Daarvoor kan je in RLS (Real Life Soaps) terecht: RLS / [VIDEOLAND] Echte meisjes in de junglequote:Op woensdag 3 januari 2024 04:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik durf hier geen topic te te openen maar kijkt iemand Echte meisjes in de jungle?
Thanks.quote:Op woensdag 3 januari 2024 06:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarvoor kan je in RLS (Real Life Soaps) terecht: RLS / [VIDEOLAND] Echte meisjes in de jungle
TT aangepast. Tagje alleen om RTL4 heen en hierdoor een ietwat andere volgorde, maar goed nu staat er vrijdagquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:22 schreef superniger het volgende:
TT graag wijzigen.
Zaterdag moet vrijdag zijn.
Stop de tijd.
TV / [RTL4] Stars on Stage vrijdag 20:00. #1
Mycroft toont de volgende topicreeks: TV / [NPO1] BNN: Over Mijn Lijk #24 SE9quote:Op maandag 8 januari 2024 19:16 schreef superniger het volgende:
Is er een Over mijn lijk topic? Gaat morgen weer beginnen.
Wat is er mis meequote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kan een modje nog eens naar de kwaliteitsbijdragen van Tong kijken?
tong80 in TV / [NPO1] Over Mijn Lijk #24 SE10
Grappig dat je het meteen negatief opvat. Ik ben geen mod, en ga die discussie verder niet met je aan. Ik heb wel wat beters te doen.quote:
openquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou deze weer open mogen? TV / Catfish: The TV show
Of is er een meer recent Catfish topic?
De reeks wordt al meerdere seizoenen in CUL behandeld. Daar gaat het primaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:46 schreef AgnesGru het volgende:
Het nieuwe seizoen van Heel Holland Bakt staat weer voor de deur. Mooi moment om deze naar TV te verplaatsen?
CUL / Heel Holland Bakt 2022 #57 Hondenbot loempia
donequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:55 schreef svann het volgende:
Kan de TT aangepast worden? Het paste net niet. @:Nizno
TV / [NPO1] Op1 #342 Tien demissionaire ministertjes, toen waren er nog ...
Tien demissionaire ministertjes, toen waren er nog ....
Dat wist.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:40 schreef golfer het volgende:
@:superniger: cynix is helaas alweer een tijdje geleden overleden.
RTL topic gemaakt, ja ik weet het bagger OPquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:21 schreef superniger het volgende:
Hallo,
Kunnen we de Verraders topic splitsen in een RTL en Videoland topic? Nu weet ik als TV kijker al wie er volgende week weg gaat.
Of haal tenminste het RTL4 tag weg uit de topictitel. Dat is misleidend voor alleen de tv kijkers.
TV / [Videoland] De Verraders #6
@:Nizno
@:Lavenderr
Dat kun je best doen hoor, want iedereen hier is hartstikke vriendelijkquote:Op woensdag 3 januari 2024 04:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik durf hier geen topic te te openen maar kijkt iemand Echte meisjes in de jungle?
yupquote:Op woensdag 6 maart 2024 06:47 schreef Pino112 het volgende:
TV / [NPO3] Makkelijk Scoren
Mag deze weer open?
nu wel.quote:
ow dan is iemand langs gelopen en zich niet hier gemeld, doe me even een DM als je wilt waar het over gaat. want er staat geen enkele TR meer open.quote:
Met deze vraag zet je ze wel voor het blok.quote:Op woensdag 22 mei 2024 13:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Er lijken drie nieuwe topic voor Het Blok te zijn. Kan dat aangepast worden?
Anders wordt het toch echt een blok aan mijn beenquote:Op woensdag 22 mei 2024 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met deze vraag zet je ze wel voor het blok.
Hoe zou het met Diewertje gaan ?quote:Op woensdag 22 mei 2024 13:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Anders wordt het toch echt een blok aan mijn been
done, nouja, 1 is gesloten en de andere wacht ik even op dat een admin de twee topics samenvoegtquote:Op woensdag 22 mei 2024 13:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Er lijken drie nieuwe topic voor Het Blok te zijn. Kan dat aangepast worden?
Het zijn er vier trouwens.quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
done, nouja, 1 is gesloten en de andere wacht ik even op dat een admin de twee topics samenvoegt
ah ja ik zie de 4e. die had geen reacties.quote:
Nizno, kun je het topic van Raindance invoegen in het andere Het Blok-topic?quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ja ik zie de 4e. die had geen reacties.
Ook gesloten nu
quote:Op woensdag 22 mei 2024 15:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nizno, kun je het topic van Raindance invoegen in het andere Het Blok-topic?
daar ben ik op aan het wachtenquote:Op woensdag 22 mei 2024 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
done, nouja, 1 is gesloten en de andere wacht ik even op dat een admin de twee topics samenvoegt
donequote:
GereDathan in TV / [Net5] Het blok 2024quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kan alweer een topic niet vinden, dit keer Het Blok, die was pas op pag. 5. Wil ik naar de gesloten topics, kan ik die óók niet vinden![]()
Ik zit mobiel
Thx, maar ik kan ‘m zelf niet terugvinden want hij komt niet voor in MyAt…quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
GereDathan in TV / [Net5] Het blok 2024
Je kunt toch op die link klikken?quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Thx, maar ik kan ‘m zelf niet terugvinden want hij komt niet voor in MyAt…
Misschien is er een post weggehaald, en daarmee verdwijnt ie dan uit je MyAt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja. Alleen hoort ie in MyAT te staan. En dit gebeurt me vaker.
Dat zou dan een post van mij moeten zijn neem ik aan. Hoe dan ook, ik kijk het aan.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien is er een post weggehaald, en daarmee verdwijnt ie dan uit je MyAt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |