Kan niet altijd helaas. Maar heeft idd ook mijn voorkeur.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:32 schreef Näsenbar het volgende:
Volgende keer bij een pakketpunt laten bezorgen. Haal je het op wanneer het je uitkomt.
ja, ben het nou wel zat, goed idee.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:32 schreef Näsenbar het volgende:
Volgende keer bij een pakketpunt laten bezorgen. Haal je het op wanneer het je uitkomt.
En dit kon je zelf niet bedenken?quote:Op maandag 25 juli 2022 16:37 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja, ben het nou wel zat, goed idee.
Dit is mij ook wel eens overkomen.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:38 schreef pokkerdepok het volgende:
vorige keer kreeg ik na het verloop van de tijd doodleuk een mailtje; u bent niet thuis aangetroffen.
Booractie...quote:Op maandag 25 juli 2022 16:40 schreef pokkerdepok het volgende:
GVDKKER
nu een mailte: bezorging verhinderd. nieuwe bezorgtijd: morgen. weer de hele dag.
Jij een lach van blijdschap omdat je je pakketje had; de bezorger een lach omdat hij op tijd was!quote:Op maandag 25 juli 2022 17:06 schreef Hiddendoe het volgende:
Is altijd een gok. Eens moest ik wachten op DHL (zouden tussen 10 uur en 2 uur komen) kwamen pas rond half twaalf 's avonds. Tja, de bezorger had een lekke band of andersoortige pech met de auto. Kan gebeuren.
Onlangs iets besteld bij Coolblue. Het zou bezorgd worden tussen 13.00 uur en 17.00 uur.
Klokslag 1 uur stond de lieverd al aan de deur. Dus zo kan het ook.
het ....ste postje van iemand die zoiets zegt..quote:Op maandag 25 juli 2022 18:48 schreef Raw85 het volgende:
Het 2627473ste topic met allemaal zielig kk gejank over bezorgdiensten![]()
Koop minder, haal het zelf op of stop gewoon met dat zielige gejank over je nietszeggende kenkerpakketjes waarbij het echt niet uitmaakt als je ze een dag later ontvangt
Daar ga je toch niet op wachten?quote:Op maandag 25 juli 2022 16:27 schreef pokkerdepok het volgende:
tussen half een en half vijf. hij heeft nog 5 minuten. en mijn hele dag weg.
best wel irritant
Die reclames van ze zijn superirritant, maar hun eigen bezorgdienst is sympathiek en altijd op tijd tot nu toe. En hun klantenservice is ook probleemloos als er eens iets mis is.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij een lach van blijdschap omdat je je pakketje had; de bezorger een lach omdat hij op tijd was!
gelukkig heb ik Fok! voor goede adviezenquote:Op maandag 25 juli 2022 20:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet op wachten?
Gewoon zelf ophalen.
jij hoeft niet meer jonge gewoon bij afhaalpunt nuquote:Op maandag 25 juli 2022 20:16 schreef AlwaysConnected het volgende:
Hier de bezorger
Ik hield dit topic in de gaten
En vlak voor ik naar huis ging ff bericht gemaakt
Wie weet kom ik morgen of niet voor jou afwachten
een webcam en een plantenspuit. bijna goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:50 schreef Cockwhale het volgende:
De nood is wel heel hoog, dat je zo gedreven op je fleshlight wacht, of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |