SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bloedzakje van Marco viel verkeerd, maar bij de rest slaat het aardig aan.
Wel enigszins vergelijkbaar toch? Gisteren hoorde hij bij de beste 5/6, vandaag ook, alleen bleven ze nu doorrijden zodat hij er ook echt af ging. En denk dat hij na het lossen niet meer heeft geprobeerd om terug te komen en spaarde voor morgen. Op dat moment kon hij toch niks meer doen voor Vingegaardquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:58 schreef Momo het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)maar-het-ging-harder
Wel opvallend dat Sepp zegt vandaag beter te zijn dan gisteren maar er toch relatief vroeg af moest.
Zou inmiddels moeten weten dat een grote ronde drie weken duurt. Spielerij in het begin ga je ergens bekopen. Maar misschien ligt er vanavond nog iets speciaals klaar om op te laden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:14 schreef JohnDDD het volgende:
Vooralsnog lijkt Pogacar zelf trouwens niet veel beter te zijn geworden. Sterker nog, ik heb al twee dagen het idee dat hij er best wel doorheen zit.
Dit kan echt niet, Johan.quote:
Op het moment dat figuren als Meintjes, Schultz, Madouas, Verona en L.L.Sanchez evensnel die berg op rijden als Pantani, Virenque en Ulrich gaat er wel iets mis.quote:
Dat was Jesus Manzano, aan hem hebben we Operacion Puerto te danken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]We hebben dat wel eens meer gezien hè. Wie was die Kelme renner die toen bijna doodging door de experimentele doping?
Lutsenko slechts 14 seconden langzamer dan Ricco op Col d'Aspin.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit kan echt niet, Johan.
Al was dit wel weer een juniorenrit qua afstand.
Mauro Gianetti heeft ook nog wel een leuke anekdote voor je.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:42 schreef DeeBee het volgende:
Kaschechkin en Vino die de zakjes wisselen en bijna de pijp uit gaan, dat was pas mooi verhaal ook.
Wacht, 2,5 minuut sneller dan Pantani, Ullrich en Virenque in 1997?! (Hoewel ik geen idee heb van de race-omstandigheden van die dag)quote:
Pogi zit vannacht op de hometrainer als ode aan Hautacamquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mauro Gianetti heeft ook nog wel een leuke anekdote voor je.
Bij de NOS voorbij gekomen vanmiddag. TDF wenst Fabio morgen veel succes.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
Was deze al gepost? https://twitter.com/ammattipyoraily/status/1549803359879794695
Tja, de populairste Fransoos doet niet mee, de beste Franse sprinters doen niet mee, ze doen niet mee voor een trui en nog geen Franse ritzege, tja. Pinot gaat niet meer zo hard na de etappe waar hij dichtbij de ritzege was, Bardet leek op weg om mee te doen voor het podium, maar stort daarna ook weer in.. Gaudu doet prima mee, maar ook niet meer dan dat. Fransen zijn meer successen gewend.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:32 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde op Radio 1 dat de Tour niet echt leeft in Frankrijk.
Zelf vind ik deze editie ook maar zozo
Volgend jaar McNulty in het geelquote:
Ik begin wel steeds beter te snappen waarom Dumoulin er mee kapt eerlijk gezegdquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lutsenko slechts 14 seconden langzamer dan Ricco op Col d'Aspin.
Betere trainingsmethoden, betere voeding, betere bevoorrading langs de kant met water en ijs, ... dat is het.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik begin wel steeds beter te snappen waarom Dumoulin er mee kapt eerlijk gezegdZal er wel naast zitten, maar ik krijg toch stiekem het idee dat een aantal mannen in het peloton het nieuwste goedje niet zo zien zitten.
Follow-up tweet is ook mooi:quote:
is belangrijk hoorquote:
Dat ze tegenwoordig sneller een berg opfietsen door allerlei verbeterde trainingsmethodes en voeding vind ik niet heel schrikbarend. Alleen vind ik het wel vreemd dat er bij Bagrijn invallen zijn geweest en plots kunnen ze er niets meer van.quote:
Ja een doorsnee renner die sneller een berg op fietst dan Pantani, Ullrich en Virenque, en bij hun spoot de doping al hun orenquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat ze tegenwoordig sneller een berg opfietsen door allerlei verbeterde trainingsmethodes en voeding vind ik niet heel schrikbarend.
Wel pas bij de zoveelste inval, na de actie in de Tour van vorig jaar bleef Bahrain gewoon door brommerenquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat ze tegenwoordig sneller een berg opfietsen door allerlei verbeterde trainingsmethodes en voeding vind ik niet heel schrikbarend. Alleen vind ik het wel vreemd dat er bij Bagrijn invallen zijn geweest en plots kunnen ze er niets meer van.
''Yes, I was very ill with an infection, but I didn't inject myself with anything. The investigation is not against me. It is against somebody who could have given me something.''quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Pogi zit vannacht op de hometrainer als ode aan Hautacam
https://www.nytimes.com/1(...)in-blood-doping.html
Mooi om te lezen. Gianetti zichzelf in een coma geholpen. Het altijd doperende voetbal wordt zelfs al genoemd. Die PFC's zijn nooit zo bekend geworden lijkt het...
quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze noemen met niet voor niets Sherlock.
Baldrickgodquote:
En Thijs die het nuanceert, een wondere wereld!quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:12 schreef Slobeend het volgende:
Hidde van Warmerdam roept in In Het Wiel hardop dat de prestatie van McNulty stinkt! @:alleskaputt
De prestatie van McNulty vind ik wel een beetje dubieus. Maar dat Pogi en Vingegaard sneller die berg opfietsen kan ik me wel iets bij voorstellen. In 1997 werd de marathon ook langzamer gelopen dan nu, terwijl er daar ook doping werd gebruikt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja een doorsnee renner die sneller een berg op fietst dan Pantani, Ullrich en Virenque, en bij hun spoot de doping al hun oren
Moet wel goed spul zijn eigenlijk![]()
HEEEER-LUKquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:12 schreef Slobeend het volgende:
Hidde van Warmerdam roept in In Het Wiel hardop dat de prestatie van McNulty stinkt! @:alleskaputt
Maar gebeurd het wel vaker dat deze jaren 90 records met meerdere minuten finaal uit de boeken worden gereden?quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
De prestatie van McNulty vind ik wel een beetje dubieus. Maar dat Pogi en Vingegaard sneller die berg opfietsen kan ik me wel iets bij voorstellen. In 1997 werd de marathon ook langzamer gelopen dan nu, terwijl er daar ook doping werd gebruikt.
Materiaal is beter, voeding, trainingsmethodes, kennis. Je ziet in iedere sport dat het nu meer ontwikkeld is dan vroeger. Dat wil nog niet zeggen dat er nu geen doping wordt gebruikt maar toch.
Jumbo is veel te goed om doping te gebruiken, net als MvdP.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Thijs die het nuanceert, een wondere wereld!
Maar als je UAE bespreekt, moet je Jumbo toch ook gewoon een keer benoemen? Daar wordt dan niks kritisch over gezegd, Danny Nelissen hetzelfde verhaal
Bij Jumbo vliegt ook iedereen, schrijf Kelderman maar op voor de Giro volgend jaar. Als die hem rijdt natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Thijs die het nuanceert, een wondere wereld!
Maar als je UAE bespreekt, moet je Jumbo toch ook gewoon een keer benoemen? Daar wordt dan niks kritisch over gezegd, Danny Nelissen hetzelfde verhaal
De tijden op beklimmingen waar ze toen echt volle bak gingen niet, weet niet hoe dat op deze klim was destijdsquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar gebeurd het wel vaker dat deze jaren 90 records met meerdere minuten finaal uit de boeken worden gereden?
Ik vind het ook maar zozo, alhoewel DE etappe natuurlijk wel een voor de boeken is, daarnaast is de Vinjego/ Pogi strijd wel fijn. Maar verder is 't een vrij saaie tour, ook op het gebied van sfeer. Als er mogen iets heel bijzonders gaat gebeuren gaat daar veel in veranderen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:32 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde op Radio 1 dat de Tour niet echt leeft in Frankrijk.
Zelf vind ik deze editie ook maar zozo
Alaphilippe of een goede Mathieu had deze Tour wel kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar zozo, alhoewel DE etappe natuurlijk wel een voor de boeken is, daarnaast is de Vinjego/ Pogi strijd wel fijn. Maar verder is 't een vrij saaie tour, ook op het gebied van sfeer. Als er mogen iets heel bijzonders gaat gebeuren gaat daar veel in veranderen.
Het is ook weer niet snel goed inderdaad. Zat laatst nog wat uitslagen van wat oudere Tours te checken en in 1999 had je gewoon 7 sprintetappes achter elkaarquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:26 schreef AllesKaputt het volgende:
Gaan we nu zeggen dat we al die wezenloze vlakke etappes met wat 3e rangs Fransen in de aanval en een halfbakken massasprint op het einde missen?
Ik vind het juist wel een leuke Tour. Idealiter had Pogacar vandaag wat tijd teruggenomen, dan hadden we echt drie weken strijd gehad, maar al met al is toch best spannend om de winst.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar zozo, alhoewel DE etappe natuurlijk wel een voor de boeken is, daarnaast is de Vinjego/ Pogi strijd wel fijn. Maar verder is 't een vrij saaie tour, ook op het gebied van sfeer. Als er mogen iets heel bijzonders gaat gebeuren gaat daar veel in veranderen.
Daar mag je Pogacar toch wel onder scharen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:29 schreef skysherrif het volgende:
Komt het misschien ook een beetje omdat de 2 kemphanen deze tour, alhoewel toch beide al een paar jaar extreem goed, nog niet de allure hebben waar de gemiddelde fan enorm warm van wordt als een contador/nibali/froome etc?
Vind dat Pogacar die allure juist wel heeft, ook omdat hij niet enkel in de Tour presteert, maar ook iedereen naar huis fietst in de Strade Bianche en meedoet in Vlaanderen en ook daar bijna wint.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:29 schreef skysherrif het volgende:
Komt het misschien ook een beetje omdat de 2 kemphanen deze tour, alhoewel toch beide al een paar jaar extreem goed, nog niet de allure hebben waar de gemiddelde fan enorm warm van wordt als een contador/nibali/froome etc?
Nibali niet?quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vind dat Pogacar die allure juist wel heeft, ook omdat hij niet enkel in de Tour presteert, maar ook iedereen naar huis fietst in de Strade Bianche en meedoet in Vlaanderen en ook daar bijna wint.
Froome en Nibali hebben die allure wat mij betreft nooit gehad, Bertje dan wel weer door z’n manier van koersen ook
Ik schrik ook altijd als ik oude Tours bekijk, tot pakweg 2006 bestond de eerste week altijd uit een tijdrit, een ploegentijdrit en zeven ritten voor de sprinters. Fijn dat ik toen nog niet zo fanatiek was.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is ook weer niet snel goed inderdaad. Zat laatst nog wat uitslagen van wat oudere Tours te checken en in 1999 had je gewoon 7 sprintetappes achter elkaar
Ja, misschien Nibali ook wel, die heeft natuurlijk ook genoeg gewonnen met flink wat eendagskoersen. Maar die heeft dat in de Tour dan weer maar 1x echt laten zienquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Daar mag je Pogacar toch wel onder scharen.
Oja ik vind absoluut dat pogacar die wel heeft! Maar vraag me af of hij de status heeft opgebouwd bij de gemiddelde franse fan in zn korte wielercarriere dan die andere genoemde waar mensen enorm fan van waren of juist andersom enorm tegen waren.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vind dat Pogacar die allure juist wel heeft, ook omdat hij niet enkel in de Tour presteert, maar ook iedereen naar huis fietst in de Strade Bianche en meedoet in Vlaanderen en ook daar bijna wint.
Froome en Nibali hebben die allure wat mij betreft nooit gehad, Bertje dan wel weer door z’n manier van koersen ook
Oké Barbara Barend.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Daar mag je Pogacar toch wel onder scharen.
Als het puur over het Franse publiek gaat, missen ze toch ook gewoon Alaphilippe, als persoon en door z’n manier van koersen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Oja ik vind absoluut dat pogacar die wel heeft! Maar vraag me af of hij de status heeft opgebouwd bij de gemiddelde franse fan in zn korte wielercarriere dan die andere genoemde waar mensen enorm fan van waren of juist andersom enorm tegen waren.
Echt hè. Deze Tour is echt prima qua attractiviteit. Mensen zijn gewoon nooit tevreden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:37 schreef Slobeend het volgende:
Vanmiddag ging het nog over de best Tour i've ever seen en nu zeggen jullie dat het een teleurstellende Tour is?
Ja, mooi duel, favorieten die beiden hebben aangevallen. Enige tegenvaller is Ineos, die geen enkele moeite gedaan om deze tour te proberen te winnen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Echt hè. Deze Tour is echt prima qua attractiviteit. Mensen zijn gewoon nooit tevreden.
Ik snap dat ook niet zo goed, vind het juist een fantastische tour.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:26 schreef AllesKaputt het volgende:
Gaan we nu zeggen dat we al die wezenloze vlakke etappes met wat 3e rangs Fransen in de aanval en een halfbakken massasprint op het einde missen?
Reageerde vooral op de opmerking dat het voor het Franse publiek een teleurstellende Tour is, niet in het algemeen inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Echt hè. Deze Tour is echt prima qua attractiviteit. Mensen zijn gewoon nooit tevreden.
Bij Ineos zie je nu ontzettend goed dat het weliswaar in de breedte sterk is, maar dat ze als individu gewoon niet kunnen opboksen tegen het geweld van Pogi en Vine. Ik geloof niet zo dat het heeft te maken met moeite doen, maar dat het nu simpelweg is van niet beter kunnen. Zie zo'n Yates bijvoorbeeld; die kun je wel in de aanval sturen,maar hij wordt er nu al keihard afgewapperd. Dus echt als strategisch wapen inzetten lukt daarmee ook niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, mooi duel, favorieten die beiden hebben aangevallen. Enige tegenvaller is Ineos, die geen enkele moeite gedaan om deze tour te proberen te winnen.
Vind het ook een geweldige tour hoor, enige wat ik wel heb gemist na waaiers/denemarken is ineos dat gewoon totaal niets doet ondanks hun numerieke overwicht...quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:45 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo goed, vind het juist een fantastische tour.
Mooie diverse etappes, mooie winnaars met gave verhalen, drama, terug vechten, tactiek, aanvallen, spanning, heerlijke beelden. Ik zit echt te genieten van deze tour!
Enige dat wat mij betreft een beetje underwhelming was waren de etappes in Denemarken, maar daar zaten de omstandigheden gewoon echt tegen.
Maar er zijn toch wel andere momenten dat ze hadden kunnen proberen er een klap op te geven, niet alleen bergop, of eerder in de tour.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:50 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Bij Ineos zie je nu ontzettend goed dat het weliswaar in de breedte sterk is, maar dat ze als individu gewoon niet kunnen opboksen tegen het geweld van Pogi en Vine. Ik geloof niet zo dat het heeft te maken met moeite doen, maar dat het nu simpelweg is van niet beter kunnen. Zie zo'n Yates bijvoorbeeld; die kun je wel in de aanval sturen,maar hij wordt er nu al keihard afgewapperd. Dus echt als strategisch wapen inzetten lukt daarmee ook niet.
Een Yates had al in de (vroege) aanval kunnen gaan. Tegen het explosieve geweld van Vingegaard/Pogacar gaan ze het sowieso niet redden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:50 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Bij Ineos zie je nu ontzettend goed dat het weliswaar in de breedte sterk is, maar dat ze als individu gewoon niet kunnen opboksen tegen het geweld van Pogi en Vine. Ik geloof niet zo dat het heeft te maken met moeite doen, maar dat het nu simpelweg is van niet beter kunnen. Zie zo'n Yates bijvoorbeeld; die kun je wel in de aanval sturen,maar hij wordt er nu al keihard afgewapperd. Dus echt als strategisch wapen inzetten lukt daarmee ook niet.
Wees blij na al die jarenquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, mooi duel, favorieten die beiden hebben aangevallen. Enige tegenvaller is Ineos, die geen enkele moeite gedaan om deze tour te proberen te winnen.
Ja, ik weet het eigenlijk niet. Ik krijg niet echt situaties bedacht waar Ineos echt een slag had kunnen slaan. Thomas gaat nooit weg komen en ik geloof eigenlijk niet dat andere ploegmaats daadwerkelijk als bedreiging werden gezien, ondanks dat ze allemaal nog een tijdje redelijk close hebben gestaan. Voor een geslaagde aanval moet je ook gewoon echt wat overschot hebben en dat heb ik nergens gezien.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar er zijn toch wel andere momenten dat ze hadden kunnen proberen er een klap op te geven, niet alleen bergop, of eerder in de tour.
Als dat klopt wint Vingegaard de Tour van volgend jaar lachendquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:45 schreef JohnDDD het volgende:
Bruyneel zegt in TheMove podcast dat hij uit betrouwbare bron heeft dat Pogacar de Giro en de Tour wil doen (en in augustus dus nog de Vuelta). m.a.w. drie grote rondes achter elkaar.
Het lijkt mij ook niet verstandig. Als Pogacar iets van deze Tour kan leren, is het wel dat je zolang mogelijk zoveel mogelijk energie moet bewaren en je vooral niet moet opbranden. Dat geldt voor tijdens de Tour maar ook ervoor. Ik denk zelfs dat hij in het voorjaar al teveel gereden heeft. Armstrong deed vroeger alleen de Tour. Froome deed in de jaren dat hij de Tour won ook nooit de Giro en ook niet echt klassiekers maar dat was ook niet zijn ding.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dat klopt wint Vingegaard de Tour van volgend jaar lachend
Las wel dat hij voor volgend jaar mogelijk de Giro zou gaan rijden en dit jaar staat de Vueita ook op z’n programma, haalt Bruyneel dat niet door elkaar? Denk niet dat hij 3 grote rondes in 1 seizoen gaat doen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:45 schreef JohnDDD het volgende:
Bruyneel zegt in TheMove podcast dat hij uit betrouwbare bron heeft dat Pogacar de Giro en de Tour wil doen (en in augustus dus nog de Vuelta). m.a.w. drie grote rondes achter elkaar.
oh sorry dat bedoelde ik ook, deze augustus de Vuelta en dan volgend jaar Giro + Tour. dus in feite 4 grote rondes achter elkaar, als je deze Tour meeteltquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Las wel dat hij voor volgend jaar mogelijk de Giro zou gaan rijden en dit jaar staat de Vueita ook op z’n programma, haalt Bruyneel dat niet door elkaar? Denk niet dat hij 3 grote rondes in 1 seizoen gaat doen.
En afwachten of die plannen ook echt gebeuren, afgelopen 2 jaar was Tour + Vueita ook het plan, maar reed hij de Vueita niet. Al verwacht ik dat nu wel, zeker als hij de Tour niet wint.
Oké, dan zijn het eigenlijk 4 grote rondes achter elkaar, maar niet 3 in 1 seizoen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:50 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
oh sorry dat bedoelde ik ook, deze augustus de Vuelta en dan volgend jaar Giro + Tour
ja eensquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oké, dan zijn het eigenlijk 4 grote rondes achter elkaar, maar niet 3 in 1 seizoen.
Maar denk dat de tegenstand van Vingegaard dit jaar dat mogelijk wel verandert, hij moet top zijn om volgend jaar te winnen en dan helpt een Giro ervoor niet. Er vanuit gaande dat hij niet start om rustig mee te fietsen
Ik stem tegen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Alle zandbakploegen eruit, hup, weg ermee.
Armstrong reed bijna altijd een licht klassieker programma. Buiten de AGR niet heel bijzonder maar die kilometers waren wel nuttig.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:49 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet verstandig. Als Pogacar iets van deze Tour kan leren, is het wel dat je zolang mogelijk zoveel mogelijk energie moet bewaren en je vooral niet moet opbranden. Dat geldt voor tijdens de Tour maar ook ervoor. Ik denk zelfs dat hij in het voorjaar al teveel gereden heeft. Armstrong deed vroeger alleen de Tour. Froome deed in de jaren dat hij de Tour won ook nooit de Giro en ook niet echt klassiekers maar dat was ook niet zijn ding.
Ik kan me wel herinneren dat ik Lance wel eens zag in de klassiekers, maar zeker in de latere jaren deed hij volgens mij nooit mee om de ereprijzen. Meer pelotonvulling. Kilometers maken. Zelfs in de Dauphiné was hij soms nog niet top. En dan op dag 1 van de Tour stond hij er. Pogacar won dit voorjaar Strade Bianche, 4e in Vlaanderen en 5e in Milaan-San Remo.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Armstrong reed bijna altijd een licht klassieker programma. Buiten de AGR niet heel bijzonder maar die kilometers waren wel nuttig.
Pogacar heeft ook niet veel meer of minder koersdagen dan de concurrentie. Hooguit is zijn intensiteit hoger geweest op sommige koersdagen vroeger in het seizoen.
Tja, dit ligt er wel heel dik bovenop. En dan toevallig ook nog Bjerg die zijn beste dag ooit heeft als prof.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Alle zandbakploegen eruit, hup, weg ermee.
Hirschi spaart zich al de hele Tour voor morgen, dé rit van zijn leven waar hij het hele peloton van de voet van de Aubisque tot aan de top van Hautacam uit elkaar trektquote:Op woensdag 20 juli 2022 23:10 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Tja, dit ligt er wel heel dik bovenop. En dan toevallig ook nog Bjerg die zijn beste dag ooit heeft als prof.
Nog een geluk dat Soler en Majka er niet bij waren. En geen idee wat Hirschi de hele Tour al aan het doen is.
Klopt en dat is zo. Groenewegen heeft een verschrikkelijk irritante vriendin, noemt zijn kind Mayson en zet een tatoeage van Amsterdam op zijn arm terwijl hij klinkt als eentje uit de achterhoek.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Fabio weer bij Herman.
Lijkt een beetje alsof Fabio nu door de media als sympathieke gast wordt geprofileerd en Groenewegen als een lul.
Klopt dat? Of is dat ook gewoon zo?
LOL een kind hebben dan ben je soberso al af bij mij. Daarom haat ik vindegaard ook.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Klopt en dat is zo. Groenewegen heeft een verschrikkelijk irritante vriendin, noemt zijn kind Mayson en zet een tatoeage van Amsterdam op zijn arm terwijl hij klinkt als eentje uit de achterhoek.
Fabio is ook gewoon veel sympathieker dan Dylan,los van hoe ze de media misschien gebruiken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Fabio weer bij Herman.
Lijkt een beetje alsof Fabio nu door de media als sympathieke gast wordt geprofileerd en Groenewegen als een lul.
Klopt dat? Of is dat ook gewoon zo?
Ik vind Fabio echt totaal niet sympathiek eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Fabio is ook gewoon veel sympathieker dan Dylan,los van hoe ze de media misschien gebruiken.
Geen idee, maar daar ging het over. Ze hebben allebei ook wel een media offensief gehad, dan is dat wel relevant.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom moet iemand eigenlijk perse sympathiek zijn dan?
Blijven sprinters en die horen niet sympathiek te zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen idee, maar daar ging het over. Ze hebben allebei ook wel een media offensief gehad, dan is dat wel relevant.
Zou leuk zijn maar dat record is net zo scherp als het record op Alpe de Huez. Ze gaan morgen geen 6,8/6,9 watt per kg halen.quote:
Best kans dat ze deze troefkaart nu verspeeld hebben ja.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
McNulty haalde deze waardes ook in de Parijs-Nice etappe die die won om vervolgens een dag later op de aankomst bergop bijna 10% minder te halen.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alaphilippe of een goede Mathieu had deze Tour wel kunnen gebruiken.
Achteraf zonde dat Pogacar op de Granon zó hard parkeerde. Als ze in elkaars buurt hadden gestaan dan hadden ze allebei redelijk aanvallend moeten koersen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een leuke Tour. Idealiter had Pogacar vandaag wat tijd teruggenomen, dan hadden we echt drie weken strijd gehad, maar al met al is toch best spannend om de winst.
Daarnaast vooral de etappes zelf. Na Denemarken zijn er amper saaie etappes geweest. Komt voor een groot deel natuurlijk door het negeren van de sprinters, maar in veel etappes hebben we lange en spannende finales gehad.
Vorig jaar was hij na drie weken ploeteren in de Tour ook ineens op de straaljager op de Olympische Spelen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
McNulty haalde deze waardes ook in de Parijs-Nice etappe die die won om vervolgens een dag later op de aankomst bergop bijna 10% minder te halen.
En het zijn sprinters, daar moet je sowieso een beetje een klootzak voor zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen idee, maar daar ging het over. Ze hebben allebei ook wel een media offensief gehad, dan is dat wel relevant.
Het zijn sprinters, dan ben je per definitie een egoistische klootzak. Of je nou Fabio of Dylan heetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |