Evans was een vrij aimabele man na zijn wereldtitel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:25 schreef -XOR- het volgende:
Meest autistische winnaar sinds Cadel Evans.
Ik vind een leeg A4'tje prachtig.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:24 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Roglic is best een leuke renner met uitstraling
Jonas is echt vreselijk
Zelfs Froome had meer uitstraling
Jonas heeft de uitstraling van een leeg A4'tje
Op de Aubisque sprintte die dan weer niet mee, maar was ook niet genoeg geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:25 schreef wimderon het volgende:
Wout zat niet met de bollen in het hoofd, maar sprintte op de Spandelles wel Pinot en Martinez uit het wiel om de punten te pakken.
Als renner of als persoon? Saaier dan Roglic bij interviews kan niet, terwijl je in die docu's van Jumbo ziet dat hij helemaal niet zo saai isquote:
Maar haalde hij wel maximale punten daarachter. Denk dat hij er wel een klein beetje aan dachtquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op de Aubisque sprintte die dan weer niet mee.
Hij was in ieder geval niet kleurloos.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Evans was een vrij aimabele man na zijn wereldtitel.
Een aparte vogel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval niet kleurloos.
En om R.EV te lokken?quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Voorspelling: Gouvenou steekt volgend jaar 100 kilometer tijdritten in de Tour om Van Aert naar een klassement te duwen.
Het is niet theoretisch, Van Aert heeft letterlijk de strijdlust voor week 1 gewonnen. En voor week 2.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, maar het ging erom wie theoretisch de strijdlustprijs van de eerste week zou hebben, volgens Wimderon Wout.
Ja je hebt gewonnen, gedeeld met nog iemand anders. Neem even contact met me opquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:31 schreef Mani89 het volgende:
Hebben we al een officiele tijd? Ik wil weten of ik gepijpt ga worden door Johnddd.
Toch wel. Roglic heeft nog wel een olijke uitstraling, en naast de fiets verre van saai inderdaad. Maar goed, het gaat erom wie het hardst kan fietsen!quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als renner of als persoon? Saaier dan Roglic bij interviews kan niet, terwijl je in die docu's van Jumbo ziet dat hij helemaal niet zo saai is
Alweer zo'n spannend boek.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Voorspelling: Gouvenou steekt volgend jaar 100 kilometer tijdritten in de Tour om Van Aert naar een klassement te duwen.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Deze take is nog saaier dan Jonas zelf
Plannen we het samen of elk om beurt?quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:32 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja je hebt gewonnen, gedeeld met nog iemand anders. Neem even contact met me op
Hoe meer zielen hoe meer vreugd is mijn credo.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:35 schreef Beregd het volgende:
[..]
Plannen we het samen of elk om beurt?
Mijn credo is: hoe meer pielen hoe meer vreugdquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd is mijn credo.
Dat zou sneller zijn dan Armstrong lol.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mijn credo is: hoe meer pielen hoe meer vreugd
Overigens zie ik wel een tijd van 36.16 nu op Twitter:
[ twitter ]
Laten we nou vooral blij zijn dat Simon Charteau de trui niet heeft gewonnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |