Mathieu neemt gewoon teveel hooi op zijn vorkquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk wel dat Mathieu gillend gek wordt als hij het trainingsschema van Wout alleen maar bekijkt
17 secondenquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:53 schreef Pedroso het volgende:
Met hoeveel voorsprong op de nr. 2 zal Wout zaterdag de tijdrit gaan winnen ?
Dat is ook weer zo. Hij moet dus maar gewoon voor de klassiekers en modder rijden gaan. En soms een truitje en een etappe in een grote ronde meepakken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk wel dat Mathieu gillend gek wordt als hij het trainingsschema van Wout alleen maar bekijkt
Denk eigenlijk dat hij die niet wint. En acht de kans ook best aanwezig dat hij ook vrijdag en zondag niet wintquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:53 schreef Pedroso het volgende:
Ik zoek graag de grenzen op in het leven. Mijn motto is dan ook: no pain, no gain. Soms beter bekend als no risk, no fun.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat is gedurfd gezien de algehele tendens in dit topic
Morgen lijkt het een oplopende sprint worden. Ideaal voor Wout en Philipsenquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat hij die niet wint. En acht de kans ook best aanwezig dat hij ook vrijdag en zondag niet wint
Is Ganna nog in koers?quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:53 schreef Pedroso het volgende:
hmmquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat hij die niet wint. En acht de kans ook best aanwezig dat hij ook vrijdag en zondag niet wint
Volgens de NOS ging hij het halen en zat hij bij de finish van Vingegaard ongeveer op 26 minuten.quote:
Mag 40 verliezen?quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens de NOS ging hij het halen en zat hij bij de finish van Vingegaard ongeveer op 26 minuten.
Wout lijkt me niet echt in vormquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen lijkt het een oplopende sprint worden. Ideaal voor Wout en Philipsen
Dan ga ik me zorgen maken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens de NOS ging hij het halen en zat hij bij de finish van Vingegaard ongeveer op 26 minuten.
Nope, nummer 21 staat op 5 minuten van Hugo Houle.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar gaan nog wel renners tussen komen
Staat inmiddels al 24equote:Op donderdag 21 juli 2022 17:59 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Nope, nummer 21 staat op 5 minuten van Hugo Houle.
De hele Quickstep ploeg in die groepquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |