workshops mozaieken gaan organiseren. Mogelijkheden te over
Goedemorgen Raf. Ga eens slapen.quote:
Goedemorgen just me.quote:
Lol, ik vond het water veels te koud brrrrr !quote:Op dinsdag 26 juli 2022 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Gisteren bommetje gedaan bij de kabouters?
Ga je nu naar een andere afdeling of zo? Of kan je sowieso af en toe naar huis?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 10:02 schreef Rafeiro het volgende:
Kan niet wachten tot het half 2 is, dan komt pa me ophalen dan eerst evn thuis wat spullen pakken, boodschapje doen en naar het ziekenhuis. Laptop wil niet pairen met laptop en tablet maar dat vogelen we later wel uit met gewoon toetsenbord en muis. wel met telefoon, vaag gedoe dus maar het houd me wel even bezig. En ik neem mijn speakertjes straks gewoon ook mee.
Wel fijn dat je in firefox de bookmarks via je account gewoon kan importeren. Heb het meeste nu wel redelijk naar mijn zin geconfigureerd, zelfs virtualDJ geïnstalleerd. Dus wellicht binnenkort een keer draaien als ik me verveel
Oh wat verdrietigquote:
Goedemorgen livelink.quote:
Niet zo benauwd als gisterenavond. Toen had ik er echt last van.quote:Op woensdag 27 juli 2022 05:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.Hier is het benauwd. Daar ook?
Doe je voorzichtig?quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:02 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
zo maar even op de ladder klimmen, het batterijtje van het brandalarm begint leeg te raken. Ik werd vannacht wakkeer van gepiep en dacht hoe kan dat nou, die krengen moeten 5 jaar meegaan en ik heb ze pas 1,5 maand.
wat bleek, ik had er nog eentje hoog hangen en ik was helemaal vergeten dat ik die ook had
quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:02 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
zo maar even op de ladder klimmen, het batterijtje van het brandalarm begint leeg te raken. Ik werd vannacht wakkeer van gepiep en dacht hoe kan dat nou, die krengen moeten 5 jaar meegaan en ik heb ze pas 1,5 maand.
wat bleek, ik had er nog eentje hoog hangen en ik was helemaal vergeten dat ik die ook had
Goed nieuws.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig?
Hier is 1 stresspunt net van me afgevallen. Mijn dochter moet vanaf 28 augustus stage lopen en het was niet makkelijk om een stageplek te vinden. Ze had diverse bedrijven aangeschreven, maar zonder succes. Uiteindelijk had ze begin juni een gesprek bij een bedrijf dat heel enthousiast was en dat binnen een week zou reageren. Maar ze hoorde maar steeds niets en na diverse telefoontjes en mailtjes kwam er uit dat ze nog een gesprek wilden in hun 2e vestiging. Vervolgens lukte het maar niet om die afspraak voor het 2e gesprek te regelen. Het werd telkens op het laatste moment afgezegd. Dus we kregen het gevoel dat het toch niets zou gaan worden.
Maar vandaag had ze eindelijk dat 2e gesprek en ze mag komen![]()
Nu kan zij nog even vakantie vieren en ik kan me ook wat meer ontspannen. Geen stage was wel echt een groot probleem geweest, want dan had ze haar laatste jaar niet kunnen doen. Niks is onoverkomelijk natuurlijk, maar dit is beter.
Het is erger als ze eronder ligt...quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als just me na ruim 5 uur nog steeds op die ladder staat, is er sowieso iets goed mis...
Niets meer van haar gehoord, dus het zou wel kunnen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is erger als ze eronder ligt...
Bel 112! "Het laatste bericht dat we van haar hadden was dat ze de ladder op gingquote:Op woensdag 27 juli 2022 17:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Niets meer van haar gehoord, dus het zou wel kunnen.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Bel 112! "Het laatste bericht dat we van haar hadden was dat ze de ladder op ging"
Ik speelde met iemand die heel goed is dus ik heb een beetje afgekekenquote:
Alleen oppassen dat je handicap niet te laag wordt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik speelde met iemand die heel goed is dus ik heb een beetje afgekeken
Oh goed te horen, en de temperatuuur is ook goed ?quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen oppassen dat je handicap niet te laag wordt.
We hebbben trouwens erg lekker gegeten vanavond
Had je echt geen plekje meer voor de gans op kinderboerderij livelink?quote:Op donderdag 28 juli 2022 06:50 schreef livelink het volgende:
Buurmeisje stond net voor de deur met een versufte gans in haar armen. Had ze meegenomen bij het uitlaten van de hond. Ze moest werken, dus of wij het dier maar wilden opvangen.
Eh, nee. Wat moet ik met een gans? En zeker niet met de kans dat het beest vogelgriep heeft. Ook gezegd tegen haar dat vogelgriep kan overspringen van dier tot mens en dat het niet handig is om zo'n gans dus op te pakken.
Vogelbescherming en dierenambulance wilden of konden niet komen, dus ze heeft hem maar weer bij de sloot gezet. Ja, sorry hoor. Maar ik wil echt geen zieke gans opvangen: "hij kan wel bij jouw konijnen, toch?"
quote:Op donderdag 28 juli 2022 06:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je echt geen plekje meer voor de gans op kinderboerderij livelink?
Ja, ik heb even gegoogled en ben echt bang dat het vogelgriep was. Het beest stond bijna dronken op zijn poten te waggelen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:50 schreef just me het volgende:
goedemorgen
@:livelink, gelukkig was jij geen dom gansje om dat beest op te vangen!
Ik ben richting honkbal en dus ook niet aanwezig...quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:22 schreef livelink het volgende:
Ik ga vanavond wel wandelen @:melting . Ik weet niet of met al die vakantiegangers verder luisteraars zullen zijn.
je bent verstandig geweest en daar gaat het omquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb even gegoogled en ben echt bang dat het vogelgriep was. Het beest stond bijna dronken op zijn poten te waggelen.
Maar ja, een gans gaat natuurlijk ook wel van ouderdom dood. Ik weet niet hoe dat normaal gaat.
Ik ga straks naar Concordia voor een overlegquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben richting honkbal en dus ook niet aanwezig...
Radio 49 komt niet naar je toe deze zomer!quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:55 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat ik maar een avondje oversla dan. Amper luisteraars is ook minder leuk.
Gelijk heb jequote:Op donderdag 28 juli 2022 17:55 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat ik maar een avondje oversla dan. Amper luisteraars is ook minder leuk.
Gefeliciteerd Raf!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:03 schreef Rafeiro het volgende:
Goedesmoggens op deze dag.
De dag waarop ik 40 worden mag. Huhu.
Lang geleden dat ik zo veel mensen op mijn verjaardag heb gezien, al zijn alleen mijn zus en moeder visite vanavond
Gefeliciteerd Raf! En een hele fijne dag gewenst.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:03 schreef Rafeiro het volgende:
Lang geleden dat ik zo veel mensen op mijn verjaardag heb gezien, al zijn alleen mijn zus en moeder visite vanavond
Gefeliciteerd Raf!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:03 schreef Rafeiro het volgende:
Eens moet de eerste keer zijn en mogelijk valt het allemaal erg mee. Niet te druk om maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:04 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft vanavond/vannacht een paar vrienden uitgenodigd. Ze gaan eerst naar de kermis in ons stadje en dan vervolgens naar ons. Zeker twee van hen blijven slapen.
Hij nodigt normaal nooit iemand uit, dus we kunnen er moeilijk bezwaar tegen hebben, maar ik had mijn weekend liever anders willen beginnen![]()
Maar ja, net toch maar braaf twee bedden opgemaakt en de buren gewaarschuwd en dan ga ik duimen dat ik zelf kan slapen vannacht en dat ze niet stomdronken worden
Het hoort bij het groot worden. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:04 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft vanavond/vannacht een paar vrienden uitgenodigd. Ze gaan eerst naar de kermis in ons stadje en dan vervolgens naar ons. Zeker twee van hen blijven slapen.
Hij nodigt normaal nooit iemand uit, dus we kunnen er moeilijk bezwaar tegen hebben, maar ik had mijn weekend liever anders willen beginnen![]()
Maar ja, net toch maar braaf twee bedden opgemaakt en de buren gewaarschuwd en dan ga ik duimen dat ik zelf kan slapen vannacht en dat ze niet stomdronken worden
En als ze wel stomdronken worden hoop ik dat ze niet in de voortuin of in het fonteintje kotsenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:04 schreef livelink het volgende:
Lekker. Het is er wel het weer voor.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik gooi de muziekdoos en de stream aan en ga even wat zwoele muziekjes draaien.
Eens kijken of de stream na een week rust het nog doet...
Welkom!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker. Het is er wel het weer voor.
Ik vond het vanavond wel erg benauwd, ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welkom!
Het was vandaag prima te doen, maar aan het Edin van de middag werd het warmer en benauwder.
We zouden vanavond naar een concert gaan, maar we hadden allebei niet zo'n fut meer om op pad te gaan...
Maar de kermis is dus al weer klaar voor je zoon?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het vanavond wel erg benauwd, ja.
De kermis is alweer klaar, ja. Erg duur allemaal, dus hun geld was op. Ze waren woensdag ook al geweest. Toen waren ze wel tot middernacht gebleven en allemaal nog naar hun eigen huis gefietst.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar de kermis is dus al weer klaar voor je zoon?
Of moeten ze nog op pad gaan?
Ik draai overigens weer eens wat er toevallig voorbij komt op basis van tempo, stijl en toonsoort, uit een nog nooit eerder aangeraakte map met muziek...
Ik gok dat een ritje in en attractie tegenwoordig al gauw 5 euro kost of duurder?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
De kermis is alweer klaar, ja. Erg duur allemaal, dus hun geld was op. Ze waren woensdag ook al geweest. Toen waren ze wel tot middernacht gebleven en allemaal nog naar hun eigen huis gefietst.
Het was nog net geen 5 euro per ritje. Rond de 4 euro. Maar ja, dat tikt ook snel aan. Ik had hem 20 euro gegeven en hij had zelf ook nog 20 euro uitgegeven, maar na 40 euro vond hij het wel genoeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok dat een ritje in en attractie tegenwoordig al gauw 5 euro kost of duurder?
Ben al eeuwen niet meer op een kermis geweest, die tijd is wel geweest.
Misschien nog voor een oliebol of een suikerspin, maar die draaidingen hoeven niet meer...
Da's toch een behoorlijk bedrag op zich, maar daar kom je tegenwoordig niet ver meer mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was nog net geen 5 euro per ritje. Rond de 4 euro. Maar ja, dat tikt ook snel aan. Ik had hem 20 euro gegeven en hij had zelf ook nog 20 euro uitgegeven, maar na 40 euro vond hij het wel genoeg.
Ja, klopt, het is allemaal superduur. Maar hij heeft vanavond ook het eten en drinken allemaal moeten kopen. Wij hebben een kratje bier gekocht, maar de rest heeft hij zelf betaald.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's toch een behoorlijk bedrag op zich, maar daar kom je tegenwoordig niet ver meer mee.
Gisteren was ik naar honkbal, een rondje met 6 biertjes en een flesje water kost daar ook al rond de 20 euro...
Op die manier leer je wel met geld om gaan en wordt je bewust van prijzen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt, het is allemaal superduur. Maar hij heeft vanavond ook het eten en drinken allemaal moeten kopen. Wij hebben een kratje bier gekocht, maar de rest heeft hij zelf betaald.
Ik vond deze wel apart net.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Bij sommige platen denk ik wel eens: Hoe verzin je zoiets?
Wat je nu hoort is een apart ritme, met best wel stevige bassen.
Heb ooit wel eens zelf iet in elkaar geflanst, maar dan ben ik niet zo creatief...
Oh ja, de shows van Eggs kon ik ook wel waarderen. Je moet er wel voor in de stemming zijn. Hoe later, hoe beter wat mij betreft.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is zgn. progressive trance, EggsTC had dit kunnen draaien...
Ja, ook voor mij de hoogste tijd wel. Het was een vermoeiende week weer.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Nog een track of 3 en dan ga ik de boel weer afsluiten.
Mijn oogleden worden langzaam steeds zwaarder...
Dat klinkt wel heel dramatischquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Even wat tempo er in, op weg naar het einde...
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 05:56 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Het feestje heeft zich rond 01.00 naar binnen verplaatst, waarna ik niks meer gehoord heb tot ze rond 04.00 naar bed gingen. Het huis is niet ontploft zo op het eerste gezicht, dus dat is wel goed gegaan.
Tot 01.00 kon ik het allemaal nog wel goed volgen. De alcohol deed haar werk wel. Ik hoorde er eentje vrij aangeschoten uitroepen dat dit het leukste potje monopoly was dat hij ooit gespeeld had![]()
En ik hoorde dat de moeder van één van hen belde (op de speaker): "Waar ben je?", "Hoe laat kom je thuis? Ik wil dat je nu naar huis komt"![]()
Dus die jongen vertrok toen. Hij is 18 jaar, maar heeft net een zware operatie achter de rug, dus dat zal wel een rol hebben gespeeld in het telefoontje.
Goedemorgen Melting.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 06:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dan was de angst dus nergens voor nodig. En zij hebben een leuke avond gehad. Win-win.
Ik zou zo meteen gewoon nog even terug naar bed gaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 07:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Klopt, hoewel het fijn zou zijn geweest als ik iets meer had kunnen slapen.
Goedemorgen Raf. Leuke dag nog gehad gisteren?quote:
Ja, ik ben inderdaad nog even terug naar bed gegaan rond 07.30quote:Op zaterdag 30 juli 2022 07:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou zo meteen gewoon nog even terug naar bed gaan.
Of vanmiddag. Doe ik ook.
Have fun, lekker aan de Kilkenny…quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:53 schreef just me het volgende:
zo weg naar Den Haag om wat ierse pubs te bezoeken !
Mocht ik niet op tijd terug zijn voor de show van Melting dan wens ik juliie veel plezier
Geniet ervanquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Have fun, lekker aan de Kilkenny…![]()
Ik ga vanavond naar een whisky proeverij, dus ben ook niet aanwezig.
Wij gaan wel proberen in te schakelen. Weet niet precies hoe laatquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:09 schreef DJ11 het volgende:
Voor zover ik weet, heeft er nog iemand een uitzending op het pre-Melting-tijdstip ingepland vanavond. Ik hoef niet de oefenruimte in vandaag, dus ga ik een uitzending in elkaar bakken. Recept net zoals inmiddels al een paar keer gedaan: om 18:00 uur een uurtje recente, nieuwe muziek. Vanaf 19:00 uur de reguliere uitzending
Zie maarquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij gaan wel proberen in te schakelen. Weet niet precies hoe laat
Vooraf-track om 17:54 uurquote:Programma voor vandaag:
18:00 uur: << recent new music >>
19:00 uur: DJ11 - The Music Years
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Het voelde inderdaad wel een beetje eenzaam; misschien te laat aangekondigd, geen idee.quote:
Goedenavond Elfletterigquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het voelde inderdaad wel een beetje eenzaam; misschien te laat aangekondigd, geen idee.
Alles goed?
Nee, dat zegt me zo niks.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:58 schreef Tjoent het volgende:
Heb jij wel eens van 'binaural beats' gehoord toevallig?
Is best interessantquote:
Interessant. Ik zal het later even aandachtiger lezenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:02 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Is best interessant![]()
o.a. hier staat info: https://snellezen.com/binaural-beats/
Ik luister altijd naar Storytel en slaap 9 van de 10 keer heel goed maar soms zet ik deze podcasts / beats wel eens aan. Maar nu las ik vandaag dat je eigenlijk oortjes in moet doen.
Dan heb je wel een probleem, want deze uitzending heeft een nogal zomers tintjequote:
Oh grappig. Op vakantie met je konijn?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb er ooit rondgelopen, al is dat ook alweer bijna 20 jaar geleden![]()
Een dat toen in Brazilië een grote hit was, werd een halfjaar later (zomer 2003) ook een kleine hit hier in Nederland. Ik zal het zo draaien, hier achteraan
Je voelt dit weer verrassend goed aan...quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:08 schreef Tjoent het volgende:
Winter in America dan graag.. mag ook van Froger zijn hoor
Diepvrieskonijn dusquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:14 schreef DJ11 het volgende:
De terugreis vanuit Brazilië verliep via de Verenigde Staten. Ben toen nog een paar dagen in Chicago geweest, waar het smerig koud was. Althans... net onder met vriespunt, maar dat was erg wennen na een paar weken met > 30 graden.
Dus:Doug Ashdown - Winter In America
Was je er met je ouders heen dan en niet met Homijn?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat zou ik geen enkel konijn aan willen doen
Nee, met een muzikale vriend. We gingen naar de bruiloft van iemand die we kennen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:16 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Was je er met je ouders heen dan en niet met Homijn?
Leukquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, met een muzikale vriend. We gingen naar de bruiloft van iemand die we kennen.
Homijn is pas ergens in ehhh.. 2013 door kdaalder geschapen.
Wat doen die dan, omdat ze verjaagd moeten worden?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:24 schreef Tjoent het volgende:
Af en toe ben ik even weg, eksters verjagen
Moet ook gebeuren hè?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:24 schreef Tjoent het volgende:
Af en toe ben ik even weg, eksters verjagen
Ze terroriseren de buurt momenteel en jagen alle andere dieren wegquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat doen die dan, omdat ze verjaagd moeten worden?
Dat is inderdaad vervelend voor de olifanten en sabeltandtijgers.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:26 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ze terroriseren de buurt momenteel en jagen alle andere dieren weg
Ja. En de dinosaurus heeft zojuist ook aangegeven te gaan vertrekkenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vervelend voor de olifanten en sabeltandtijgers.
Welke dinosaurus?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:28 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja. En de dinosaurus heeft zojuist ook aangegeven te gaan vertrekken
Die kende ik helemaal nog niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:30 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]
De welbekende regenboogdinosaurus
Moest die niet naar de Pride vandaag?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:30 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]
De welbekende regenboogdinosaurus
Ik ben ook extreemrechts.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:31 schreef Tjoent het volgende:
[..]was niet welkom. Stond als extreemrechts te boek
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben ook extreemrechts.
Ik kan echt niet linkshandig schrijven/voetballen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:31 schreef Tjoent het volgende:
[..]was niet welkom. Stond als extreemrechts te boek
Hier alleen van de boeren. En die gaan ze woensdag ophalen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:35 schreef Tjoent het volgende:
Hangen er bij jullie (nog?) veel vlaggen?![]()
Hier komen er alleen maar meer bij en het hing al behoorlijk vol
Ja, volop nog. Bijvoorbeeld langs de N35 in zuidoostelijke richting. Maar ik reed gisteren naar Meppel en daar ook volop.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:35 schreef Tjoent het volgende:
Hangen er bij jullie (nog?) veel vlaggen?![]()
Hier komen er alleen maar meer bij en het hing al behoorlijk vol
Goedenavondquote:
Eensquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier alleen van de boeren. En die gaan ze woensdag ophalen.
Ik heb niets met die regenboog-onzin.![]()
Ben je homo/lesbisch/andersoortig..... geen probleem, maar waarom andere mensen er mee lastig vallen?
Zo creeeren ze een uitzonderingspositie voor zichzelf en dat moet je juist niet willen.
Meestal zat hij als ik hem zag.quote:
Als dat dan maar gezellig was.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:44 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Geen idee dat je zou draaien, DJ11, dus veel gemist. Ik was bij mijn ouders vanmiddag.
Ja, was prima, gelukkig.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Als dat dan maar gezellig was.
En goede avond.
Welkomquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:44 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Geen idee dat je zou draaien, DJ11, dus veel gemist. Ik was bij mijn ouders vanmiddag.
Uit te kluiten gewassen dan wel.quote:
Klonk wel opgewekt, ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
WelkomEn net op tijd voor een nieuw nummer:
Montmartre - Hello Et Toi
Rrrrrr, klinkt erg sensueel.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Uit te kluiten gewassen dan wel.
Het is namelijk het jaar van de tijger dit jaar.
Jammer danquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Eye of the tiger is niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jammer danAls er ooit iemand een Year Of The Tiger-nummer dat Top 250-waardig is, dan draai ik het.
Izzy Bizu - White Tigerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jammer danAls er ooit iemand een Year Of The Tiger-nummer dat Top 250-waardig is, dan draai ik het.
Zeker welquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Eye of the tiger is niet goed genoeg?
Kennelijk wel....quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Eye of the tiger is niet goed genoeg?
Ook erg fijn, maar een paar uitzendingen geleden nog gedraaid...quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Izzy Bizu - White Tiger
Wel lekker, niet top250-waardig gok ik.
Ik kan me van jullie vorige Duitslandvakantie herinneren dat dat wel een probleem was.quote:
En hoe is het voor de rest daar? Mis je de buren al een beetje?quote:
Deze?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:03 schreef livelink het volgende:
Voor mij toch wel de eerste ESF-winnaar die ik bewust heb meegemaakt/meegekregen.
Ik lees dit nu pas, na het instarten van het nummer, maar over ESF-winnaars gesproken...quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:03 schreef livelink het volgende:
Voor mij toch wel de eerste ESF-winnaar die ik bewust heb meegemaakt/meegekregen.
Hij heeft wel een goede stem hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas, na het instarten van het nummer, maar over ESF-winnaars gesproken...Sam Ryder - Set You Free
Er is ook een meer akoestische versie van, trouwens. Dit is de studio-uitvoering.
Valt wel mee. Het is 21 graden en het tocht nu redelijk door.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:07 schreef Melting het volgende:
Is het bij jullie ook nog zo benauwd?
Hier is het nog helemaal geen fijne temperatuur.
Valt wel mee eigenlijk. Tis wel aangenaam, alleen staat er geen windquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:07 schreef Melting het volgende:
Is het bij jullie ook nog zo benauwd?
Hier is het nog helemaal geen fijne temperatuur.
Ze zijn weggeblevenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:08 schreef Melting het volgende:
@:Tjoent: hoe is het met de eksters? Zijn die nog niet naar hun nestje toe?
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:09 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ze zijn weggebleven... wat mij blijkbaar een goede vogelverschrikker maakt.
https://www.nsinternational.com/nlquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:09 schreef Melting het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een goedkoop treinkaartje voor over 14 dagen.
Hebben jullie tips hiervoor?
Twee jaar lang had ik amper last van ze, want ik had een plastic ekster in de tuin gelegdquote:
We zitten nu in het Oberbergischer Land.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waar ben je nu? Ik heb even gemist wat de vakantiebestemming is
Ik moet eigenlijk van Eindhoven naar Amsterdam.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
https://www.nsinternational.com/nl
Best goedkope opties tussen. Hoe eerder je boekt, hoe goedkoper.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:12 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Twee jaar lang had ik amper last van ze, want ik had een plastic ekster in de tuin gelegd... en die regelmatig verplaatst. Maar daar trappen ze niet meer in. Heb 'm nu aan een touwtje gehangen, aan een vloerwisser. Maar dan gooien ze die vloerwisser om en gaan aan het touwtje trekken
weggehaald, maar bij de spoordeelwinkel vind ik meestal wel goede kortingen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk van Eindhoven naar Amsterdam.
Of een echte afgerichte roofvogel aanschaffen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:17 schreef Tjoent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Apparaatje met hoge tonen > helpt niet![]()
Nu heb ik een bewegende arend besteld, die ook geluid maakt. En een gummybal-pistool
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:17 schreef Tjoent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Apparaatje met hoge tonen > helpt niet![]()
Nu heb ik een bewegende arend besteld, die ook geluid maakt. En een gummybal-pistool
Eerlijk gezegd niet bij de hand nu. En vaak ook lastig te vinden op YouTube. Misschien kun je een ander leuk, Duits nummer bedenken?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebbuh ook Deutschland van Rammstein?
#durftevragen
Daar kijk ik ook meestal.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
weggehaald, maar bij de spoordeelwinkel vind ik meestal wel goede kortingen.
Dat is stap 6 danquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Of een echte afgerichte roofvogel aanschaffen.![]()
Al vind ik eksters een stuk minder erg dan duiven.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:19 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat is stap 6 dan![]()
Ja, duiventerreur vindt hier ook dagelijks plaats... 365 dagen per jaar.
Van die dikke bosduiven.
Swingt wel op z'n Stevies, toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:18 schreef BasEnAad het volgende:
Nooit geweten dat dit van Stevie Wonder was jo
Gewoon eens een valkenier bellenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:19 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat is stap 6 dan![]()
Ja, duiventerreur vindt hier ook dagelijks plaats... 365 dagen per jaar.
Van die dikke bosduiven.
Heino is ook goedquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet bij de hand nu. En vaak ook lastig te vinden op YouTube. Misschien kun je een ander leuk, Duits nummer bedenken?
Ik hoor geen verschil tussen deze versie en de versie die in de top 40 heeft gestaan, volgens mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Bill Withers - Lovely Day (Studio Rio version)
Dit is een soort bossanova versiequote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoor geen verschil tussen deze versie en de versie die in de top 40 heeft gestaan, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |