Het lijkt mij ook niet verstandig. Als Pogacar iets van deze Tour kan leren, is het wel dat je zolang mogelijk zoveel mogelijk energie moet bewaren en je vooral niet moet opbranden. Dat geldt voor tijdens de Tour maar ook ervoor. Ik denk zelfs dat hij in het voorjaar al teveel gereden heeft. Armstrong deed vroeger alleen de Tour. Froome deed in de jaren dat hij de Tour won ook nooit de Giro en ook niet echt klassiekers maar dat was ook niet zijn ding.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dat klopt wint Vingegaard de Tour van volgend jaar lachend
Las wel dat hij voor volgend jaar mogelijk de Giro zou gaan rijden en dit jaar staat de Vueita ook op z’n programma, haalt Bruyneel dat niet door elkaar? Denk niet dat hij 3 grote rondes in 1 seizoen gaat doen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:45 schreef JohnDDD het volgende:
Bruyneel zegt in TheMove podcast dat hij uit betrouwbare bron heeft dat Pogacar de Giro en de Tour wil doen (en in augustus dus nog de Vuelta). m.a.w. drie grote rondes achter elkaar.
oh sorry dat bedoelde ik ook, deze augustus de Vuelta en dan volgend jaar Giro + Tour. dus in feite 4 grote rondes achter elkaar, als je deze Tour meeteltquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Las wel dat hij voor volgend jaar mogelijk de Giro zou gaan rijden en dit jaar staat de Vueita ook op z’n programma, haalt Bruyneel dat niet door elkaar? Denk niet dat hij 3 grote rondes in 1 seizoen gaat doen.
En afwachten of die plannen ook echt gebeuren, afgelopen 2 jaar was Tour + Vueita ook het plan, maar reed hij de Vueita niet. Al verwacht ik dat nu wel, zeker als hij de Tour niet wint.
Oké, dan zijn het eigenlijk 4 grote rondes achter elkaar, maar niet 3 in 1 seizoen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:50 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
oh sorry dat bedoelde ik ook, deze augustus de Vuelta en dan volgend jaar Giro + Tour
ja eensquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oké, dan zijn het eigenlijk 4 grote rondes achter elkaar, maar niet 3 in 1 seizoen.
Maar denk dat de tegenstand van Vingegaard dit jaar dat mogelijk wel verandert, hij moet top zijn om volgend jaar te winnen en dan helpt een Giro ervoor niet. Er vanuit gaande dat hij niet start om rustig mee te fietsen
Ik stem tegen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Alle zandbakploegen eruit, hup, weg ermee.
Armstrong reed bijna altijd een licht klassieker programma. Buiten de AGR niet heel bijzonder maar die kilometers waren wel nuttig.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:49 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet verstandig. Als Pogacar iets van deze Tour kan leren, is het wel dat je zolang mogelijk zoveel mogelijk energie moet bewaren en je vooral niet moet opbranden. Dat geldt voor tijdens de Tour maar ook ervoor. Ik denk zelfs dat hij in het voorjaar al teveel gereden heeft. Armstrong deed vroeger alleen de Tour. Froome deed in de jaren dat hij de Tour won ook nooit de Giro en ook niet echt klassiekers maar dat was ook niet zijn ding.
Ik kan me wel herinneren dat ik Lance wel eens zag in de klassiekers, maar zeker in de latere jaren deed hij volgens mij nooit mee om de ereprijzen. Meer pelotonvulling. Kilometers maken. Zelfs in de Dauphiné was hij soms nog niet top. En dan op dag 1 van de Tour stond hij er. Pogacar won dit voorjaar Strade Bianche, 4e in Vlaanderen en 5e in Milaan-San Remo.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Armstrong reed bijna altijd een licht klassieker programma. Buiten de AGR niet heel bijzonder maar die kilometers waren wel nuttig.
Pogacar heeft ook niet veel meer of minder koersdagen dan de concurrentie. Hooguit is zijn intensiteit hoger geweest op sommige koersdagen vroeger in het seizoen.
Tja, dit ligt er wel heel dik bovenop. En dan toevallig ook nog Bjerg die zijn beste dag ooit heeft als prof.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Alle zandbakploegen eruit, hup, weg ermee.
Hirschi spaart zich al de hele Tour voor morgen, dé rit van zijn leven waar hij het hele peloton van de voet van de Aubisque tot aan de top van Hautacam uit elkaar trektquote:Op woensdag 20 juli 2022 23:10 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Tja, dit ligt er wel heel dik bovenop. En dan toevallig ook nog Bjerg die zijn beste dag ooit heeft als prof.
Nog een geluk dat Soler en Majka er niet bij waren. En geen idee wat Hirschi de hele Tour al aan het doen is.
Klopt en dat is zo. Groenewegen heeft een verschrikkelijk irritante vriendin, noemt zijn kind Mayson en zet een tatoeage van Amsterdam op zijn arm terwijl hij klinkt als eentje uit de achterhoek.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Fabio weer bij Herman.
Lijkt een beetje alsof Fabio nu door de media als sympathieke gast wordt geprofileerd en Groenewegen als een lul.
Klopt dat? Of is dat ook gewoon zo?
LOL een kind hebben dan ben je soberso al af bij mij. Daarom haat ik vindegaard ook.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Klopt en dat is zo. Groenewegen heeft een verschrikkelijk irritante vriendin, noemt zijn kind Mayson en zet een tatoeage van Amsterdam op zijn arm terwijl hij klinkt als eentje uit de achterhoek.
Fabio is ook gewoon veel sympathieker dan Dylan,los van hoe ze de media misschien gebruiken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Fabio weer bij Herman.
Lijkt een beetje alsof Fabio nu door de media als sympathieke gast wordt geprofileerd en Groenewegen als een lul.
Klopt dat? Of is dat ook gewoon zo?
Ik vind Fabio echt totaal niet sympathiek eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Fabio is ook gewoon veel sympathieker dan Dylan,los van hoe ze de media misschien gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |