abonnement Unibet Coolblue
pi_211929575
Als je elke vrijdag twijfelt tussen een avondje theater of gezellig thuis, krijg je vanaf 5 januari beide opties in één. In het nieuwe programma Stars on Stage, gepresenteerd door Jamai Loman en Buddy Vedder, gaan verschillende bekende Nederlanders de ultieme uitdaging aan om te worden opgeleid tot musicalster. Elke week is het aan de juryleden Albert Verlinde en Paul de Leeuw om samen met twee vakdeskundigen de deelnemers te beoordelen en te beslissen wie van hen het toneel moet verlaten.

In het nieuwe programma Stars on Stage krijgen acht BN’ers, onder wie ex-topschaatser Michel Mulder en model Sylvia Geersen, een opleiding tot musicalster. Albert Verlinde, Paul de Leeuw en twee gastjuryleden beoordelen de optredens.

Wie in een musical wil spelen, moet kunnen zingen, acteren én dansen, daar weten presentatoren Buddy Vedder en Jamai Loman alles van.

Keiharde afvalrace

In hun nieuwe programma Stars on Stage krijgen acht bekende Nederlanders - onder wie zangeres Emma Heesters, ex-topschaatser Michel Mulder, model Sylvia Geersen en zanger Gerard Joling - de kans om te laten zien wat ze in huis hebben. Elke week voeren ze een bekend musicalnummer op.

Albert Verlinde, Paul de Leeuw en twee gastjuryleden beoordelen de optredens. In deze eerste aflevering zijn dat Vajèn van den Bosch en Lone van Roosendaal. Decors, kostuums, dansers: alle facetten van een musicalspektakel komen voorbij. De deelnemer die de minste indruk maakt op de jury, valt af. “Ze moeten keihard aan de bak”, zegt De Leeuw.

Wanneer is Stars on Stage op televisie te zien?

Stars on Stage is vanaf deze 5 januari iedere vrijdag om 20:00 uur te zien op RTL4.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211929590
Ik kijk alleen voor Emma Heesters.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211929706
Leuk liedje :D

Lisa was best goed, geen idee dat die zo goed kon zingen.
pi_211930063
Die Glen Faria heeft nog nooit Engels gezongen/gesproken ofzo :/

En die Sylvia Geersen weet zelf nog niet dat ze niet kan zingen?

[ Bericht 37% gewijzigd door RipCity op 05-01-2024 21:40:55 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_211930848
Geer w/
  vrijdag 5 januari 2024 @ 22:33:52 #6
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_211931819
Je kunt er wel een drinking game van maken. Wanneer iemand 'comfortzone' zegt, wanneer Albert even moet benoemen dat hij degene was die verantwoordelijk was voor musicalster X of productie Y, bn'ers die aan elk tv-programma meedoen maar dit toch wel het spannendste vinden wat ze ooit hebben gedaan, wanneer er flauwe woordgrapjes worden gemaakt of wanneer er een nieuwe term wordt bedacht voor een allang bestaand concept (jury die hier de 'recensenten' wordt genoemd en de sing-off die 'the final curtain' wordt genoemd...). Het leek wel alsof elk optreden omgeven werd door hetzelfde praatje.
pi_212006982
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_212007847
Ricogod :D

Nu Geer _O_
pi_212008306
Dit WWRY nummer is zooo ontzettend slecht gezongen.

Dus de juryleden zullen het wel weer fantastisch, emotioneel en 5 sterren waard vinden.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_212184824
Boh, wat was Emma Heesters weer goed.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 9 februari 2024 @ 21:03:31 #11
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_212363831
Klibansky en Mulder zijn wel grote verrassingen in dit programma.
Dat Heesters kan zingen dat wisten we wel maar dat die ander 2 zo ver zijn gekomen is wel verbazingwekkend.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 21:19:53 #12
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_212364030
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 21:03 schreef SiGNe het volgende:
Klibansky en Mulder zijn wel grote verrassingen in dit programma.
Dat Heesters kan zingen dat wisten we wel maar dat die ander 2 zo ver zijn gekomen is wel verbazingwekkend.
Klibansky is wel al jaren bezig geweest met haar muzikale carrière, is voor een opleiding naar New York geweest, aan Idols meegedaan en later een platencontract gehad.
Die Mulder is wel een verrassing inderdaad, al heeft hij eerder wel meegedaan aan secret duets. Maar toen had ik geen idee wie hij was dus dat was ik alweer vergeten :')
  vrijdag 9 februari 2024 @ 21:45:50 #13
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_212364393
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 21:19 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Klibansky is wel al jaren bezig geweest met haar muzikale carrière, is voor een opleiding naar New York geweest, aan Idols meegedaan en later een platencontract gehad.
Die Mulder is wel een verrassing inderdaad, al heeft hij eerder wel meegedaan aan secret duets. Maar toen had ik geen idee wie hij was dus dat was ik alweer vergeten :')
IK had het gelezen over Klibansky, wilde eigenlijk van jongs af aan dit werk doen maar is uiteindelijk het zakenleven in gegaan (haar man is broer van kunstenaar Klibansky en ze werken samen bij het bedrijf van Klibansky (de kunstenaar).

En Mulder is inderdaad een flinke verrassing, iedereen kende 'm van het schaatsen en dan kwam ie meteen met een enrom sterk nummer bij de eerste uitzending.
pi_212368276
leuk om naar te kijken jammer dat Sylvia Geersen eruit is heb 2 afleveringen gekeken. de rest moe nog zien mooi progamma ja die schaatser is goed.
ruudje ruudje
  zaterdag 10 februari 2024 @ 17:31:08 #15
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_212373268
Geersen deed het lang niet slecht maar ze is wel duidleijk geen zangeres.
En bij Joling was het weer net andersom, die is duidelijk een zanger maar geen acteur of danser.
pi_212394497
Vond het een heel leuk programma, alle 3 de finalisten waren echt top. Emma is fantastisch maar Michel en Susanna de grote verrassingen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')