Die mooie bandenstapel vlak voor een oranje tribune.quote:
Wilde al iets soortgelijks postenquote:
4d schaken hield geen rekening met Magnussen die voor spek en bonen de baan op zou komen. Maar mazzel met dat tracklimit gezeikquote:
Gasly eruit gekegeldquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Magnussen gooit wat coureurs naar de eliminatiezone
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:
en je hebt de vorige GP niet eens gezien (voor een deel dan)quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar sinds de vorige GP heb ik echt een enorme teringhekel aan tracklimits gekregen.
Ook wel mijn limit.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar sinds de vorige GP heb ik echt een enorme teringhekel aan tracklimits gekregen.
Kwalificatie wel, live zelfsquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
en je hebt de vorige GP niet eens gezien (voor een deel dan)
Coureurs moeten zich er gewoon aan houden, anders rijden ze via de maan als dat sneller is dan inhouden in een bocht.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Inderdaad, normaal wordt je hier genadeloos afgestraft door de muren als je buiten de lijntjes kleurtquote:
Circuits moeten gewoon weer grind en gras buiten de lijntjes hebben zodat die tracklimits geen issue zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Coureurs moeten zich er gewoon aan houden, anders rijden ze via de maan als dat sneller is dan inhouden in een bocht.
Misschien moeten de coureurs er dan binnen blijven? Het zijn de beste coureurs ter wereld, dus zo moeilijk moet dat niet zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
uiteraard, maar je kunt het nooit iedereen naar de zin makenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Circuits moeten gewoon weer grind en gras buiten de lijntjes hebben zodat die tracklimits geen issue zijn.
Ik wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:23 schreef Fer het volgende:
Ik hoor Ember en Vd Garde, maar zie ze niet.
nee, dat is niet veilig, dan krijg je rollende auto's zoals op silverstonequote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Circuits moeten gewoon weer grind en gras buiten de lijntjes hebben zodat die tracklimits geen issue zijn.
Ik ga er maar gewoon van uit dat je sarcastisch bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, dat is niet veilig, dan krijg je rollende auto's zoals op silverstone
Ik reageerde op een opmerking van dat viaplay kutjequote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja!
Nee natuurlijk niet. Eerder Zandvoort.
Ja weet ik. Hoorde het ook. Neem je niks kwalijkquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik reageerde op een opmerking van dat viaplay kutje
liet ze dat maar zien, dan klaagde die klanten niet meer zoquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik reageerde op een opmerking van dat viaplay kutje
Het is iets Engelsquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Is het iets Engels of zo om de Mercedes onzin te geloven? Echt, hoe vaak ik al niet voorbij het zien/horen komen dat ze er nu wel bij zouden zitten...
Totdat Ferarri en Red Bull erover heengaanquote:
Hoop doet leven enzo, moet toch je twee Briste coureurs hypen voor de kijkers.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Is het iets Engels of zo om de Mercedes onzin te geloven? Echt, hoe vaak ik al niet voorbij het zien/horen komen dat ze er nu wel bij zouden zitten...
Niemand geeft een neuk om wat Viaplay vindt.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:30 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay is niet onder de indruk van Lewis zijn tijd.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Totdat Ferarri en Red Bull erover heengaan
En McLaren, Haas en Alpine. Alfa en AM nog als extra bonus voor Russell.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Totdat Ferarri en Red Bull erover heengaan
Jaquote:
Ja, die heeft nog genoeg onderdelen om dat te proberenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
De Ferrari van Sainz is opgeschroefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |