Sterkte en succes @tong80quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. 4 omleidingen. Zal ze niet allemaal opnoemen. Maar vocht afdrijvers (Plaspillen) en cholesterol verlagers erbij gekregen. Die kunnen een tijdje op elkaar voor bijwerkingen zorgen. Ben nu lusteloos, snel moe en spierpijn. Als het goed is verdwijnt dat na 2-3 weken. Volgende week naar cardioloog. Kijken wat-ie ervan vindt.
Iedereen schat Cambuur (veel) te hoog in.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:54 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM slaat een flater in het voorspeltopic. Komt dat zien komt dat zien mensen!!
Dank jequote:
En Fotuna?quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen schat Cambuur (veel) te hoog in.
Ik vind het erg moeilijk te plaatsen omdat ik ook totaal geen idee heb hoe sterk/zwak Excelsior/kowet/fortuna/sparta etc zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen schat Cambuur (veel) te hoog in.
Gohquote:Op woensdag 27 juli 2022 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het erg moeilijk te plaatsen omdat ik ook totaal geen idee heb
Sparta heeft geweldig ingekocht. Fortuna ook.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het erg moeilijk te plaatsen omdat ik ook totaal geen idee heb hoe sterk/zwak Excelsior/kowet/fortuna/sparta etc zijn.
Draadjesvlees, worteltjes, ui en aardappelpuree.quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 27 juli 2022 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Draadjesvlees, worteltjes, ui en aardappelpuree.
Ik zou ook kribbig zijn als ik kaal wasquote:Op woensdag 27 juli 2022 11:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij blijft sowieso tot vrijdag kribbig, negeren.
Is dit niet al de zoveelste keer dat je deze 'grap' maakt?quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zou ook kribbig zijn als ik kaal was
Het is dan ook geen grap.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit niet al de zoveelste keer dat je deze 'grap' maakt?
Ik had bij jou echt zo'n kapsel tot op je schouders verwachtquote:Op woensdag 27 juli 2022 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben ook kaal maar niet kribbig. Ik begrijp er helemaal niets van (goh).
Een kaal hoofd past toch precies bij iemand met racistische denkbeelden?quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik had bij jou echt zo'n kapsel tot op je schouders verwacht
Wtf.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een kaal hoofd past toch precies bij iemand met racistische denkbeelden?
Wie is jouw favoriete kale trainer?quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Draadjesvlees, worteltjes, ui en aardappelpuree.
quote:
Misschien idee voor een leuk topic, markante kale voetbalfiguren!quote:
Wilde lokken à la John de Wolf?quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik had bij jou echt zo'n kapsel tot op je schouders verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |