gereekst, is nummering echt nodig?quote:Op zondag 6 juli 2025 09:45 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel het seizoen voorbij is, kunnen deze 2 topics genummerd en gereekst worden?
TV / [RTL4] De Verraders 2025
TV / [RTL4] De Verraders 2025
is volgens mij nog nooit bedacht.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:59 schreef Alpha0 het volgende:
Wat is de titel tag voor National Geographic?
Ik vind dit meer een TV programma dan RLS.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:48 schreef Nizno het volgende:
is al een topic over
RLS / [RTL]Briljante Breinen #1
This is indeed TV, man!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik vind dit meer een TV programma dan RLS.
ik zou niet te veel aannames doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:06 schreef superniger het volgende:
Ik neem aan dat de moderator het Expeditie Robinson topic ook naar RLS gaan verplaatsen. 👍
Prima joh. 👍quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou niet te veel aannames doen.
momenteel kun je de topics zien waar in juli augustus en vandaag in is gereageerd.quote:
Kan niet op de mobiele versie.quote:Op maandag 1 september 2025 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
momenteel kun je de topics zien waar in juli augustus en vandaag in is gereageerd.
Dit kun je aanpassen
[ afbeelding ]
inmiddels heeft arcee hem al een schopje gegevenquote:Op maandag 1 september 2025 21:33 schreef superniger het volgende:
[..]
Kan niet op de mobiele versie.
aangepast, maar als er een balkversie van Paulien en Herman is zou ik dat mooier vinden dat dit 'plakkaat'quote:Op maandag 8 september 2025 22:49 schreef Blues het volgende:
Ben ik weer, mag mijn OP suggestie in de nieuwe OP van de slimste mens![]()
Dank je!
Ja ik zat mobiel, dus even iets in elkaar geflanst als voorbeeld, maar de TS pikt het niet op.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangepast, maar als er een balkversie van Paulien en Herman is zou ik dat mooier vinden dat dit 'plakkaat'
ja, maar daar is al 2400 dagen niet in gereageerd.quote:Op zondag 14 september 2025 10:06 schreef Paul het volgende:
Hoi. Is er nog een open topic over wnl op zondag
Ik zet hem terug na de aflevering.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:27 schreef Verida het volgende:
Is mijn post in ER weggehaald omdat ik letterlijk herhaalde wat lies zei?
"van mij mag er een piemel uit"
Ik zit dit niet te verzinnen hoor, ze zei het letterlijk.
ik zit het, samen met een aantal trouwe posters, te kijken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zet hem terug na de aflevering.
Alleen zou ietsje netter zijn geweest als dat Lies dat had gezegd erbij had gezet.
en wat is er zo kwalijk aan het woord "piemel" dat een post daarvoor geveegd moet worden?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zet hem terug na de aflevering.
Alleen zou ietsje netter zijn geweest als dat Lies dat had gezegd erbij had gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |