Het was dan wel alleen voor de parade, maar het slaat inderdaad echt totaal nergens op. Er was dan ook een hoop ophef over, dus ik neem aan dat dat snel weer is afgeschaft en men met het schaamrood op de wangen heeft moeten toegeven dat dit meer dan absurd is.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:43 schreef Schaamlap het volgende:
Echt deze foto MOEST ik gewoon nog ff extra plaatsen.
Wat zijn dat voor een kneuzen in de Oekrainische legertop dat ze dit verzinnen?
[ afbeelding ]
Geen mini-rokjes ?quote:Op zondag 24 juli 2022 16:43 schreef Schaamlap het volgende:
Echt deze foto MOEST ik gewoon nog ff extra plaatsen.
Wat zijn dat voor een kneuzen in de Oekrainische legertop dat ze dit verzinnen?
[ afbeelding ]
Zal ik wel es kijken, maar vind hem redelijk vermoeiend type.quote:
Nee, want dat is pas écht onpraktisch als soldaatquote:
We hadden toch zo'n taptoe die op tv kwam ieder jaar.. ooit.. volgens mij nu niet meer.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:23 schreef sp3c het volgende:
Sowieso wel lekker dat we in NL niet zo van de parades en dergelijke BS zijn
Het was ook een sarcastische opmerkingquote:Op zondag 24 juli 2022 18:22 schreef sp3c het volgende:
Als ik moet kiezen tussen een minirokje en hoge hakken
Kies ik het rokje, iedere keer, elke situatie
Nike Air Max of Conversequote:Op zondag 24 juli 2022 18:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het was ook een sarcastische opmerking
Dat dat rokje dan inkijk geeft is hooguit een tikje vervelend, maar dat vergeet je wel als je in een situatie bent die meer van je vraagt. Op hoge hakken rondlopen of -rennen is echt niet handig voor veruit de meeste vrouwen. Gewoon lekker stevige kisten
Veteranendag is er ookquote:Op zondag 24 juli 2022 18:24 schreef capricia het volgende:
[..]
We hadden toch zo'n taptoe die op tv kwam ieder jaar.. ooit.. volgens mij nu niet meer.
Oh. Zie net dat die nu in Ahoy is in september. Kaartjes zijn nog verkrijgbaar.
Parades niet maar ik weet niet of je weleens bij de luchtmachtdagen geweest bent?quote:Op zondag 24 juli 2022 18:23 schreef sp3c het volgende:
Sowieso wel lekker dat we in NL niet zo van de parades en dergelijke BS zijn
Damn het beeld van jij in een mini-rokjequote:Op zondag 24 juli 2022 18:22 schreef sp3c het volgende:
Als ik moet kiezen tussen een minirokje en hoge hakken
Kies ik het rokje, iedere keer, elke situatie
Of de Italianen op hun nationale feestdag (dag van de Republiek). Echt niet normaal meer, ook al die NATO en EU vlaggen. Voor veel Italianen is dat dè feestdag en happening van het jaar. Wel pech met corona gehad daar.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Veteranendag is er ook
Maar het is allemaal niet vergelijkbaar met wat de Russen of de Fransen doen
Leuk voor de amateur, maar voor de marsen die militairen lopen denk ik niet afdoende.quote:
Je hebt gelijk natuurlijkquote:Op zondag 24 juli 2022 18:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Leuk voor de amateur, maar voor de marsen die militairen lopen denk ik niet afdoende.
Ik heb laatst 16 km gewandeld op mijn Nike Air. Dat ging, maar ik was wel kapot.quote:
Maar is hier wat mis mee? Heden ten dage zijn dit normale West-Europese landen.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Of de Italianen op hun nationale feestdag (dag van de Republiek). Echt niet normaal meer, ook al die NATO en EU vlaggen. Voor veel Italianen is dat dè feestdag en happening van het jaar. Wel pech met corona gehad daar.![]()
![]()
Het zijn wel van die nationalistische volkeren die dat doen.
Ik vind het wel vaak wat veel van het goede.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar is hier wat mis mee? Heden ten dage zijn dit normale West-Europese landen.
Zij eren dan toch gewoon hun militairen etc?
Het gaat alleen gewoon met veel uiterlijk vertoon.
Ik kan wel genieten van het ceriomoniële.
Max een km of 14 op Dominator gelopen. Maar dan heb ik wel rustpauzesquote:Op zondag 24 juli 2022 19:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb laatst 16 km gewandeld op mijn Nike Air. Dat ging, maar ik was wel kapot.
Later 13 op mijn Löwe wandelschoenen, no problem at all!
Schoenen maken echt wel het verschil
Ja, dat mag natuurlijk ook..prima hoorquote:Op zondag 24 juli 2022 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klopt je beeld nietquote:Op zondag 24 juli 2022 18:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Damn het beeld van jij in een mini-rokje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Zolang ik niet mee hoef te lopen is er niets mis meequote:Op zondag 24 juli 2022 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoofd conducteur voor het leven?quote:Op zondag 24 juli 2022 19:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Max een km of 14 op Dominator gelopen. Maar dan heb ik wel rustpauzesMaar goede schoenen maken idd het verschil
En een kort jurkje of rokje ook
[ link | afbeelding ]
Russell Brand een eikel is.quote:
Mannen ook!quote:Op zondag 24 juli 2022 18:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het was ook een sarcastische opmerking
Dat dat rokje dan inkijk geeft is hooguit een tikje vervelend, maar dat vergeet je wel als je in een situatie bent die meer van je vraagt. Op hoge hakken rondlopen of -rennen is echt niet handig voor veruit de meeste vrouwen. Gewoon lekker stevige kisten
Voor mannen nog lastiger, die zijn het niet gewendquote:Op zondag 24 juli 2022 20:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mannen ook!
Maar hoge hakken heel handig als wapen zijn.
Ik schat zo in dat ik op hoge hakken eerst mijn enkels breek en er niet aan toekom om iemand ermee te meppenquote:Op zondag 24 juli 2022 20:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mannen ook!
Maar hoge hakken heel handig als wapen zijn.
Zelensky heeft een of ander dans routine in de hoge hakken gedaan?quote:Op zondag 24 juli 2022 20:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor mannen nog lastiger, die zijn het niet gewend
Stiletto-hakken kunnen wel handig zijn als wapen. Die stompe, lompe hakken van de militairen op de foto kun je niet heel veel mee, denk ik.
Als je bij Uncle Scorp zwembadje feestjes een minirokje en hogehakken dragen zeurt die geile ouwe Belgische bok ook niet.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zeur niet. Of lul gewoon gezellig meeOf loop jij nooit op hakken of in een kort rokje?
Hahaha, Zelensky is een van de weinige mannen die op dergelijke schoenen kan dansenquote:Op zondag 24 juli 2022 20:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zelensky heeft een of ander dans routine in de hoge hakken gedaan?
Nou dan kan die Zelensky camoflaged stilettos aan de Ukrainse soldaten ipv de stompe,lompe hakken geven.
Daar zijn de cry babies weer … wat had je nou gedacht ?quote:Duitse president spreekt van "oorlog tegen eenheid van Europa”
De oorlog die de Russische president Vladimir Poetin voert tegen Oekraïne is ook “een oorlog tegen de eenheid van Europa”. Dat heeft de Duitse president Frank-Walter Steinmeier zondag gezegd.
“Wij mogen ons niet laten verdelen, wij mogen niet toestaan dat het grote werk van een verenigd Europa, waaraan wij zo veelbelovend zijn begonnen, teniet wordt gedaan”, zei hij in een toespraak in Paderborn. “Deze oorlog gaat niet alleen over het grondgebied van Oekraïne, maar ook over de dubbele gemeenschappelijke basis van onze waarden en onze vredesorde.”
Maar het verdedigen van deze waarden en het opkomen voor deze waarden betekent ook bereid zijn om “aanzienlijke nadelen te aanvaarden”, benadrukte de Duitse president, zonder verder in detail te treden over de nadelen in kwestie.
https://www.hln.be/nieuws(...)van-europa~a305f604/
Jep en dat infuus is het gaatje in de europa/nato eenheid.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:42 schreef sp3c het volgende:
Vooralsnog is juist Duitsland de zwakste schakel
Probleem is niet dat Rusland logischerwijs Europa uit elkaar probeert te spelen maar dat Duitsland zichzelf vrijwillig aan een Russisch infuus heeft gelegd
Hoop jequote:Op zondag 24 juli 2022 20:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jep en dat infuus is het gaatje in de europa/nato eenheid.
quote:Is daar het langverwachte Oekraïense tegenoffensief? Troepen verzamelen nabij zuidelijke stad Kherson
De stad Kherson is de enige Oekraïense stad ten noorden en oosten van de Dnjepr die Rusland tot nu toe wist te veroveren. Maar het Oekraïense leger lijkt alles op alles te zetten om de stad snel te heroveren. Een heus tegenoffensief wordt op poten gezet om de stad te heroveren, en wie weet wel door te pakken en op te rukken richting de Krim.
…
https://businessam.be/oekraine-tegenoffensief-krim-kherson/
What ?quote:Op zondag 24 juli 2022 20:55 schreef Tingo het volgende:
Voor mij is het nog niet duidelijk wat er precies aan de hand daar in Ukraine is.
Heel weinig mensen weet het.
Lijkt me nog meer bangmakerij/ TV show te zijn.
quote:Op zondag 24 juli 2022 20:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als je bij Uncle Scorp zwembadje feestjes een minirokje en hogehakken dragen zeurt die geile ouwe Belgische bok ook niet.
Echt werkelijk waar niemand zegt dat Rusland verpulverd wordt hier op ons geliefde forumquote:Op zondag 24 juli 2022 20:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
What ?
Weet jij het nog niet ?
Rusland wordt volledig verpulverd …
Binnenkort polls voor een nieuwe naam voor dat stuk braakliggende grond..
Mja ik hoop tenminste niet op massa’s dode russische burgers…quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |