ah ja ik zie de 4e. die had geen reacties.quote:
Nizno, kun je het topic van Raindance invoegen in het andere Het Blok-topic?quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ja ik zie de 4e. die had geen reacties.
Ook gesloten nu
quote:Op woensdag 22 mei 2024 15:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nizno, kun je het topic van Raindance invoegen in het andere Het Blok-topic?
daar ben ik op aan het wachtenquote:Op woensdag 22 mei 2024 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
done, nouja, 1 is gesloten en de andere wacht ik even op dat een admin de twee topics samenvoegt
donequote:
GereDathan in TV / [Net5] Het blok 2024quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kan alweer een topic niet vinden, dit keer Het Blok, die was pas op pag. 5. Wil ik naar de gesloten topics, kan ik die óók niet vinden![]()
Ik zit mobiel
Thx, maar ik kan ‘m zelf niet terugvinden want hij komt niet voor in MyAt…quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
GereDathan in TV / [Net5] Het blok 2024
Je kunt toch op die link klikken?quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Thx, maar ik kan ‘m zelf niet terugvinden want hij komt niet voor in MyAt…
Misschien is er een post weggehaald, en daarmee verdwijnt ie dan uit je MyAt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja. Alleen hoort ie in MyAT te staan. En dit gebeurt me vaker.
Dat zou dan een post van mij moeten zijn neem ik aan. Hoe dan ook, ik kijk het aan.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien is er een post weggehaald, en daarmee verdwijnt ie dan uit je MyAt.
Als je volgende keer op Open nieuw deel klikt, gaat het vanzelfquote:Op zondag 9 juni 2024 06:05 schreef superniger het volgende:
Graag reeksen ❤️
TV / [Net5] Het blok 2024 #2
gedaan, er was bij de originele deel 2 iets fout gegaan waardoor die geen nummer meer had. Dus heb deze nu #3 gegeven.quote:Op zondag 9 juni 2024 06:05 schreef superniger het volgende:
Graag reeksen ❤️
TV / [Net5] Het blok 2024 #3
dat gaat niet als er nog geen reeks is.quote:Op zondag 9 juni 2024 08:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je volgende keer op Open nieuw deel klikt, gaat het vanzelf
fixed thatquote:Op maandag 2 september 2024 19:48 schreef Leandra het volgende:
Ik mijn numlock stond kennelijk niet aan en de 1 achter het hekje verscheen dus niet....
Als iemand die even in de TT zou kunnen zetten? Thnx
TV / [NET5] Een Eigen Huis #1
ja maar die is al 4 jaar stilquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:06 schreef Blues het volgende:
Is er ergens nog een topic over Holland gots talent?
Top, ben mobiel aan het klooien, kan de TT even aangepast?quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar die is al 4 jaar stil
TV / Holland's Got Talent seizoen 11 #1 Zonder Dan
dus ik zou zeggen maak maar een nieuwe aan
zelfs twee keerquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:41 schreef potjecreme het volgende:
Drukte perongeluk op post report
🫣
joh nergens voor nodig.quote:
laten we deze discussie niet in het topic voeren en daarmee volledig offtopic gaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:50 schreef JimPansje het volgende:
[..]
Nee dit komt niet in de uitzending voor de n is informatie op internet.
Waarom meteen zo agressief reageren met je insinuaties? Ik spoiler per ongeluk iets waarvan ik het niet wist en heb dat ook gemeld dat ik dat niet wist, die houding van je slaat helemaal nergens op, doe eens ff rustig joh
Ik moet mij nu even ongelofelijk inhouden , zie post 242 in dat zelfde topic van mij, precies 1 post na jou bericht op 241 en 1 post boven mijn reactie op jou op 243. Of had mevrouw liever gehad dat ik ook haar persoonlijk en nederig mijn excuses had aangeboden ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:14 schreef Leandra het volgende:
Los daarvan had die user eerder al wel gespoilerd van het vooruitkijken.
Die ¤ 11 kwam uit de uitzending die de vrijdag na die post werd uitgezonden.
Als het van insta of wat dan ook is: prima, zet er een linkje bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |