Kees Kankerkachel werkte gewoon, flapdrol.quote:Op zondag 24 juli 2022 15:57 schreef Raw85 het volgende:
Mensen met ‘afstand tot de arbeidsmarkt’.
Ik snap de goede intenties wel hoor want er zijn natuurlijk mensen die het om begrijpelijke redenen moeilijk hebben maar vind het ook wel een erg vriendelijke omschrijving voor het grootste deel Kees Kankerkachel-types die helemaal niet willen werken
Het gaat meer om het tokkie zijn dan om z’n daadwerkelijke carrière natuurlijk, zo goed heb ik me namelijk niet verdiept in dit soort proleten.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kees Kankerkachel werkte gewoon, flapdrol.
Voor de rest is Kees ook geen goed voorbeeld van een "tokkie" hoor. Bij een tokkie denk ik aan een bodybuilder onder de tattoos, strafblad, drugshandel, en stafford/pitbull/amerikaanse bul.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:34 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het tokkie zijn dan om z’n daadwerkelijke carrière natuurlijk, zo goed heb ik me namelijk niet verdiept in dit soort proleten.
Maar goed, als Kees kankerkachel gewoon werkte dan was het geen goed voorbeeld
+1quote:
quote:Op zondag 24 juli 2022 16:34 schreef Raw85 het volgende:
Het gaat meer om het tokkie zijn dan om z’n daadwerkelijke carrière natuurlijk, zo goed heb ik me namelijk niet verdiept in dit soort proleten.
Maar goed, als Kees kankerkachel gewoon werkte dan was het geen goed voorbeeld
Zou ik ook zeggen als ik tering woke was hahaquote:Op zondag 24 juli 2022 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
+1
Vooral verkeerd gebruikt, dus bijna altijd
Valt allemaal wel meequote:Op zondag 24 juli 2022 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik tering woke was haha
Oh okequote:
Zal vast wel ergens een quizje op internet te vinden zijn toch? Hoe woke ben jij?quote:
'Witte' mensen waar blank wordt bedoeld.quote:Op zondag 24 juli 2022 15:52 schreef Viesdik het volgende:
TS blaast zijn fluit:
1: woorden doen ertoe
2: inclusief/inclusiviteit
3: duurzaamheid
4: klimaatdoelstellingen
Precies.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:15 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
'Witte' mensen waar blank wordt bedoeld.
Deze inderdaad, als er een term uit zijn context gerukt is en totaal betekenisloos is geworden is het wel Woke.quote:
Dit dus en dat hele GTLBTQUEHDHSNE of hoe het ook heet.quote:
Die laatste twee krijg ik ook darmklachten van jaquote:Op maandag 25 juli 2022 11:16 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Deze inderdaad, als er een term uit zijn context gerukt is en totaal betekenisloos is geworden is het wel Woke.
Maar witte mensen vind ik ook tenenkrommend.
Mensen van kleur trouwens ook, doet me altijd denken aan iemand die ge-bodypaint is en/of paars/blauw/groen haar heeft.
Eigenlijk is dat juist racistisch.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |