7100 boete voor TJV, jeetje.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:48 schreef Felagund het volgende:
[ link | afbeelding ]
Astana heeft al 40 euro netto verdiend deze tour.
snap je niet dat die sprinters wel 5 overwinningen in willen ruilen voor 1tje op de ChampsElysee ?quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:08 schreef JohnDDD het volgende:
Fabio had na die ene ritwinst al moeten uitstappen. Echt nutteloos om 2,5 weken door de bergen te rijden voor nog max. 2 kansjes
Die ritten worden steeds lastiger te controleren. Kleinere ploegen, hitte, corona, enorme belangen, constante aanvallen en hoge snelheden vanaf de start ...
precies, en dat middeleeuwse systeem van meester-knecht verhoudingen kan ook echt niet meer in deze woke tijden.. Laat die kopman lekker zelf zijn drinkbus halen! Luie donder dat het isquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:13 schreef noodgang het volgende:
Sowieso, de meesten rijden nu echt voor spek en bonen mee
80% maakt echt geen kans meer op een etappeoverwinning. Dat die nog fietsen slaat nergens op
Daar zijn ze niet goed genoeg voor.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:58 schreef Momo het volgende:
Dit is nog meer in het voordeel van INEOS, maar heb niet het gevoel dat die een alles of niks poging gaan doen.
Volgens mij willen ze het ook niet echt.quote:
Dat zou al veel zijn. Lekker vol aan gaan in die laatste kilometer en er niets mee opschietenquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en een prachtige 20 seconden winnen.
Denk nog eens na.. Hoe komt die Deen aan de gele trui? Oh ja, hij ging een etappe de hele dag aanvallen...quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Vingegaard goed is, dan had hij zelf af en toe in de aanval gegaan. maar nee hij blijft als een hondje Pogacar volgen.
quote:Ploegleider Frans Maassen verwacht aanvallen van Tadej Pogacar op weg naar Peyragudes. Het liefst anticipeert de ploeg opnieuw door mensen mee te sturen in de vlucht. "Jonas oogt heel fris.
13:25quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Wanneer ongeveer gaat de gele vlag ongeveer gezwaaid worden voor het vertrek? Kan ik nog mijn pakketje ophalen?
13:20quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Wanneer ongeveer gaat de gele vlag ongeveer gezwaaid worden voor het vertrek? Kan ik nog mijn pakketje ophalen?
Ik vind die strijd op twee fronten eigenlijk veel leuker. Klassementsmannen maken er toch wel strijd van.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop dat nog 1 van de 2 ritten voor de kleppers wordt, maar op deze manier ben ik er bang voor..
Het is ook wel mooi als de grote mannen af en toe een rit pakken. Hugo Houle staat toch wat minder leuk op de kaart.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik vind die strijd op twee fronten eigenlijk veel leuker. Klassementsmannen maken er toch wel strijd van.
Volgens mij het grootste deel van dat bedrag (net als bij UAE) omdat ze een keer collectief niet op het podium verschenen om te tekenen voor de etappequote:Op woensdag 20 juli 2022 12:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
7100 boete voor TJV, jeetje.
Geen FairPlay-prijsje deze keer.
Heb jij een etappe gemist?quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Vingegaard goed is, dan had hij zelf af en toe in de aanval gegaan. maar nee hij blijft als een hondje Pogacar volgen.
Maar als iemand buiten Pogi op z'n plaat gaat door spijkers horen we je niet. Grapjas.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:07 schreef JohnDDD het volgende:
Triest voor Majka en de ploeg zeg. En voor de Tour.
Die komt er alleen als Jumbo enorm veel vertrouwen heeft dat Vingegaard dan wint of als Pogacar er al heel vroeg aan begint en op die manier de vluchters kansloos zijn. Maar dat verwacht ik eerder morgen dan vandaagquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop dat nog 1 van de 2 ritten voor de kleppers wordt, maar op deze manier ben ik er bang voor..
Vandaag lijkt me ook niet zwaar genoeg neequote:Op woensdag 20 juli 2022 13:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die komt er alleen als Jumbo enorm veel vertrouwen heeft dat Vingegaard dan wint of als Pogacar er al heel vroeg aan begint en op die manier de vluchters kansloos zijn. Maar dat verwacht ik eerder morgen dan vandaag
Vino kan een Happy Meal gaan scoren met de Lutsquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:48 schreef Felagund het volgende:
[ link | afbeelding ]
Astana heeft al 40 euro netto verdiend deze tour.
Hij kan dan zelfs het hele team meenemen!quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vino kan een Happy Meal gaan scoren met de Luts
Maar de rest krijgt dan niks?quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij kan dan zelfs het hele team meenemen!
Die krijgen het stukje speelgoed dat je altijd bij de happy meal krijgt. Er is anders niet genoeg geld.quote:
Je kijkt sinds dit jaar pas? Een Yates bleef in de Giro ook in de leiderstrui aanvallen. Liep niet heel goed af voor hem. Consolideren is saai en waar je kan probeer je tijd te pakken maar met dit gat ligt het initiatief bij anderen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
In Qazaqstan kost een happy meal maar 3quote:
Met andere woorden, je bent blij met de leegloop van het forum en dat er alleen een kliekje overblijft?quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:24 schreef Mansjester het volgende:
Even een random bericht, maar moet even zeggen dat de TDF topics reuze meevallen qua dagjesmensen en prima genot zijn![]()
Formigalquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:36 schreef OProg het volgende:
We vergeten nooit meer dat in zo een 'eenvoudige' aanloop Contador in de vuelta de koers vanaf het begin liet ontploffen terwij; Froome en Sky nog zaten te slapen.
Denk dat met een minuutje het zaterdag weer spannend kan worden. Vandaag 20 seconden en morgen 40 seconden moet mogelijk zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer van Majka. Anderhalve minuut inlopen op twee keer een slotklim lijkt op dit moment niet realistisch gezien de vorm van Vingegaard.
Haha, qua leegloop valt het mee toch? Voor mn gevoel is het niet heel rustig hier. Maar heb geen vergelijking met voorgaande jaren.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met andere woorden, je bent blij met de leegloop van het forum en dat er alleen een kliekje overblijft?
Gelukkig hebben we TRIPLE D nog.
Denk dat 1.22 net wat teveel is voor Pogacar op dit moment, tenzij Vingegaard zelf de druk gaat voelen.. maar dan wordt het wel weer spannend inderdaad, met de huidige voorsprong niet echtquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat met een minuutje het zaterdag weer spannend kan worden. Vandaag 20 seconden en morgen 40 seconden moet mogelijk zijn.
Of anticiperenquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Meesterklimmer Groenewegen ziet kansen op Peyragudes.
Kansen om te vroeg bij de bushalte te zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Meesterklimmer Groenewegen ziet kansen op Peyragudes.
Ik snap vooral niet waarom Jakobsen dat niet gewoon doet. Zeker als er een groep van 30 wegrijdt waarin je je prima kan verstoppen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:38 schreef Sked het volgende:
Joris en Maarten snappen niet waarom Groenewegen het probeert.
Die beginnen na Het Journaalquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben Ducrot alweer zat, wanneer begint de Belg?
En daarvoor al Fuente De. Contador hield er wel van om een ronde op zijn kop te zetten.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:36 schreef OProg het volgende:
We vergeten nooit meer dat in zo een 'eenvoudige' aanloop Contador in de vuelta de koers vanaf het begin liet ontploffen terwij; Froome en Sky nog zaten te slapen.
Als die 1 tussensprint winnen vertienvoudigen zij gelijk hun prijzengeldquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Astana WIL meezitten
Gaat niet lukken natuurlijk.
Was daarom Wout gisteren zo boos?quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als die 1 tussensprint winnen vertienvoudigen zij gelijk hun prijzengeld
Gewaagd.quote:
Contador was een held ja.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
En daarvoor al Fuente De. Contador hield er wel van om een ronde op zijn kop te zetten.
Hij had dan ook maar n letter verkeerd. Het was cera cera cera wat hij namquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Contador was een held ja.
Die cero cero cero hoeveelheid doping zij hem vergeven.
Wie?quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:50 schreef Mykonos het volgende:
Even tussendoor, heeft iemand Mohoric al eens in beeld gezien deze Tour?
Met alibiaanvallen jaquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:50 schreef Mykonos het volgende:
Hij heeft geen zin om op kop te komen nu de Franse politie zijn skittles hebben afgepakt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:50 schreef Mykonos het volgende:
1 keertje, tijdens de 1ste tijdritquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:50 schreef Mykonos het volgende:
1 keer geprobeerd in de finale naar Longwy, maar er zat weinig achter.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:50 schreef Mykonos het volgende:
Caruso hahahahaquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bonus is wel echt verdwenen bij Mohoric. Een betere aanwijzing ga je niet krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |