abonnement Unibet Coolblue
pi_205684466
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ik heb vorige maand nog wel redelijk normale gesprekken met hem kunnen voeren via DM. Hij staat er gewoon heel anders in en ziet het belang van decentraliteit en censuurbestendigheid gewoon niet (en heeft niet de wil om die kant op te denken). Misschien te saai? Te langzaam? Farmen, nieuwe projectjes, snel veel geld verdienen, markt timen, nieuwe tech>oude tech.... dat is het voor 'm.
Ik voer geen gesprekken met hem, hij reageert alleen via DM op mijn posts. Ik reageer niet meer. Die discussies heb ik al genoeg gevoerd met de beste man. Probleem is dat hij alles over 1 kam scheert terwijl het allemaal wel wat genuanceerder ligt.

Het is prima als je er anders in staat, maar om nou je kop in het zand te steken voor problemen die er zijn lijkt mij over de lange termijn geen goede zaak voor je handelsstrategie.

[ Bericht 6% gewijzigd door dimmak op 19-08-2022 12:15:18 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205685203
Lolled
  zondag 21 augustus 2022 @ 09:43:06 #203
80382 manny
30 is best veel
pi_205701739
Er is iets gaande in de Crypto wereld als ik de Telegraaf mag geloven. Vandaag. Nederlander opgepakt, mij onduidelijk of ze hier refereren aan dat akkefietje met Tornado of dat het een nieuwe case is. Want achter betaalmuur
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 21 augustus 2022 @ 09:43:29 #204
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_205701742
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 21 augustus 2022 @ 09:58:10 #205
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205701814
quote:
Ontwikkelaar van Tornado Cash blijkbaar.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205701860
quote:
19s.gif Op zondag 21 augustus 2022 09:43 schreef manny het volgende:
Er is iets gaande in de Crypto wereld als ik de Telegraaf mag geloven. Vandaag. Nederlander opgepakt, mij onduidelijk of ze hier refereren aan dat akkefietje met Tornado of dat het een nieuwe case is. Want achter betaalmuur
quote:
Eerder in dit topic heb ik er al een aantal post aan geweid.
Uitvinder van de biersmiley.
  zondag 21 augustus 2022 @ 10:33:46 #207
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_205701978
Ah oké, zelfde dus. De T. is laat wakker blijkbaar
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_205720261
Iemand zou een script moeten schrijven met posts per dag in dit topic.

100% garantie op perfecte top en bodem indicatie!
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 11:46:37 #209
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_205720656
Mooi toch, zodra alles omhoog gaat gaan de FOK!riolen weer open en zit het hier weer vol met idioten die denken er verstand van te hebben. Dit is het moment om je voor te bereiden op de volgende bull.

Wat denken jullie dat het volgende succesvolle buzzword gaat worden? DeFi en NFT's hebben hun tijd wel gehad denk ik.

Zelf zet ik in op web3 en polkadot ecosysteem. Steeds meer bedrijven stappen in en willen er iets mee te maken hebben. Is een gokje, maar als PoS van ETH een drama wordt dan kan het snel gaan.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_205720855
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 11:46 schreef Rossdale het volgende:
Mooi toch, zodra alles omhoog gaat gaan de FOK!riolen weer open en zit het hier weer vol met idioten die denken er verstand van te hebben. Dit is het moment om je voor te bereiden op de volgende bull.

Wat denken jullie dat het volgende succesvolle buzzword gaat worden? DeFi en NFT's hebben hun tijd wel gehad denk ik.

Zelf zet ik in op web3 en polkadot ecosysteem. Steeds meer bedrijven stappen in en willen er iets mee te maken hebben. Is een gokje, maar als PoS van ETH een drama wordt dan kan het snel gaan.
Die kans is wel groot.
What Would Goku Do
pi_205732320
Ik kreeg vandaag een telefoontje van m'n bank omdat er volgens de fraudetectie een verdachte transactie was (naar Kraken). Heeft iemand dat al eens meegemaakt? Helaas kon de medewerker me niet vertellen waarom er een alarm afging.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 15:59:38 #212
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205732330
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 15:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kreeg vandaag een telefoontje van m'n bank omdat er volgens de fraudetectie een verdachte transactie was (naar Kraken). Heeft iemand dat al eens meegemaakt? Helaas kon de medewerker me niet vertellen waarom er een alarm afging.
Ja, maar ik heb het de andere kant op gehad. Dus tijdens het uitcashen kreeg ik de Rabobank op mijn dak.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205732340
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 15:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja, maar ik heb het de andere kant op gehad. Dus tijdens het uitcashen kreeg ik de Rabobank op mijn dak.
Hebben ze gezegd waarom? En wat gebeurde er?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 16:02:38 #214
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205732357
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Hebben ze gezegd waarom? En wat gebeurde er?
Ze zijn verplicht de herkomst van geld bij te houden ivm witwassen. Denk dat bij jou min of meer hetzelfde speelde.

Heb je toevallig afgelopen maand(en) wat grote geldbedragen op rekeningen heen en weer geschoven, of misschien een grote storting gekregen of factuur betaald?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205732375
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ze zijn verplicht de herkomst van geld bij te houden ivm witwassen. Denk dat bij jou min of mee r hetzelfde speelde.

Heb je toevallig afgelopen maand(en) wat grote geldbedragen op rekeningen heen en weer geschoven, of misschien een grote storting gekregen of factuur betaald?
Ja, het ging wel om wat grotere bedragen.

M'n vriend (die de transacties had gedaan) was best pissed. Die heeft er totaal geen zin in om beknot te worden door de bank.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 16:05:12 #216
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205732379
Bij mij werd er een case aangemaakt en moest ik een shitton aan info geven, inclusief wallet adressen en overeenkomsten voor presales waar ik aan mee had gedaan.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205732394
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:05 schreef Scorpie het volgende:
Bij mij werd er een case aangemaakt en moest ik een shitton aan info geven, inclusief wallet adressen en overeenkomsten voor presales waar ik aan mee had gedaan.
Lekker dan. :{ Bij mij gaat het trouwens om ING.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 16:06:26 #218
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205732404
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja, het ging wel om wat grotere bedragen.

M'n vriend (die de transacties had gedaan) was best pissed. Die heeft er totaal geen zin in om beknot te worden door de bank.
Wen er maar aan, dit is de AML wetgeving in werking.

Snap je nu waarom steeds meer normale mensen decentralisatie van geld wel prettig vinden :D

Heb ook geen zin in een bank die zich bemoeit met mijn geld. Sterker nog, ze kunnen zo je rekening bevriezen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205732428
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wen er maar aan, dit is de AML wetgeving in werking.

Snap je nu waarom steeds meer normale mensen decentralisatie van geld wel prettig vinden :D

Heb ook geen zin in een bank die zich bemoeit met mijn geld. Sterker nog, ze kunnen zo je rekening bevriezen.
Ik snap het wel, maar tot nog toe was het een puur theoretische exercitie.

Als ik het goed begreep, hebben ze onze rekening ook even bevroren en na het gesprek weer vrijgegeven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 16:09:56 #220
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205732441
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik snap het wel, maar tot nog toe was het een puur theoretische exercitie.

Als ik het goed begreep, hebben ze onze rekening ook even bevroren en na het gesprek weer vrijgegeven.
Ik heb 2x met ze te maken gehad. 1x toen ik een grote geldsom liet uitbetalen, toen werd mijn rekening ook bevroren (wtf) en toen 6 maanden later dat onderzoek.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205732478
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik heb 2x met ze te maken gehad. 1x toen ik een grote geldsom liet uitbetalen, toen werd mijn rekening ook bevroren (wtf) en toen 6 maanden later dat onderzoek.
Sjezus!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 17:23:09 #222
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_205733084
Volgens mij zit je bij uitcashen veilig zolang je het onder de 50k per transactie houdt (en dit dan niet elke dag doet)., daarboven gaan de alarmbellen rinkelen. Ik heb in ieder geval nog niemand op mijn dak gehad bij uitbetalingen naar zowel Rabo als van Lanschot.

Crypto.com doet alles trouwens via bankrekeningen in Litouwen, dus wellicht dat het daarom bij mij niet zo snel als issue werd gezien omdat het binnen de EU is. Kraken is volgens mij VS
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_205733104
quote:
3s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 17:23 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij zit je bij uitcashen veilig zolang je het onder de 50k houdt (en dit dan niet elke dag doet). Daarboven gaan de alarmbellen rinkelen. Ik heb in ieder geval nog niemand op mijn dak gehad bij uitbetalingen naar zowel Rabo als van Lanschot.

Crypto.com doet alles trouwens via bankrekeningen in Litouwen dus wellicht dat het daarom niet zo snel als issue wordt gezien omdat het binnen de EU is. Kraken is volgens mij VS
Nee, ¤50.000 is zeker niet een grens, heb wel eens een veel kleiner bedrag uitbetaald via Rabobank waar ik vragen over kreeg. Bij de Rabobank een paar keer uitleg moeten geven, bij iedere spaar- en beleggersrekening ook nog eens, de afgelopen 18 maanden. Maar dat ging dan weer om hogere bedragen.
pi_205734817
Volgens mij zit de grens, al jaren op ¤10k bij banken. Zelfde bij extra aflossen, zodra je er een euro overheen zat voor een enkele transactie mocht ik alles verantwoordelijk helemaal terug naar 2016. Misschien verschilt dit nog per bank
pi_205737716
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 15:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kreeg vandaag een telefoontje van m'n bank omdat er volgens de fraudetectie een verdachte transactie was (naar Kraken). Heeft iemand dat al eens meegemaakt? Helaas kon de medewerker me niet vertellen waarom er een alarm afging.
Zeker, maar vond het van de rabobank nog wel mee vallen hoe diep de AML ging, beetje omheen lullen en zo vaag mogelijk antwoorden. En indien nodig overladen met info.

Nu is wel duidedelijk waarom je niet meer geld op je bankrekening kan aanhouden dan dat je zou willen verliezen.
  Redactie Frontpage woensdag 24 augustus 2022 @ 23:15:13 #226
4530 crew  Crazy Harry
pi_205737734
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 20:27 schreef metallicelmo het volgende:
Volgens mij zit de grens, al jaren op ¤10k bij banken. Zelfde bij extra aflossen, zodra je er een euro overheen zat voor een enkele transactie mocht ik alles verantwoordelijk helemaal terug naar 2016. Misschien verschilt dit nog per bank
Ik ben eens (pre-bitcoin) gebeld voor slechts 2500.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  woensdag 24 augustus 2022 @ 23:19:35 #227
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_205737775
10k is verplicht melden door de bank

Maar verder zit er geen bedrag aan. Gaat om ongebruikelijke transactie. Kan elk bedrag zijn dat voor jou of je risico klassen niet binnen je patroon valt

En niet alleen voor jou,gaat steeds meer toe naar dat jij moet verklaren hoe jouw tegenpartij aan zijn geld komt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_205749272
twitter


Lightning card is sneller dan Visa/Mastercard, goedkoper en onomkeerbaar.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2022 08:16:13 ]
pi_205749342
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:19 schreef stinkie het volgende:
10k is verplicht melden door de bank

Maar verder zit er geen bedrag aan. Gaat om ongebruikelijke transactie. Kan elk bedrag zijn dat voor jou of je risico klassen niet binnen je patroon valt

En niet alleen voor jou,gaat steeds meer toe naar dat jij moet verklaren hoe jouw tegenpartij aan zijn geld komt.
Klopt, dit zijn zogenaamde FIU meldingen, het maakt dus niet uit of dit "verdacht" is of niet, je bent van elke transactie boven de 10K deze aan te melden, het is feitelijk een kopie van de transactie met alle NAW gegevens van de klant. Daarnaast krijg je eens per jaar een enorme vragenlijst van de DNB waarbij je een overzicht moet geven van de totalen van transacties, en zaken als waar je klanten wonen.
Ook moet je inzicht geven hoeveel PEPS je als klant hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205749382
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 11:46 schreef Rossdale het volgende:
Mooi toch, zodra alles omhoog gaat gaan de FOK!riolen weer open en zit het hier weer vol met idioten die denken er verstand van te hebben. Dit is het moment om je voor te bereiden op de volgende bull.

Wat denken jullie dat het volgende succesvolle buzzword gaat worden? DeFi en NFT's hebben hun tijd wel gehad denk ik.

Zelf zet ik in op web3 en polkadot ecosysteem. Steeds meer bedrijven stappen in en willen er iets mee te maken hebben. Is een gokje, maar als PoS van ETH een drama wordt dan kan het snel gaan.
POS word een drama, de kans is namelijk aanwezig dat de hele grote spelers straks verordeningen krijgen om in te grijpen op het concensus systeem, de Amerikaanse waakhond zou dan kunnen zeggen: Van deze speler mag je geen transacties meer goedkeuren, heel heel heel theoretisch zou dit ook kunnen met Bitcoin, maar dat zou dan neerkomen op een soort veredelde 50% aanval en dat gaat gewoon niet gebeuren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 09:11:23 #231
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_205749641
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 08:35 schreef raptorix het volgende:

[..]
POS word een drama, de kans is namelijk aanwezig dat de hele grote spelers straks verordeningen krijgen om in te grijpen op het concensus systeem, de Amerikaanse waakhond zou dan kunnen zeggen: Van deze speler mag je geen transacties meer goedkeuren, heel heel heel theoretisch zou dit ook kunnen met Bitcoin, maar dat zou dan neerkomen op een soort veredelde 50% aanval en dat gaat gewoon niet gebeuren.
Ik snap het hele idee ook niet helemaal. Als er één ding is waar Vitalik al die jaren op hamert dan is het decentralisatie en nul compromissen sluiten, en dan vervolgens naar PoS gaan...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_205749776
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 09:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Ik snap het hele idee ook niet helemaal. Als er één ding is waar Vitalik al die jaren op hamert dan is het decentralisatie en nul compromissen sluiten, en dan vervolgens naar PoS gaan...
Tjah, misschien beetje verveeld en dacht, laten we het eens anders gaan doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205750339
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 09:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Ik snap het hele idee ook niet helemaal. Als er één ding is waar Vitalik al die jaren op hamert dan is het decentralisatie en nul compromissen sluiten, en dan vervolgens naar PoS gaan...
Ik denk omdat VB wel door heeft dat hij met PoW niet gaat winnen en nu komen allerlei andere chains die ook nog eens beter doen dan wat Etherium zou moeten doen op dit moment. Dan moet je dus wel compromissen sluiten wil je blijven overleven.

Maar goed als hij echt oprecht was geweest geeft hij toe dat het idee gefaald is

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2022 10:36:57 ]
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:08:43 #234
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_205750719
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:36 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Ik denk omdat VB wel door heeft dat hij met PoW niet gaat winnen en nu komen allerlei andere chains die ook nog eens beter doen dan wat Etherium zou moeten doen op dit moment. Dan moet je dus wel compromissen sluiten wil je blijven overleven.

Maar goed als hij echt oprecht was geweest geeft hij toe dat het idee gefaald is
Op zich gaat Ethereum nu langzaam over naar wat Cardano probeert te zijn. _O- ETH de ADA-killer ipv andersom :D

Qua decentralisatie denk ik dat het idee van Gavin Wood/Polkadot nog het meeste in de buurt blijft van de originele ETH plannen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_205752294
twitter


Pay with Lightning via telefoon netwerk in Afrika *O*
pi_205753739
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 13:18 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[ twitter ]

Pay with Lightning via telefoon netwerk in Afrika *O*
Afrika B-) B-) B-) , was gister nog in Afrikaanse nachtwinkel, helaaas geen lightning, maar wel de tofste winkel van Amsterdam :)

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205754281
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 09:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Ik snap het hele idee ook niet helemaal. Als er één ding is waar Vitalik al die jaren op hamert dan is het decentralisatie en nul compromissen sluiten, en dan vervolgens naar PoS gaan...
https://vitalik.ca/general/2020/11/06/pos2020.html
pi_205755455
Weet iemand waarom coinbase geen ideal heeft ?
Op eens verdwenen als betaalmiddel.

Niet een groot ramp maar wel even jammer.
pi_205778618
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 18:14 schreef suijkerbuijk het volgende:
Weet iemand waarom coinbase geen ideal heeft ?
Op eens verdwenen als betaalmiddel.

Niet een groot ramp maar wel even jammer.
Want een sepa overboeking is echt een probleem?
pi_205778828
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 19:01 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Want een sepa overboeking is echt een probleem?

Waarom zal ik via zo omweg gaan als ze eerst wel ideal hadden .

Maak niet uit ga alles binnenkort overzetten naar de hardware wallet .

En bitvavo gebruiken voor ideal stortin
pi_205781527
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 18:14 schreef suijkerbuijk het volgende:
coinbase
Technisch issue, niet iets bewusts.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205781688
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 19:23 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Waarom zal ik via zo omweg gaan als ze eerst wel ideal hadden .

Maak niet uit ga alles binnenkort overzetten naar de hardware wallet .

En bitvavo gebruiken voor ideal stortin
Wat is de omweg precies? Open bank app > overboeken > "Coin" > 100 > done

Dit gaat letterlijk sneller dan betalen met ideal lol
pi_205784706
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 07:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Technisch issue, niet iets bewusts.
Alleen is het al weken zo.
pi_205784728
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 15:35 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Alleen is het al weken zo.
Ja support melde dat op Twitter.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205784884
Lol sepa is natuurlijk niet sneller.

Met iDeal heeft de tegenpartij direct bevestiging en met sepa moet je op zn minst een paar uur geduld hebben doorgaans.

En ideal is linkje klikken, bank kiezen, betalen en terug naar website verkoper.
pi_205786648
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 15:57 schreef SjonShitcoin het volgende:
Lol sepa is natuurlijk niet sneller.

Met iDeal heeft de tegenpartij direct bevestiging en met sepa moet je op zn minst een paar uur geduld hebben doorgaans.

En ideal is linkje klikken, bank kiezen, betalen en terug naar website verkoper.
Sepa coinbase is bij mij tot nu toe nog elke keer binnen 5 min geweest.
pi_205789204
twitter


Stel je voor dat he volwassen bent en dan je geld hierin steekt
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 29 augustus 2022 @ 23:49:32 #248
206731 Mortaxx
Doomer
pi_205789220
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:47 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[ twitter ]

Stel je voor dat he volwassen bent en dan je geld hierin steekt
Vraag me echt af hoe ze hierbij komen. Er moet toch iemand met meer dan drie hersencellen zijn die dan zegt dat het geen goed idee is
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator dinsdag 30 augustus 2022 @ 00:36:08 #249
18653 crew  D.
pi_205789493
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 15:57 schreef SjonShitcoin het volgende:
Lol sepa is natuurlijk niet sneller.

Met iDeal heeft de tegenpartij direct bevestiging en met sepa moet je op zn minst een paar uur geduld hebben doorgaans.

En ideal is linkje klikken, bank kiezen, betalen en terug naar website verkoper.
Maandje terug in Duitsland een SEPA-betaling gedaan, Stond er gelijk op.
pi_205790054
Ik heb wel eens meer dan 24 uur moeten wachten op een sepa overboeking. Dat is met iDeal nog nooit voorgekomen.
pi_205790151
Ik voorspel dat er binnen een week een hard fork plaatsvind op Ethereum omdat er een fucked up bug in blijkt te zitten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:42:24 #252
18653 crew  D.
pi_205790482
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 08:27 schreef SjonShitcoin het volgende:
Ik heb wel eens meer dan 24 uur moeten wachten op een sepa overboeking. Dat is met iDeal nog nooit voorgekomen.
Wellicht naar een bank die niet bij SEPA is aangesloten? Ik ging een auto kopen en mijn bank verzekerde mij vooraf dat het er gelijk op zou staan.
  Forum Admin dinsdag 30 augustus 2022 @ 10:47:29 #253
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_205790861
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 08:49 schreef raptorix het volgende:
Ik voorspel dat er binnen een week een hard fork plaatsvind op Ethereum omdat er een fucked up bug in blijkt te zitten.
Kan de baas van Ethereum dat zomaar doen, het is toch geen solana.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_205790898
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 10:47 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Kan de baas van Ethereum dat zomaar doen, het is toch geen solana.
Nouja de meerderheid van de dreuzels volgen meestal wel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205790911
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 10:47 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Kan de baas van Ethereum dat zomaar doen, het is toch geen solana.
Solana :D dat ziet er wel echt extreem slecht uit. Zal mij niet verbazen dat het binnen het jaar een Terra Lunaatje doet.
blablablabla
  Forum Admin dinsdag 30 augustus 2022 @ 10:57:41 #256
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_205790912
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 10:55 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nouja de meerderheid van de dreuzels volgen meestal wel.
Maar even zonder dollen, zouden de miners of de stakers hier dan een stem in moeten hebben? Lijkt me een beetje verwarrend als de stakers moeten gaan stemmen om terug naar pow te forken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_205790922
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 10:57 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Maar even zonder dollen, zouden de miners of de stakers hier dan een stem in moeten hebben? Lijkt me een beetje verwarrend als de stakers moeten gaan stemmen om terug naar pow te forken.
Ik weet niet precies hoe ze dat doen bij Ethereum, je bent natuurlijk nooit verplicht om de bestaande chain te verlaten, alleen op dat moment zijn de chains niet meer compatibel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205791126
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Vraag me echt af hoe ze hierbij komen. Er moet toch iemand met meer dan drie hersencellen zijn die dan zegt dat het geen goed idee is
Je zou zeggen dat de gemiddelde mens met meer dan drie hersencellen inmiddels ook wel zoiets heeft van ik verkoop mijn EtHeRiUm wel, maar niets blijkt minder waar
pi_205791193
twitter


gradually and then....

_O_
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:27:41 #260
206731 Mortaxx
Doomer
pi_205795038
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 11:17 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Je zou zeggen dat de gemiddelde mens met meer dan drie hersencellen inmiddels ook wel zoiets heeft van ik verkoop mijn EtHeRiUm wel, maar niets blijkt minder waar


Toch maar weer ETH gekocht
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_205798994
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 18:27 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Toch maar weer ETH gekocht
wtf, haar broek is achterstevoren, en hij heeft een flinke tent opgezet.
pi_205799490
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 18:27 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Toch maar weer ETH gekocht
big if tru
pi_205868457
twitter


En weer een stap zoals al eerder verwacht was

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2022 17:36:23 ]
pi_205870001
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 17:35 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[ twitter ]

En weer een stap zoals al eerder verwacht was
Ah vandaar die rode candle.
pi_205872952
Russische oligarchen die de prijs drukken voorafgaand aan hun megabuys, trust me bro
pi_205874257
https://www.coindesk.com/(...)own-stablecoin-busd/

Slechte zaak als exchanges dit soort beleid gaan voeren, hoop dat deze shit exchange in de stront wegzakt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205874794
CZ gaat voor de nr 1 positie in de stablecoin war.

Zou er niet teveel in aanhouden, en zeker niet in locked staking.
  woensdag 7 september 2022 @ 09:01:47 #268
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_205874874
Weer typisch not you keys, not your coins.

Voelt wat geforceerd aan om usdt omhoog te krijgen.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_205875812
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:23 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Ah vandaar die rode candle.
oh ja ik was even vergeten dat er nog steeds mensen zijn die in de efficient market hypothesis geloven.
pi_205890355
Luna is weer bezig.
pi_205890493
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 13:30 schreef Oriente het volgende:
Luna is weer bezig.
Heb nu van 1000 2300 euro gemaakt, twijfel een beetje om er uit te gaan of een deel te laten staan. Want dit gaat natuurlijk niet heel mooi aflopen :')
blablablabla
pi_205890632
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 13:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Heb nu van 1000 2300 euro gemaakt, twijfel een beetje om er uit te gaan of een deel te laten staan. Want dit gaat natuurlijk niet heel mooi aflopen :')
Winst is winst, dit kan nog even doorgaan maar het eindresultaat blijft hetzelfde.
pi_205890684
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 13:55 schreef Oriente het volgende:

[..]
Winst is winst, dit kan nog even doorgaan maar het eindresultaat blijft hetzelfde.
Het was de afgelopen week extreem lucratief maar je hebt gelijk, zit ook eerlijk gezegd buiten m'n comfortzone met dit soort bedragen in dit soort totale casino-projecten. Laat lekker 600 staan en voor de rest koop 1 ETH :P
blablablabla
pi_205892491
Ben erg benieuwd wat Cardano gaat doen aankomende maanden.. 22 september de Vasil hardfork. begrijp dat er meer dan 1000 projecten aan het bouwen zijn op Cardano dus ik zie een zonnige toekomst tegemoet.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_205892583
Wat doet Polkadot tegenwoordig eigenlijk?
What Would Goku Do
  donderdag 8 september 2022 @ 16:08:02 #276
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205892616
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 16:05 schreef viagraap het volgende:
Wat doet Polkadot tegenwoordig eigenlijk?
Doodgaan
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 8 september 2022 @ 16:55:49 #277
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_205893479
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 16:05 schreef viagraap het volgende:
Wat doet Polkadot tegenwoordig eigenlijk?
Op dit moment een beetje achter ETH aanhobbelen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_205904288
We blijven met BTC lekker rond de 20k hangen hè...twijfel nu voor het eerst om door te gaan met DCA, normaal maak ik meteen nadat mijn salaris gestort wordt een bedrag over. Denk dat ik maar wat meer in ETF's ga steken.
pi_205908788
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2022 11:34 schreef ISVV het volgende:
We blijven met BTC lekker rond de 20k hangen hè...twijfel nu voor het eerst om door te gaan met DCA, normaal maak ik meteen nadat mijn salaris gestort wordt een bedrag over. Denk dat ik maar wat meer in ETF's ga steken.
Op de bodem je strategie aanpassen en dca skippen is weinig succesvol..
pi_205908862
Bitvavo stuk? kan niet inloggen
pi_205909451
Wat gebeurt er in godsnaam met Terra.
pi_205909527
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 17:05 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Op de bodem je strategie aanpassen en dca skippen is weinig succesvol..
Is ook. En sparen verdampt nu ook veel geld. Heb alleen het komende jaar wat spaargeld nodig (reizen, auto, huis) dus dan wordt het verleidelijker om wat meer geld opzij te zetten, ook omdat ik het vertrouwen in de coins waarin ik geïnvesteerd heb begin te verliezen.
pi_205909841
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:06 schreef ISVV het volgende:

[..]
Is ook. En sparen verdampt nu ook veel geld. Heb alleen het komende jaar wat spaargeld nodig (reizen, auto, huis) dus dan wordt het verleidelijker om wat meer geld opzij te zetten, ook omdat ik het vertrouwen in de coins waarin ik geïnvesteerd heb begin te verliezen.
Waar had je vertrouwen in dan?
Of wat was je verwachting?
pi_205909875
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:06 schreef ISVV het volgende:

[..]
Is ook. En sparen verdampt nu ook veel geld. Heb alleen het komende jaar wat spaargeld nodig (reizen, auto, huis) dus dan wordt het verleidelijker om wat meer geld opzij te zetten, ook omdat ik het vertrouwen in de coins waarin ik geïnvesteerd heb begin te verliezen.
Bwah bitcoin hoef je opzich niet zoveel zorgen over te maken. Maar goed geld opzij zetten voor uitgaven binnen de komende jaren is altijd goed natuurlijk! Beter reserveer je dit geld in goede tijden tho :p
pi_205910344
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:31 schreef MisChrartin het volgende:

[..]
Waar had je vertrouwen in dan?
Of wat was je verwachting?
Vechain veel meer van verwacht toen ik twee jaar geleden begon. BTC ook twee jaar geleden begonnen, dacht dat 60k nu ondergrens zou zijn.
  vrijdag 9 september 2022 @ 19:38:43 #286
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_205910756
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 19:09 schreef ISVV het volgende:

[..]
Vechain veel meer van verwacht toen ik twee jaar geleden begon. BTC ook twee jaar geleden begonnen, dacht dat 60k nu ondergrens zou zijn.
Dat dacht iedereen als we al die super 'analisten' mochten geloven.
pi_205911236
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2022 19:38 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Dat dacht iedereen als we al die super 'analisten' mochten geloven.
Klopt. Ik heb toen best wel wat research gedaan en had er ook wel vertrouwen in. Niet per se dat ie een dollar zou worden, maar stabiel naar $ 0.20 geloofde ik wel.
pi_205917345
Nu is de geld printer op pauze, maar als Poetin weer iets op de achtergrond geschoven is en men weer meer koopkracht nodig heeft, gaan de geld printers weer aan. Ik heb in elk geval bijgekocht onder de 20k.

We will see, alles voelt nu als een gok.
pi_205920402
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 20:06 schreef ISVV het volgende:

[..]
Klopt. Ik heb toen best wel wat research gedaan en had er ook wel vertrouwen in. Niet per se dat ie een dollar zou worden, maar stabiel naar $ 0.20 geloofde ik wel.
Oeeff de fok meme coin.

Beter zet je ze gewoon om naar bitcoin en hodl!
pi_205927682
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 11:25 schreef Apekoek het volgende:
Nu is de geld printer op pauze, maar als Poetin weer iets op de achtergrond geschoven is en men weer meer koopkracht nodig heeft, gaan de geld printers weer aan. Ik heb in elk geval bijgekocht onder de 20k.

We will see, alles voelt nu als een gok.
De enige gok die er momenteel is, is of het op korte termijn nog omlaag gaat of omhoog. Maar als je het op termijnen van 3-5 jaar bekijkt dan is het geen gok. Dan kan je er de klok op gelijkzetten dat Bitcoin en de grote altcoins sowieso veel hoger staan dan nu.
pi_205927833
Trouwens nog even een technische, misschien domme, vraag over de merge komende week: komt er dan ook een fork, en hebben alle ETH holders na de merge 2 soorten in handen? Moet ik nog iets doen hiervoor? Of is dit een merge zonder fork?
  zondag 11 september 2022 @ 12:51:12 #292
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_205932453
Je hoeft er niets voor te doen.
pi_205932584
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 23:17 schreef ThijsTH het volgende:
Trouwens nog even een technische, misschien domme, vraag over de merge komende week: komt er dan ook een fork, en hebben alle ETH holders na de merge 2 soorten in handen? Moet ik nog iets doen hiervoor? Of is dit een merge zonder fork?
Ik zou wel even kijken waar je je EtHeRiUm hebt staan, het eindresultaat verschilt namelijk nogal.
pi_205943901
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 13:05 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Ik zou wel even kijken waar je je EtHeRiUm hebt staan, het eindresultaat verschilt namelijk nogal.
Oke dus er komt idd een fork en na de merge heb ik van beide munten 1?

Als ik het op een exchange laat staan dan krijg ik als ik pech heb niks, en als ik het op een hardware wallet zoals Ledger heb staan wel?

En hoe groot is de kans dat de fork er echt komt? Want ik lees overal "in case of a hard fork" alsof het nog niet zeker is....

En ik lees nog wat terug en zie dat er tot nu toe bij geen enkele andere Ethereum Fork een nieuwe coin is ontstaan? Bijv bij de Berlin en Istanbul forks? Waarom nu mogelijk wel dan?

[ Bericht 9% gewijzigd door ThijsTH op 12-09-2022 08:20:01 ]
pi_205944277
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 23:17 schreef ThijsTH het volgende:
Trouwens nog even een technische, misschien domme, vraag over de merge komende week: komt er dan ook een fork, en hebben alle ETH holders na de merge 2 soorten in handen? Moet ik nog iets doen hiervoor? Of is dit een merge zonder fork?
Ik heb mij er niet heel goed in verdiept, maar er is een fork. Recent is er echter een update doorgevoerd met een difficulty bomb. Dit zou het op den duur onmogelijk moeten maken om te minen waardoor de fork dus waardeloos is.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205945081
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 08:10 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Oke dus er komt idd een fork en na de merge heb ik van beide munten 1?

Als ik het op een exchange laat staan dan krijg ik als ik pech heb niks, en als ik het op een hardware wallet zoals Ledger heb staan wel?

En hoe groot is de kans dat de fork er echt komt? Want ik lees overal "in case of a hard fork" alsof het nog niet zeker is....

En ik lees nog wat terug en zie dat er tot nu toe bij geen enkele andere Ethereum Fork een nieuwe coin is ontstaan? Bijv bij de Berlin en Istanbul forks? Waarom nu mogelijk wel dan?
Dat moet je echt zelf uitzoeken ik heb geen idee namelijk. Maar idd het is goed mogelijk dat als je het op een exchange laat staan dat ze zeggen dat je pech hebt. Of je krijgt het pas maanden later.

Sowieso een goede reden om deze coin te verkopen met al deze onzekerheden imo...


FYI, Etherium zoals het nu is zelf al een fork coin...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2022 10:34:10 ]
  maandag 12 september 2022 @ 13:52:24 #297
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_205947528
ETC the real Ethereum *O*

:D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_205947577
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:01 schreef XSbig het volgende:
Wat gebeurt er in godsnaam met Terra.
:Y)
pi_205947582
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 20:06 schreef ISVV het volgende:

[..]
Klopt. Ik heb toen best wel wat research gedaan en had er ook wel vertrouwen in. Niet per se dat ie een dollar zou worden, maar stabiel naar $ 0.20 geloofde ik wel.
Ze staan zelfs in de UFC octagon dus je geld is goed besteed.
pi_205948628
dimmak in DIG / [DALL-E] AI Generated Compositions

De kracht van microbetalingen met lightning. :)
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')