Ach gossie, heeft niemand je slabbetje ok gedaan vandaag?quote:
Als de binnenband maar goed is.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:52 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ach gossie, heeft niemand je slabbetje ok gedaan vandaag?
Serieus, nobody cares als het om leeftijd gaat.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we de aarde meer opwarmen, maar Putin steekt er een stokje voor
Waar kampeer je dan?quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel fijn vinden als er vannacht een paar buien vallen. Is de tent weer mooi schoon en kan hij morgen lekker opdrogen en vrijdag schoon mee naar huis
Een anti-regen schild om je woonplaats hebben staan. Zo gaat het dus niet lukken he.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:15 schreef Ed1234 het volgende:
Wat is dit voor magie. Regenwolken komen tot op 10 km van mijn woonplaats en lossen dan spontaan op
quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een anti-regen schild om je woonplaats hebben staan. Zo gaat het dus niet lukken he.
Waar. 👍quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
1990 is het jaar van de goden
Ijs van Co 😋quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hoenderloo, dus zou goed moeten komen vannacht
Als het een drijvende tent is dan komt het helemaal goed.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hoenderloo, dus zou goed moeten komen vannacht
Ja, leuk, regenwoudquote:
Gister exact hetzelfde maar dan met 25/26 graden. Vooruitgang!quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:22 schreef VacaLoca het volgende:
Bizar wel dat het zo om twaalf uur 20 graden is en dat dan tot 20:00 het 19/20 graden blijft. Lekker constant.
De Duitsers hebben het ingepiktquote:Op woensdag 20 juli 2022 23:58 schreef warhamstr het volgende:
Wat een stomme onzin met die regen... We zitten er precies links naast :/
Hier gaat het 'm ook niet worden zo te zien.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:58 schreef warhamstr het volgende:
Wat een stomme onzin met die regen... We zitten er precies links naast :/
Hier in Twente stevige woeiquote:Op donderdag 21 juli 2022 00:59 schreef MissHobje het volgende:
Beetje regen in De Bilt en een zuchtje verkoeling
Ja same, bloedheet nog binnen, krijg het niet weg. Ik zet mijn hoop op de nacht van donderdag naar vrij, dit wordt niets.quote:Op donderdag 21 juli 2022 01:50 schreef Minimunt het volgende:
Nou jongens. Wat een verschrikkelijke nacht. Kon niet slapen door de warmte en luchtvochtigheid. Nu maar tv kijken en zo richting Schiphol zonder slaap. Moest sowieso om half 3 opstaan.
Ik heb alles opengezet. Nu genieten van de regen vanuit bedquote:Op donderdag 21 juli 2022 02:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja same, bloedheet nog binnen, krijg het niet weg. Ik zet mijn hoop op de nacht van donderdag naar vrij, dit wordt niets.
Geen druppel hier gezien.quote:Op donderdag 21 juli 2022 02:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb alles opengezet. Nu genieten van de regen vanuit bed
Walgelijk, vond het erger dan gisternacht, toen ben ik nog onder mijn dekbed gekropen. Alles open en het is inmiddels in huis afgekoeld tot een heerlijke 28 gradenquote:Op donderdag 21 juli 2022 01:50 schreef Minimunt het volgende:
Nou jongens. Wat een verschrikkelijke nacht. Kon niet slapen door de warmte en luchtvochtigheid. Nu maar tv kijken en zo richting Schiphol zonder slaap. Moest sowieso om half 3 opstaan.
Gaat al hard, 24.5 graden nuquote:Op donderdag 21 juli 2022 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
Nou, dat was de neerslag, 3.3 mm maar liefst. Er stond gisteravond tussen 0:45 en 3:30 5 mm per uur, minstens. Maar goed, de hitte is weg en de boel staat open. Nu 27.5 graden in huis, hoop de 23 te halen voor 9 uur, dan moet ik werken.
Lol, vergeleken met de 26 graden van di-wo en de 20 van afgelopen nacht is 14 bijna standje bevriezenquote:Op donderdag 21 juli 2022 07:39 schreef Starhopper het volgende:
14 graden is volgens het KNMI geen afkoeling
Komende nacht wordt het overal droog. Het koelt nauwelijks af, de minima liggen rond 14°C. Landinwaarts staat er weinig wind, langs de kust is de wind noordwest en matig.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingen
Mijn kantoor buiten is nu wel primaquote:Op donderdag 21 juli 2022 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik binnen kwam op kantoor was het 28 graden. Ik heb toen gelijk de ramen die open kunnen, vol open gezet. Na bijna drie kwartier is de temperatuur gedaald naar 25 graden.
Eindelijk kunnen de lampen juist uitblijven, de afgelopen dagen met alle gordijnen en zonwering dicht hebben de lampen meer aangestaanquote:Op donderdag 21 juli 2022 09:55 schreef dick_laurent het volgende:
Gristus wat een grijsheid en frisheid opeens zeg. Ik weet dat het normaal is in dit land, maar wennen doet het nooit. Moet bijna overdag de lampen weer aandoen. In de zomer.
Heeft ook wel weer watquote:Op donderdag 21 juli 2022 10:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eindelijk kunnen de lampen juist uitblijven, de afgelopen dagen met alle gordijnen en zonwering dicht hebben de lampen meer aangestaan
Ok, dus ik moet gaan duimen dat het de hele dag bewolkt blijft, dat het niet te veel gaat regenen vanaf nu en dat het vocht netjes de grond in trekt. Moet kunnen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:39 schreef SilverEyes het volgende:
Het is hier nu de meeste zware dag. Hele nacht heeft het flink geregend en nu staat de zon alweer een pat een flink te shinen. Een grote broeibak hiero
Prima korte broeken weer ditquote:Op donderdag 21 juli 2022 10:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Toch maar een extra trui aangetrokkenEen grijze
Uiteraard.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:30 schreef aloa het volgende:
Draait precies boven Nederland rond.
[ afbeelding ]
Nietquote:Op donderdag 21 juli 2022 12:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik geloof je direct. Waar heb je ze gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |