Ik ga niet ruilen. Zit hier prima.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:09 schreef Mushanga71 het volgende:
Ooooh @:Deepfreeze ruilen? Zou met dochter nog naar Schotland gaan maar denk niet dat dat um ooit nog gaat worden. Met zoon dan maar![]()
Veel plezier!
En internet flikkert er steeds uit. Je zou toch denken, Londen...
Ik geloof ook dat ik het probleem niet helemaal snap. Bij gebrek aan washandje gebruik je toch gewoon je handen?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:13 schreef SQ het volgende:
Ik heb een regendouche en weet toch al jarenlang mijn vulva prima schoon te krijgen zonder gebruik van de handdouche hoor.
Ik zie het voor me, de douche is er ruim genoeg voorquote:
Nou, ik vind het gekutquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:13 schreef SQ het volgende:
Ik heb een regendouche en weet toch al jarenlang mijn vulva prima schoon te krijgen zonder gebruik van de handdouche hoor.
Oooooh wauwquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:31 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik ga niet ruilen. Zit hier prima.![]()
Al een had ons vorige huisje maar matig wifi en verder helemaal geen 4g/telefoon bereik![]()
Compenseren voor de kinderen nu met een Xbox in het huisje![]()
Hier waren we. Compleet met piepende vloeren, krakende deuren en een servieskast die bijna van de muur kwam als je de deurtje opendeed (magneet sluiting)
https://www.cottages.com/cottages/loch-long-view-uk11939
Als je een regendouche combineert met matige waterhoeveelheid, zie ik het probleem wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:47 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat ik het probleem niet helemaal snap. Bij gebrek aan washandje gebruik je toch gewoon je handen?
Haha had ik daar maar eerder aan gedacht.quote:
Dat wat zij zegt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:13 schreef SQ het volgende:
Ik denk op 5 km lopenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:24 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooooh wauw![]()
Zal geen OV in de buurt zijn?
Later, als zoon groot is en kan auto rijden. Of man meenemen, kan ook![]()
Maar het ziet er echt prachtig uit![]()
Zat vast een geest in het huisje
Dan moet je ze even wassenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat wat zij zegt.
Washandjes gebruik ik niet, die vind ik smerig
🤣quote:
Het weer is ook stom. Wie weet in augustus?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:53 schreef Hupje het volgende:
Ik vind het weer stom. Of regen, of heet. Zo krijg ik de geplande buiten-verfklussen niet gedaan
Ik kwam er toevallig gisteren achter dat ik voor hetzelfde bedrag meer GB kan krijgen, mooi niet dat ze dat dan automatisch aanpassenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Hadden we het laatst niet over mobiele abo's?
Mijn abo bedrag is verlaagd.
(...)
Dit gebeurd er dus als je een sim only abo ooit hebt afgesloten en er nooit meer naar omkijkt
Is stom dat je daar zelf achter moet komen. Was met het thuis abo ook, bleek goedkoper en nog met extra's erbij en dat al een hele tijd. Vroeger belden ze je dan en dan ook meteen weer voor een jaar vast. Maar dat doen ze niet meer.quote:Op zondag 31 juli 2022 00:03 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik kwam er toevallig gisteren achter dat ik voor hetzelfde bedrag meer GB kan krijgen, mooi niet dat ze dat dan automatisch aanpassen
Tuurlijk niet en een seintje geven doen ze ook niet... dus ik check zelf maar met enige regelmaat en heb op die manier al 2 stapjes omhoog kunnen maken zonder meer te betalen inmiddelsquote:Op zondag 31 juli 2022 00:03 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik kwam er toevallig gisteren achter dat ik voor hetzelfde bedrag meer GB kan krijgen, mooi niet dat ze dat dan automatisch aanpassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
quote:Op zondag 31 juli 2022 16:17 schreef Nijna het volgende:
[..]
Tuurlijk niet en een seintje geven doen ze ook niet... dus ik check zelf maar met enige regelmaat en heb op die manier al 2 stapjes omhoog kunnen maken zonder meer te betalen inmiddels.
Ik vind de regen wel even lekker, goed voor de tuin. Maar dan hoop ik dat het de komende dagen wel weer droog is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 31 juli 2022 16:17 schreef Nijna het volgende:
[..]
Tuurlijk niet en een seintje geven doen ze ook niet... dus ik check zelf maar met enige regelmaat en heb op die manier al 2 stapjes omhoog kunnen maken zonder meer te betalen inmiddels.
Ik vind de regen wel even lekker, goed voor de tuin. Maar dan hoop ik dat het de komende dagen wel weer droog is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 juli 2022 16:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 juli 2022 16:41 schreef FlyingFish het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 31 juli 2022 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dan is het stom idd! En begrijp ik ook dat iemand er klaar mee is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmorgen naar de fysio geweest, ik zou op de terugweg "even" boodschappen doen.
Kwam een oude leerkracht van de kinderen tegen, volgens mij bijna een uur staan kletsen...mijn man vroeg zich intussen af of er iets gebeurd was onderweg (we hebben locatie met elkaar gedeeld, dus toen hij zag dat ik in de supermarkt was, was hij wel gerustgesteld)
.
Fake it till you make it...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |