quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Alleen het gras was te lang goffetommequote:Op zondag 24 juli 2022 19:12 schreef Caland het volgende:
Zowel Arend Martijn als Peter Bosz zijn zeer positief over het veldspel van Feyenoord.
Wat dat betreft was die conference liek voorbereiding vorig seizoen eigenlijk wel lekkerquote:Op zondag 24 juli 2022 19:14 schreef Scrummie het volgende:
Lekker wel, zo'n matig tot slechte voorbereiding. Kan het seizoen alleen maar mee gaan vallen.
#omdenken
Ja, het moest allemaal direct gebeuren. Ook nog met een Fer achterinquote:Op zondag 24 juli 2022 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dat betreft was die conference liek voorbereiding vorig seizoen eigenlijk wel lekker
Dan komt Mario met zo'n uitspraak van dat Feyenoord in deze staat niet van Vitesse zal winnen. Die denkt dat Van Ginkel en Bony daar nog spelen. Ook met deze selectie moet je van Vitesse winnen. Die zijn nog verder uitgekleed dan ons. Als ze al verliezen dan is het een mentaal dingetje. De selecties schelen ruim 100 miljoen in waarde...quote:Op zondag 24 juli 2022 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het moest allemaal direct gebeuren. Ook nog met een Fer achterin
Voordeeltje vooralsnog is dat dat Vitesse alle spelers die er iets van kunnen kwijt is geraakt, dus dat geeft hoop voor die eerste wedstrijd.
Moet zeggen dat ik nou ook weer niet helemaal overtuigd raak uit de beelden, zal wel (flink) wat tijd nodig hebben. Maarja hij spreekt Spaans dus hopelijk helpt het Senesi uit zijn depressiequote:Op zondag 24 juli 2022 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk sluit hij in elk geval halverwege de week aan.
Haha die wil ook de paniek bij de supporters stillenquote:Op zondag 24 juli 2022 20:08 schreef Tomatenboer het volgende:
In de persconferentie geeft Arne Slot aan dat hij al een poosje zijn telefoon in de gaten houdt omdat we dichtbij de afronding van meerdere transfers zijn.
Hopelijk dus komende week meerdere inkomende transfers.
Verder is de hoop dat Trauner volgende week zondag weer mee kan spelen, dus hij is gelukkig niet zwaar geblesseerd.
Arne leest hier gewoon mee en irriteert zich ook dood aan @Pistoleroquote:Op zondag 24 juli 2022 20:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haha die wil ook de paniek bij de supporters stillen
Mooi. En nu als de sodemieter een linksback.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:25 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die #ANNOUNCE volgt vanavond nog denk ik
Morgenochtendquote:Op zondag 24 juli 2022 20:25 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die #ANNOUNCE volgt vanavond nog denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |