quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
Hey het is dqod de bonkjes en sliertjes queen
Goedemiddag en hoe is het met u?quote:
Echt ehquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goedemiddag en hoe is het met u?
Grappig dat je hier nog steeds na zoveel jaren nog wat bekende namen tegen komt
Ah leuk! ik deed het heel sporadisch maar vaak alleen wat dingen lezen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh. Da's dan ook de reden dat ik zo nu en dan nog eens ff om 't hoekje gluur, alhier
Het gaat heerlijk relaxed met me atm. Lekker weekje vrij en aan 't opladen.
En met jou? Hoe staat het in 't leven?
Same, same. Probeer van die reputatie hier af te komen, dus beter hou ik zo nu en dan m'n mond wijselijk dichtquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah leuk! ik deed het heel sporadisch maar vaak alleen wat dingen lezen.
Klinkt goed. Goed weer er wel bij met je vrije dagen dan
Ik zit nu even in een wat mindere periode (lange relatie is uit) maar ik werk er aan en opent ook weer veel deuren merk ik
The Black Swan!quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
Hey het is dqod de bonkjes en sliertjes queen
Dit klopt wel :$quote:
Wou Kraai zeggen maar Black Swan klinkt eleganterquote:
Ha heel goed soms is het beter om niet altijd wat te zeggen hequote:Op donderdag 21 juli 2022 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Same, same. Probeer van die reputatie hier af te komen, dus beter hou ik zo nu en dan m'n mond wijselijk dicht
En zeker waar, al was het gisteren te warm om uberhaupt ook maar IETS te doen. Maar ik leef nog
Dat is naar om te lezen jongen. Hopelijk kom je er zonder al teveel ellende doorheen <3
Barbquote:
'T is dat kraaien vet slim zijn, dus ik vat het maar op als complimentquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou Kraai zeggen maar Black Swan klinkt eleganter
[..]
Ha heel goed soms is het beter om niet altijd wat te zeggen he
Jaa was gisteren en eergisteren echt te warm voor de gemiddelde Nederlander.
Dank je komt wel goed met de tijd
Zeker weten! kraaien zijn sowieso tof.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Barb![]()
[..]
'T is dat kraaien vet slim zijn, dus ik vat het maar op als compliment![]()
Te warm was het zeker. Dus dalijk maar eens ff de deur uit, om de schade in te halen.
En goed zo![]()
Amen!quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten! kraaien zijn sowieso tof.
Ik had een lange broek aan naar buiten net maar het is hier nog aardig warm en klef dus dat was niet nodig
Ik ben geen joint om door te passen on the left hand sidequote:Op donderdag 21 juli 2022 14:07 schreef rival het volgende:
Het regent al de ganse dag en ik liep net met jas buiten.
Het is 21 Juli, geef me een hittegolf
Ja zonet... doorwaaibroek is beter inderdaad. En skijt toch, lekker mensen verblinden en uitlachen als ze tegen een paal fietsenquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen!
Wanneer, vandaag?
Ik heb m'n doorwaaibroek aan, want ik zou mensen verblinden met mijn melkflessen
Alsof jij zou klagen als je in een puff puff pass situatie terecht zou komenquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben geen joint om door te passen on the left hand side.
Ligt aan het gezelschap, ik word nogal randy van wietquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Alsof jij zou klagen als je in een puff puff pass situatie terecht zou komen
Goed punt wel (6)quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zonet... doorwaaibroek is beter inderdaad. En skijt toch, lekker mensen verblinden en uitlachen als ze tegen een paal fietsen
Goed zo, je moet alles zo leuk mogelijk maken voor jezelfquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed punt wel (6)
Ik ga dit idee even laten marineren voor straks
Pass the Dutchy!quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben geen joint om door te passen on the left hand side.
Scheelt wat reflectoren op je fiets!quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen!
Wanneer, vandaag?
Ik heb m'n doorwaaibroek aan, want ik zou mensen verblinden met mijn melkflessen
The fate of the world depends on it. Mensen met rook uit hun ogen, me gustaquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed zo, je moet alles zo leuk mogelijk maken voor jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |