Tsja, het is hipsterbier. We zullen de jeugd het moeten gunnen. Toch smaakt het best prima vind ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:43 schreef BasEnAad het volgende:
Moretti kan ook niet, is slappe hap met weinig alcohol.
Jij bent een Limburger zeker. Op zich prima volk.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Jij bent een Limburger zeker. Op zich prima volk.
Brand is behoorlijk goed volgens deze niet-Limburgerquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Jij bent een Limburger zeker. Op zich prima volk.
Je kan een beetje moeilijk doen over die beugelfles enzo, maar verder geen ruk aan. Brouwerij in Enschede was wel gezellig trouwens.quote:
Zoveel verschil zit er überhaupt niet tussen Nederlandse pilsjesquote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je kan een beetje moeilijk doen over die beugelfles enzo, maar verder geen ruk aan. Brouwerij in Enschede was wel gezellig trouwens.
Daar ben ik het niet mee eens. Zuidelijk pils (Hertog Jan / Brand) heeft een wat zachtere afdronk. Toch die zachte g die zich in het bier heeft geworsteld.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Zoveel verschil zit er überhaupt niet tussen Nederlandse pilsjes
BRB even aftrekken op 17-jarig genoemd te wordenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:59 schreef Linkesoep het volgende:
Je mede 17-jarigen zijn trots op dit topic! Hertog lekker, Heineken vies!! En zo is het!
Geachte Maarten,quote:
HJ is budgetbier dat verkocht wordt voor een premium prijsquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:40 schreef star_gazer het volgende:
Kijk, Hertog Jan is gewoon godenpils (bron:ik).
quote:Hertog Jan Pilsner wordt gebrouwen met water, gerstemout, maïs, gerst en hop. Hierbij valt op dat er maïs en (ongemoute) gerst verwerkt wordt. Hiermee voldoet het bier niet aan het Duitse Reinheitsgebot die voorschrijft dat bier uitsluitend mag bestaan uit water, gemoute gerst en hop. Het gebruik van ongemoute gerst en maïs resulteert in lagere productiekosten, maar ook een lichtere kleur van het bier.
Eensquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:40 schreef star_gazer het volgende:
klacht: mensen die het niet met mij eens zijn
Is hertog han de Chinese variant van Hertog Jan?quote:
Ironisch genoeg wordt Hertog Jan pils (dus niet het speciaalbier uit Arcen) bij Dommelsch gebrouwenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |