uiteraard, maar je kunt het nooit iedereen naar de zin makenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Circuits moeten gewoon weer grind en gras buiten de lijntjes hebben zodat die tracklimits geen issue zijn.
Ik wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:23 schreef Fer het volgende:
Ik hoor Ember en Vd Garde, maar zie ze niet.
nee, dat is niet veilig, dan krijg je rollende auto's zoals op silverstonequote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Circuits moeten gewoon weer grind en gras buiten de lijntjes hebben zodat die tracklimits geen issue zijn.
Ik ga er maar gewoon van uit dat je sarcastisch bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, dat is niet veilig, dan krijg je rollende auto's zoals op silverstone
Ik reageerde op een opmerking van dat viaplay kutjequote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja!
Nee natuurlijk niet. Eerder Zandvoort.
Ja weet ik. Hoorde het ook. Neem je niks kwalijkquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik reageerde op een opmerking van dat viaplay kutje
liet ze dat maar zien, dan klaagde die klanten niet meer zoquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik reageerde op een opmerking van dat viaplay kutje
Het is iets Engelsquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Is het iets Engels of zo om de Mercedes onzin te geloven? Echt, hoe vaak ik al niet voorbij het zien/horen komen dat ze er nu wel bij zouden zitten...
Totdat Ferarri en Red Bull erover heengaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |