Dat zeg ik dus helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
@:ggmm Vindt dit doodnormale teksten om trots in een groep te gooien
Schreeuw niet zo.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:41 schreef Scrummie het volgende:
Oh leuk er is weer iets geroepen wat NIET MEER KAN IN DEZE TIJD
(sorry dat ik zo schreeuw maar ik probeer mij in te leven in de huidige tijd)
Ja?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je het eenmaal een keer geprobeerd hebt, dan wil je niet anders meer.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:52 schreef Scrummie het volgende:
Al heb ik nog nooit om Hans Teeuwen kunnen lachen eigenlijk.
Ik snap alleen niet zo goed hoe het breken een gat creëert. Zo hard knakken dat er een bot doorheen komt?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
@:GGMM
[..]
Als je het eenmaal een keer geprobeerd hebt, dan wil je niet anders meer.
Fok plakte een post van vanmorgen boven deze post.quote:
Ik denk dat ik even een biertje neem om daar over na te denken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet zo goed hoe het breken een gat creëert. Zo hard knakken dat er een bot doorheen komt?
Lijkt mij vrij scherp.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Fok plakte een post van vanmorgen boven deze post.
quote:
Niet teveel he. Voor je het weet roep je op tot het misbruiken van vrouwen kennelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even een biertje neem om daar over na te denken.
quote:
quote:
Bij VI lieten ze een tijdje terug een fragment zien dat ie liep te schreeuwen naar een bus van een bouwbedrijf en dat was dan grappig.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]sorry
Ik vond hem vroeger best aardig, tegenwoordig is het zo treurig dat ik er medelijden mee krijg.
Je mag ook niks meer in dit land.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet teveel he. Voor je het weet roep je op tot het misbruiken van vrouwen kennelijk.
René van der Gijp vraagt die filmpjes altijd aan volgens mij. Hij vindt ze in ieder geval geniaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij VI lieten ze een tijdje terug een fragment zien dat ie liep te schreeuwen naar een bus van een bouwbedrijf en dat was dan grappig.
Dat lijkt me echt humor voor mensen die als volwassene Police Academy leuk vinden.
Daar kijk ik niet erg van op.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
René van der Gijp vraagt die filmpjes altijd aan volgens mij. Hij vindt ze in ieder geval geniaal.
Goed bezig maat, ik ookquote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe wederom agv.
Spaghetti bolognese.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe wederom agv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |