abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205451581
Waar het vakantie is of aftellen tot het vakantie is
pi_205451758
Nog 4 daagjes werken en dan mag ik ook *O*.

@Quoi, balen dat je toch zwemmersjeuk hebt opgelopen. Heb je veel last? En je mini? Wel vreemd dat alles net 1 dagje open mocht, het lijkt me dat er dan met die meting iets misgegaan is. Tiengemeten is wel echt heel leuk ja!

De oudste heeft een telefoon gekregen toen hij 10 werd in juni. Veel kinderen uit zijn klas (groep 6 afgelopen jaar) hadden al een telefoon, maar vooralsnog doet hij er weinig mee behalve spelletjes spelen en ons bellen als hij wil afspreken na school. Zo grappig dat die kinderen wel zo allerlei spelletjes downloaden en spelen, maar dingen als een telefoonnummer toevoegen aan het adresboek, dat is ineens hogere wiskunde _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205451949
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:15 schreef Phaidra het volgende:
Nog 4 daagjes werken en dan mag ik ook *O*.

@:Quoi, balen dat je toch zwemmersjeuk hebt opgelopen. Heb je veel last? En je mini? Wel vreemd dat alles net 1 dagje open mocht, het lijkt me dat er dan met die meting iets misgegaan is. Tiengemeten is wel echt heel leuk ja!

De oudste heeft een telefoon gekregen toen hij 10 werd in juni. Veel kinderen uit zijn klas (groep 6 afgelopen jaar) hadden al een telefoon, maar vooralsnog doet hij er weinig mee behalve spelletjes spelen en ons bellen als hij wil afspreken na school. Zo grappig dat die kinderen wel zo allerlei spelletjes downloaden en spelen, maar dingen als een telefoonnummer toevoegen aan het adresboek, dat is ineens hogere wiskunde _O-.
Ja dat laatste klopt hier ook wel. En de jongste belt me bijvoorbeeld ook altijd met whatsapp. Omdat ze dat makkelijker vind ofzo. Want om de belminuten hoeft ze het niet te doen. Want die gebruikt ze amper (en onderling onbeperkt bellen)

De kinderen nu eindelijk vakantie, maar voor mij nog drie weken te gaan. Zometeen lekker zwemmen met ze op m’n werk (subtropisch zwembad) maar dat weten ze nog niet. Denk dat ik vandaag punten ga scoren 😋
Heb alleen nog geen zin om broodjes klaar te maken om mee te nemen 😕 (vooral omdat ik dan dus eerst nog broodjes moet gaan halen)
pi_205452035
Oeh leuk hilliebillie! Morgen heb ik een dagje met alleen de jongste, hij mocht iets kiezen om samen te doen. Hij wil ook gaan zwemmen (en samen lasagne maken). Op zich goed, want hij mag hopelijk ergens eind dit jaar afzwemmen (hij zit nu in het laatste badje na 3 jaar zwemles), dus wat extra oefenen kan nooit kwaad. Maar voor mij is het wel veel gedoe en nog veel opletten :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205452060
Tjonge jonge. Mijn man had maaaanden geleden een zakje met sleutelringen meegenomen van werk. 40 stuks ofzo.
Dat heeft dus maandenlang zomaar op het aanrecht gelegen zonder op te ruimen.
Het werd ook niet gebruikt.
Dus elke keer wanneer ik ging schoonmaken, kwam ik weer dat zakje tegen.
Toen heb ik het opgeruimd.

3 x raden wat ik nodig heb en nergens meer kan vinden. :') :@
pi_205452198
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:00 schreef vencodark het volgende:
Tjonge jonge. Mijn man had maaaanden geleden een zakje met sleutelringen meegenomen van werk. 40 stuks ofzo.
Dat heeft dus maandenlang zomaar op het aanrecht gelegen zonder op te ruimen.
Het werd ook niet gebruikt.
Dus elke keer wanneer ik ging schoonmaken, kwam ik weer dat zakje tegen.
Toen heb ik het opgeruimd.

3 x raden wat ik nodig heb en nergens meer kan vinden. :') :@
Oooh, herkenbaar _O-
Had ik dus met de oystercards. Lagen jaren op een schaal en toen ruimde ik ze op waar ik ze makkelijk zou kunnen vinden. Kostte me gister een uur zoeken maar ik heb ze :s)
Je vindt ze wel ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 25 juli 2022 @ 10:31:18 #7
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205452311
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:15 schreef Phaidra het volgende:
@Quoi, balen dat je toch zwemmersjeuk hebt opgelopen. Heb je veel last? En je mini? Wel vreemd dat alles net 1 dagje open mocht, het lijkt me dat er dan met die meting iets misgegaan is. Tiengemeten is wel echt heel leuk ja!

Sja, veel jeuk (verrassend). En mijn benen zijn er niet mooier op geworden. Maar het gaat vanzelf weer over gelukkig. Max heeft 1 of 2 bultjes. Maar die heeft dan ook vooral vanaf de kant commando's gegeven over hoe ik het vlot moest bouwen :') Hij is erop gaan zitten en naar de overkant gevaren. Ik ben door de sloot gelopen en heb er lang in gestaan.

Ik denk dat die meting goed is geweest, maar het monster kan natuurlijk net uit een ander stukje sloot zijn genomen. Het is echt een uitgestrekt gebied.

Het houdt het allemaal lekker dynamisch hier. Never a dull moment.
pi_205452828
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:17 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oooh, herkenbaar _O-
Had ik dus met de oystercards. Lagen jaren op een schaal en toen ruimde ik ze op waar ik ze makkelijk zou kunnen vinden. Kostte me gister een uur zoeken maar ik heb ze :s)
Je vindt ze wel ;)
Ik heb wel even gezocht op ‘logische’ plekken maar ook daar liggen ze niet. Jammer dan, ik heb andere dingen te doen en plekken te gaan. :P
Al knaagt het wel natuurlijk. :')
pi_205452951
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:28 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik heb wel even gezocht op ‘logische’ plekken maar ook daar liggen ze niet. Jammer dan, ik heb andere dingen te doen en plekken te gaan. :P
Al knaagt het wel natuurlijk. :')
Dan vindt je ze als je ze níet nodig hebt :D
If they say
pi_205453181
Gevonden! *O*
Het lag dus tóch op de logische plek waar ik het eerst gekeken had maar ipv dat het zakje ‘op zicht’ lag, lag het zakje in een tas met tasjes. :+
pi_205453385
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 12:13 schreef vencodark het volgende:
Gevonden! *O*
Het lag dus tóch op de logische plek waar ik het eerst gekeken had maar ipv dat het zakje ‘op zicht’ lag, lag het zakje in een tas met tasjes. :+
Yay *O*
Ik vond ze in een mandje, de laatste waar ik in keek :')
If they say
pi_205454030
Herkenbaar @vencodark... dat heb ik dus ook heel vaak. Dat ik nog wel weet dat ik het in mijn handen had, maar niet meer waar ik het heb weggestopt. Maar jij hebt ze weer dus *O*.

Vanmorgen kon ik de schooltas van de oudste niet vinden. 1 week vrij he, en nu verdwenen :'). Hij heeft zeillessen deze week, hij heeft nu maar zijn tas van turnen mee. Zal je zien dat ik over 5 weken zijn magnesium, bandjes en polssteuntjes niet meer kan vinden :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 25 juli 2022 @ 13:52:23 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205454084
Zo zijn wij sinds de vakantie de sleutel van een van onze auto's kwijt. Daar hebben we nu dus nog maar één sleutel van en dat is me toch een partij onhandig... alles gehad: toilettassen, reistassen, de was, alle kleding die we mee of aan gehad hebben, alles. Maar echt, echt kwijt. Kutzooi.

Oh en applausje voor mezelf: ik maakte een afspraak bij een nieuwe (angst)tandarts. Ik heb inmiddels 3 of 4 zwarte kiezen in mijn mond en altijd wel wat pijn, maar durfde niet. Resultaat: al jaren niet geweest. Nu ben ik er klaar mee dat ik me er altijd bewust van ben dat mijn gebit er niet uitziet en dat het altijd pijn doet. Dus we gaan het fixen. Maar damn, wat is dat eng. Ik beval liever nog drie keer dan dat ik één gaatje laat vullen.

[ Bericht 43% gewijzigd door Tink89 op 25-07-2022 13:57:27 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 25 juli 2022 @ 14:03:09 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_205454152
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:52 schreef Tink89 het volgende:
Zo zijn wij sinds de vakantie de sleutel van een van onze auto's kwijt. Daar hebben we nu dus nog maar één sleutel van en dat is me toch een partij onhandig... alles gehad: toilettassen, reistassen, de was, alle kleding die we mee of aan gehad hebben, alles. Maar echt, echt kwijt. Kutzooi.

Oh en applausje voor mezelf: ik maakte een afspraak bij een nieuwe (angst)tandarts. Ik heb inmiddels 3 of 4 zwarte kiezen in mijn mond en altijd wel wat pijn, maar durfde niet. Resultaat: al jaren niet geweest. Nu ben ik er klaar mee dat ik me er altijd bewust van ben dat mijn gebit er niet uitziet en dat het altijd pijn doet. Dus we gaan het fixen. Maar damn, wat is dat eng. Ik beval liever nog drie keer dan dat ik één gaatje laat vullen.
ook als je het goed laat verdoven?

Ik had altijd heel erge tandartsvrees want mijn moeder had me aangepraat dat verdoven meer pijn deed dan boren :')_!
Nou had mijn moeder chronische tandvleesontsteking dus ik kan me ook wel voorstellen dat zo'n naaldje dan ff prikt, maar ik heb echt zoveel jaar nodeloos afgezien bij de tandarts. Ben blij dat ik inmiddels beter weet.
disclaimer
pi_205454198
@Tink89 de drempel om een afspraak te maken is dan al zooo hoog, dat heb je toch al mooi overwonnen *O*. Echt goed! Maar inderdaad heel spannend. Moet je er nog lang op wachten?
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 25 juli 2022 @ 14:13:55 #16
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205454212
Dapper Tink. Ik hoop dat je achteraf kunt zeggen; was dit alles?!?
  maandag 25 juli 2022 @ 15:27:18 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205454632
Ik heb nogal een geschiedenis. Zelfs afspraken met lachgas enzo hielpen me niet over m'n angst heen. Ik ga kotsmisselijk de stoel in... als ik niet zoals de afgelopen paar keer net iets meer dan 24 uur van tevoren afzeg.

Nu dus maar eens zo proberen. Het moet toch en die lelijke tanden doen echt iets met m'n zelfbeeld.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_205454899
Dapper Tink. Hopelijk valt het mee
Ik ben met mijn kledingkast bezig :X
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 15:55:48 #19
382129 crew  Donna
pi_205454953
Heel veel succes Tink.

Ik was ruim 5 jaar niet geweest en heb de afgelopen maanden voor heel veel euro's aan m'n gebit laten versleutelen, maar ben nu zo blij dat ik het gedaan heb!
En alsnog bezorgd de nieuwe afspraak voor controle eind dit jaar me alweer zweet op de rug.
pi_205455116
Ik hou ook niet van de tandarts, maar ik had laatst voor het eerst in 10 jaar weer een gaatje, en wat een wereld van verschil met de voorlaatste keer! Het vervelendst was nog het plastickje in m’n mond om die goed open te houden, verder weinig gemerkt. Verdoven is tegenwoordig ook de standaard.
pi_205455470
Ik heb juist de pest aan verdoving :@ Alleen voor mijn verstandskiezen en een andere kies moest er een verdoving. Vullingen gaat dus zonder.
Moet ook 3x per jaar naar de mondhygiënist.

Succes voor degenen voor wie de tandarts wel een hel is :*
If they say
pi_205455703
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 12:38 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Yay *O*
Ik vond ze in een mandje, de laatste waar ik in keek :')
Dat is ook logisch, als je ze gevonden hebt hoef je niet meer verder te kijken ook :P

@Tink89 goed van je! Hopelijk hoef je niet te lang te wachten op de afspraak!

@FlyingFish die plasticjes zijn inderdaad drama. (Of die houdertjes voor de foto’s waar je op moet bijten) daarna valt alles met verdoving weer erg mee (en ik heb ook een drama gebit)
pi_205456223
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:39 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Dat is ook logisch, als je ze gevonden hebt hoef je niet meer verder te kijken ook :P
Zal er voortaan aan denken, omgekeerd om zoeken :D

Koffers zijn zo goed als ingepakt. Toch 2 stuks maar geen groooote.
If they say
pi_205456494
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 18:47 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Zal er voortaan aan denken, omgekeerd om zoeken :D

Bedoel meer als het het eerste bakje je was waar je zocht dat het dan ook de laatste plek geweest zou zijn. Want dan had je niet meer verder hoeven zoeken
  maandag 25 juli 2022 @ 19:16:09 #25
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_205456496
je hebt me geïnspireerd om me maar eens bij de tandarts in te schrijven in mn nieuwe woonplaats tink ^O^ .

ik ben ook echt al drie of vier jaar niet geweest :@ en nu vind ik het eng.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_205456564
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:01 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb juist de pest aan verdoving :@ Alleen voor mijn verstandskiezen en een andere kies moest er een verdoving. Vullingen gaat dus zonder.
Moet ook 3x per jaar naar de mondhygiënist.

Succes voor degenen voor wie de tandarts wel een hel is :*
Bij mij ook. Tandarts vraagt het altijd, verdoving of niet. Altijd zonder. Niet omdat ik zo'n bikkel ben, maar ik heb weleens zo'n spuit zien liggen met een flink lange naald eraan... de horror.
pi_205456680
Ik heb alleen verdovingen gehad bij het weghalen van mijn verstandskiezen. Niet echt lekker. :')
Flinke naald wel. :P
Maar ik krijg nooit de optie tot verdoven als er een gaatje wordt gevuld. Dat voel ik wel even maar heb er verder niet zo’n moeite mee.
pi_205456734
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 19:16 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Bedoel meer als het het eerste bakje je was waar je zocht dat het dan ook de laatste plek geweest zou zijn. Want dan had je niet meer verder hoeven zoeken
Snap ik :D Daarom begin ik voortaan bij het laatste bakje :P

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 19:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Bij mij ook. Tandarts vraagt het altijd, verdoving of niet. Altijd zonder. Niet omdat ik zo'n bikkel ben, maar ik heb weleens zo'n spuit zien liggen met een flink lange naald eraan... de horror.
Niet lezen als je angst hebt voor de tandarts...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mushanga71 op 25-07-2022 19:58:17 ]
If they say
pi_205457214
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 19:53 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Snap ik :D Daarom begin ik voortaan bij het laatste bakje :P
[..]
Niet lezen als je angst hebt voor de tandarts...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee toch :o Ik dacht altijd in het gehemelte (horror!!) of in het tandvlees..
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 25 juli 2022 @ 21:00:08 #30
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_205457250
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:56 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Nee toch :o Ik dacht altijd in het gehemelte (horror!!) of in het tandvlees..
Bij een gaatje vullen is dat ook gewoon zo hoor. Ik laat altijd verdoven, voel een speldenprik, meer niet.

Als je een heftige wortelkanaalbehandeling laat doen is wel wellicht anders.
  maandag 25 juli 2022 @ 21:00:13 #31
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205457251
Uhmmmm, dit helpt @Tink89 dus niet hè mensen |:(
pi_205457263
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:00 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Bij een gaatje vullen is dat ook gewoon zo hoor. Ik laat altijd verdoven, voel een speldenprik, meer niet.

Oh gelukkig, ik werd er naar van :')
Sorry Tink!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_205457378
Ik vond de verdoving echt niet erg pijnlijk ofzo, maar vooral vies (qua smaak). En dat terwijl ze twee of drie plekken hebben moeten inspuiten. Fijn is het niet, maar gaatjes boren is echt tig keer pijnlijker (bij mijn oude tandarts iig). Daarna is het idd wel nog een uurtje oppassen met eten aan die kant, omdat je anders per ongeluk op je wang kauwt :X

Een lange naald wil niet zeggen dat ze die door je kaak prikken, maar vooral dat ze er dan van ver af makkelijk bij kunnen. Al het gereedschap van tandartsen is relatief lang. Als verdoven pijnlijker is dan boren zouden ze het niet aanbieden lijkt me (of zou iig niemand er gebruik van maken).
  maandag 25 juli 2022 @ 21:11:46 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205457395
Ik ga niet al die horrorverhalen lezen maar hier altijd een verdoving.
Verstandskiezen zijn door de kaakchirurg onder narcose gedaan.

Maar goed bezig @Tink89 je tanden zijn heel belangrijk voor je algehele gezondheid, dus niet alleen voor je zelfbeeld, ook voor je fysieke welzijn.
Komt helemaal goed :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205457479
Nooit tandartsangst gehad, braaf elk half jaar op controle en ook weleens een gaatje zonder verdoving laten vullen (had niet mijn voorkeur maar had een matige tandarts die niet wist of verdoving invloed had op borstvoeding). Allemaal prima. Maar over een maand moet ik een wortelkanaalbehandeling en daar knijp ik 'm toch licht voor... :X
pi_205457545
@Tink89 wat goed dat je het toch gaat proberen! Ik heb vroeger i.v.m. angst 6 jaar lang de tandarts gemeden, maar toen werd mijn dochter geboren en vond ik dat ik het goede voorbeeld moest geven. Toch een afspraak ingepland en inmiddels ga ik zonder extreme angst. Ik wens jou dat ook toe, heel veel succes! :*
pi_205457634
quote:

[..]

Geen idee hoe het werkt met gaatjes vullen. Toen mijn verstandskiezen eruit moesten werkte het dus anders. Vandaar ook dat de tandarts een end weg moet blijven met die spuit.
If they say
pi_205457701
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:11 schreef Leandra het volgende:
Ik ga niet al die horrorverhalen lezen maar hier altijd een verdoving.
Verstandskiezen zijn door de kaakchirurg onder narcose gedaan.

Maar goed bezig @:Tink89 je tanden zijn heel belangrijk voor je algehele gezondheid, dus niet alleen voor je zelfbeeld, ook voor je fysieke welzijn.
Komt helemaal goed :*
Narcose wil ik al helemáál niet. Toen ik voor mijn heupprothese moest had ik met de anesthesist afgesproken hoe en wat er verdoofd zou worden. Ging dus zonder stress naar de operatie. Maar daar was de orthopeed het niet mee eens dus toen ik al op de operatietafel lag, kreeg ik te horen dat ik een narcose kreeg. Toen kon ik de tafel niet eens meer af anders had ik dat waarschijnlijk gedaan :')
If they say
pi_205458016
quote:

[..]

Dan voelt het ook gewoon als een speldenprikje hoor. Bij mij tenminste. Ik herken de horrorverhalen helemaal niet, gelukkig :P
  maandag 25 juli 2022 @ 22:06:50 #40
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_205458041
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:03 schreef Aure het volgende:

[..]
Dan voelt het ook gewoon als een speldenprikje hoor. Bij mij tenminste. Ik herken de horrorverhalen helemaal niet, gelukkig :P
Dit. Het vervelendste aan een wortelkanaalbehandeling is dat het lang duurt :')
  maandag 25 juli 2022 @ 22:15:08 #41
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205458114
Het stomme is dat ik rationeel gezien heel goed weet dat het niet heel veel pijn doet. Ook de verdoving niet in mijn geval hoor. Die prikken ze ook bij m'n verstandskiezen overigens zeker niet in m'n bot, het zou wat zijn... Maar dat je daar ligt met die afzuigdingetjes in je mond en zonder controle en met dat geluid en het rottige gevoel van boren of polijsten en de kramp in je kaak en dat je niet halverwege kunt stoppen.... Ik trek dat heel slecht.

En dus ben ik nu al 4 jaar ofzo niet geweest en in combinatie met twee hg-zwangerschappen heeft m'n gebit echt hulp nodig nu.
pi_205458125
Horrorverhaal

SPOILER
If they say
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 22:18:34 #43
382129 crew  Donna
pi_205458144
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:15 schreef Tink89 het volgende:
Het stomme is dat ik rationeel gezien heel goed weet dat het niet heel veel pijn doet. Ook de verdoving niet in mijn geval hoor. Die prikken ze ook bij m'n verstandskiezen overigens zeker niet in m'n bot, het zou wat zijn... Maar dat je daar ligt met die afzuigdingetjes in je mond en zonder controle en met dat geluid en het rottige gevoel van boren of polijsten en de kramp in je kaak en dat je niet halverwege kunt stoppen.... Ik trek dat heel slecht.

En dus ben ik nu al 4 jaar ofzo niet geweest en in combinatie met twee hg-zwangerschappen heeft m'n gebit echt hulp nodig nu.
Super herkenbaar en ook jaren niet geweest incl. al die weken spugen door zwangerschappen en de behandelingen zijn mij heel erg mee gevallen. Ben daarna zelfs nog naar de mondhygiënist geweest en die vrouw is zo lief voor me geweest. Hopelijk heb jij ook een goede ervaring!
pi_205458147
quote:

Ik vind het heel dapper dat je nu doorzet. Tandvleesproblemen kunnen ook heel nare lichamelijke problemen geven.

Maar je kan het!
Succes :*
If they say
pi_205458194
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:06 schreef 1inamelon het volgende:

[..]
Dit. Het vervelendste aan een wortelkanaalbehandeling is dat het lang duurt :')
Haha precies dit ja. En dat plastic ding waar ze je mond mee open houden is ook irritant.
  maandag 25 juli 2022 @ 22:24:42 #46
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_205458209
quote:

Ik was ook heeeeeel lang niet geweest en heb dat eerlijk verteld aan de tandarts, inclusief angsten. Hij reageerde daar heel goed op. En nu ga ik “gewoon” weer twee keer per jaar. Dat gun ik jou ook. Je eerste stap is al gezet *O*
pi_205458560
Hier gelukkig geen angst voor de tandarts.
We gaan elk half jaar, nooit gaatjes of wat dan ook.
Ik vind t altijd een beetje zielig voor de tandarts want aan ons verdient ie niet zoveel :')
pi_205458728
Ik vind dat ze juist als er niets gedaan hoeft te worden erg goed betaald krijgen. Even in een mond kijken met een spiegeltje en drie minuten later ben je ¤50 armer… met een gaatje krijg je tenminste nog enigszins waar voor je geld.al betaal ik uiteraard liever elke keer ¤50 voor een goed gebit

Ik begrijp ook nooit waarom mensen tandarts zouden willen worden. Volgens mij kies je daar alleen voor als je gewoon heel veel geld wil verdienen.
pi_205458772
Je hebt volgens mij toch ook tandartsen die gespecialiseerd zijn in het helpen van angstige mensen?

Ik had vroeger een fantastische tandarts. Heel rustig, zei precies bij elke stap wat hij ging doen en vroeg meermaals hoe het ging. Helaas ging hij op een gegeven moment naar een andere praktijk verder weg.

Bang voor de tandarts ben ik nog nooit geweest, maar ik heb de hele stomme angst dat ik bang ben dat ik mijn tong inslik terwijl ik lig. Ik moet nogal vaak slikken als tandarts bezig is.
pi_205458786
50 euro is wel een dure boef hoor…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')