Dit wilde men toch...quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:27 schreef dick_laurent het volgende:
Gristus wat een vrieskou buiten opeens.
niet overdrijven nou, hequote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:27 schreef dick_laurent het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:27 schreef dick_laurent het volgende:
Hahaquote:
Ik vind het wel lekker zo maar het is inderdaad lange mouwen weer. Gelukkig ben ik niet zo’n kouwkleum.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
HahaNee ik liep net ff buiten en ik vind het gewoon echt dikke vesten/lange broeken temperatuur. En dat vind ik voor eind Juli echt nie kunnen!
[ afbeelding ]
Huis koel krijgen, whoooooo!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:27 schreef dick_laurent het volgende:
Ik noem het tegenwoordig 9 maanden grijsquote:Op woensdag 27 juli 2022 08:18 schreef INViCTuS het volgende:
Kan wel concluderen dat ik nog geen zin heb in het herfst halfjaar
* Nattekat vliegtickets naar Lapland boektquote:Op woensdag 27 juli 2022 07:10 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Schroeiiii!!! GFS is weer nog steeds van het padje af.
Hier begon het redelijk zonnig maar inmiddels is het vrijwel geheel bewolkt, zoals zovaak gebeurd met aanvoerrichting noord. En ik las al dat het vrijdag mogelijk ging regenen, dus of dit dan de "mindere" dag is betwijfel ik.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag overigens een prima weertje voor een mindere dag. Nog net in korte broek territorium, iets waar ik pas te laat achter kwam
Ik had al zo'n vermoeden dat we alle zonneschijn (het gebrek eraan eerder) van afgelopen jaar ruimschoots goed gingen maken dit jaar.quote:
Hier ook wel, maar nog genoeg blauwe plekken te zien.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier begon het redelijk zonnig maar inmiddels is het vrijwel geheel bewolkt, zoals zovaak gebeurd met aanvoerrichting noord. En ik las al dat het vrijdag mogelijk ging regenen, dus of dit dan de "mindere" dag is betwijfel ik.
nah, 6quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik noem het tegenwoordig 9 maanden grijs
dit zou normaal moeten zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |