Ja dat laatste klopt hier ook wel. En de jongste belt me bijvoorbeeld ook altijd met whatsapp. Omdat ze dat makkelijker vind ofzo. Want om de belminuten hoeft ze het niet te doen. Want die gebruikt ze amper (en onderling onbeperkt bellen)quote:Op maandag 25 juli 2022 09:15 schreef Phaidra het volgende:
Nog 4 daagjes werken en dan mag ik ook.
@:Quoi, balen dat je toch zwemmersjeuk hebt opgelopen. Heb je veel last? En je mini? Wel vreemd dat alles net 1 dagje open mocht, het lijkt me dat er dan met die meting iets misgegaan is. Tiengemeten is wel echt heel leuk ja!
De oudste heeft een telefoon gekregen toen hij 10 werd in juni. Veel kinderen uit zijn klas (groep 6 afgelopen jaar) hadden al een telefoon, maar vooralsnog doet hij er weinig mee behalve spelletjes spelen en ons bellen als hij wil afspreken na school. Zo grappig dat die kinderen wel zo allerlei spelletjes downloaden en spelen, maar dingen als een telefoonnummer toevoegen aan het adresboek, dat is ineens hogere wiskunde.
Oooh, herkenbaarquote:Op maandag 25 juli 2022 10:00 schreef vencodark het volgende:
Tjonge jonge. Mijn man had maaaanden geleden een zakje met sleutelringen meegenomen van werk. 40 stuks ofzo.
Dat heeft dus maandenlang zomaar op het aanrecht gelegen zonder op te ruimen.
Het werd ook niet gebruikt.
Dus elke keer wanneer ik ging schoonmaken, kwam ik weer dat zakje tegen.
Toen heb ik het opgeruimd.
3 x raden wat ik nodig heb en nergens meer kan vinden.![]()
Sja, veel jeuk (verrassend). En mijn benen zijn er niet mooier op geworden. Maar het gaat vanzelf weer over gelukkig. Max heeft 1 of 2 bultjes. Maar die heeft dan ook vooral vanaf de kant commando's gegeven over hoe ik het vlot moest bouwenquote:Op maandag 25 juli 2022 09:15 schreef Phaidra het volgende:
@Quoi, balen dat je toch zwemmersjeuk hebt opgelopen. Heb je veel last? En je mini? Wel vreemd dat alles net 1 dagje open mocht, het lijkt me dat er dan met die meting iets misgegaan is. Tiengemeten is wel echt heel leuk ja!
Ik heb wel even gezocht op ‘logische’ plekken maar ook daar liggen ze niet. Jammer dan, ik heb andere dingen te doen en plekken te gaan.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:17 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooh, herkenbaar![]()
Had ik dus met de oystercards. Lagen jaren op een schaal en toen ruimde ik ze op waar ik ze makkelijk zou kunnen vinden. Kostte me gister een uur zoeken maar ik heb ze
Je vindt ze wel
Dan vindt je ze als je ze níet nodig hebtquote:Op maandag 25 juli 2022 11:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb wel even gezocht op ‘logische’ plekken maar ook daar liggen ze niet. Jammer dan, ik heb andere dingen te doen en plekken te gaan.![]()
Al knaagt het wel natuurlijk.
Yayquote:Op maandag 25 juli 2022 12:13 schreef vencodark het volgende:
Gevonden!![]()
Het lag dus tóch op de logische plek waar ik het eerst gekeken had maar ipv dat het zakje ‘op zicht’ lag, lag het zakje in een tas met tasjes.
ook als je het goed laat verdoven?quote:Op maandag 25 juli 2022 13:52 schreef Tink89 het volgende:
Zo zijn wij sinds de vakantie de sleutel van een van onze auto's kwijt. Daar hebben we nu dus nog maar één sleutel van en dat is me toch een partij onhandig... alles gehad: toilettassen, reistassen, de was, alle kleding die we mee of aan gehad hebben, alles. Maar echt, echt kwijt. Kutzooi.
Oh en applausje voor mezelf: ik maakte een afspraak bij een nieuwe (angst)tandarts. Ik heb inmiddels 3 of 4 zwarte kiezen in mijn mond en altijd wel wat pijn, maar durfde niet. Resultaat: al jaren niet geweest. Nu ben ik er klaar mee dat ik me er altijd bewust van ben dat mijn gebit er niet uitziet en dat het altijd pijn doet. Dus we gaan het fixen. Maar damn, wat is dat eng. Ik beval liever nog drie keer dan dat ik één gaatje laat vullen.
Dat is ook logisch, als je ze gevonden hebt hoef je niet meer verder te kijken ookquote:Op maandag 25 juli 2022 12:38 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Yay![]()
Ik vond ze in een mandje, de laatste waar ik in keek
Zal er voortaan aan denken, omgekeerd om zoekenquote:Op maandag 25 juli 2022 17:39 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dat is ook logisch, als je ze gevonden hebt hoef je niet meer verder te kijken ook![]()
Bedoel meer als het het eerste bakje je was waar je zocht dat het dan ook de laatste plek geweest zou zijn. Want dan had je niet meer verder hoeven zoekenquote:Op maandag 25 juli 2022 18:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zal er voortaan aan denken, omgekeerd om zoeken![]()
Bij mij ook. Tandarts vraagt het altijd, verdoving of niet. Altijd zonder. Niet omdat ik zo'n bikkel ben, maar ik heb weleens zo'n spuit zien liggen met een flink lange naald eraan... de horror.quote:Op maandag 25 juli 2022 17:01 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb juist de pest aan verdovingAlleen voor mijn verstandskiezen en een andere kies moest er een verdoving. Vullingen gaat dus zonder.
Moet ook 3x per jaar naar de mondhygiënist.
Succes voor degenen voor wie de tandarts wel een hel is
Snap ikquote:Op maandag 25 juli 2022 19:16 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Bedoel meer als het het eerste bakje je was waar je zocht dat het dan ook de laatste plek geweest zou zijn. Want dan had je niet meer verder hoeven zoeken
Niet lezen als je angst hebt voor de tandarts...quote:Op maandag 25 juli 2022 19:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bij mij ook. Tandarts vraagt het altijd, verdoving of niet. Altijd zonder. Niet omdat ik zo'n bikkel ben, maar ik heb weleens zo'n spuit zien liggen met een flink lange naald eraan... de horror.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mushanga71 op 25-07-2022 19:58:17 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op maandag 25 juli 2022 19:53 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Snap ikDaarom begin ik voortaan bij het laatste bakje
[..]
Niet lezen als je angst hebt voor de tandarts...Nee tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht altijd in het gehemelte (horror!!) of in het tandvlees..
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Bij een gaatje vullen is dat ook gewoon zo hoor. Ik laat altijd verdoven, voel een speldenprik, meer niet.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:56 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Nee tochIk dacht altijd in het gehemelte (horror!!) of in het tandvlees..
Oh gelukkig, ik werd er naar vanquote:Op maandag 25 juli 2022 21:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Bij een gaatje vullen is dat ook gewoon zo hoor. Ik laat altijd verdoven, voel een speldenprik, meer niet.
Als je een heftige wortelkanaalbehandeling laat doen is wel wellicht anders.
Geen idee hoe het werkt met gaatjes vullen. Toen mijn verstandskiezen eruit moesten werkte het dus anders. Vandaar ook dat de tandarts een end weg moet blijven met die spuit.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Bij een gaatje vullen is dat ook gewoon zo hoor. Ik laat altijd verdoven, voel een speldenprik, meer niet.
Narcose wil ik al helemáál niet. Toen ik voor mijn heupprothese moest had ik met de anesthesist afgesproken hoe en wat er verdoofd zou worden. Ging dus zonder stress naar de operatie. Maar daar was de orthopeed het niet mee eens dus toen ik al op de operatietafel lag, kreeg ik te horen dat ik een narcose kreeg. Toen kon ik de tafel niet eens meer af anders had ik dat waarschijnlijk gedaanquote:Op maandag 25 juli 2022 21:11 schreef Leandra het volgende:
Ik ga niet al die horrorverhalen lezen maar hier altijd een verdoving.
Verstandskiezen zijn door de kaakchirurg onder narcose gedaan.
Maar goed bezig @:Tink89 je tanden zijn heel belangrijk voor je algehele gezondheid, dus niet alleen voor je zelfbeeld, ook voor je fysieke welzijn.
Komt helemaal goed
Dan voelt het ook gewoon als een speldenprikje hoor. Bij mij tenminste. Ik herken de horrorverhalen helemaal niet, gelukkigquote:Op maandag 25 juli 2022 21:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dit. Het vervelendste aan een wortelkanaalbehandeling is dat het lang duurtquote:Op maandag 25 juli 2022 22:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Dan voelt het ook gewoon als een speldenprikje hoor. Bij mij tenminste. Ik herken de horrorverhalen helemaal niet, gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Super herkenbaar en ook jaren niet geweest incl. al die weken spugen door zwangerschappen en de behandelingen zijn mij heel erg mee gevallen. Ben daarna zelfs nog naar de mondhygiënist geweest en die vrouw is zo lief voor me geweest. Hopelijk heb jij ook een goede ervaring!quote:Op maandag 25 juli 2022 22:15 schreef Tink89 het volgende:
Het stomme is dat ik rationeel gezien heel goed weet dat het niet heel veel pijn doet. Ook de verdoving niet in mijn geval hoor. Die prikken ze ook bij m'n verstandskiezen overigens zeker niet in m'n bot, het zou wat zijn... Maar dat je daar ligt met die afzuigdingetjes in je mond en zonder controle en met dat geluid en het rottige gevoel van boren of polijsten en de kramp in je kaak en dat je niet halverwege kunt stoppen.... Ik trek dat heel slecht.
En dus ben ik nu al 4 jaar ofzo niet geweest en in combinatie met twee hg-zwangerschappen heeft m'n gebit echt hulp nodig nu.
Ik vind het heel dapper dat je nu doorzet. Tandvleesproblemen kunnen ook heel nare lichamelijke problemen geven.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:15 schreef Tink89 het volgende:
Het stomme is dat ik rationeel gezien heel goed weet dat het niet heel veel pijn doet. Ook de verdoving niet in mijn geval hoor. Die prikken ze ook bij m'n verstandskiezen overigens zeker niet in m'n bot, het zou wat zijn... Maar dat je daar ligt met die afzuigdingetjes in je mond en zonder controle en met dat geluid en het rottige gevoel van boren of polijsten en de kramp in je kaak en dat je niet halverwege kunt stoppen.... Ik trek dat heel slecht.
En dus ben ik nu al 4 jaar ofzo niet geweest en in combinatie met twee hg-zwangerschappen heeft m'n gebit echt hulp nodig nu.
Haha precies dit ja. En dat plastic ding waar ze je mond mee open houden is ook irritant.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:06 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Dit. Het vervelendste aan een wortelkanaalbehandeling is dat het lang duurt
Ik was ook heeeeeel lang niet geweest en heb dat eerlijk verteld aan de tandarts, inclusief angsten. Hij reageerde daar heel goed op. En nu ga ik “gewoon” weer twee keer per jaar. Dat gun ik jou ook. Je eerste stap is al gezetquote:Op maandag 25 juli 2022 22:15 schreef Tink89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |