Die mooie bandenstapel vlak voor een oranje tribune.quote:
Wilde al iets soortgelijks postenquote:
4d schaken hield geen rekening met Magnussen die voor spek en bonen de baan op zou komen. Maar mazzel met dat tracklimit gezeikquote:
Gasly eruit gekegeldquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Magnussen gooit wat coureurs naar de eliminatiezone
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:
en je hebt de vorige GP niet eens gezien (voor een deel dan)quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar sinds de vorige GP heb ik echt een enorme teringhekel aan tracklimits gekregen.
Ook wel mijn limit.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar sinds de vorige GP heb ik echt een enorme teringhekel aan tracklimits gekregen.
Kwalificatie wel, live zelfsquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
en je hebt de vorige GP niet eens gezien (voor een deel dan)
Coureurs moeten zich er gewoon aan houden, anders rijden ze via de maan als dat sneller is dan inhouden in een bocht.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Inderdaad, normaal wordt je hier genadeloos afgestraft door de muren als je buiten de lijntjes kleurtquote:
Circuits moeten gewoon weer grind en gras buiten de lijntjes hebben zodat die tracklimits geen issue zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Coureurs moeten zich er gewoon aan houden, anders rijden ze via de maan als dat sneller is dan inhouden in een bocht.
Misschien moeten de coureurs er dan binnen blijven? Het zijn de beste coureurs ter wereld, dus zo moeilijk moet dat niet zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |