abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205522393
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:24 schreef MaJo het volgende:
Even een crosspost met het vakantietopic:

Iemand tips voor een weekje Zuid-Engeland? We hebben binnenkort een feestje bij vrienden in Oxford en willen er een weekje vakantie achteraan plakken. We gaan met de auto dus we zijn behoorlijk flexibel. Een paar jaar geleden heb ik met mijn man een weekje rondom Eastbourne gedaan, dat is toen goed bevallen. Nu dacht ik aan de omgeving van Portsmouth.

We gaan dus met Aapie die dan bijna 2 is. Hij houdt van auto's, bouwen en waterpret. Een typisch jochie dus O+ :')

Voorkeur heeft een huisje/appartement maar een hotel is ook zeker een optie.
Niks concreets, maar hier zijn we groot airbnb fan iig. Dus dat zou ik aanraden. :D
  Moderator maandag 1 augustus 2022 @ 15:45:17 #177
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205522521
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:28 schreef Bami het volgende:

[..]
Niks concreets, maar hier zijn we groot airbnb fan iig. Dus dat zou ik aanraden. :D
Wij hebben ook enkel goeie ervaringen met Airbnb, zat daar ook al te kijken :Y In Portsmouth zitten er veel opties maar ik vraag me af dat een leuke stad is of dat we beter naar een kleiner kustplaatsje kunnen kijken :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_205524939
Portsmouth heeft een groot maritiem museum, dat is misschien leuk!
Isle of Wight kan je dan ook heen, daar is een stoomtrein.
Winchester is ook dichtbij en is een mooi middeleeuws stadje.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  Moderator maandag 1 augustus 2022 @ 23:34:49 #179
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205526115
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 21:13 schreef SaskiaR het volgende:
Portsmouth heeft een groot maritiem museum, dat is misschien leuk!
Isle of Wight kan je dan ook heen, daar is een stoomtrein.
Winchester is ook dichtbij en is een mooi middeleeuws stadje.
Bedankt voor de tips! Het Maritiem Museum zag ik ook al staan ja en Isle of Wight ook. Winchester ga ik checken! Ik hou van middeleeuwse stadjes O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_205526826
Salisbury is ook middeleeuws O+
En wat verder rijden zijn Bath en Brighton ook leuke steden. Oxford is ook nog enigszins in de buurt.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_205527268
Wij keken de afgelopen weken verbaasd op dat er verderop in de straat ineens activiteiten waren in een huis. Ik dacht dat daar een man of vrouw alleen woonde. Iemand die niet zo sociaal was, voortuin flink dichtgegroeid en de kozijnen zag je met de dag verder wegrotten.

Ineens een nieuwe 'oprit', er is 1 kozijn vervangen en er werd gesnoeid. Bleek er een heel gezin te wonen en dat huis staat nu te koop. Dus wil je in mijn straat wonen en vind je kozijnen vervangen erg leuk (uberhaupt klussen want binnen is duidelijk niets gedaan voor de verkoop), gezellig!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 10:37:30 #182
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205527461
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 10:12 schreef exode het volgende:
Wij keken de afgelopen weken verbaasd op dat er verderop in de straat ineens activiteiten waren in een huis. Ik dacht dat daar een man of vrouw alleen woonde. Iemand die niet zo sociaal was, voortuin flink dichtgegroeid en de kozijnen zag je met de dag verder wegrotten.

Ineens een nieuwe 'oprit', er is 1 kozijn vervangen en er werd gesnoeid. Bleek er een heel gezin te wonen en dat huis staat nu te koop. Dus wil je in mijn straat wonen en vind je kozijnen vervangen erg leuk (uberhaupt klussen want binnen is duidelijk niets gedaan voor de verkoop), gezellig!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo leer je nog eens wat over je buren :D

en holy shit wat een geld voor een poppenhuisje waar heel veel aan moet gebeuren...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 11:51:42 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_205527951
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 10:37 schreef Tink89 het volgende:

[..]

en holy shit wat een geld voor een poppenhuisje waar heel veel aan moet gebeuren...
Vind ik wel meevallen, een jaren '30 woning, vlakbij Utrecht, nog geheel naar eigen wens te moderniseren. Die is vast heel snel weg voor dit bedrag!
KuikenGuppy
pi_205528237
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 10:12 schreef exode het volgende:

SPOILER
"Het is een buurt waar men elkaar nog groet op straat en buren elkaar kennen." :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_205528337
Twee onder een kap ook nog, en in -dorp.. zal inderdaad zo weg zijn!
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 12:45:12 #186
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205528352
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 12:29 schreef PKM het volgende:

[..]
"Het is een buurt waar men elkaar nog groet op straat en buren elkaar kennen." :D
Vooral "die ene buur" :D ;)
  Manager PR/Moderator dinsdag 2 augustus 2022 @ 13:17:45 #187
269689 crew  Viv
pi_205528618
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 11:51 schreef Burdie het volgende:

[..]
Vind ik wel meevallen, een jaren '30 woning, vlakbij Utrecht, nog geheel naar eigen wens te moderniseren. Die is vast heel snel weg voor dit bedrag!
Haha, vanochtend stond op de site van de makelaar nog "30-JARIGE" woning, maar ze hebben het nu aangepast naar "JAREN '30". Faalhazen. :')

Edit: bij Funda staat het nog wel fout vermeld. :Y)
  Moderator dinsdag 2 augustus 2022 @ 13:34:41 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205528744
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 08:51 schreef SaskiaR het volgende:
Salisbury is ook middeleeuws O+
En wat verder rijden zijn Bath en Brighton ook leuke steden. Oxford is ook nog enigszins in de buurt.
Salisbury zet ik op de lijst. Bath vind ik iets te ver voor een dagtripje (maar inderdaad mooi!) en Brighton zijn we een paar jaar geleden geweest. Oxford is de hele reden dat we die kant opgaan, we gaan daar vrienden opzoeken en plakken er nog een weekje achteraan :)

We hebben geboekt, lekker 9 nachtjes Engeland *O* O+ 2 nachtjes Oxford, 5 nachtjes Portsmouth en nog 2 te plannen overnachtingen in de buurt van Dover :s)
pi_205528904
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 10:37 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Haha, ja he. Maar inderdaad iedereen groet elkaar in de straat, maar deze mensen had ik gewoon nog nooit gezien. Nog steeds geen idee hoe ze eruit zien.

Het eerste wat ik dacht was 'wat een lage prijs!' Ik had een ton meer verwacht.
pi_205529136
Ik vind huizen sowieso duur. Volgens mij zijn wij met op rood verhuisd. Lage rente nu een nog iets of wat betaalbaar.
pi_205529200
Ik heb een mee-lezer hier vanaf nu

@Rock-Y
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 14:41:36 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205529291
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 14:28 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb een mee-lezer hier vanaf nu

@:Rock-y
??
pi_205529372
Mijn man heeft eindelijk gevonden wie ik ben op Fok!
Mijn sherlock O+
En ik dacht: “ik tag hem even” en nu is ie uitgelogd.

Ik zit met hem op het terras en ik bestel een Heineken en hij een rivella. Komt meisje er aan en zegt: “een Heineken?” En ik zeg heel hard: “ja!” En ze zet hem zo bij mijn man neer en ik krijg de Rivella voor mijn neus.
:'(
pi_205529412
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 14:54 schreef Adrian4 het volgende:
Mijn sherlock O+

Ik zit met hem op het terras en ik bestel een Heineken en hij een rivella. Komt meisje er aan en zegt: “een Heineken?” En ik zeg heel hard: “ja!” En ze zet hem zo bij mijn man neer en ik krijg de Rivella voor mijn neus.
Ik had hem pas andersom, dat het bier voor mijn neus werd gezet terwijl ik daar met bolle buik zat. _O-

Maar wel echt stom dat ondanks jouw enthousiaste ja jij niet je bier kreeg. }:|
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 15:02:12 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205529421
quote:
Mijn sherlock O+

Heineken :r
pi_205529433
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 15:02 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik hield me in....
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 15:22:15 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205529561
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 14:21 schreef F_r het volgende:
Ik vind huizen sowieso duur. Volgens mij zijn wij met op rood verhuisd. Lage rente nu een nog iets of wat betaalbaar.
Met op rood??

En ja, huizen zijn duur, dat zijn ze altijd al geweest, alleen omdat er een enorme groep is die opgegroeid is in huizen waarop de ouders een aflossingsvrije hypotheek hadden, is er ook een enorme groep die denkt dat een hypotheek tussen de 500 en 900 per maand kost, en als dat dan het dubbele blijkt te zijn omdat je moet aflossen dan lijkt het duur.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 15:24:40 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205529584
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 15:02 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nou.... hier hadden ze pas op een festival Budweiser, dat was pas bocht.
Toen ik gisteren op een terrasje kon kiezen tussen Budweiser en Heineken werd het dus Heineken.

Op dat festival wel handig opgelost trouwens, want ze hadden ook Hoegaarden Rosébier.... dus dat was een makkelijke keuze toen die Budweiser zo ranzig bleek te zijn :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 15:26:40 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205529603
quote:
Mijn sherlock O+

Ja, gaat bij ons ook regelmatig mis, dat mijn man een wijntje neemt en ik bier, altijd dat wijntje bij mij en het biertje bij hem als het niet specifiek gevraagd wordt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205529604
quote:
Wij hebben dit altijd met eten. Mijn man is vegetariër, ik eet vlees, maar zó vaak dat het vegetarische gerecht automatisch voor mijn neus gezet wordt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')