Ik had verwacht dat het flink los zou gaan bij jullie. Hier komt er zo echt wel regen als ik buienradar mag geloven.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:15 schreef Sarabi het volgende:
Hier lijken alle buien te verdwijnen. Maar goed ik klaag niet ik lig in het zwembad met een fles wijn naast me
De buien verdwijnen vaak net voordat ze hier komenquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:51 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het flink los zou gaan bij jullie. Hier komt er zo echt wel regen als ik buienradar mag geloven.Sowieso is het nu buiten koeler dan binnen en waait het lekker door.
Ja dat is wel lekker. Heb de ramen tegen elkaar open staan. Het voelt als een lekker briesjequote:Op woensdag 20 juli 2022 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk komt hij snel.
Begint wel te waaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 dagen bloedheet. Niet een zweet druppeltje. Vannacht ben ik om 3 uur het bed uitgeblazen. Heb al vanaf 3 uur alles openstaan maar het is nog maar een halve graad afgekoeldquote:Op donderdag 21 juli 2022 04:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Slaapkamer is nog erg warm, maar best oké geslapen. Alleen wat kort. Einde van de ochtend even een dutje doen. Het giet enorm hier
Dank je welquote:Op donderdag 21 juli 2022 22:44 schreef Sumppi het volgende:
Wat een leukerd. Goede gezichtsuitdrukking.
Vervelend. Hier wel goed geslapen. Beter dan de nacht ervoor. Toen zat ik alweer om 3 uur beneden.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 06:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier zo beroerd geslapen. Komende nacht lekker een slaappil
Nu lekker haken. Project projectenmand leger maken. Lukt erg goed
Fijn meid!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend. Hier wel goed geslapen. Beter dan de nacht ervoor. Toen zat ik alweer om 3 uur beneden.
Veel haakplezier vandaag Child.
Cute!quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was mijn avondHij is af
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op vrijdag 22 juli 2022 07:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cute!
En vervelend dat je zo vroeg wakker was, zo nog een dutje doen?
Ik ga straks mee met mijn moeder om haar nieuwe auto op te halen
Ergens wel jammer dat de oude weg gaat, dat was de 1e auto waarin ik reed en heb hem altijd voor veel (leuke) dingen mogen gebruiken.
KOn je hem niet overkopen dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 07:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cute!
En vervelend dat je zo vroeg wakker was, zo nog een dutje doen?
Ik ga straks mee met mijn moeder om haar nieuwe auto op te halen
Ergens wel jammer dat de oude weg gaat, dat was de 1e auto waarin ik reed en heb hem altijd voor veel (leuke) dingen mogen gebruiken.
O dat is al een oudje inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:34 schreef Sarabi het volgende:
De auto is 20 jaar oud dus die heeft zijn beste tijd al heel lang gehaddus die gaan we niet meer overkopen.
Zeker niet als er een gloednieuwe Tesla voor de deur staat.
Maar de herinneringen blijven inderdaad en ook de vele foto's
M'n leeftijd blijft altijd wel plakken, maar dingen voelen vaak wel recenter dan ze in werkelijkheid zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:16 schreef Sarabi het volgende:
Die van mijn ouders is trouwens ook nog ouder20 jaar geleden was ik 14 en ik was veel jonger toen ze hem kregen....
Ben ik de enige die soms niet meer weet hoe oud ze is?
OUderdom, dan vergeet je wel eens dingenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:16 schreef Sarabi het volgende:
Die van mijn ouders is trouwens ook nog ouder20 jaar geleden was ik 14 en ik was veel jonger toen ze hem kregen....
Vorige week had ik een kluisje nummer 30 in een museum. Dus ik zeg tegen m'n dochters: 'Dat is makkelijk, papa's leeftijd!'. Ze stonden me wazig aan te kijken: 'maar... papa is 40...'quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:16 schreef Sarabi het volgende:
Mijn auto is 25 jaar. Ook nog van een oudere geweest (die hem nieuw kocht), namelijk de oma van mijn man. Maar die scheurde er wel mee door Duitsland enzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Onze eigen auto tikte dit jaar de 21 aan.
Maar die was letterlijk van een oud mannetje geweest, die had 'm nieuw gekocht en altijd bij dezelfde garage in onderhoud gehad (aantoonbaar ook, djeez, de berg onderhoudspapieren die erbij kwam), we zijn nu net zo'n beetje over de ton heen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:56 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Mijn auto is 25 jaar. Ook nog van een oudere geweest (die hem nieuw kocht), namelijk de oma van mijn man. Maar die scheurde er wel mee door Duitsland enzo.![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:54 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Vorige week had ik een kluisje nummer 30 in een museum. Dus ik zeg tegen m'n dochters: 'Dat is makkelijk, papa's leeftijd!'. Ze stonden me wazig aan te kijken: 'maar... papa is 40...'
![]()
Wahahahahquote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:54 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Vorige week had ik een kluisje nummer 30 in een museum. Dus ik zeg tegen m'n dochters: 'Dat is makkelijk, papa's leeftijd!'. Ze stonden me wazig aan te kijken: 'maar... papa is 40...'
![]()
Geniet ervanquote:Op zaterdag 23 juli 2022 06:20 schreef Dotteke het volgende:
Morguh. Vandaag maar eens naar Enschede. Even mijn vader en dochter opzoeken.
Fijne dag allemaal.
Ga ik doen, heb lekkere slagroom truffels voor hem gekocht.quote:
Lekker toch dan had je het ook nodigquote:Op zaterdag 23 juli 2022 07:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo verslapen
Had een slaappil gehad en de telefoon was leeg geraakt ...
Veel plezier!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 06:20 schreef Dotteke het volgende:
Morguh. Vandaag maar eens naar Enschede. Even mijn vader en dochter opzoeken.
Fijne dag allemaal.
Half 8 is toch een mooie tijdquote:Op zaterdag 23 juli 2022 07:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo verslapen
Had een slaappil gehad en de telefoon was leeg geraakt ...
Is ook leuk, maar wel een beste klus,quote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh klinkt goed en leuk om te maken
Ja ik voel me eindelijk weer goed!
O lekkerrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel plezier!
[..]
Half 8 is toch een mooie tijd
Wij liggen nog steeds in bed
Hebben vast veel dorst door de hittequote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Wat is het trouwens met de muggen dit jaarik word normaal nooit gestoken en nu zit ik helemaal onder.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben vast veel dorst door de hitte
Heerlijk als je zo lang in bed kan liggen.quote:
Nog even genieten van de laatste 2 dagen vakantie.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijk als je zo lang in bed kan liggen.
Gelijk heb je, straks kan je weer vroeg op staan.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog even genieten van de laatste 2 dagen vakantie.
Ja echt niet normaal hoe snel de tijd dan gaat.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je, straks kan je weer vroeg op staan.
Zo vakantie vliegt voorbij he
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:24 schreef Sumppi het volgende:
Buren verderop hebben een feest. Ramen en alles dicht, maar je hoort het alsof het hier in huis wordt afgespeeld.![]()
En morgen moet ik er om 6 uur uit.
Zo asociaal.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]helpt het om wat ventilatoren aan te zetten? Door dat soort ruis hoor ik het vaak niet meer.
Onze nieuwe buren zijn luidruchtig maar ik moet ze nageven dat als we ramen en deuren dicht doen dat je het dan niet meer hoort. Jammer dat het 9 van de 10 dagen in de zomer nodig is, maar het is iets....
Tja wat doe je er aan...toen onze oude buren 1,5 jaar geleden gingen verhuizen hadden we nog hoop op normale buren maar helaas.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:57 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Zo asociaal.Jullie willen ook lekker buiten zitten in de zomer of de ramen open.
Nog steeds knetterhard. Kan onze plannen van morgen afzeggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hopelijk duurt het niet al te lang meer
Hé Child. Das lekker. Hopelijk volgen er meer van die nachten.quote:Op zondag 24 juli 2022 06:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Eindelijk uit mezelf lekker geslapen volgens mijn ritme
Afgelopen week was hopeloos
Straks wanneer de bieb open is er eventjes heen. Boeken zijn uit tijd voor nieuw leesvoer
Nu het nog fris is even haken. En vanmiddag bujo en dat soort dingen. Gemerkt dat ik met hitte beter actief kan blijven
Ja! Verwacht het wel. Psychisch gaat het best goed en dat is meestal de graadmeter. Half elf erin. Zes uur eruit. Perfect ritme voor mijquote:Op zondag 24 juli 2022 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hé Child. Das lekker. Hopelijk volgen er meer van die nachten.
Fijn te horen dat het goed met je gaan. Hopelijk hou je dat vast.quote:Op zondag 24 juli 2022 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Verwacht het wel. Psychisch gaat het best goed en dat is meestal de graadmeter. Half elf erin. Zes uur eruit. Perfect ritme voor mij
Waarschijnlijk niet. De ziekte gaat met ups en downs. Alleen zolang het kan geniet ik ervan. Verwacht iig dit jaar geen opname meer dit jaarquote:Op zondag 24 juli 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen dat het goed met je gaan. Hopelijk hou je dat vast.
Dat zou fijn zijn Child. Je hebt er genoeg gehad dit jaar.quote:Op zondag 24 juli 2022 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. De ziekte gaat met ups en downs. Alleen zolang het kan geniet ik ervan. Verwacht iig dit jaar geen opname meer dit jaar
quote:Op zondag 24 juli 2022 01:32 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Nog steeds knetterhard. Kan onze plannen van morgen afzeggen.
Wow dat was vet laatquote:Op zondag 24 juli 2022 01:32 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Nog steeds knetterhard. Kan onze plannen van morgen afzeggen.
Wat ongelooflijk balenquote:Op zondag 24 juli 2022 09:39 schreef Sumppi het volgende:
Ruim 600 meter van ons huis vandaan. De andere bbq feestjes met muziek een paar huizen verder hoorden we binnen niet. De muziek had ook met meer dan de helft zachter gekund en dan had je daar nog oordoppen nodig.
Nu ben ik brak en ik was niet eens op een feest.
ALtijd vervelend van een ander wakker liggenquote:Op zondag 24 juli 2022 09:39 schreef Sumppi het volgende:
Ruim 600 meter van ons huis vandaan. De andere bbq feestjes met muziek een paar huizen verder hoorden we binnen niet. De muziek had ook met meer dan de helft zachter gekund en dan had je daar nog oordoppen nodig.
Nu ben ik brak en ik was niet eens op een feest.
Dat is wel een hele korte filmquote:Op zondag 24 juli 2022 16:09 schreef Sarabi het volgende:
3u onderweg voor een première van een korte film van 8 minuten![]()
De regisseur is een kennis van ons en had ons uitgenodigd dus het was het waardsowieso een mooie film.
Jep... Het is warmquote:Op maandag 25 juli 2022 00:59 schreef Sarabi het volgende:
Bleh nog 24 graden buiten, dat gaat een plaknacht worden
Dat was een kort nachtje Child.quote:Op maandag 25 juli 2022 03:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oke... Dit is een heel lange nacht
Toen ikquote:Op maandag 25 juli 2022 00:59 schreef Sarabi het volgende:
Bleh nog 24 graden buiten, dat gaat een plaknacht worden
Ik had er gisteren avond wel heel veel last van, het is dan net of ik bijna geen adem meer kan halen.quote:Op maandag 25 juli 2022 06:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gelukkig had je geen last van de warmte
Ik weet niet wat ik had. Uiteindelijk anderhalf uur geslapen.
Weet dat ik op zulke dagen me toch aan mijn opstaantijden moet houden. Anders wordt het een rommel.
Maar nu wel brak.
Ach om half acht naar de Lidl en daarna huishouden en dan lunchen met moeders. Lekker lezen op de bank
En vanaf vandaag in de middag niet meer haken. Gewoon meer afwisseling en meer rust voor mijn polsen
Denk dat ik vanmiddag ook lekker op de bank ga liggen. Het wordt warm. Dus maar weer alles dicht en ventilatoren aan. Het is wat, het is zomer en zit alles dicht en is alles de hele dag donker in huis.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:20 schreef Sarabi het volgende:
De nacht viel niet tegen.
Wel een beetje kort want veelste laat gaan slapen, straks nog maar een dutje doen.
Je hebt een geluk dat je veel hobby's hebt Child, lekker afwisselenquote:Op maandag 25 juli 2022 08:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
De Lidl gaat hier om half acht open geloof ikhij was iig open toen ik eraan kwam.
Dat haken is ook gewoon om dagen af te wisselen en idd om mijn polsen te sparen. En om andere projecten af te krijgen
Ja nogalquote:Op maandag 25 juli 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt een geluk dat je veel hobby's hebt Child, lekker afwisselen
Wat leuk. Is zoiets dan in een bioscoop? Wat voor soort film is het? Bij korte films moet ik vaak aan animaties denken.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:09 schreef Sarabi het volgende:
3u onderweg voor een première van een korte film van 8 minuten![]()
De regisseur is een kennis van ons en had ons uitgenodigd dus het was het waardsowieso een mooie film.
O dat is leuk, waar gaan ze naar toe?quote:Op maandag 25 juli 2022 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh blij verrast. Mijn twee beste vrienden gaan op vakantie vandaag. Dus ik dacht dat ik twee weken geen contact zou hebben. Krijg ik een app dat ze wel graag willen doorkletsen met me. Alsof ze mijn gedachten kunnen lezen
Wat een ellende! Dat gun ik jullie zo niet ... Heel erg dikke knuffel en sterkte en beterschap. Denk aan julliequote:Op maandag 25 juli 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Zometeen met Henk naar het ziekenhuis, hij krijgt een darmtattoo. Hij heeft laatst een darmonderzoek gehad en er zaten twee poliepen, een er van was kanker helaas. De snijvlakken waren gelukkig wel schoon. Dus kregen goed bericht. Maar vorige week werd hij gebeld dat hij bloedmoest prikken en naar de MDL moest. Daar hoorde wij dat k op1 mm van het snijvlak de kankercellen zaten willen ze toch verder kijken. OOk zagen ze in de lymfvaten en bloedvaten in de kwaadaardige poliep ook iets zitten, dat konden ze niet goed thuis brengen
Dus vandaag darm tattoo ( zodat ze die plek goed in beeld hebben) daarna een gesprek met een chirurgische verpleegkundige en morgen een CT en MRI scan
Het was in een cultuurhuis, dus wel een echt scherm maar een iets kleinere zaal.quote:Op maandag 25 juli 2022 09:04 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat leuk. Is zoiets dan in een bioscoop? Wat voor soort film is het? Bij korte films moet ik vaak aan animaties denken.
Sterkte jullie allebeiquote:Op maandag 25 juli 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Zometeen met Henk naar het ziekenhuis, hij krijgt een darmtattoo. Hij heeft laatst een darmonderzoek gehad en er zaten twee poliepen, een er van was kanker helaas. De snijvlakken waren gelukkig wel schoon. Dus kregen goed bericht. Maar vorige week werd hij gebeld dat hij bloedmoest prikken en naar de MDL moest. Daar hoorde wij dat k op1 mm van het snijvlak de kankercellen zaten willen ze toch verder kijken. OOk zagen ze in de lymfvaten en bloedvaten in de kwaadaardige poliep ook iets zitten, dat konden ze niet goed thuis brengen
Dus vandaag darm tattoo ( zodat ze die plek goed in beeld hebben) daarna een gesprek met een chirurgische verpleegkundige en morgen een CT en MRI scan
quote:Op maandag 25 juli 2022 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat een ellende! Dat gun ik jullie zo niet ... Heel erg dikke knuffel en sterkte en beterschap. Denk aan jullie
quote:Op maandag 25 juli 2022 10:11 schreef Sumppi het volgende:
Dotteke, wat een narigheid en onzekerheid. Sterkte voor jou en Henk.
Thnxquote:
Thnx Donna.quote:
Een goed matras is een weldaad voor je lijf. Veel matrassen proberen voor je er aan koopt.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:58 schreef Sarabi het volgende:
De bonus van mijn man is binnen (waar de meeste mensen dat in november/december kringen, krijgt hij het in de zomer) dus we kunnen eindelijk naar een nieuw matras gaan kijken![]()
Ons oude matras is bijna 20 jaar oud en ik heb al 1 jaar veel last van mijn heup/rug. Dus ik hoop dat een nieuw matras hierbij gaat helpen. De weken dat ik op vakantie was had ik er in ieder geval een stuk minder last van.
Ah ja, die zalen zijn er natuurlijk ook nog.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was in een cultuurhuis, dus wel een echt scherm maar een iets kleinere zaal.
Het was een dramafilm. Mentale gezondheid was het thema.
Voor de oscars kijken wij ook altijd alle korte films en die worden in de volgende categorieën onderverdeeld:
Animatie
Docu
Live action (eigenlijk de 'gewone films')
Ja, ik merkte het ook met dit weer.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:44 schreef Sarabi het volgende:
3,5 kilo aangekomen deze vakantieZal vooral vocht zijn, zeker met dit weer, maar het wordt weer tijd om gezond te gaan eten.
Lekker!quote:Op maandag 25 juli 2022 16:58 schreef Sarabi het volgende:
De bonus van mijn man is binnen (waar de meeste mensen dat in november/december kringen, krijgt hij het in de zomer) dus we kunnen eindelijk naar een nieuw matras gaan kijken![]()
Ons oude matras is bijna 20 jaar oud en ik heb al 1 jaar veel last van mijn heup/rug. Dus ik hoop dat een nieuw matras hierbij gaat helpen. De weken dat ik op vakantie was had ik er in ieder geval een stuk minder last van.
Dat gevoel heb ik nu ook door mijn rugquote:Op maandag 25 juli 2022 19:59 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ah ja, die zalen zijn er natuurlijk ook nog.Het thema klinkt wel heftig.
Door je post heb ik weer wat korte films opgezocht.
[..]
Ja, ik merkte het ook met dit weer.Tegelijk eet ik dan amper, dus dat scheelt weer.
Kun je zo de knop weer omzetten?
[..]
Lekker!Dat gaat vast een verschil maken voor je lichaam. Hier is het andersom en merk ik dat ik problemen krijg als ik elders slaap. Ik ben altijd weer blij als ik in m'n eigen bed heb geslapen.
Een van de redenen dat ik denk: damn, ik word oud.
Morguh Child. Jij geen zin in halen? Hier vanmiddag weer met Henk naar het ziekenhuis hij moet in de ct en mri scan.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 06:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Dadelijk naar de haakclub. Stiekem heb ik er echt geen zin in...
Geen zin in de deur uitgaan. Slaappil en ben extreem sufquote:Op dinsdag 26 juli 2022 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Child. Jij geen zin in halen? Hier vanmiddag weer met Henk naar het ziekenhuis hij moet in de ct en mri scan.
Dan zeg je toch lekker af ,is toch geen verplichting?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 07:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen zin in de deur uitgaan. Slaappil en ben extreem suf
Heel veel sterkte vandaag
Ditquote:Op dinsdag 26 juli 2022 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zeg je toch lekker af ,is toch geen verplichting?
thnx
Dat doe je goed en snelquote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:57 schreef Sarabi het volgende:
Zoals verwacht is de eerste vakantiekilo er al weer af, altijd leuk dat begin
Dit is alleen maar vocht, door het minder zout eten en het koelere weerquote:
O op die manierquote:Op dinsdag 26 juli 2022 10:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit is alleen maar vocht, door het minder zout eten en het koelere weer
Zal niets met vet te maken hebben, maar toch fijn.
Wat goed dat je het ook zelf voelt en daarin stappen onderneemtquote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haakclub trok ik maar voor een uur
Gisteren ging in de middag niet haken goed. Nu weer. Fijne gewoonte om dan andere hobby's meer aandacht geven
waarom dom, zou mij niet dom voelen hoor Child, wat niet gaat gaat niet zo makkelijk is dat. Niets om je dom om te voelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jazeiden ze daar ook. Alleen ik voel me dan zo stom
Hahaha vocht kilo's zou tof zijn als het bij mij ook zo snel ging.
(Trouwens ik eet goed en val gestaag af. Dus tevreden)
Ik verwacht wel dat dit er af blijft omdat het er ook in korte tijd er bij is gekomen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier
Ik was gisteren 3 kilo afgevallen, had weer last van boezemfibrileren en dan plas je je ongans. Verlies dan heel veel vocht. Maar de volgende dag zit het er helaas al weer aan.
Qua echt afvallen ga jij veel sneller dan mijquote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jazeiden ze daar ook. Alleen ik voel me dan zo stom
Hahaha vocht kilo's zou tof zijn als het bij mij ook zo snel ging.
(Trouwens ik eet goed en val gestaag af. Dus tevreden)
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
waarom dom, zou mij niet dom voelen hoor Child, wat niet gaat gaat niet zo makkelijk is dat. Niets om je dom om te voelen.
Top toch. Vooralquote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ik ben iig geweest en het is gewoon pittig
Hoor je wel meer met dit warme weer.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:27 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij zit er ook veel vocht in mijn voeten. Tijdens het sporten deden mijn voeten pijn, alsof mijn schoenen veelste klein zijn opeens.
Morguh Child,quote:Op woensdag 27 juli 2022 04:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier lekker geslapen. beetje vroeg wakker. Lag al er ook vroeg in.
Vandaag moet ik niks. Dus een lekker knutseldagje
En nu is het een poos wachten op de uitslag of zijn ze daar vlot mee?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Child. Jij geen zin in halen? Hier vanmiddag weer met Henk naar het ziekenhuis hij moet in de ct en mri scan.
Wat is het geworden?quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:29 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik twijfel nog over wat ik vandaag ga doen.
Uurtje sporten, uurtje wandelen en verder de Tour de France Femmes gekeken terwijl ik een kerstkaart borduurdequote:Op woensdag 27 juli 2022 16:24 schreef Sumppi het volgende:
[..]
En nu is het een poos wachten op de uitslag of zijn ze daar vlot mee?
[..]
Wat is het geworden?
2 augustus. De kanker is verwijderd. Maar ze willen kijken of echt alles weg is kmdat de kankercellen 1 mm vanaf de snijrand zaten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:24 schreef Sumppi het volgende:
[..]
En nu is het een poos wachten op de uitslag of zijn ze daar vlot mee?
[..]
Wat is het geworden?
Ik duim echt voor jullie. Balen dat ze zo slecht communiceren.quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 augustus. De kanker is verwijderd. Maar ze willen kijken of echt alles weg is kmdat de kankercellen 1 mm vanaf de snijrand zaten.
Er is in communicatie van alles misgegaan. Kregen eerst ook te horen dat alles goed was en hij zich geen zorgen hoefde te maken. En toen moest hij met spoed overal tussen gedrukt worden
We gaan maar van het beste uit.
Thnx, daat bevordert het vertrouwen ook niet echt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik duim echt voor jullie. Balen dat ze zo slecht communiceren.
Nee dat is begrijpelijk...quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, daat bevordert het vertrouwen ook niet echt.
Ik moest grinniken om de kerstkaart.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Uurtje sporten, uurtje wandelen en verder de Tour de France Femmes gekeken terwijl ik een kerstkaart borduurde
Nu wachten tot AH komt met de weekboodschappen.
Ja echt hè. Daarom is het vertrouwen ook weg. We hopen er het beste van. En dat houden wij ook voor ogen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:53 schreef Sumppi het volgende:
Erg slordig van het ziekenhuis om jullie op deze manier te informeren en te behandelen.En het lijkt me rot dat er een heel weekend tussen zit voor de uitslag er is. Hopen op het beste..het is ten slotte positief dat er niks op de randen zat.
Morguh Child. Fijn dat je lekker geslapen hebt. Hier ook redelijk geslapen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 06:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Slaappillen toch niet nodig. Had gewoon wat meer energie dan de afgelopen avonden.
Heerlijk geslapen. Straks komt mijn begeleider. Voorheen even beneden schoonmaken en knutselen.
Morguh Sarabiquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben helemaal vergeten jullie een goede morgen te wensen. Bij deze
Huishouden is gedaan en nu lekker haken
Morguh damesquote:
Wat zal jij lekker slapen als je aan je nieuwe matras gewend bentquote:Op donderdag 28 juli 2022 10:24 schreef Sarabi het volgende:
Morgen tussen 7.30 en 10.00 komen ze ons nieuwe matras brengen. Moeten we vroeg opoude matras nemen ze mee dus moeten we ook nog in een zak verpakken.
Kon je daarna terug naar bed.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:24 schreef Sarabi het volgende:
Morgen tussen 7.30 en 10.00 komen ze ons nieuwe matras brengen. Moeten we vroeg opoude matras nemen ze mee dus moeten we ook nog in een zak verpakken.
Jammer van de bijwerkingen in het begin maar wel fijn dat het eindelijk kanquote:Op donderdag 28 juli 2022 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eindelijk eindelijk eindelijk ga ik een van mijn pillen per prik krijgen! Bijna een jaar geleden aangevraagd, ga de komende tijd wel erg moe/suf zijn
Ik denk dat ik dat in de middag wel even ga uitproberenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
Klinkt als een fijne dagquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:12 schreef Sumppi het volgende:
Kon = kun. Dacht met snel doorlezen dat het vandaag zou zijn. Ik zou dan zeker weer even gaan liggen.
Ik ben gesloopt. Vanaf vanmorgen zeven uur in de weer geweest. Onder andere 1,5 uur voorgelezen en spellen gedaan met de peuter uit Oekraïne, een vriendin + haar man op bezoek gehad, bij 2 verschillende vrienden zelf op bezoek geweest en nu net terug. Gesloopt, maar het was wel erg gezellig.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 18:23 schreef Sumppi het volgende:
En m’n beste vriendin maakte met de hand deze fantastische quilt voor me:Ooooooh wauw!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je dag klinkt erg fijn![]()
Maar, maar, dit is met recht een SC.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:48 schreef Donna het volgende:
Ik been het hier soms niet bij hoor haha. Zit met m'n hoofd steeds heel ergens anders.
Prachtige pumps zie ik hier.![]()
Hopelijk snel zodat je nog een beetje kunt uitslapen deel tweequote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:48 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Benieuwd hoe laat ze met het matras komen.
Hij is erquote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hopelijk snel zodat je nog een beetje kunt uitslapen deel twee![]()
Heel begrijpelijk maar je weet inderdaad dat als je er bent dat het leuk isquote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stiekem een beetje tegenzin, als ik naar de bus loop is dat wel over, maar ik moet echt even zin maken. Dit gaat een week energie kosten
Hoezo over 4 uur pas?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij is er![]()
Ik mag er alleen pas over 4u op slapen
[..]
Heel begrijpelijk maar je weet inderdaad dat als je er bent dat het leuk is
Matrassen worden vaak vacuüm geleverd en moeten eerst goed "uitvouwen" anders krijgen ze lichaamsvormige deukenquote:
Ditquote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Matrassen worden vaak vacuüm geleverd en moeten eerst goed "uitvouwen" anders krijgen ze lichaamsvormige deuken
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:51 schreef Sumppi het volgende:
Spotify heeft een vrolijke mix voor me samengesteld. Met kleuter die hier door de kamer tolt maakt dat m'n ochtend.![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
FWP, ik wil vanmiddag eigenlijk in m'n hangmat hangen, maar morgen komen er mensen langs, dus ik wil de woonkamer ook een beetje toonbaar hebben.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:51 schreef Sumppi het volgende:
Spotify heeft een vrolijke mix voor me samengesteld. Met kleuter die hier door de kamer tolt maakt dat m'n ochtend.![]()
Hier doe ik tussen het relaxen door beetje bij beetje het huishouden.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
FWP, ik wil vanmiddag eigenlijk in m'n hangmat hangen, maar morgen komen er mensen langs, dus ik wil de woonkamer ook een beetje toonbaar hebben.
O echt, heb ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Matrassen worden vaak vacuüm geleverd en moeten eerst goed "uitvouwen" anders krijgen ze lichaamsvormige deuken
Ik snap echt niet waarom ze zo veel toelaten.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:29 schreef Sumppi het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-dumpen-afval-op-a18
Eindelijk.
Ik hoop dat ze door beelden te bekijken in ieder geval meer mensen aan kunnen houden.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom ze zo veel toelaten.
Maar fijn dat er eindelijk iemand gearresteerd is.
Dat zou fijn zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:29 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze door beelden te bekijken in ieder geval meer mensen aan kunnen houden.
En dat ze kunnen achterhalen welke mensen die aannemers bedreigen.
Oops alleen de mailtjes kwamen kennelijk niet door. Nu heb ik 2 cadeaubonnenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:52 schreef Sumppi het volgende:
Hm, dat is echt niet netjes. Wij hebben wel goede ervaringen met de klantenservice. Jammer dat het dan niet goed opgepakt wordt dit keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn! En ook goed om weer thuis te zijn, lijkt me. Heb je lekker in je BJ kunnen werken?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Dadelijk weer naar huis
Ik heb genoten
quote:Op zondag 31 juli 2022 07:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier is iemand heel erg moe... en ik heb besloten dat om zes uur opstaan echt te vroeg is als je nergens heen moet. Dat wordt negen uur, dan kan ik ook lekker laat naar bed en maak ik ook wat meer uurtjes.
Hahahaha we gaan het meemaken, meestal heb ik om half elf nog geen zinquote:Op zondag 31 juli 2022 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook dezelfde tijd gaan en dan om 9 uur opstaan
O ik ben altijd blij als ik de 22 uur heb geredquote:Op zondag 31 juli 2022 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha we gaan het meemaken, meestal heb ik om half elf nog geen zin
O daar wil ik nog eens naartoe.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:12 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat fijn! En ook goed om weer thuis te zijn, lijkt me. Heb je lekker in je BJ kunnen werken?
Hier sinds gister een logeerpartij van een week. Vandaag zijn we naar het boomkroonpad geweest en nu chillen ze in het zwembadje buiten.![]()
Ondertussen is de verbouwing beneden begonnen. Na de zomer hebben we een nieuwe studiekamer.
Dan moet ik wel zeggen dat het een kort pad is. Er staat een half uur voor en dat is zeer ruim gerekend. Voor kinderen is het leuk, omdat er een speelbos en speelweide bij zijn. Volwassenen kunnen nog kiezen uit verschillende wandelroutes. Kinderen natuurlijk ook.quote:
Oooh wat vervelendquote:Op maandag 1 augustus 2022 09:25 schreef Sarabi het volgende:
Vanmiddag naar de dierenarts. Een van onze katten eet nu al een tijdje slecht dus toch maar eens naar laten kijken.
Oh bah... dikke knuffel!quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:36 schreef Sarabi het volgende:
Helaas niet echt goed nieuws
Zijn nierwaarden zijn verhoogd dus nu krijgt ie aangepast voedsel.
Hij heeft een prik tegen de misselijkheid gekregen en hopelijk gaat ie dan weer wat eten.
Maar nu ligt ie nog even blazend onder het bed.
Herkenbaar...quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:55 schreef Donna het volgende:
Typisch Donna. Naar een andere stad moeten voor een retour en wat pakketjes op de post doen en dan de helft gewoon vergeten. Ben zo onhandig soms.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:36 schreef Sarabi het volgende:
Helaas niet echt goed nieuws
Zijn nierwaarden zijn verhoogd dus nu krijgt ie aangepast voedsel.
Hij heeft een prik tegen de misselijkheid gekregen en hopelijk gaat ie dan weer wat eten.
Maar nu ligt ie nog even blazend onder het bed.
Helaas heeft ie nog weinig interesse in etenquote:Op maandag 1 augustus 2022 18:26 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Heeft hij ondertussen wat gegeten? Bij ons werkte zo’n prik wel goed om de eetlust op te wekken.
Thanksquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:06 schreef Sumppi het volgende:
Meh, dat je zulke nitpickers hebt wat eten betreft. Gelukkig is er iets opgegeten. Ik duim dat er snel toch zin in eten komt.
Gelukkig wel. Om 11 uur al.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:58 schreef Sumppi het volgende:
Dat is ook zenuwslopend.Komt de uitslag vroeg op de dag? Dat je niet ook nog een hele dag in spanning zit.
Net zoiets als even een uitkijktoren opklimmen en weer naar beneden gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2022 07:02 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dan moet ik wel zeggen dat het een kort pad is. Er staat een half uur voor en dat is zeer ruim gerekend. Voor kinderen is het leuk, omdat er een speelbos en speelweide bij zijn. Volwassenen kunnen nog kiezen uit verschillende wandelroutes. Kinderen natuurlijk ook.![]()
Dat gelukkig wel Henk weet ik niet. Wij wonen niet samen zijn alleen de weekende samen. Of er moet door de week iets aan de hand zijn. Best wel spannend vandaag. Ppfff maar ik ga van het beste uit.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:03 schreef Sumppi het volgende:
Hopelijk kunnen jullie zo toch wat slapen.
Dank je welquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 07:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel erg veel sterkte vandaag voor jullie samen
Net boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Heb jij nog plannen voor vandaag?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Net boodschappen gedaan
Nu met een kopje thee zitten en dan lekker boven knutselen denk ik
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik ga denk ik straks weer aan mijn puzzel verder. Dat is vaak hier als ik het eenmaal opgeborgen heb dan pak ik het niet snel meer
Heel herkenbaar... ik moet de mijne ook weer eens pakkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik ga denk ik straks weer aan mijn puzzel verder. Dat is vaak hier als ik het eenmaal opgeborgen heb dan pak ik het niet snel meer
Heel veel sterkte allebeiquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:44 schreef Dotteke het volgende:
Morgen de uitslagen van Hank zijn onderzoeken. Ben best zenuwachtig nu 😳
Voorzichtig goed nieuwsquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Er waren zo op de scans gelukkig geen uitzaaiingen te zien
Maar het het wel de status hoog risico omdat in de lymfvaten in de kanker cel wel kankersporen waren aangetroffen.
En het snijvlak was wel schoon, maar 1 mm terug zat het al.
Aangezien dit een soort is die er om bekend staat terug te komen op de plek of uitzaaiingen in een later staduim nog geeft raden ze toch een operatie aan of Bestraling/chemo
Moeten nu naar een chirug............. en daarna waarschijnlijk naar een oncoloog.
Maar voor nu in ieder geval goed nieuws omdat er nog geen zichtbare uitzaaiingen waren..
Dat wordt een pittige weg... gelukkig geen uitzaaiingen, maar ik wens jullie heel erg veel sterkte de komende tijd. Een hele dikke knuffelquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Er waren zo op de scans gelukkig geen uitzaaiingen te zien
Maar het het wel de status hoog risico omdat in de lymfvaten in de kanker cel wel kankersporen waren aangetroffen.
En het snijvlak was wel schoon, maar 1 mm terug zat het al.
Aangezien dit een soort is die er om bekend staat terug te komen op de plek of uitzaaiingen in een later staduim nog geeft raden ze toch een operatie aan of Bestraling/chemo
Moeten nu naar een chirug............. en daarna waarschijnlijk naar een oncoloog.
Maar voor nu in ieder geval goed nieuws omdat er nog geen zichtbare uitzaaiingen waren..
Wahahahha dat had ik wel willen zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:41 schreef Sumppi het volgende:
De afgelopen dagen heb ik vanalles ondernomen met 4 kinderen en vandaag wilden ze wel een dag om te relaxen en aan te rommelen hier. Nou, ik ben gesloopt na vandaag.![]()
Net 30 Seconds Junior gespeeld en m'n man deed mee. Sommige mensen denken dat hij een of andere enge motorrijder is met zijn kale hoofd en baard. Diezelfde man stond hier net pirouettes en balletsprongen te maken om het woord 'ballet' uit te beelden. De kinderen kwamen niet meer bij.![]()
Leuk. Welke ben je aan het maken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit al drie uur te legpuzzelen
O die vind ik persoonlijk niets aan die Jan van Haasteren puzzels.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een Jan van Haasteren met Storm
Schiet lekker op voor mijn tempo. Nu lekker haken
Helemaal mee eens, heerlijke zomer!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:14 schreef Sumppi het volgende:
Ik vind het wel een prima zomer tot nu toe. Heb nog niet een keer de planten buiten hoeven sproeien, omdat er elke paar dagen wel weer wat regen valt hier. En het bleef ook niet zo lang heet, gelukkig.
We gaan zo lekker buiten zwemmen en op het heetst van de dag gaan we lekker naar binnen.
Kan heel slecht tegen deze warmte ben blij als het weer wat koeler is en mijn longen frisse lucht kunnen pakken ipv die lauwwarme dekenlucht buitenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die wisselingen in het weer maken me horendol. Dit trek ik echt heel slecht
Nu even thee en dan haken
Lees het nu ook in het nieuws. Ik wist wel dat het wat droger was bij jullie, maar niet dat het nu weer zo'n probleem is. Zorgwekkend.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:26 schreef Sarabi het volgende:
Qua warmte vind ik het nog wel goed te doen. Oke idealiter zou het voor mij iets kouder mogen maar ik heb er nu geen last van.
Maar het bij ons wel echt heel droog. Als je hier door het dorp loopt zien de bomen en planten er ook best slecht uit.
Ja zeker zorgwekkendquote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:22 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Lees het nu ook in het nieuws. Ik wist wel dat het wat droger was bij jullie, maar niet dat het nu weer zo'n probleem is. Zorgwekkend.
Jeetje, gefeliciteerd met je (nu) dreumes! En een gp, heftige ingreep, maar ook wel een felicitatie waard denk ik? Op naar een gezond lichaam?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:37 schreef Cygne het volgende:
Ik ben aan het herstellen van een gastric bypass en ondertussen borduren voor de ventilator op de hoogste stand. En mijn baby is gewoon 1 geworden.
Ik zat meer te denken aan een ijsbad.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:35 schreef Sarabi het volgende:
Ondertussen zit ik in een warm bad![]()
Maar het helpt wel om te ontspannen.
Komende 3 dagen nauwelijks thuis en vooral vrijdag en zaterdag worden lange en fysieke dagen.
Ja hoe dan?! Tijd gaat zo snel. En best heftig. Vind het spannend hoe het gaat lopen nog. Voor nu gaat het oké.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Jeetje, gefeliciteerd met je (nu) dreumes! En een gp, heftige ingreep, maar ook wel een felicitatie waard denk ik? Op naar een gezond lichaam?
Dapper! sterkte met je herstel. Ik ben trots op jequote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:37 schreef Cygne het volgende:
Ik ben aan het herstellen van een gastric bypass en ondertussen borduren voor de ventilator op de hoogste stand. En mijn baby is gewoon 1 geworden.
Beterschap en gefeliciteerd met de kleine.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:37 schreef Cygne het volgende:
Sterkte en succes met het herstel, lijkt me inderdaad heel spannend!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:20 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja hoe dan?! Tijd gaat zo snel. En best heftig. Vind het spannend hoe het gaat lopen nog. Voor nu gaat het oké.
Gaan jullie dan brouwen? Met dit weer?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:35 schreef Sarabi het volgende:
Ondertussen zit ik in een warm bad![]()
Maar het helpt wel om te ontspannen.
Komende 3 dagen nauwelijks thuis en vooral vrijdag en zaterdag worden lange en fysieke dagen.
Gefeliciteerd met je dreumes.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:37 schreef Cygne het volgende:
Leuk om zo de tuin helemaal in te kunnen richten. Maar wat een werk hè! Wij zijn nu de paden van de moestuin aan het aanpakken en in de herfst wil ik er nog wat fruitbomen en struiken bij.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Sterkte en succes met het herstel, lijkt me inderdaad heel spannend!
Wij hebben nogal een grote tuin, zo'n 1600m2 wat bijna helemaal in het gras stond, maar nu zijn we bezig met terrasjes en snoeiwerk en opruimen en struiken en nou verzin het maar. Beetje bij beetje gooien we alles over de kop, maar nu ben ik vanmiddag iets te enthousiast bezig geweest met snoeien van struiken. Ben helemaal lamlendig.
Maar wil het zo graag deze zomer een beetje klaar hebben. Kan niet wachten om mooie planten te scoren!
Aww zo lief!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dapper! sterkte met je herstel. Ik ben trots op je
Zo, dat is een beste tuin. Wel leuk om er iets moois van te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Sterkte en succes met het herstel, lijkt me inderdaad heel spannend!
Wij hebben nogal een grote tuin, zo'n 1600m2 wat bijna helemaal in het gras stond, maar nu zijn we bezig met terrasjes en snoeiwerk en opruimen en struiken en nou verzin het maar. Beetje bij beetje gooien we alles over de kop, maar nu ben ik vanmiddag iets te enthousiast bezig geweest met snoeien van struiken. Ben helemaal lamlendig.
Maar wil het zo graag deze zomer een beetje klaar hebben. Kan niet wachten om mooie planten te scoren!
Wow heftig zo'n klein kind en heftige operatie.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:37 schreef Cygne het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:39 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Gaan jullie dan brouwen? Met dit weer?
Mijn man heeft nu vakantie en werkt sowieso vrijwel altijd thuis. Heb dus wel echt de ruimte om te herstellen. Beide kinderen slapen gelukkig goed dus dat scheelt ook wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow heftig zo'n klein kind en heftige operatie.
Gefeliciteerd en succes met het herstellen.
[..]
Vrijdag dus dan is het wel iets koeler. Maar in zo'n ruimte vol met ramen en waar 1000 liter staat te koken is het sowieso erg warm.
Ook voor het eerst een dubbele brouwdag dus ik ben benieuwd hoe lang we bezig zijn.
En dan zaterdag de hele dag op een bierfestival op de Veluwe staan.
Ja wat fruit in de tuin lijkt me ook erg leuk!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:47 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je dreumes.![]()
En een spoedig herstel gewenst. Moeilijke beslissing, lijkt me.
[..]
Leuk om zo de tuin helemaal in te kunnen richten. Maar wat een werk hè! Wij zijn nu de paden van de moestuin aan het aanpakken en in de herfst wil ik er nog wat fruitbomen en struiken bij.
Fijn dat je man ook zo kan helpenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:56 schreef Cygne het volgende:
[..]
Mijn man heeft nu vakantie en werkt sowieso vrijwel altijd thuis. Heb dus wel echt de ruimte om te herstellen. Beide kinderen slapen gelukkig goed dus dat scheelt ook wel.
Klinkt inderdaad heul warm!
Morguh Sarabi. ☕️ Was je vroeg wakker of slecht geslapen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 05:45 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben volgens mij niet eerder ooit de eerste hier geweest
De wekker ging vroeg, nu onderweg om te gaan brouwen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Sarabi. ☕️ Was je vroeg wakker of slecht geslapen?
Druk dagje dus, benijd je niet het is al zo vies warm, zal het daarbinnen helemaal wel zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 06:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De wekker ging vroeg, nu onderweg om te gaan brouwen.
Morguh Donnaquote:
Succes vandaag!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 05:45 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben volgens mij niet eerder ooit de eerste hier geweest
Het is hier heerlijk, maar ik denk wel dat het vandaag warmer wordt dan de 20 graden die voor hier op de planning stond gisteren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Druk dagje dus, benijd je niet het is al zo vies warm, zal het daarbinnen helemaal wel zijn.
Binnen is het nog wel benauwd warm, heb alles tegen elkaar openstaan. Hopelijk koelt het een beetje af.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is hier heerlijk, maar ik denk wel dat het vandaag warmer wordt dan de 20 graden die voor hier op de planning stond gisteren.
Kort nachtje. Werd bruut gewekt door de nachtlevering om 4u. Sommige lui snappen echt niet dat als je 's nachts vracht levert, dat je dan best een beetje stil kan zijn. Gelukkig doen ze ook vaak wel hun best hoor, maar vannacht was het niet normaal.
Ja dat is waar. Het koelde gisterenavond al best hard af, dus toen heb ik veel open gehad tot de prikmugjes me lastig begonnen te vallen. So far so good iig, hopelijk krijg je het een beetje koel in huis!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Binnen is het nog wel benauwd warm, heb alles tegen elkaar openstaan. Hopelijk koelt het een beetje af.
O lekker is dat he, hier hebben we AH die soms vroege vrachtwagens heeft staan, dan is het pand nog niet open en staan ze met draaiende motor te wachten.
Ja hier stond ook alles om 20 uur al open. Ik heb overal horren voor dat is wel fijn hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Het koelde gisterenavond al best hard af, dus toen heb ik veel open gehad tot de prikmugjes me lastig begonnen te vallen. So far so good iig, hopelijk krijg je het een beetje koel in huis!
Ja het is lekker vochtig warm hierquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Druk dagje dus, benijd je niet het is al zo vies warm, zal het daarbinnen helemaal wel zijn.
Thanks!quote:
Ja dat geloof ik graag. Hier is het nu wel lekker 20 gr en een zonnetjequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja het is lekker vochtig warm hier
[..]
Thanks!
De eerste 5u zitten er op.
Het gaat best soepel. Maar met 2 brouwsels merk je wel dat je bijna geen tijd hebt om even te gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |