Ik had verwacht dat het flink los zou gaan bij jullie. Hier komt er zo echt wel regen als ik buienradar mag geloven.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:15 schreef Sarabi het volgende:
Hier lijken alle buien te verdwijnen. Maar goed ik klaag niet ik lig in het zwembad met een fles wijn naast me
De buien verdwijnen vaak net voordat ze hier komenquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:51 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het flink los zou gaan bij jullie. Hier komt er zo echt wel regen als ik buienradar mag geloven.Sowieso is het nu buiten koeler dan binnen en waait het lekker door.
Ja dat is wel lekker. Heb de ramen tegen elkaar open staan. Het voelt als een lekker briesjequote:Op woensdag 20 juli 2022 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk komt hij snel.
Begint wel te waaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 dagen bloedheet. Niet een zweet druppeltje. Vannacht ben ik om 3 uur het bed uitgeblazen. Heb al vanaf 3 uur alles openstaan maar het is nog maar een halve graad afgekoeldquote:Op donderdag 21 juli 2022 04:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Slaapkamer is nog erg warm, maar best oké geslapen. Alleen wat kort. Einde van de ochtend even een dutje doen. Het giet enorm hier
Dank je welquote:Op donderdag 21 juli 2022 22:44 schreef Sumppi het volgende:
Wat een leukerd. Goede gezichtsuitdrukking.
Vervelend. Hier wel goed geslapen. Beter dan de nacht ervoor. Toen zat ik alweer om 3 uur beneden.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 06:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier zo beroerd geslapen. Komende nacht lekker een slaappil
Nu lekker haken. Project projectenmand leger maken. Lukt erg goed
Fijn meid!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend. Hier wel goed geslapen. Beter dan de nacht ervoor. Toen zat ik alweer om 3 uur beneden.
Veel haakplezier vandaag Child.
Cute!quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was mijn avondHij is af
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op vrijdag 22 juli 2022 07:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cute!
En vervelend dat je zo vroeg wakker was, zo nog een dutje doen?
Ik ga straks mee met mijn moeder om haar nieuwe auto op te halen
Ergens wel jammer dat de oude weg gaat, dat was de 1e auto waarin ik reed en heb hem altijd voor veel (leuke) dingen mogen gebruiken.
KOn je hem niet overkopen dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 07:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cute!
En vervelend dat je zo vroeg wakker was, zo nog een dutje doen?
Ik ga straks mee met mijn moeder om haar nieuwe auto op te halen
Ergens wel jammer dat de oude weg gaat, dat was de 1e auto waarin ik reed en heb hem altijd voor veel (leuke) dingen mogen gebruiken.
O dat is al een oudje inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:34 schreef Sarabi het volgende:
De auto is 20 jaar oud dus die heeft zijn beste tijd al heel lang gehaddus die gaan we niet meer overkopen.
Zeker niet als er een gloednieuwe Tesla voor de deur staat.
Maar de herinneringen blijven inderdaad en ook de vele foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |