Dit was 1996quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat waren de profielen van die etappes?
Je kan dat pot op. Mihai or bust.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij volgen het evangelie van Naichaca. Ik krijg de pijpbeurt van JohntripleD.
Ik heb Bingoquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mijn credo is: hoe meer pielen hoe meer vreugd
Overigens zie ik wel een tijd van 36.16 nu op Twitter:
[ twitter ]
Maar dat is toch 1500 euro per flesje?quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk nog wel steeds dat de voeding of het gebrek eraan met sterke beenspieren de huidige doping is.
Met supervoeding ketonen. Heb dat zelf ook wel gedronken. Mooie is je kunt dan zuipen als brugman maar geen kater
Nee joh, valt best mee, en je hebt de onsuperieure poedervariant. Niet te zuipen maar goed.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat is toch 1500 euro per flesje?
Vandaar dat Wout zo zijn best doet in de tussensprints?quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat is toch 1500 euro per flesje?
En boos wordt op Eekhoff die dat voorkomt. Die wordt daarna wel meteen door Sporza onderuit geredenquote:Op donderdag 21 juli 2022 19:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vandaar dat Wout zo zijn best doet in de tussensprints?
En hoe waren jouw ervaringen met ketonen? Gebrek aan voeding: je zegt dus: weinig eten, maar veel ketonen naar binnen kieperen en dan puur gaan op die ketonen?quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk nog wel steeds dat de voeding of het gebrek eraan met sterke beenspieren de huidige doping is.
Met supervoeding ketonen. Heb dat zelf ook wel gedronken. Mooie is je kunt dan zuipen als brugman maar geen kater
Hey bloed van Riis was ook vrij zwaar.quote:Op donderdag 21 juli 2022 19:00 schreef JohnDDD het volgende:
Riis had wel een fiets van 9 kg blijkbaar.
En de hele tour met beroerde nachtrust gereden want als hij niet gewekt werd midden in de nacht om de doorstroming op gang te helpen was de kans best aanwezig dat hij een groot probleem zou hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2022 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hey bloed van Riis was ook vrij zwaar.
De Finse juichaap wordt hier NIET getolereerd.quote:Op donderdag 21 juli 2022 19:08 schreef JohnDDD het volgende:
[ twitter ]
ammattipyorailygod zegt 36:34
Prima profiel die van 1996, of niet @Rellende_Rotscholierquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit was 1996
[ afbeelding ]
En 94
[ afbeelding ]
Dus wel veel vlakker als aanloop ja
Edit: oh, die van 94 werkt blijkbaar niet
quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Aert heeft de strijdlust over week 1 gewonnen, de strijdlust over week 2 gewonnen en deze week is hij ook weer overal. Dit lijkt me gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |