Geen kans weggegeven in die 10 minuten en de voorsprong uitgebreid.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Spreek je graag over 10 minuten.
Heerlijk. Zo zie ik het graag.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geen kans weggegeven in die 10 minuten en de voorsprong uitgebreid.
Toch zeker 2 dagenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerlijk is eerlijk, PSV is wel al wat langer in training he.
Boeiend, doel is altijd om zoveel mogelijk prijzen uit handen van Ajax te houden. Winnen in de Arena is altijd geweldig.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerlijk is eerlijk, PSV is wel al wat langer in training he.
Prijs is een prijs. Vind het zelf vooral altijd heerlijk als Ajax in Amsterdam verliest.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boeit niet. Vorig jaar won PSV de ‘prijs’ en werd het door Ajax afgedaan als een oefenwedstrijd welke ze niet serieus namen. Nou dat is het dit keer zo te zien niet voor ze. PSV heeft het, ook al zou het nog mis gaan, uitstekend gedaan vandaag.
Je zag het in deze wedstrijd overduidelijk terug: Ajax heeft ietwat te veel ego’s aangetrokken. Dat gaat zich nog eens wreken. Die Anthony en Tadic waren al erg, maar Bergwijn en dan die Bassey die er pas net isquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Prijs is een prijs. Vind het zelf vooral altijd heerlijk als Ajax in Amsterdam verliest.
Simons ook, alleen hij moet even een paar lessen volgen over omgevingsbewustzijn. Benitez was niet overal even gelukkig, maar met Drommels in de goal was het op strafschoppen uitgelopen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:09 schreef Buitendam het volgende:
Netjes gevoetbald. Til is echt een aanwinst.
Nu maar hopen dat hij de Feyenoordlijn niet doortrekt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:09 schreef Buitendam het volgende:
Netjes gevoetbald. Til is echt een aanwinst.
Bedankt maat!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd PSV-vrienden @:dj_day-v @:coco @:lange_lans @:de_boswachter @:mexicanobakker
Succes dinsdag
Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als PSV-vriend.
Bij vlagen zeker maar was niet voldoende, komt nog wel goed hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ajax voetballend wel de betere, wat denk jij @:Lange_Lans ?
@:Tarado
Mes steek pijnquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd PSV-vrienden @:dj_day-v @:coco @:lange_lans @:de_boswachter @:mexicanobakker
Succes dinsdag
Er val een last van me afquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
Succes dinsdag
Jammer dit.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
Succes dinsdag
Het is Antonyquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je zag het in deze wedstrijd overduidelijk terug: Ajax heeft ietwat te veel ego’s aangetrokken. Dat gaat zich nog eens wreken. Die Anthony en Tadic waren al erg, maar Bergwijn en dan die Bassey die er pas net isEn Brobbey
hahahaha, werkelijk. Rensch kon me niet overtuigen, op doel is het een drama.
Wij mogen ons vooral achterin zorgen maken…. Backje of CV er bij zou geen kwaad kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |