SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bloedzakje van Marco viel verkeerd, maar bij de rest slaat het aardig aan.
Wel enigszins vergelijkbaar toch? Gisteren hoorde hij bij de beste 5/6, vandaag ook, alleen bleven ze nu doorrijden zodat hij er ook echt af ging. En denk dat hij na het lossen niet meer heeft geprobeerd om terug te komen en spaarde voor morgen. Op dat moment kon hij toch niks meer doen voor Vingegaardquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:58 schreef Momo het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)maar-het-ging-harder
Wel opvallend dat Sepp zegt vandaag beter te zijn dan gisteren maar er toch relatief vroeg af moest.
Zou inmiddels moeten weten dat een grote ronde drie weken duurt. Spielerij in het begin ga je ergens bekopen. Maar misschien ligt er vanavond nog iets speciaals klaar om op te laden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:14 schreef JohnDDD het volgende:
Vooralsnog lijkt Pogacar zelf trouwens niet veel beter te zijn geworden. Sterker nog, ik heb al twee dagen het idee dat hij er best wel doorheen zit.
Dit kan echt niet, Johan.quote:
Op het moment dat figuren als Meintjes, Schultz, Madouas, Verona en L.L.Sanchez evensnel die berg op rijden als Pantani, Virenque en Ulrich gaat er wel iets mis.quote:
Dat was Jesus Manzano, aan hem hebben we Operacion Puerto te danken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]We hebben dat wel eens meer gezien hè. Wie was die Kelme renner die toen bijna doodging door de experimentele doping?
Lutsenko slechts 14 seconden langzamer dan Ricco op Col d'Aspin.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit kan echt niet, Johan.
Al was dit wel weer een juniorenrit qua afstand.
Mauro Gianetti heeft ook nog wel een leuke anekdote voor je.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:42 schreef DeeBee het volgende:
Kaschechkin en Vino die de zakjes wisselen en bijna de pijp uit gaan, dat was pas mooi verhaal ook.
Wacht, 2,5 minuut sneller dan Pantani, Ullrich en Virenque in 1997?! (Hoewel ik geen idee heb van de race-omstandigheden van die dag)quote:
Pogi zit vannacht op de hometrainer als ode aan Hautacamquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mauro Gianetti heeft ook nog wel een leuke anekdote voor je.
Bij de NOS voorbij gekomen vanmiddag. TDF wenst Fabio morgen veel succes.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
Was deze al gepost? https://twitter.com/ammattipyoraily/status/1549803359879794695
Tja, de populairste Fransoos doet niet mee, de beste Franse sprinters doen niet mee, ze doen niet mee voor een trui en nog geen Franse ritzege, tja. Pinot gaat niet meer zo hard na de etappe waar hij dichtbij de ritzege was, Bardet leek op weg om mee te doen voor het podium, maar stort daarna ook weer in.. Gaudu doet prima mee, maar ook niet meer dan dat. Fransen zijn meer successen gewend.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:32 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde op Radio 1 dat de Tour niet echt leeft in Frankrijk.
Zelf vind ik deze editie ook maar zozo
Volgend jaar McNulty in het geelquote:
Ik begin wel steeds beter te snappen waarom Dumoulin er mee kapt eerlijk gezegdquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lutsenko slechts 14 seconden langzamer dan Ricco op Col d'Aspin.
Betere trainingsmethoden, betere voeding, betere bevoorrading langs de kant met water en ijs, ... dat is het.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik begin wel steeds beter te snappen waarom Dumoulin er mee kapt eerlijk gezegdZal er wel naast zitten, maar ik krijg toch stiekem het idee dat een aantal mannen in het peloton het nieuwste goedje niet zo zien zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |