Ik zie het in geen enkele run.quote:Op donderdag 28 juli 2022 18:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een stoot hitte richting Nederland...
Nou ja, augustus is gewoon een zomermaand waarin het nog bloedheet kan worden natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2022 18:45 schreef Pvt.Webster het volgende:
De grootste hitte is er wel uit en we gaan ook al naar augustus. Dus hele extreme temperaturen verwacht ik niet meer. Toch in de pluim voor zuidoost nog wel 30+ en warmere nachten (rond de 18 graden) binnen nu en een week.
Wat is eigenlijk een tussenjas? Tussen wat zit die dan in? Heb je serieus 3 lagen aan?quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:19 schreef Djeez het volgende:
Gelukkig ga ik binnen twee weken naar Zuid-Frankrijk, want hier in Assen is het al dagen extreem koud. Loop al weer een tijdje in lange broek en tussenjas
Staat de sneeuwpop al?quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:19 schreef Djeez het volgende:
Gelukkig ga ik binnen twee weken naar Zuid-Frankrijk, want hier in Assen is het al dagen extreem koud. Loop al weer een tijdje in lange broek en tussenjas
IJspegels aan je neus?quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:19 schreef Djeez het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met pijn en moeite heb ik het binnen 17 graden gekregen maar zit alweer op 20, terwijl het buiten amper 16 graden is.
Altijd mooiquote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:00 schreef TLC het volgende:
Nachtelijke lichtflitsenmaar verder geen gedonder gehoord
quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:19 schreef Djeez het volgende:
Een tussenjas zit tussen een winterjas en zomerjas in. Winterjas had ook wel gekund, het is koud en nat nuquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een tussenjas? Tussen wat zit die dan in? Heb je serieus 3 lagen aan?![]()
Waar woon je dan ongeveer? Hier (Veluwe) is het 23 graden en zonnig, prima temperatuurtje.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Een tussenjas zit tussen een winterjas en zomerjas in. Winterjas had ook wel gekund, het is koud en nat nu
Haha, tussenjas betekent tussen zomer- en winterjas in. Denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een tussenjas? Tussen wat zit die dan in? Heb je serieus 3 lagen aan?![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:45 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Waar woon je dan ongeveer? Hier (Veluwe) is het 23 graden en zonnig, prima temperatuurtje.
Natuurlijk is 20 graden aangenaam, maar waar het om gaat is dat het binnen rap opwarmt in de zomer. Dus elke gelegenheid om te koelen moet je benutten.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
Aansteller, man man man![]()
![]()
Prima temperatuur 20 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |