Wij gaan ook die kant op! Precies dezelfde situatie, dat zal een hoop schelen. En vorig jaar in Frankrijk moesten we ook voor 4 seizoenen meenemen (veel regen en 17/18 graden met een uitzonderlijke uitschieter naar 20), dus op zich is dat niet nieuwquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:27 schreef mousemicky het volgende:
Inpakhaat, check. Ik ben net klaar. Vriend moet zijn eigen tas nog inpakken, en de kinderen mogen nog een boodschappentas vullen met speelgoed. Daarna mag vriend gaan tetrissen met de tassen in de auto.
Gelukkig gaan we dit jaar in kampeerhutten, dus geen tent/stoelen/slaapzakken/kookgerei mee. Wel kleding voor 4 seizoenen, want Zweden
Ik heb al zeker 12 jaar een exemplaar in de kast liggen. Was echt heel handig met backpacken. Alleen daarna bijna nooit meer aangehad. Ik ben voor bovenkleding heel erg fan van wolzijde longsleeves bij kamperen. Zit warm en comfi, maar zweet niet als het iets warmer wordt. En na een nachtje uithangen in de tent, is het ook weer gewoon fris genoeg om weer aan te trekken!quote:Op donderdag 28 juli 2022 18:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik kocht daadwerkelijk een afritsbroek voor onze vakantie in Zweden
Dat is zeker schrikken! Dan wil je toch het liefst even knuffelen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 18:34 schreef F_r het volgende:
Mijn oudste is op kamp. Ik werd net gebeld dat ze een auto-ongeluk gehad hebben. Niks ernstigs gelukkig maar ik ben wel geschrokken.
Beterschap! Ik hoop dat het vlot herstelt. Een goede vriendin heeft preventief haar borsten laten verwijderen en ik kan me ook nog goed herinneren hoe onthand ze was met die drains. Bij haar is het wel weer heel mooi gewordenquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:25 schreef Quoi het volgende:
[..]Die is lichtelijk op de achtergrond geraakt na dinsdag. Toen vond 'mijn operatie' plaats. Ik strompel nu met 2 drains uit mijn borst (of wat daarvoor door moet gaan) door het huis
Wat is er dan precies gebeurd? Iemand achterop gereden?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:56 schreef F_r het volgende:
Mijn dochter is weer thuis. Ze zegt dat ze wat last van haar nek heeft.
Iedereen succes met de laatste inpakloodjes en fijne vakantie
Zij zat voorin de auto die op een voorganger klapte.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat is er dan precies gebeurd? Iemand achterop gereden?
Ze is toch wel nagekeken? En anders meteen laten doen!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:35 schreef F_r het volgende:
[..]
Zij zat voorin de auto die op een voorganger klapte.
Ambulance is geweest. Ze zijn allemaal nagekeken.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ze is toch wel nagekeken? En anders meteen laten doen!
Ooh, dat klinkt heerlijk! Zeker zo tijdens de vakantiequote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:24 schreef Adrian4 het volgende:
Ik ben net voor het eerst sinds lange tijd weer in mijn eentje naar de film geweest![]()
![]()
Naar Elvis
Is er een Elvisfilm?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:24 schreef Adrian4 het volgende:
Ik ben net voor het eerst sinds lange tijd weer in mijn eentje naar de film geweest![]()
![]()
Naar Elvis
Stickersquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat wij willen weten is wát de beloning dan is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten nu in Westfield en half Londen is op dat idee gekomen. Druk![]()
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Hij is leuk, wel een lange zit trouwens, een ouderwetsche pauze tijdens de film zou niet vervelend zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 07:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Is er een Elvisfilm?
Ooooh ik zie het. Compleet langs me heen gegaan. Ik willll. Nog even wat postoperatieve ongemakken laten passeren![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:22 schreef Mushanga71 het volgende:
Regendouche is zeker een mannenuitvinding? Moest een badmuts kopen![]()
En...Geen idee. Die in dit vakantiehuisje heeft ook een handdouche..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lekker hier, weekje Schotland in de bergen achter de rug, sprookjesachtig uitzicht vanuit elk raam in het huis. Nu weekje zuid Schotland waar dingen op normale afstand lopen/rijden zijn![]()
Auto-ongelukken zijn naar. Zeker als je nek zeurt. Bij mij was het nog jaren mijn zwakke plek bij spanning. Hou het goed in de gaten!
@vencodark , lekker even een paar dagen eruit![]()
Belongingssysteem voor mijn man, dan was ik blut. Hij kookt al de hele vakantie, of we gaan uit eten. En doet echt genoeg verder ook. Hij is nu een schaal fruit voor de kinderen aan het maken, terwijl ik even het nieuws check.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:22 schreef Mushanga71 het volgende:
Regendouche is zeker een mannenuitvinding? Moest een badmuts kopen![]()
En...Half Londen wil haar, zijn of hen geslachtsdeel splashen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten nu in Westfield en half Londen is op dat idee gekomen. Druk![]()
![]()
Nou, dat lukt niet onder een regendouche, in Westfieldquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Half Londen wil haar, zijn of hen geslachtsdeel splashen?
Jaaaa, ga niet ook nog es een washandje scorenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |