jij zou mij toch wat uitleggen?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 08:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Van de 8 miljard mensen zijn er slechts een handvol in de mogelijkheid tot F1 coureur te schoppen. F1 coureurs zijn van vele nationaliteiten.
Leg mij nog eens uit wat er zo belangrijk is om diversiteit door te drukken voor iets wat 0,0000000001 % van de bevolking betreft?
Ja, misschien is het handiger om discriminatie dáár aan te pakken waar het ook effect heeft. In de F1 is de kans zo klein dat je het maakt dat huidskleur die kans niet significant vergroot. Dan heeft de bron aanpakken ook zin.quote:
Het is gewoon een moeilijk onderwerp maar dat in F1 geen effect zou hebben ben ik niet met je eens omdat er veel mensen naar kijken en er dus een voorbeeldfunctie vanuit gaat.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, misschien is het handiger om discriminatie dáár aan te pakken waar het ook effect heeft. In de F1 is de kans zo klein dat je het maakt dat huidskleur die kans niet significant vergroot. Dan heeft de bron aanpakken ook zin.
En discriminatie toe te passen om het zogenaamd uit te bannen is nog steeds te dom voor woorden.
Sorry maar miljonairs die de gewone man gaan vertellen hoe zwaar het leven is moet ik meestal om lachen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon een moeilijk onderwerp maar dat in F1 geen effect zou hebben ben ik niet met je eens omdat er veel mensen naar kijken en er dus een voorbeeldfunctie vanuit gaat.
Als jij denkt dat Hamilton wat je ook verder van hem vindt geen rolmodel is voor veel gekleurde mensen in de wereld dan begrijp je er niet zoveel van, daar hoeft hij weinig voor te zeggen, alleen maar te rijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sorry maar miljonairs die de gewone man gaan vertellen hoe zwaar het leven is moet ik meestal om lachen.
En dan nog is dat mijn punt niet, het punt is dat je discriminatie niet met discriminatie moet proberen te bestrijden. Dat is de objectieve balans gewoon de andere kant op willen hebben.
Echt schandalig hoe dit wordt doorgedrukt na een complete clownshow in Baku. Daarna kwamen de voorzetten om de regels te wijzigen, was het belachelijk hard stuiteren opeens verdwenen, had Lewis geen last meer van zijn rug en kwam Mercedes met updates. Nu zijn er geruchten dat Mercedes volgend jaar weer dominant kan zijn door de regelwijzigingen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:45 schreef beantherio het volgende:
FIA facing rebellion over 2023 F1 floor changes
Goed dat deze teams hun poot stijf houden want het "veiligheid" excuus voor deze regelwijziging is flauwekul en het is ook een radicale afwijking van het 2022-concept waar FIA + Liberty + teams destijds toch heel bewust voor gekozen hebben. Men moet elkaar niet voorliegen: deze regelveranderingen zijn bedoeld om teams als Mercedes toe te staan hun prestatie-achterstand in te halen dat ze hebben geleden omdat ze het 2022-concept niet op tijd onder de knie kregen.
Precies. 9 teams moeten de wil van 1 team toch wel tegen kunnen houden? Ferrari mag daar de veto wel voor gebruikenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Echt schandalig hoe dit wordt doorgedrukt na een complete clownshow in Baku. Daarna kwamen de voorzetten om de regels te wijzigen, was het belachelijk hard stuiteren opeens verdwenen, had Lewis geen last meer van zijn rug en kwam Mercedes met updates. Nu zijn er geruchten dat Mercedes volgend jaar weer dominant kan zijn door de regelwijzigingen.
Hoop dat Ferrari poot stijf houdt en zelfs dreigt met opstappen. Het is nu wel een keer klaar met Mercedes.
Echt waar?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Vers van de pers: dit weekend is definitief de (voorlopig) laatste keer dat we op deze baan rijden, de Franse GP ligt er uit.
Viaplay topicquote:Op zondag 24 juli 2022 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
Klein vraagje: hoe kan ik mijn Viaplay-abonnement opzeggen? Ik ben echt klaar met die storingen. Je zou ergens in je profiel moeten zien "Pakket annuleren" maar ik kan dat nergens vinden. Reacties mogen natuurlijk ook per DM.
Waarom? Wat is daar bijzonder aan?quote:Op maandag 25 juli 2022 12:28 schreef PzKpfw het volgende:
Blijf het wel bijzonder vinden dat Verstappen Leclerc ronde na ronde niet voorbij kon komen binnen DRS-bereik.
Wie zegt dat hij dat op dat moment aan het proberen was?quote:Op maandag 25 juli 2022 12:28 schreef PzKpfw het volgende:
Blijf het wel bijzonder vinden dat Verstappen Leclerc ronde na ronde niet voorbij kon komen binnen DRS-bereik.
Banden sparen, tactiek uitdenken, rust nemen, en dan weer proberen.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:28 schreef PzKpfw het volgende:
blijf het wel bijzonder vinden die trolpogingen topic na topicquote:Op maandag 25 juli 2022 12:28 schreef PzKpfw het volgende:
Dat is een optie. Dat hij banden wilde sparen, maar dat rijmt niet bepaald met zijn undercut poging.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Banden sparen, tactiek uitdenken, rust nemen, en dan weer proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |