Hoop dat jullie magen dat aan kan nuquote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:05 schreef golfer het volgende:
Vanavond gaan we op de vette bektoer:
patat, kalfskroket, kaassouflee, lekkerbekje en appelcompote.
Ik hou hier ook van hoor, inclusief corned beefquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:42 schreef marc0871 het volgende:
Rundvleessalade, dus.
Grotendeels volgens dit recept
Ja, inclusief de corned beef.
Doe me eens wat![]()
![]()
Ik heb deze keer ipv alles door elkaar te stampen, alles nu gemengd, na alleen de aardappels grof te hebben gestampt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kippenlever, mjamquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:17 schreef foodlover het volgende:
Straks voor meneer spaghetti Aglio olio. Voor mij gebakken kippenlever met champignons. Lekker wit rustiek brood erbij.
Eens in de zoveel tijd vind ik kippenlevertjes echt lekker. Zowel de smaak van de levertjes als de jus (soppen met broodquote:
Klinkt goed! Enjoyquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor 3 man koken vanavond.
Heb voor gang 1 net hot & sour soep gemaakt (met o.a. gerookte kip en cantharellen).
Hoofdgerecht wordt Szechuaanse roerbak met biefstuk, garnalen, sugarsnaps en noedels.
Toe custard met slagroom en verse ananas.
Zin in
Dat is inderdaad carbonara.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)sta-carbonara-voor-1
quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:54 schreef golfer het volgende:
... ik maak een simpele spaghetti carbonara voor mijzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |