quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
PRIMEUR! 🎖️🎖️quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Helaas pas mijn eerste thuispotje volgend seizoen in september, maar ik wil echt heel graag weer naar Feyenoord.
@:zka kan dit bevestigen.
Gnonto was voor mij een of andere vage Italiaan, dus in mijn beleving verandert er weinigquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:55 schreef Caland het volgende:
Van Gnonto naar een of andere vage Belg
Erg jammer
Ben er ergens wel blij mee.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gnonto officeel geen target meer.
Jammer doe nu maar eerst een linksback
B-elftalGenot.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:17 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Lyon matige tegenstander. Announce kaartjes voor 50 cent.
Bedoel je rechtsbuiten in je eerste zin?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:53 schreef bbuddybb het volgende:
Dilrosun wordt dus eigenlijk meer gezien als een linksbuiten die ook op andere posities terecht kan.
Dan heb je dus drie spelers voor op die positie met daarnaast ook nog Ali en Walemark.
Apart.
Of wordt Walemark dit seizoen meer gezien als linksbuiten?
Dan zou ik Aursnes maar laten gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Opeens in sneltreinvaart allemaal berichten over Timber.
Timber en die pool binnen zou wel gruwelijk zijn.
Timber is wel een mooie versterking ja. Middenveld van psv is al goed ingevuld, anders had ik hem graag zien komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rechtsbuiten inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bedoel je rechtsbuiten in je eerste zin?
Ali en Walemark zijn rechterkant niet links.
Voor links hebben we nu alleen dat kereltje van az eigenlijk die eigenlijk ook meer aanvallende middenvelder is.
Denk dat Aursnes of kokcu ook gaat idd.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan zou ik Aursnes maar laten gaan.
Dit soort gajes moeten we nooit in ons mooie stadion toelaten.quote:
Welke berichten over Timber?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Telegraaf Utrecht bezig met opvolger Timber.quote:
PRIMEUR 🏅🏅🏅🎖️ IT'S HAPPENINGquote:
Prima goal.quote:
Zal wel donderdag of vrijdag worden denk ik.quote:
Ik hoop echt dat Aursnes deze week gaat en Timber komt. Dat is nou echt lekker financieel doorselecteren.quote:Op zondag 24 juli 2022 08:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal wel donderdag of vrijdag worden denk ik.
Transfer is nog niet 100% afgerond, dan nog 8 uur vliegen, acclimatiseren en wennen aan het tijdsverschil en dan de medische keuring nog.
Maar dit gaat wel goed komen dus.
Denk dat die Ramazani komende week ook wel moet kunnen lukken.
Jij wilt ons er kwalitatief op achteruit zien gaan ofzo?quote:Op zondag 24 juli 2022 08:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Aursnes deze week gaat en Timber komt. Dat is nou echt lekker financieel doorselecteren.
Weet niet of Timber heel veel slechter is?quote:Op zondag 24 juli 2022 08:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij wilt ons er kwalitatief op achteruit zien gaan ofzo?
Slechter is het verkeerde woord denk ik, want Timber is een goede voetballer met veel potentie. Maar Aursnes is op dit moment wel een stuk verder.quote:Op zondag 24 juli 2022 08:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Weet niet of Timber heel veel slechter is?
Totaal andere posities ookquote:Op zondag 24 juli 2022 08:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Slechter is het verkeerde woord denk ik, want Timber is een goede voetballer met veel potentie. Maar Aursnes is op dit moment wel een stuk verder.
Verwacht ik niet, dat kwam puur door een tekort aan spelers.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien daarom het testen van Geertruida op 6 en Aursnes wat meer naar voren.
Een penalty kan hij ook nemen.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:06 schreef Qarrad het volgende:
Gimenez (ken m alleen van beelden hoor) lijkt me een prima aankoop. Echt goed voetenwerk en kan goed koppen zo te zien.
Ik hoop het in elk geval niet, Aursnes mot blijvuhquote:Op zondag 24 juli 2022 09:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Verwacht ik niet, dat kwam puur door een tekort aan spelers.
Geert stond daar de laatste jaren van de jeugd ook, dus niet gek dat hij daar bij gebrek aan spelers even wordt neergezetquote:Op zondag 24 juli 2022 09:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Denk niet dat het lag aan de belangstelling in Aursnes, maar Geert had ook LB kunnen staan en Hendrix op 6. Denk wel dat Slot daar echt mee bezig is om Geert voor het godenduo Trauner en Senesi te posteren
Verpest het nou nietquote:Op zondag 24 juli 2022 10:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gebaar maakt die vaker als die scoort voor zijn vriendin
Zeker, maar dan nog zou het logischer zijn geweest om hem om te wisselen met Hendrix, wat absoluut geen verdediger is.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Geert stond daar de laatste jaren van de jeugd ook, dus niet gek dat hij daar bij gebrek aan spelers even wordt neergezet
Tsja, kan net zo goed een tactische keuze zijn geweest gezien Geert gewoon veel meer voetbal brengt op die plek. Dan zet je een kneusje als Hendrix even op een plek waar dat het minste kwaad kan. Al met al geloof ik er gewoon niet zo in dat er al werd geanticipeerd op het vertrek van Aursnes.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker, maar dan nog zou het logischer zijn geweest om hem om te wisselen met Hendrix, wat absoluut geen verdediger is.
Een kern met Nederlands sprekende spelers is erg belangrijk inderdaadquote:Op zondag 24 juli 2022 09:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat Gimenez eerst maar eens Nederlands gaan leren. Dat spreekt hij niet.
Niet onbelangrijk en altijd een pluspunt al denk ik dat Slot het goed kan managen.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een kern met Nederlands sprekende spelers is erg belangrijk inderdaad
Fer SerranoGodin.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat wordt even wennen op de rode stoeltjes
Precies. Zo moeilijk is het niet. Gewoon een beetje left right behind en je bent erquote:Op zondag 24 juli 2022 10:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Op de trainingen wordt sowieso al engels gesproken dus dan is zo'n "vreemdelingenlegioen" ook niet zo'n probleem lijkt mij.
Ik verwacht over 2 weken eigenlijk alleen een nieuwe linksback en misschien Gimenez in de spits en verder gewoon spelers die er nu ook al zijn.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:31 schreef fetX het volgende:
Vandaag die partij tegen Lyon. Met een elftal wat er tegen Vitesse heel anders uit zal zien.
Nouja, heel anders weet ik eigenlijk nog nietquote:Op zondag 24 juli 2022 11:31 schreef fetX het volgende:
Vandaag die partij tegen Lyon. Met een elftal wat er tegen Vitesse heel anders uit zal zien.
Alleen speelt Lyon vandaag met hun beoogde basisopstelling en gisteren met voornamelijk hun tweede elftal.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:42 schreef Pistolero het volgende:
Het is te hopen dat er vandaag wel eens een keertje gewonnen wordt, anders zie ik de koppen in de media al weer voor me wanneer Feyenoord verliest van een ploeg die met 5-0 werd vernederd door Willem II.
maakt toch niet uit, als je maar meer dan een uur aardig voetbal ziet zowel verdedigend als aanvallendquote:Op zondag 24 juli 2022 11:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen speelt Lyon vandaag met hun beoogde basisopstelling en gisteren met voornamelijk hun tweede elftal.
Maar ik weet inderdaad niet of die nuance ook in de media belicht zal worden.
Dan zie ik niet alleen de koppen alweer voor mij, maar ook jouw reacties hier.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:42 schreef Pistolero het volgende:
Het is te hopen dat er vandaag wel eens een keertje gewonnen wordt, anders zie ik de koppen in de media al weer voor me wanneer Feyenoord verliest van een ploeg die met 5-0 werd vernederd door Willem II.
Al die lokale burgemeestertjes zijn als de dood voor ongeregeldheden wanneer hun amateurclub een profclub op bezoek krijgt. Dus die willen dat niet.quote:Op zondag 24 juli 2022 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oefen profclubs überhaupt nog wel eens tegen amateurs?
Ben vroeger nog bij koninklijke UD tegen Barcelona geweest in de eerste periode van Gaal.
Maar bij mijn weten heeft Feyenoord dit seizoen niet tegen amateurs geoefend maar andere clubs als liverpool city etc ook niet want die gaan tegenwoordig op azie of us toer. andere ploegen geen weet van maar volgens mij een psv ajax fc twente etc allemaal ook niet.
Voorbereiding tegen amateurs is oud nieuws?
Ja, bij Feyenoord tenminste. Slot vindt het nutteloos en wil tegen serieuze tegenstanders trainen omdat dan de pijnpunten/zwakheden duidelijk worden.quote:Op zondag 24 juli 2022 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oefen profclubs überhaupt nog wel eens tegen amateurs?
Ben vroeger nog bij koninklijke UD tegen Barcelona geweest in de eerste periode van Gaal.
Maar bij mijn weten heeft Feyenoord dit seizoen niet tegen amateurs geoefend maar andere clubs als liverpool city etc ook niet want die gaan tegenwoordig op azie of us toer. andere ploegen geen weet van maar volgens mij een psv ajax fc twente etc allemaal ook niet.
Voorbereiding tegen amateurs is oud nieuws?
Vind het wel redelijk zuur dat die Gnonto niet komt, zeker met het oog op potentiële verkoopwaarde.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:55 schreef Caland het volgende:
Van Gnonto naar een of andere vage Belg
Erg jammer
Ik vermoed dat Szymanski vandaag ook niet speelt dus ik denk tegen Vitesse toch zeker 3-4 andere spelers.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwacht over 2 weken eigenlijk alleen een nieuwe linksback en misschien Gimenez in de spits en verder gewoon spelers die er nu ook al zijn.
De Boeet!quote:Op zondag 24 juli 2022 12:35 schreef De_Pel het volgende:
Komen de laatste tijd best aardige namen voorbij. Vraag me alleen een beetje af wie de kar moeten gaan trekken. Als Aursnes ook nog vertrekt, dan is de gemiddelde leeftijd in de selectie straks 20 ofzo. Heb je letterlijk alleen Trauner nog als beoogde basisspeler van 25+
Ik mag toch hopen dat dit het seizoen gaat worden dat Toornstra hooguit af en toe voor het laatste kwartiertje mag opdraven.quote:Op zondag 24 juli 2022 12:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Boeet!
Nee zonder grappen, spelers als Bijlow, Senesi (als ie blijft) en Toornstra zijn prima leiderfiguren toch?
Het ging over de selectiequote:Op zondag 24 juli 2022 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit het seizoen gaat worden dat Toornstra hooguit af en toe voor het laatste kwartiertje mag opdraven.
Denk gewoon Hendrix, of Trauner moet fit genoeg zijn. Dan zal Pedersen/Geertruida er wel staan.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zou Hartman vandaag starten als linksback?
Kokcuquote:Op zondag 24 juli 2022 12:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Boeet!
Nee zonder grappen, spelers als Bijlow, Senesi (als ie blijft) en Toornstra zijn prima leiderfiguren toch?
Maar wel wat op het oog dus qua LB? Dat is nou juist de positie waar het wel even wat mag opschietenquote:Op zondag 24 juli 2022 13:55 schreef ZKA het volgende:
Volgens mijn info weer Feyenoord nog altijd niet welke linksback het moet gaan worden..
Ennnn.. Giménez 99% ;-)
Wat voor type zoeken ze? Zoeken ze een type Geertruida maar dan op links, dus echt voetballend sterk aan de binnenkant en richting middenveld? Of meer een type Malacia, die een tegenstander volledig kan uitschakelen?quote:Op zondag 24 juli 2022 13:55 schreef ZKA het volgende:
Volgens mijn info weer Feyenoord nog altijd niet welke linksback het moet gaan worden..
Ennnn.. Giménez 99% ;-)
Betekent dit dat Hancko onwaarschijnlijk is geworden?quote:Op zondag 24 juli 2022 13:55 schreef ZKA het volgende:
Ennnn.. Giménez 99% ;-)
Feyenoord praat momenteel met 2 linksbacks volgens VI.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar wel wat op het oog dus qua LB? Dat is nou juist de positie waar het wel even wat mag opschieten
Gaan ze die Hancko niet meer halen?quote:Op zondag 24 juli 2022 13:55 schreef ZKA het volgende:
Ennnn.. Giménez 99% ;-)
Is Feyenoord er nog niet uit, of zijn die backs er nog niet uit? Sowieso moeten er twee komen uiteraard.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:55 schreef ZKA het volgende:
Ennnn.. Giménez 99% ;-)
Beste nieuws van de dag!quote:
Oja, kut. Hopelijk geen slapende kutusers wakker gemaaktquote:Op zondag 24 juli 2022 14:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We gaan dit bij elke goal al van Pietje horen, denk dat we er snel genoeg van krijgen
Dat is dus voor 50% van de transferrechten?quote:Op zondag 24 juli 2022 13:55 schreef ZKA het volgende:
Ennnn.. Giménez 99% ;-)
Die 50% was gewoon een random gerucht schijnbaar dus laten we rustig afwachtenquote:Op zondag 24 juli 2022 14:46 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat is dus voor 50% van de transferrechten?
En bizar dat ze het niet weten wat betreft de linksback... Zorgwekkond.
Is wel vaker met Mexicaanse spelers, volgens mij had je dat ook toen PSV Lozano haalde. Geen idee wat daar nou uiteindelijk van waar was @BehoorlijkKritischquote:Op zondag 24 juli 2022 14:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Die 50% was gewoon een random gerucht schijnbaar dus laten we rustig afwachten
Volgens mij gaat het daar nu ook over maar ligt het ergens tussen 70 en 90 procent. Daar moeten ze nog uitkomen lees je een beetje.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is wel vaker met Mexicaanse spelers, volgens mij had je dat ook toen PSV Lozano haalde. Geen idee wat daar nou uiteindelijk van waar was @:BehoorlijkKritisch
In de Mexicaanse media lees je nu een transfersom van 6 miljoen dollar+ 1 miljoen aan bonussen voor 70% van de transferrechten.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:46 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat is dus voor 50% van de transferrechten?
En bizar dat ze het niet weten wat betreft de linksback... Zorgwekkond.
Daar bleek toen weinig van waar. Uiteindelijk geloof ik iets van 15% doorverkoop percentage.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is wel vaker met Mexicaanse spelers, volgens mij had je dat ook toen PSV Lozano haalde. Geen idee wat daar nou uiteindelijk van waar was @:BehoorlijkKritisch
Wie zei ook alweer dat Gimenez goedkoop was?quote:Op zondag 24 juli 2022 14:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In de Mexicaanse media lees je nu een transfersom van 6 miljoen dollar+ 1 miljoen aan bonussen voor 70% van de transferrechten.
Maar goed, daar wordt dus nog over onderhandeld.
80/20 god.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:59 schreef Caland het volgende:
Mexicanen willen 70/30, Feyenoord 90/10
Zal wel 80/20 worden dus
Ik kan niet wachten om met mijn Feyenoord shirtje door de WalMart te lopen en aan Mexicanen te vragen of ze Ajax kennenquote:Op zondag 24 juli 2022 15:20 schreef hhh38 het volgende:
Je leest echt van best veel Mexicanen die nu al vragen of ze een shirtje met zijn naam kunnen krijgen
quote:Op zondag 24 juli 2022 14:55 schreef fetX het volgende:
@:gurneyisbestoke heb jij die Cor Pot foto’s nog van die docu?
quote:Op zondag 24 juli 2022 15:20 schreef hhh38 het volgende:
Je leest echt van best veel Mexicanen die nu al vragen of ze een shirtje met zijn naam kunnen krijgen
Ik denk juist Benita links.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Benita dus RB, Pedersen op LB.
Onze Pool nog op het bankie
Die kan er dus helemaal niks van.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Benita dus RB, Pedersen op LB.
Onze Pool nog op het bankie
Huh, wat?quote:Op zondag 24 juli 2022 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kan er dus helemaal niks van.
@:pistolero
Benita gaat rechtsback spelen, Pedersen linksback zei Arne Slot.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Benita lb en wallemark ook basis ben benieuwd
Reünie. Altijd bij de opening van het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat is dit voor act met die oudspelers? Leonardo 2?
Hopeloos overschatte trainer. Prestaties zijn altijd hooguit gemiddeld en aan het einde van de rit hebben zijn teams nooit heel veel gescoord.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:34 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb de professor Bosz act niet gemist sinds hij weg is.
Jammer, dan vooral op Dilrosun letten maar.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Straks een hele selectie vol met spelers die van alles een beetje kunnen
Ah. Ook voor hele slechte oudspelers blijkbaar.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Reünie. Altijd bij de opening van het nieuwe seizoen.
Pleur gewoon op als je niks te melden hebtquote:Op zondag 24 juli 2022 16:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah. Ook voor hele slechte oudspelers blijkbaar.
Laat zijn teams over het algemeen best aantrekkelijk voetballen, maar het rendement is vaak laag en aan het einde van het seizoen staan zijn teams daardoor alsnog met lege handen.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hopeloos overschatte trainer. Prestaties zijn altijd hooguit gemiddeld en aan het einde van de rit hebben zijn teams nooit heel veel gescoord.
Pleur zelf op.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Pleur gewoon op als je niks te melden hebt
Exact dat ja. Natuurlijk ziet het er optisch weleens spectaculair uit maar aan het einde van de rit valt het rendement eigenlijk altijd tegen.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Laat zijn teams over het algemeen best aantrekkelijk voetballen, maar het rendement is vaak laag en aan het einde van het seizoen staan zijn teams daardoor alsnog met lege handen.
Mario mocht het spandoek gaan uitleggenquote:
Ja prachtige quote.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:52 schreef fetX het volgende:
‘Helaas heeft Feyenoord als club ook te maken met spelers die doodgaan’, aldus Mario.
Denk je?quote:Op zondag 24 juli 2022 16:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Paar doelpuntjes zouden toch wel belangrijk zijn voor het vertrouwen.
Best bijzonder dat die op 24 juli nog niet zijn uitgelekt.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:06 schreef Elan het volgende:
Geile shirts van Lyon nu ben ik nieuwsgierig naar die uitshirts van ons.
Ik ook, maar zullen wel pas over 3 weken komen helaas.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:06 schreef Elan het volgende:
Geile shirts van Lyon nu ben ik nieuwsgierig naar die uitshirts van ons.
Welk tempoquote:Op zondag 24 juli 2022 17:11 schreef Kerftminister het volgende:
Toornstra kan echt niet mee op dit tempo he.
Die heb net bijgetekendquote:Op zondag 24 juli 2022 17:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind ons achterin op de counter ook nog te kwetsbaar ogen.
Maar is ook wel begrijpelijk zonder Trainer en fatsoenlijke linksback en het is een oefenpotje, dat is toch anders.
Ja, stupid autocorrect.quote:
En hun ouders ook.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:13 schreef Elan het volgende:
Mensen die om shirtjes bedelen middels een spandoek of bordje moeten een levenslang stadionverbod.
Sinds wanneer ga jij naar De Kuip om voetbal te kijken?quote:Op zondag 24 juli 2022 17:20 schreef Caland het volgende:
Toch een goede keuze geweest om niet te gaan, weinig dingen zo zaaddodend als oefenpotjes
Al was Atletico Madrid vorig jaar wel geinig
Het is ook gewoon te warm om te snuiven, dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op zondag 24 juli 2022 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga jij naar De Kuip om voetbal te kijken?
quote:Op zondag 24 juli 2022 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook gewoon te warm om te snuiven, dat bedoelde ik eigenlijk
Hopelijk gaat 'ie weg.quote:
Leek in het begin van vorig seizoen een aardig duo te kunnen worden met Ali. Maar sinds Geertruida erin staat, is het alleen maar bergafwaarts gegaan.quote:
Die gozer snapt er echt niks van en kan ook niet zo goed voetballen.quote:
quote:
Aandachtshoer met zijn locatie tweets. Optaffen.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ twitter ]
Chris is de miljarden dollars van de Amerikaanse investeerders aan het ophalen allen.
Walemark is weer zo’n waardeloze ééntempospeler.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:39 schreef fetX het volgende:
Aanvallend ook echt zo beroerd voorin met Danilo en Walemark. Je creëert gewoon niets.
De mindere versie van Larsson. En die was al niet geweldig.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Walemark is weer zo’n waardeloze ééntempospeler.
Die spits komt wel. Maar een linksback en ook een buitenspeler moet er zeker nog bij. Ook nog een back-up lcv. Dus zeker nog 4 spelers.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:41 schreef Caland het volgende:
Er moeten deze week toch zo langzamerhand wel wat spelertjes gaan bijkomen
Ik heb eigenlijk niet echt de indruk dat 3 of 4 nieuwe basisspelers het probleem gaan oplossen. Daarvoor is het echt veel-en-veel te slecht.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:41 schreef Caland het volgende:
Heeft geen enkele dreiging. Kan niet versnellen. Vrees ervoor. Technisch is het prima maar hij ziet niet wanneer hij zijn actie moet maken.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Walemark is weer zo’n waardeloze ééntempospeler.
Zeker. Maar dan duurt het vaak nog een paar weken voordat zo'n team echt op elkaar ingespeeld is.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:41 schreef Caland het volgende:
Je weet dat Mario precies hetzelfde heeft geroepen toen in de rust tegen Excelsior voordat Tim de Cler zei dat ie op zich wel lekker aan het ballen wasquote:Op zondag 24 juli 2022 17:45 schreef Caland het volgende:
De afspraken die bij Slot altijd gelden is hard werken en een bepaalde manier van spelen nakomen.
-Mario Been
Veel te warm icm slechte medespelers denk ik eerderquote:Op zondag 24 juli 2022 18:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Zitten ze allemaal met hun hoofd bij een mogelijke transfer ofzo
Dan kan ik me dat ongeconcentreerde wel voorstellen namelijk.
Yup, wat bezielt je om dit in een oefenpotje te doen.quote:
Jammer dat ze dat van tevoren niet al hebben ingezien.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:05 schreef Kerftminister het volgende:
Die Danilo is echt gewoon 2 niveaus slechter dan een Linssen
Met Danilo koop je 15 goalsquote:Op zondag 24 juli 2022 18:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat van tevoren niet al hebben ingezien.
Je beste(of eigenlijk, minst slechte) aanvaller verhuren. Klinkt als een goed plan.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:12 schreef fetX het volgende:
Ik gok dat ze Walemark gaan verhuren en nog een buitenspeler halen.
Denk dat we al heel blij mogen zijn als hij er 8 maakt.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Danilo koop je 15 goals
Waarvan 13 intikkers tegen clubs als RKC en Go Ahead
Linssen bracht meer dan Danilo inderdaad. Wie had dat gedacht.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Danilo koop je 15 goals
Waarvan 13 intikkers tegen clubs als RKC en Go Ahead
Momenteel is Dilrosun onze beste aanvaller denk ik.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je beste(of eigenlijk, minst slechte) aanvaller verhuren. Klinkt als een goed plan.
Hmm, denk je dat het zo erg is? Alhoewel je misschien dat inderdaad moet overwegen, en dan Nelson op die plek proberen terug te halen ofzo.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:12 schreef fetX het volgende:
Ik gok dat ze Walemark gaan verhuren en nog een buitenspeler halen.
@ZKA heeft al gezegd dat het aantrekken van Gnonto op een lager pitje staat.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm, denk je dat het zo erg is? Alhoewel je misschien dat inderdaad moet overwegen, en dan Nelson op die plek proberen terug te halen ofzo.
Moet zeggen dat ik nog steeds hoop op Gnonto. Gnonto - Gimenez - Dilrosun zou een prima aanval zijn.
Mensen hebben nog steeds het beeld van Dilrosun als veelbelovend talent dat het Nederlands elftal haalde. Alleen is die de afgelopen jaren echt héél ver teruggeworpen door blessures, dat niveau van een paar jaar geleden heeft ie niet meer.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Momenteel is Dilrosun onze beste aanvaller denk ik.
Dat gaat waarschijnlijk Ramazani worden toch?quote:Op zondag 24 juli 2022 18:17 schreef fetX het volgende:
[..]
@:zka heeft al gezegd dat het aantrekken van Gnonto op een lager pitje staat.
Zijn ze mee bezig, ja. Ken die speler niet maar van zijn cijfers word je niet echt vrolijk.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk Ramazani worden toch?
Volgens mij prima wat ie doet. Alleen jammer dat alles eromheen nu gewisseld is of wordt.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:18 schreef Elan het volgende:
Ben wel benieuwd naar De Boet centraal. Die is kennelijk door tal van trainers jarenlang totaal verkeerd gebruikt bij ons.
Tja, vrees er ook wel voor. Hoop inmiddels dat Boëtius gewoon tekent eigenlijkquote:Op zondag 24 juli 2022 18:17 schreef fetX het volgende:
[..]
@:zka heeft al gezegd dat het aantrekken van Gnonto op een lager pitje staat.
Oh die vind ik juist wel aardig invallen.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:37 schreef Qarrad het volgende:
En weer heel heel jammer om te zien, maar Jahanbakhsh is gewoon klaar nu, vreselijk.
Dat dachten ze bij AZ al 2 jaar, toch brak ie maar niet doorquote:Op zondag 24 juli 2022 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk talentje inderdaad. Zou wel iets kunnen worden.
Vrees dat deze puzzel ietsje lastiger zit dan die van vorig seizoen. Dat potje onder Advocaat uit bij AZ, toen we geweldig begonnen maar toch de bietenbrug op gingen met een terechte 4-2 nederlaag, verraadde dat we op twee posities écht te kort kwamen: die van Fer en Botteghin. Op die plek haalden we resp Aursnes en Trauner en het liep direct als een trein. Omdat we dusdanig onderpresteerden wilde ook niemand onze speles hebben dus kon je op Berghuis na de ploeg hetzelfde houden. Met resultaat.quote:
We kunnen er flinke analyses op loslaten maar feit is dat er nog best wat bij gaat komen en dat het team er eind augustus op 4-5 posities anders uit zal zien dan vandaag. Want Trauner misten we natuurlijk ook.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vrees dat deze puzzel ietsje lastiger zit dan die van vorig seizoen. Dat potje onder Advocaat uit bij AZ, toen we geweldig begonnen maar toch de bietenbrug op gingen met een terechte 4-2 nederlaag, verraadde dat we op twee posities écht te kort kwamen: die van Fer en Botteghin. Op die plek haalden we resp Aursnes en Trauner en het liep direct als een trein. Omdat we dusdanig onderpresteerden wilde ook niemand onze speles hebben dus kon je op Berghuis na de ploeg hetzelfde houden. Met resultaat.
Toen hadden we door het vertrek van Berghuis en ons permanente spitsenprobleem voorin nog wel een probleempje, plus Malacia, Geert en Senesi waren de eerste seizoenshelft vaak matig waardoor we veel onnodige punten verloren, maar de essentie van de ploeg was duidelijk. Advocaat haalde niet het maximale uit veel van onze spelers, vooral Kökcü en Sinisterra. Slot liet die wel renderen, en uiteindelijk kwam er een ontzettend gebalanceerd elftal uit (alhoewel het voorin creatief nooit geweldig was buiten Sini). Na dat potje tegen Elfsborg was ik echt lyrisch.
Nu zie ik het nog niet zo. Begrijp mij niet verkeerd, denk wel dat het nog kan komen, maar de ploeg is incompleet en mist een zekere dreiging voorin. Plus op bepaalde posities hebben we gewoon (nog) geen goede spelers, dat helpt ook niet.
Feyenoord moet spelers halen die het gras opvretenquote:Op zondag 24 juli 2022 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vrees dat deze puzzel ietsje lastiger zit dan die van vorig seizoen. Dat potje onder Advocaat uit bij AZ, toen we geweldig begonnen maar toch de bietenbrug op gingen met een terechte 4-2 nederlaag, verraadde dat we op twee posities écht te kort kwamen: die van Fer en Botteghin. Op die plek haalden we resp Aursnes en Trauner en het liep direct als een trein. Omdat we dusdanig onderpresteerden wilde ook niemand onze speles hebben dus kon je op Berghuis na de ploeg hetzelfde houden. Met resultaat.
Toen hadden we door het vertrek van Berghuis en ons permanente spitsenprobleem voorin nog wel een probleempje, plus Malacia, Geert en Senesi waren de eerste seizoenshelft vaak matig waardoor we veel onnodige punten verloren, maar de essentie van de ploeg was duidelijk. Advocaat haalde niet het maximale uit veel van onze spelers, vooral Kökcü en Sinisterra. Slot liet die wel renderen, en uiteindelijk kwam er een ontzettend gebalanceerd elftal uit (alhoewel het voorin creatief nooit geweldig was buiten Sini). Na dat potje tegen Elfsborg was ik echt lyrisch.
Nu zie ik het nog niet zo. Begrijp mij niet verkeerd, denk wel dat het nog kan komen, maar de ploeg is incompleet en mist een zekere dreiging voorin. Plus op bepaalde posities hebben we gewoon (nog) geen goede spelers, dat helpt ook niet.
Ja las het terug en het leek wel erg veel op een Krabby artikel, sorry hiervoorquote:Op zondag 24 juli 2022 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord moet spelers halen die het gras opvreten
Koeman ofzo.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord moet spelers halen die het gras opvreten
Oh godquote:Op zondag 24 juli 2022 18:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
85 goals weg. Dessers dit weekend meteen gescoord.
Nee joh, nul restwaarde, zal flink wat salaris vragen en ik wil het nog wel eens zien als meneer halverwege het seizoen een paar wedstrijden op de bank zou belanden. Ik snap dat het nu allemaal even lastig lijkt, maar juist daarom is het belangrijk rustig te blijven en niet uit paniek maar uitgerangeerde voormalig spelers gaan contacteren.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Boetius direct een contract aanbieden, speelt alles vooruit. Dikke prima.
Nee johquote:
Waar haal je dat uit? Ik vond dat dus totaal niet zo overkomen.quote:
Het klink wel alsof hij al een vrij concreet plan had met welke rol boetius moest aannemen, niet puur een passant die even mee traint.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waar haal je dat uit? Ik vond dat dus totaal niet zo overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |