Vertel... de MV33 fanclub? Kelly69?quote:Op zondag 24 juli 2022 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, hij is op allerlei plekken online te vinden. Ook op plekken waar je het minder verwacht, heb ik van horen zeggen 😂
Hij is ook al weer bezig op de FPquote:
Op P4.quote:
quote:
We zijn pas halverwege, als het de 2e helft andersom gaat staan ze gelijk. We moeten niet doen alsof punten even moeilijk in te halen zijn als voorgaande jaren. Auto's ontwikkelen zich steiler, mechanische pech is weer een factor, als Ferrari wat afstand neemt hoeft Leclerc ook geen foutjes meer te maken en als Mercedes er tussen komt kan het hard gaan.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:31 schreef Tarado het volgende:
Leuk voor Verstappen maar op zich wel jammer dat de strijd al een beetje gestreden lijkt want dan kan je wel een snelle auto hebben maar als je coureur of je team zulke fouten maakt wordt het nooit wat en dan heb ik nog niet eens over de betrouwbaarheid
Serieusquote:Op zondag 24 juli 2022 17:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Aan de comments te zien is het blijkbaar een huidskleurdingetje (lol)
Los van de fouten van Leclerc is de betrouwbaarheid van Ferrari ook nog steeds een groot vraagteken. Ik heb er niet zoveel vertrouwen in.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:34 schreef -XOR- het volgende:
mwah, Ferrari gaat na de zomerstop de meeste races winnnen en ook nog een aantal 1-2'tjes pakken.
Hij is hier jaren terug ooit ontmaskerd als 'verkoper' op een adultsite.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vertel... de MV33 fanclub? Kelly69?![]()
Iemand doe 'm de groetjes namens het Fok team, dat ie lekker daar blijft zuigen.
Zie redbull niet zo vaak uitvallen eigenlijkquote:Op zondag 24 juli 2022 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We zijn pas halverwege, als het de 2e helft andersom gaat staan ze gelijk. We moeten niet doen alsof punten even moeilijk in te halen zijn als voorgaande jaren. Auto's ontwikkelen zich steiler, mechanische pech is weer een factor, als Ferrari wat afstand neemt hoeft Leclerc ook geen foutjes meer te maken en als Mercedes er tussen komt kan het hard gaan.
quote:Op zondag 24 juli 2022 17:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat we vandaag hebben gezien was geen mechanische pech, maar de eerste rijder van Ferrari die de druk niet aankan. Dat is niet opeens beter na de zomerstop, lijkt me.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We zijn pas halverwege, als het de 2e helft andersom gaat staan ze gelijk. We moeten niet doen alsof punten even moeilijk in te halen zijn als voorgaande jaren. Auto's ontwikkelen zich steiler, mechanische pech is weer een factor, als Ferrari wat afstand neemt hoeft Leclerc ook geen foutjes meer te maken en als Mercedes er tussen komt kan het hard gaan.
Hij is oververhit, Angela moet hem even afkoelen.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:39 schreef beantherio het volgende:
Hamilton klinkt ook in de nabeschouwing wat vermoeid.
En dan op Fok de christenboy lopen uithangen.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij is hier jaren terug ooit ontmaskerd als 'verkoper' op een adultsite.
nee, de auto's ontwikkelen zich langzamer vanwege het budget.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mercedes is gewoon nog 0 opgeschoten dus dat zie ik niet meer gebeuren, die hebben dit soort mazzeltjes nodig om op het podium te finishen en Ferrari snel maar te fragiel in allesquote:Op zondag 24 juli 2022 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Welke upgrade? Die moet nog komen.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:41 schreef -XOR- het volgende:
De PU upgrade van Sainz lijkt trouwens zeer goed te werken, als LEC die ook krijgt loopt Ferrari nog verder weg.
Totdat die weer opbrandt.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:41 schreef -XOR- het volgende:
De PU upgrade van Sainz lijkt trouwens zeer goed te werken, als LEC die ook krijgt loopt Ferrari nog verder weg.
Ah ja, dit was inderdaad alleen electronica.quote:
Ik wist niet dat het topic automatisch wordt doorgenummerd, vandaar dat ik er #12 van had gemaakt.quote:
was geen upgrade, is gewoon dezelfde PU maar dan nieuwquote:Op zondag 24 juli 2022 17:41 schreef -XOR- het volgende:
Nou in ieder geval in deze race geen problemen met de auto voor Ferrari.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mercedes is gewoon nog 0 opgeschoten dus dat zie ik niet meer gebeuren, die hebben dit soort mazzeltjes nodig om op het podium te finishen en Ferrari snel maar te fragiel in alles
daarom staat de waarschuwing er bijquote:Op zondag 24 juli 2022 17:45 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het topic automatisch wordt doorgenummerd, vandaar dat ik er #12 van had gemaakt.
Dank, ook weer geleerd. Ik wilde de discussie niet ophouden, dus snel het volgende deel aangemaakt.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom staat de waarschuwing er bij![]()
in het blauwe blokje boven de TT
[ afbeelding ]
klopt maar ik bedoel te fragiel in alles, technisch, coureurs, teammanagementquote:Op zondag 24 juli 2022 17:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nou in ieder geval in deze race geen problemen met de auto voor Ferrari.
Sainz had absoluut het podium gehaald zonder die SC denk ik, die kwam voor hem op een slecht moment.
Toch weer een heroische prestatie dus.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:39 schreef beantherio het volgende:
Hamilton klinkt ook in de nabeschouwing wat vermoeid. Blijkbaar werkte zijn drinksysteem niet goed tijdens de race?
Mja dat probleem ligt toch echt bij Leclerc zelf, het is vrij raar hoe hij zonder echte druk die fouten blijft maken.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt maar ik bedoel te fragiel in alles, technisch, coureurs, teammanagement
Deed-ie tijdens de vorige seizoenen ook al, ondanks dat-ie toen niet voor de titel ging.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Mja dat probleem ligt toch echt bij Leclerc zelf, het is vrij raar hoe hij zonder echte druk die fouten blijft maken.
Sowieso krijg ik sinds Trump jeuk van die term "gestolen overwinning".quote:
Komt er aanquote:Op zondag 24 juli 2022 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je vergat live te veranderen in nabeschouwing
Die gozert zat toen gas te geven dus vragen hoe het met hem was was een tikkeltje overbodig.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hij heeft ook nog ultralong-covid.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Toch weer een heroische prestatie dus.
True. Onsympathiek is het vooral als iemand ook na de race steevast erin blijft volharden dat het aan iets/iemand anders lag.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:36 schreef Repentless het volgende:
[..]
Iedereen preekt voor eigen parochie in dit soort wedstrijden. Mensen lijken wel eens te vergeten hoe godsgruwelijk snel het allemaal gaat, dat er allerlei zaken tegelijk gebeuren en je het hier over beslissingen hebt die allemaal in een split second worden genomen. Thuis als kijker heb je herhalingen en meerdere camerastandpunten. De coureur heeft slechts zichzelf en is na zo'n situatie nog steeds bezig om met 300 km/u op het scherpst van de snede rondjes te rijden in een cockpit van 50 graden.
zijn fouten liggen bij hem maar strategie en betrouwbaarheid weer niet en dat zijn toch ook belangrijke factorenquote:Op zondag 24 juli 2022 17:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Mja dat probleem ligt toch echt bij Leclerc zelf, het is vrij raar hoe hij zonder echte druk die fouten blijft maken.
Ik denk niet fragiel in team management, die hebben een betonblok voor de kop waardoor ze niet snappen dat het WDC winnen vaak ook erg helpt met het WCC, hun willen niks of alleen het WCC.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt maar ik bedoel te fragiel in alles, technisch, coureurs, teammanagement
Als dat 5 jaar zonder zege is ben ik voor.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hamilton wil misschien nog wel n jaartje of 5 door zegt ie net in de persconferentie.
Ach, als je eenmaal gewend bent aan de middenmoot...quote:Op zondag 24 juli 2022 18:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hamilton wil misschien nog wel n jaartje of 5 door zegt ie net in de persconferentie.
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:59 schreef Viv het volgende:
[..]
True. Onsympathiek is het vooral als iemand ook na de race steevast erin blijft volharden dat het aan iets/iemand anders lag.
quote:Op zondag 24 juli 2022 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mercedes is gewoon nog 0 opgeschoten dus dat zie ik niet meer gebeuren, die hebben dit soort mazzeltjes nodig om op het podium te finishen en Ferrari snel maar te fragiel in alles
Mercedes zat maar iets van 3 tienden erachter qua racepace. Die ontwikkelen zich dus harder.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alles is nieuw, dan moeten ze nog veel meer begrijpen en maken ze grotere stappen.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, de auto's ontwikkelen zich langzamer vanwege het budget.
Hamilton was ook een brokkenpiloot tot hij een comfortabel snellere auto had.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat we vandaag hebben gezien was geen mechanische pech, maar de eerste rijder van Ferrari die de druk niet aankan. Dat is niet opeens beter na de zomerstop, lijkt me.
Nee, ik ook niet. Maar in het begin van het seizoen hadden ze ook mechanische problemen en de motoren slijten.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie redbull niet zo vaak uitvallen eigenlijk
Het zou me niks verbazen als Ferrari schrok van de undercut van Verstappen en toen Leclerc hebben aangespoord om hard te pushen. En vervolgens geeft Charles teveel gas en vliegt-ie in de muur. Bepaald niet voor het eerst met die gozer.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn fouten liggen bij hem maar strategie en betrouwbaarheid weer niet en dat zijn toch ook belangrijke factoren
het feit dat HAM een opmerking maakte dat LEC minder erg was in copse...quote:Op zondag 24 juli 2022 18:03 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.Als achteraf onomstotelijk vaststaat wie er gelijk heeft en je blijft volharden, dan kan dat wel wat onsympathiek zijn. Het gaat dan wel over de manier waarop: je kunt het er nog steeds niet mee eens zijn, maar de manier van reageren is vaak al heel anders dan tijdens of vlak na de race.
Het blijft apart dat er nu mensen zijn die toch enkele jaren naar F1 kijken en nog steeds niet doorhebben dat als jouw auto de mindere is dat je dan meer risico moet nemen om een kans te maken.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton was ook een brokkenpiloot tot hij een comfortabel snellere auto had.
ze maken gewoon teveel fouten dus dat heeft weinig te maken met wat ze willenquote:Op zondag 24 juli 2022 18:01 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik denk niet fragiel in team management, die hebben een betonblok voor de kop waardoor ze niet snappen dat het WDC winnen vaak ook erg helpt met het WCC, hun willen niks of alleen het WCC.
Maar Ferrari heeft de snelste auto van het veldquote:Op zondag 24 juli 2022 18:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het blijft apart dat er nu mensen zijn die toch enkele jaren naar F1 kijken en nog steeds niet doorhebben dat als jouw auto de mindere is dat je dan meer risico moet nemen om een kans te maken.
Wellicht hadden ze berekend dat ze die snelle rondes nodig hadden om te winnen en hebben ze de band iets overschat. Want die zat natuurlijk wel op het einde van de levensduur. Hoe dan ook zonde, want het is veel leuker als een seizoen spannend is.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Ferrari schrok van de undercut van Verstappen en toen Leclerc hebben aangespoord om hard te pushen. En vervolgens geeft Charles teveel gas en vliegt-ie in de muur. Bepaald niet voor het eerst met die gozer.
nee, bij die eerste stint was het het 0,5 meen ik of zelfs iets meer, die 2e stint was Verstappen al aan het bandenmanagen plus sc en vsc dus dat vertekent de boel een beetje, ze zijn dus nauwelijks dichterbij gekomenquote:Op zondag 24 juli 2022 18:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Mercedes zat maar iets van 3 tienden erachter qua racepace. Die ontwikkelen zich dus harder.
quote:
In de eerste paar rondjes reden Leclerc en Verstappen een seconde per ronde weg van Lewis.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, bij die eerste stint was het het 0,5 meen ik of zelfs iets meer, die 2e stint was Verstappen al aan het bandenmanagen plus sc en vsc dus dat vertekent de boel een beetje, ze zijn dus nauwelijks dichterbij gekomen
Het totaalpakket is zeker niet het beste en ze zijn ook niet altijd het snelste.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar Ferrari heeft de snelste auto van het veld
Hij had gewoon last van zijn gaspedaal, zoals hij meteen zei.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Ferrari schrok van de undercut van Verstappen en toen Leclerc hebben aangespoord om hard te pushen. En vervolgens geeft Charles teveel gas en vliegt-ie in de muur. Bepaald niet voor het eerst met die gozer.
Ach we hebben toch opvulling nodig in het middenveld.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
thanks dat geeft duidelijkheid waarom checo op de rem leek te staanquote:Op zondag 24 juli 2022 18:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
14:26:48 VIRTUAL SAFETY CAR DEPLOYED
14:27:46 VIRTUAL SAFETY CAR ENDING
14:28:30 VIRTUAL SAFETY CAR ENDING
14:28:45 TRACK CLEAR
Volgens de sporting regulations moet de virtual safety car beperking eindigen maximaal 10-15 seconden nadat het bericht afgegeven wordt.
Daar anticipeerde Checo dus op, zat daarna boven z'n delta en toen kwam de groene vlag niet.
Indien waar is dit bijzonder lullig voor Checo.
Wellicht moeten ze dan investeren in een bank voor de cooldown roomquote:Op zondag 24 juli 2022 18:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zonder DAS is Mercedes een langzame starter.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de eerste paar rondjes reden Leclerc en Verstappen een seconde per ronde weg van Lewis.
denk dat Hamilton het beste weg was van de top 4quote:Op zondag 24 juli 2022 18:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zonder DAS is Mercedes een langzame starter.
Nee, omdat ze dat daar altijd doen. In de f1 had ik het nog niet gezien.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:19 schreef potjecreme het volgende:
Bij Atletiek vinden we het toch ook niet raar als ze even op de grond gaan liggen.
Mja, F1 coureurs liggen al heel de race...quote:Op zondag 24 juli 2022 18:19 schreef potjecreme het volgende:
Bij Atletiek vinden we het toch ook niet raar als ze even op de grond gaan liggen.
Wellicht maar daar doet Ferrari het toch echt minder slecht dan de memes doen gelovenquote:Op zondag 24 juli 2022 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn fouten liggen bij hem maar strategie en betrouwbaarheid weer niet en dat zijn toch ook belangrijke factoren
Je telt maar 1 race? Ik kijk naar meerdere races.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat Hamilton het beste weg was van de top 4
quote:Op zondag 24 juli 2022 18:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wellicht maar daar doet Ferrari het toch echt minder slecht dan de memes doen geloven
het gaat hier over deze race dus daar heb ik het over inderdaadquote:Op zondag 24 juli 2022 18:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je telt maar 1 race? Ik kijk naar meerdere races.
Dat is ook wat-ie zelf zegt, toch?quote:Op zondag 24 juli 2022 18:24 schreef Breekfast het volgende:
Het zou wel heel toevallig zijn dat precies net na de pitstop van Verstappen Leclerc een probleem krijgt met zijn gaspedaal. Het lijkt mij vrij aannemelijk dat hij na die pitstop een snelle ronde probeerde neer te zetten en daarbij over de limiet is gegaan.
Mede omdat LEC binnen de undercut-range van VER zat op dat moment.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:24 schreef Breekfast het volgende:
Het zou wel heel toevallig zijn dat precies net na de pitstop van Verstappen Leclerc een probleem krijgt met zijn gaspedaal. Het lijkt mij vrij aannemelijk dat hij na die pitstop een snelle ronde probeerde neer te zetten en daarbij over de limiet is gegaan.
De verspilde punten van Ferrari mag het wel over meerdere races gaan. Okequote:Op zondag 24 juli 2022 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat hier over deze race dus daar heb ik het over inderdaad
En matig genezen schotwonden uit de slums of Stevenage.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog ultralong-covid.
Ja. Maar sommigen hier denken volgens mij toch nog dat hij de schuld op zich neemt voor het team.quote:
Dat vind ik maar een raar verhaal.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja. Maar sommigen hier denken volgens mij toch nog dat hij de schuld op zich neemt voor het team.
Meh.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:29 schreef jogy het volgende:
Trouwens; misschien wel een lelijke baan maar qua baan gevechten is het een topcircuit.
hij riep meteen over zn throttlequote:
wat jij wil maar ik kan me de starts van Hamilton in de vorige races niet echt herinneren, die van vandaag welquote:Op zondag 24 juli 2022 18:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De verspilde punten van Ferrari mag het wel over meerdere races gaan. Oke
Normaliter kijk ik de start, ga ik wat anders doen en kijk ik de finish, nu kon ik mezelf niet echt van het scherm weg krijgen.quote:
Ik herinner me inderdaad heel erg matige starts van HAM op eerdere circuits.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De verspilde punten van Ferrari mag het wel over meerdere races gaan. Oke
Echt heel veel ingehaald is er toch ook niet?quote:Op zondag 24 juli 2022 18:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Normaliter kijk ik de start, ga ik wat anders doen en kijk ik de finish, nu kon ik mezelf niet echt van het scherm weg krijgen.
Ik dacht dat het bekend was dat de Mercedes moeite heeft om temperatuur in de banden te krijgen. Ze zijn daar slechter in dan de andere top teams. Dat is al een aantal jaren het geval.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik herinner me inderdaad heel erg matige starts van HAM op eerdere circuits.
Voor mijn gevoel wel, iig werd er goed vaak op elkaar aangevallen op redelijk wat plekken, in plaats van een enkel stukje op het circuit wat het per ongeluk toelaat. (Maar ok, misschien omdat dit ook een één van de weinige keren is dat ik daadwerkelijk bleef plakkenquote:Op zondag 24 juli 2022 18:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Echt heel veel ingehaald is er toch ook niet?
is de compensatie voor een verhitte teambaasquote:Op zondag 24 juli 2022 18:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bekend was dat de Mercedes moeite heeft om temperatuur in de banden te krijgen. Ze zijn daar slechter in dan de andere top teams. Dat is al een aantal jaren het geval.
Ja, maar dat heeft weinig met fragiel te maken, eerder het tegenovergestelde dat ze al een half seizoen weigeren hun problemen te fixenquote:Op zondag 24 juli 2022 18:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze maken gewoon teveel fouten dus dat heeft weinig te maken met wat ze willen
Ja, maar Verstappen moest zijn banden ook sparen omdat hij vroeg gewisseld had. Dat is onderdeel van de racepace. Hamilton lag tot de SC iets van 7 seconden achter en eindigde op een dikke 10 seconden als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, bij die eerste stint was het het 0,5 meen ik of zelfs iets meer, die 2e stint was Verstappen al aan het bandenmanagen plus sc en vsc dus dat vertekent de boel een beetje, ze zijn dus nauwelijks dichterbij gekomen
Ja. Op Sky zijn ze nu uit op Binotto maar wat er nu bij Ferrari gebeurt is niks anders dan wat Vettel ook meemaakte toen hij tegen de superieure Mercedes van Hamilton streed. Ook dat zet een coureur onder druk om meer risico te nemen.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het blijft apart dat er nu mensen zijn die toch enkele jaren naar F1 kijken en nog steeds niet doorhebben dat als jouw auto de mindere is dat je dan meer risico moet nemen om een kans te maken.
En het trauma van een blanke moeder hebbenquote:Op zondag 24 juli 2022 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En matig genezen schotwonden uit de slums of Stevenage.
hier zouden ze het laten zien en in kwali bijna een seconde en op racepace een halve, als jij dan vindt dat ze dichterbij komen, prima maar ik denk van niet, het is zo'n beetje hetzelfde gat.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar Verstappen moest zijn banden ook sparen omdat hij vroeg gewisseld had. Dat is onderdeel van de racepace. Hamilton lag tot de SC iets van 7 seconden achter en eindigde op een dikke 10 seconden als ik het me goed herinner.
17 gedeeld door 53 is een dikke 3 tiende. Laten we zeggen dat het bijna 4 tiende is, dan nog heeft Mercedes grote stappen gemaakt tov de volle seconde een aantal races terug. Als dat betekent dat ze de auto eindelijk begrijpen en die in de basis goed is dan komen ze er dit seizoen nog bij. Ik hoop dat duidelijk is dat dit van mij geen wensdenken is.
[..]
De venijnige Britse pers die maar op hem in blijft hakken omdat hij zwart is.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:39 schreef tripel7 het volgende:
[..]
En het trauma van een blanke moeder hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |