abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205845990
Haha 1 meter voorbij de startlijn al voorbij, een herstart van een grootheid _O-
  Moderator zondag 4 september 2022 @ 19:30:30 #152
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_205846628
Tsja Max was gewoon zoveel beter op rood. Lewis had niet direct de beste bocht uitgekozen om te herstarten. Veel te conservatief uit de laatste bocht vertrekken. Dat was in de auto van vorig jaar prima geweest maar nu had die gewoon tot de straight moeten wachten.

En wat betreft strategie: Beide Mercedes boys hadden op rood gemoeten, maar het is logisch dat je een gokje neemt door beiden buiten te blijven. Dat ze George laten pitten was alleen niet bevorderlijk voor deze gok. Maar dát hij pitte was ook weer niet gek.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_205847428
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tsja Max was gewoon zoveel beter op rood. Lewis had niet direct de beste bocht uitgekozen om te herstarten. Veel te conservatief uit de laatste bocht vertrekken. Dat was in de auto van vorig jaar prima geweest maar nu had die gewoon tot de straight moeten wachten.

En wat betreft strategie: Beide Mercedes boys hadden op rood gemoeten, maar het is logisch dat je een gokje neemt door beiden buiten te blijven. Dat ze George laten pitten was alleen niet bevorderlijk voor deze gok. Maar dát hij pitte was ook weer niet gek.
een echte GOAT had om soft bandjes gevraagd ( net zoals George ) en op een beter punt gestart.....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_205848053
De GOAT zou beter moeten weten inderdaad. Met een goede strategie zou hij 2e zijn worden |:)
SOONY
pi_205850006
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2022 21:38 schreef DKUp het volgende:
De GOAT zou beter moeten weten inderdaad. Met een goede strategie zou hij 2e zijn worden |:)
Dat was kennelijk een bewuste keuze. Een safe P2 accepteren of veel risico nemen, met mogelijk de racewinst als resultaat. Er is gekozen voor het laatste.

Overigens niet Hamilton die de keuze maakte, maar het team. Wel zoals 's ochtends met Hamilton besproken.
pi_205850070
Overigens raar dat mensen hier menen aan de hand van de huidige prestaties van Hamilton af te kunnen meten of hij wel of niet de GOAT is (ik beweer overigens niet dat hij dat is).

Voor veel mensen geldt Schumacher nog steeds als de GOAT, maar daar was ook betrekkelijk weinig meer van te merken toen hij twee seizoenen lang volledig zoek gereden werd door Rosberg. Is hij daarom dan niet de GOAT?

Je laat het oordeel of iemand wel of niet de GOAT is natuurlijk niet afhangen van wat hij nog presteert in z'n nadagen. Je kijkt naar alles wat hij in z'n carrière bereikt heeft.
  maandag 5 september 2022 @ 00:10:28 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205850286
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 23:42 schreef Sodemieters het volgende:
Overigens raar dat mensen hier menen aan de hand van de huidige prestaties van Hamilton af te kunnen meten of hij wel of niet de GOAT is (ik beweer overigens niet dat hij dat is).

Voor veel mensen geldt Schumacher nog steeds als de GOAT, maar daar was ook betrekkelijk weinig meer van te merken toen hij twee seizoenen lang volledig zoek gereden werd door Rosberg. Is hij daarom dan niet de GOAT?

Je laat het oordeel of iemand wel of niet de GOAT is natuurlijk niet afhangen van wat hij nog presteert in z'n nadagen. Je kijkt naar alles wat hij in z'n carrière bereikt heeft.
Én onder welke omstandigheden
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205850322
Waar is Klaasweetalles? :') Ik heb die gozer al weken niet zien posten hiero. Toch wel een legend in dit reeksje _O-
De enige echte.
pi_205850373
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 00:15 schreef Rnie het volgende:
Waar is Klaasweetalles? :') Ik heb die gozer al weken niet zien posten hiero. Toch wel een legend in dit reeksje _O-
Come and give me your attention
I won't ever learn my lesson
Turn my speakers to eleven
I feel like a... LEGEND!
pi_205850390
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2022 00:23 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Come and give me your attention
I won't ever learn my lesson
Turn my speakers to eleven
I feel like a... LEGEND!

Euhh...wat?
De enige echte.
pi_205850395
quote:
Die heeft al heel lang een ban
Цой жив
pi_205850403
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 00:25 schreef Rnie het volgende:

[..]
Euhh...wat?
Vond ik wel bij klaas passen. Zit in de tune van een hele bekende podcast (Scamfluencers).

pi_205850447
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2022 00:26 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Die heeft al heel lang een ban
:'( Maargoed, zal voor vele vast een doorn in het oog zijn geweest op Fok. Even optopic:

De enige echte.
  Moderator maandag 5 september 2022 @ 00:43:11 #164
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_205850480
quote:
Ik had hem zo graag willen zien posten over Alpha Tauri
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_205850490
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2022 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik had hem zo graag willen zien posten over Alpha Tauri
Helmut Marko Illuminatie
De enige echte.
pi_205850526
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 00:35 schreef Rnie het volgende:

[..]
:'( Maargoed, zal voor vele vast een doorn in het oog zijn geweest op Fok. Even optopic:

[ afbeelding ]
Zozo, het heeft je een half jaar gekost om dat plaatje te vinden? Knap hoor!
pi_205850551
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 00:51 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Zozo, het heeft je een half jaar gekost om dat plaatje te vinden? Knap hoor!
Goed he? ^O^
De enige echte.
pi_205850566
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 00:55 schreef Rnie het volgende:

[..]
Goed he? ^O^
Ja, ik vind dat voor jouw doen echt heel knap, complimenten hoor! De rest van de wereld had dat plaatje een half jaar geleden al ontdekt, maar ik ben blij dat het jou uiteindelijk ook nog gelukt is.

Ik ben nu al benieuwd met voor koddige kwinkslagen je in de toekomst nog op de proppen zult komen.
  maandag 5 september 2022 @ 01:09:00 #169
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205850615
quote:

Uitstekende post. Een coureur die in zijn rookie-jaar zijn teamgenoot en op dat moment regerend wereldkampioen verslaat, op een haar na direct kampioen wordt en in zijn tweede seizoen al de titel pakt, is gewoon ontzettend goed. Hij heeft ook mindere seizoenen gekend, maar het was nooit ronduit slecht.

Het GOAT-geneuzel is verder subjectief. Aantal races per seizoen is nu hoger dan in eerdere tijdperken, aantal seizoenen dat een coureur meedraait verschilt, kwaliteit van de auto's waarin de coureurs gedurende hun hele carrière rijden verschilt. Ondanks dat alles is Hamilton gezien zijn prestaties gedurende zijn gehele lange carrière gewoon een van de beste coureurs aller tijden, hoe graag sommige mensen dat ook willen bagatelliseren.

Verstappen heeft alles in zich om de records van Hamilton te verbreken, mits hij ook zo'n lange carrière krijgt en in de meeste seizoenen een competitieve auto heeft bij een van de topteams.
pi_205850616
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2022 00:58 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, ik vind dat voor jouw doen echt heel knap, complimenten hoor! De rest van de wereld had dat plaatje een half jaar geleden al ontdekt, maar ik ben blij dat het jou uiteindelijk ook nog gelukt is.

Ik ben nu al benieuwd met voor koddige kwinkslagen je in de toekomst nog op de proppen zult komen.
Doe je ook zo als een familielid een bejaarde meme via whatsapp naar je stuurt? :'(
De enige echte.
pi_205850640
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 01:09 schreef Rnie het volgende:

[..]
Doe je ook zo als een familielid een bejaarde meme via whatsapp naar je stuurt? :'(
Ik zou niet durven, ik zou het niet overleven. In het echte leven ben ik een ontzettende minkukel, die niks te vertellen heeft. Fok is de enige plek waar ik een beetje de stoere boy kan spelen.
  maandag 5 september 2022 @ 06:52:04 #172
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205851007
quote:
Overigens raar dat mensen hier menen aan de hand van de huidige prestaties van Hamilton af te kunnen meten of hij wel of niet de GOAT is
Ik zou dan ook liever willen stellen dat Hamilton de GWAVAPFL is.

(Greatest When All Variables Are Perfect For Lulu). :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_205852048
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 01:09 schreef Repentless het volgende:

[..]
Uitstekende post. Een coureur die in zijn rookie-jaar zijn teamgenoot en op dat moment regerend wereldkampioen verslaat, op een haar na direct kampioen wordt en in zijn tweede seizoen al de titel pakt, is gewoon ontzettend goed. Hij heeft ook mindere seizoenen gekend, maar het was nooit ronduit slecht.

Het GOAT-geneuzel is verder subjectief. Aantal races per seizoen is nu hoger dan in eerdere tijdperken, aantal seizoenen dat een coureur meedraait verschilt, kwaliteit van de auto's waarin de coureurs gedurende hun hele carrière rijden verschilt. Ondanks dat alles is Hamilton gezien zijn prestaties gedurende zijn gehele lange carrière gewoon een van de beste coureurs aller tijden, hoe graag sommige mensen dat ook willen bagatelliseren.
Ik zag laatst een of ander ranglijstje allertijden van een Engelsman die Hamilton op 1 had maar Jim Clark op 3. Dat kan dus niet. Je kent of een bepaald gewicht toe aan de statistieken of je doet dat aanzienlijk minder en neemt de kwaliteit van auto en team in beschouwing

Ik zou Clark boven hem zetten. Ik geloof ook niet dat Rosberg een grote was geweest met 8 titels als Mercedes een iets langzemere coureur had gecontracteerd. De groten zijn voor mij altijd de coureurs geweest die een auto lieten meedoen om overwinningen en de titel terwijl die daar niet hoorde. Senna in de Lotus, Schumacher in de Benetton en de brakke Ferrari's eerst en toen Vettel bij het kleine RedBull. Daarna werden ze vervolgens beloond met een zitje bij een topteam en later topauto om de bijbehorende titels op hun naam te zetten.

Dat heeft Hamilton nooit gehad. Ingestapt bij het topteam met de snelste auto, alle steun gekregen want hij was daarvoor al sinds zijn 13e klaargestoomd en zodra hij Alsonso maar wist bij te houden was hij de golden boy die het team wilde zien winnen. Hij heeft McLaren toen meer uit de titelstrijd gehaald waar het inhoorde dan andersom. Met de meest superieure auto voor verreweg de langste tijd in F1 dankzij de regels wist hij dan ook nog een titel te verliezen aan Rosberg en wist Vettel het hem moeilijk te maken terwijl zijn team en de stewards hem structureel uit de wind hielden. Het lijkt wel een grote marketingcampagne met een boel medeplichtigen.

Snelle coureur hoor, maar zo weinig op eigen kracht bereikt en zoveel laten liggen dat ik me afvraag of hij de top 10 haalt als je voorbij de statistieken kijkt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_205852271
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 06:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik zou dan ook liever willen stellen dat Hamilton de GWAVAPFL is.

(Greatest When All Variables Are Perfect For Lulu). :')
Ja, het is al langer duidelijk dat jij hier niet bent voor de serieuze bijdragen.
  maandag 5 september 2022 @ 10:23:29 #175
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205852294
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 10:21 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, het is al langer duidelijk dat jij hier niet bent voor de serieuze bijdragen.
Ik ben bloedserieus. Dat jij mijn mening niet deelt, doet daar niets aan af.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')