quote:
Dit, en mensen kopen niet zomaar een Mac.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
iPhone is al sinds jaar en dag superieur aan Android. Betere software en hardware en gaat langer mee
Je eigen hardware en software ontwerpen en één van de meest succesvolle tech-bedrijven ooit oprichten en managen gaat wel iets verder dan een beetje 'tweaken'quote:Op maandag 25 juli 2022 15:40 schreef marc0871 het volgende:
Steve Jobs was een tweaker.
Of toch iig een tinkerer.
Waarom dan elk jaar een nieuwe kopen?quote:Op maandag 25 juli 2022 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
iPhone is al sinds jaar en dag superieur aan Android. Betere software en hardware en gaat langer mee
Niet elke dag de Führer salueren.quote:Op maandag 25 juli 2022 15:32 schreef corehype het volgende:
Ja ook Hitler maakte diep impact in de geschiedenis maar ik ga ook niet salueren elke ochtend
Meh, ik koop wel om de 2 jaar een verse Android van 200 euro.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niets mis met Tweakers daar heb ik al bijna 20 jaar een account niffo.quote:
In psychologie heet dit fenomeen inverse projectiequote:Op maandag 25 juli 2022 19:24 schreef Raw85 het volgende:
Heb Android altijd wat voor kneuzen gevonden, mooi om te zien dat dat vooroordeel hier weer eens bevestigd wordt doordat kneuzen als @:corehype denken een lans te moeten breken voor deze treurnis
quote:Op maandag 25 juli 2022 19:46 schreef Sfancta het volgende:
Sowieso iedereen die Apple MacBook gebruikt is onnozel. @:nine. krijgt van mij vrijstelling, de rest niet.
Volgens mij ken ik eigenlijk helemaal niemand die een gebruikte maar nog bruikbare telefoon verkoopt om daarna dan zelf een nieuwe te kopen. Zijn er echt mensen die dat doen?quote:Op maandag 25 juli 2022 17:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh, ik koop wel om de 2 jaar een verse Android van 200 euro.
Is voor de doorsnee gebruiker meer dan mooi zat.
Hoef ik tenminste niet minstens 6 jaar met een oud toestel te lopen, om het bedrag nog een beetje te rechtvaardigen.
Ja, maar ik verkoop deze over 2 jaar. Dan krijg ik er nog 600 euro voor.
Krijg je voor je (insert Android) niet, hè?
Nee, ik krijg er nog 50 euro voor en leg er 150/175 bij voor een nieuwe.
Hoeveel moest jij erbij leggen? 600?
Mensen die echt succesvol zijn in het leven kopen dikke auto's, hebben honderden panden op A locaties en geven geen fuck om Applequote:Op maandag 25 juli 2022 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
Apple
Nerdjes die geen Apple kunnen betalen en dan afgeven op andere mensen die wel succesvol zijn in het leven
Verbaast me zeer weinig dat jij een Apple halshaas bent.quote:Op maandag 25 juli 2022 19:24 schreef Raw85 het volgende:
Heb Android altijd wat voor kneuzen gevonden, mooi om te zien dat dat vooroordeel hier weer eens bevestigd wordt doordat kneuzen als @:corehype denken een lans te moeten breken voor deze treurnis
Dit beschouw ik maar als een compliment. Het was pas echt gênant geweest als jij het met mee eens was geweestquote:Op maandag 25 juli 2022 20:11 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Verbaast me zeer weinig dat jij een Apple halshaas bent.
Kreeg vannacht nog een complimentje van je moeder, meid.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:14 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit beschouw ik maar als een compliment. Het was pas echt gênant geweest als jij het met mee eens was geweest
Lekker bezig Bartquote:Op maandag 25 juli 2022 20:15 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Kreeg vannacht nog een complimentje van je moeder, meid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |