Neequote:Op donderdag 21 juli 2022 18:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar kan iemand die winnen zonder te finishen?
Het mooiste vind ik de mededeling dat je dit bericht voor slechts 90% gewijzigd hebt.quote:
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
Jumbo en AH zitten in dezelfde holding als Delhaize.
Het idee van strijdlust is om iets waar geen strijd voor is geleverd te belonen?quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van de strijdlusttrofee juist. Op Alpe d'Huez krijg je ook zonder kinderprijsje wel strijd.
Nee, maar het ging erom wie theoretisch de strijdlustprijs van de eerste week zou hebben, volgens Wimderon Wout.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar kan iemand die winnen zonder te finishen?
Ik zie Plugge nog wel een Theo de Rooytje doen en dan eigenhandig beslissen dat Jonas de Tour uit moetquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Jumbo dan even het protocol aan de kant zet
Jaquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het idee van strijdlust is om iets waar geen strijd voor is geleverd te belonen?
Roglic is best een leuke renner met uitstralingquote:
Oh oké, dacht dat het over de superstrijdlust over de hele Tour gingquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, maar het ging erom wie theoretisch de strijdlustprijs van de eerste week zou hebben, volgens Wimderon Wout.
voor het geldquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:25 schreef wimderon het volgende:
Wout zat niet met de bollen in het hoofd, maar sprintte op de Spandelles wel Pinot en Martinez uit het wiel om de punten te pakken.
Ik zou er toch maar eens over gaan denken... zelf schrijver worden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik zie Plugge nog wel een Theo de Rooytje doen en dan eigenhandig beslissen dat Jonas de Tour uit moet
Evans was een vrij aimabele man na zijn wereldtitel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:25 schreef -XOR- het volgende:
Meest autistische winnaar sinds Cadel Evans.
Ik vind een leeg A4'tje prachtig.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:24 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Roglic is best een leuke renner met uitstraling
Jonas is echt vreselijk
Zelfs Froome had meer uitstraling
Jonas heeft de uitstraling van een leeg A4'tje
Op de Aubisque sprintte die dan weer niet mee, maar was ook niet genoeg geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:25 schreef wimderon het volgende:
Wout zat niet met de bollen in het hoofd, maar sprintte op de Spandelles wel Pinot en Martinez uit het wiel om de punten te pakken.
Als renner of als persoon? Saaier dan Roglic bij interviews kan niet, terwijl je in die docu's van Jumbo ziet dat hij helemaal niet zo saai isquote:
Maar haalde hij wel maximale punten daarachter. Denk dat hij er wel een klein beetje aan dachtquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op de Aubisque sprintte die dan weer niet mee.
Hij was in ieder geval niet kleurloos.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Evans was een vrij aimabele man na zijn wereldtitel.
Een aparte vogel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval niet kleurloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |