een echte GOAT had om soft bandjes gevraagd ( net zoals George ) en op een beter punt gestart.....quote:Op zondag 4 september 2022 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tsja Max was gewoon zoveel beter op rood. Lewis had niet direct de beste bocht uitgekozen om te herstarten. Veel te conservatief uit de laatste bocht vertrekken. Dat was in de auto van vorig jaar prima geweest maar nu had die gewoon tot de straight moeten wachten.
En wat betreft strategie: Beide Mercedes boys hadden op rood gemoeten, maar het is logisch dat je een gokje neemt door beiden buiten te blijven. Dat ze George laten pitten was alleen niet bevorderlijk voor deze gok. Maar dát hij pitte was ook weer niet gek.
Dat was kennelijk een bewuste keuze. Een safe P2 accepteren of veel risico nemen, met mogelijk de racewinst als resultaat. Er is gekozen voor het laatste.quote:Op zondag 4 september 2022 21:38 schreef DKUp het volgende:
De GOAT zou beter moeten weten inderdaad. Met een goede strategie zou hij 2e zijn worden![]()
Én onder welke omstandighedenquote:Op zondag 4 september 2022 23:42 schreef Sodemieters het volgende:
Overigens raar dat mensen hier menen aan de hand van de huidige prestaties van Hamilton af te kunnen meten of hij wel of niet de GOAT is (ik beweer overigens niet dat hij dat is).
Voor veel mensen geldt Schumacher nog steeds als de GOAT, maar daar was ook betrekkelijk weinig meer van te merken toen hij twee seizoenen lang volledig zoek gereden werd door Rosberg. Is hij daarom dan niet de GOAT?
Je laat het oordeel of iemand wel of niet de GOAT is natuurlijk niet afhangen van wat hij nog presteert in z'n nadagen. Je kijkt naar alles wat hij in z'n carrière bereikt heeft.
Come and give me your attentionquote:Op maandag 5 september 2022 00:15 schreef Rnie het volgende:
Waar is Klaasweetalles?Ik heb die gozer al weken niet zien posten hiero. Toch wel een legend in dit reeksje
![]()
Euhh...wat?quote:Op maandag 5 september 2022 00:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Come and give me your attention
I won't ever learn my lesson
Turn my speakers to eleven
I feel like a... LEGEND!
Die heeft al heel lang een banquote:Op maandag 5 september 2022 00:15 schreef Rnie het volgende:
Waar is Klaasweetalles?Ik heb die gozer al weken niet zien posten hiero. Toch wel een legend in dit reeksje
![]()
Ik had hem zo graag willen zien posten over Alpha Tauriquote:Op maandag 5 september 2022 00:15 schreef Rnie het volgende:
![]()
Helmut Marko Illuminatiequote:Op maandag 5 september 2022 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik had hem zo graag willen zien posten over Alpha Tauri
Zozo, het heeft je een half jaar gekost om dat plaatje te vinden? Knap hoor!quote:Op maandag 5 september 2022 00:35 schreef Rnie het volgende:
[..]Maargoed, zal voor vele vast een doorn in het oog zijn geweest op Fok. Even optopic:
[ afbeelding ]
Goed he?quote:Op maandag 5 september 2022 00:51 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zozo, het heeft je een half jaar gekost om dat plaatje te vinden? Knap hoor!
Ja, ik vind dat voor jouw doen echt heel knap, complimenten hoor! De rest van de wereld had dat plaatje een half jaar geleden al ontdekt, maar ik ben blij dat het jou uiteindelijk ook nog gelukt is.quote:
Uitstekende post. Een coureur die in zijn rookie-jaar zijn teamgenoot en op dat moment regerend wereldkampioen verslaat, op een haar na direct kampioen wordt en in zijn tweede seizoen al de titel pakt, is gewoon ontzettend goed. Hij heeft ook mindere seizoenen gekend, maar het was nooit ronduit slecht.quote:Op zondag 4 september 2022 23:42 schreef Sodemieters het volgende:
Overigens raar dat mensen hier menen aan de hand van de huidige prestaties van Hamilton af te kunnen meten of hij wel of niet de GOAT is (ik beweer overigens niet dat hij dat is).
Voor veel mensen geldt Schumacher nog steeds als de GOAT, maar daar was ook betrekkelijk weinig meer van te merken toen hij twee seizoenen lang volledig zoek gereden werd door Rosberg. Is hij daarom dan niet de GOAT?
Je laat het oordeel of iemand wel of niet de GOAT is natuurlijk niet afhangen van wat hij nog presteert in z'n nadagen. Je kijkt naar alles wat hij in z'n carrière bereikt heeft.
Doe je ook zo als een familielid een bejaarde meme via whatsapp naar je stuurt?quote:Op maandag 5 september 2022 00:58 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat voor jouw doen echt heel knap, complimenten hoor! De rest van de wereld had dat plaatje een half jaar geleden al ontdekt, maar ik ben blij dat het jou uiteindelijk ook nog gelukt is.
Ik ben nu al benieuwd met voor koddige kwinkslagen je in de toekomst nog op de proppen zult komen.
Ik zou niet durven, ik zou het niet overleven. In het echte leven ben ik een ontzettende minkukel, die niks te vertellen heeft. Fok is de enige plek waar ik een beetje de stoere boy kan spelen.quote:Op maandag 5 september 2022 01:09 schreef Rnie het volgende:
[..]
Doe je ook zo als een familielid een bejaarde meme via whatsapp naar je stuurt?
Ik zou dan ook liever willen stellen dat Hamilton de GWAVAPFL is.quote:Op zondag 4 september 2022 23:42 schreef Sodemieters het volgende:
Overigens raar dat mensen hier menen aan de hand van de huidige prestaties van Hamilton af te kunnen meten of hij wel of niet de GOAT is
Ik zag laatst een of ander ranglijstje allertijden van een Engelsman die Hamilton op 1 had maar Jim Clark op 3. Dat kan dus niet. Je kent of een bepaald gewicht toe aan de statistieken of je doet dat aanzienlijk minder en neemt de kwaliteit van auto en team in beschouwingquote:Op maandag 5 september 2022 01:09 schreef Repentless het volgende:
[..]
Uitstekende post. Een coureur die in zijn rookie-jaar zijn teamgenoot en op dat moment regerend wereldkampioen verslaat, op een haar na direct kampioen wordt en in zijn tweede seizoen al de titel pakt, is gewoon ontzettend goed. Hij heeft ook mindere seizoenen gekend, maar het was nooit ronduit slecht.
Het GOAT-geneuzel is verder subjectief. Aantal races per seizoen is nu hoger dan in eerdere tijdperken, aantal seizoenen dat een coureur meedraait verschilt, kwaliteit van de auto's waarin de coureurs gedurende hun hele carrière rijden verschilt. Ondanks dat alles is Hamilton gezien zijn prestaties gedurende zijn gehele lange carrière gewoon een van de beste coureurs aller tijden, hoe graag sommige mensen dat ook willen bagatelliseren.
Ja, het is al langer duidelijk dat jij hier niet bent voor de serieuze bijdragen.quote:Op maandag 5 september 2022 06:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik zou dan ook liever willen stellen dat Hamilton de GWAVAPFL is.
(Greatest When All Variables Are Perfect For Lulu).
Ik ben bloedserieus. Dat jij mijn mening niet deelt, doet daar niets aan af.quote:Op maandag 5 september 2022 10:21 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, het is al langer duidelijk dat jij hier niet bent voor de serieuze bijdragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |