13:20quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Wanneer ongeveer gaat de gele vlag ongeveer gezwaaid worden voor het vertrek? Kan ik nog mijn pakketje ophalen?
Ik vind die strijd op twee fronten eigenlijk veel leuker. Klassementsmannen maken er toch wel strijd van.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop dat nog 1 van de 2 ritten voor de kleppers wordt, maar op deze manier ben ik er bang voor..
Het is ook wel mooi als de grote mannen af en toe een rit pakken. Hugo Houle staat toch wat minder leuk op de kaart.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik vind die strijd op twee fronten eigenlijk veel leuker. Klassementsmannen maken er toch wel strijd van.
Volgens mij het grootste deel van dat bedrag (net als bij UAE) omdat ze een keer collectief niet op het podium verschenen om te tekenen voor de etappequote:Op woensdag 20 juli 2022 12:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
7100 boete voor TJV, jeetje.
Geen FairPlay-prijsje deze keer.
Heb jij een etappe gemist?quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Vingegaard goed is, dan had hij zelf af en toe in de aanval gegaan. maar nee hij blijft als een hondje Pogacar volgen.
Maar als iemand buiten Pogi op z'n plaat gaat door spijkers horen we je niet. Grapjas.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:07 schreef JohnDDD het volgende:
Triest voor Majka en de ploeg zeg. En voor de Tour.
Die komt er alleen als Jumbo enorm veel vertrouwen heeft dat Vingegaard dan wint of als Pogacar er al heel vroeg aan begint en op die manier de vluchters kansloos zijn. Maar dat verwacht ik eerder morgen dan vandaagquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop dat nog 1 van de 2 ritten voor de kleppers wordt, maar op deze manier ben ik er bang voor..
Vandaag lijkt me ook niet zwaar genoeg neequote:Op woensdag 20 juli 2022 13:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die komt er alleen als Jumbo enorm veel vertrouwen heeft dat Vingegaard dan wint of als Pogacar er al heel vroeg aan begint en op die manier de vluchters kansloos zijn. Maar dat verwacht ik eerder morgen dan vandaag
Vino kan een Happy Meal gaan scoren met de Lutsquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:48 schreef Felagund het volgende:
[ link | afbeelding ]
Astana heeft al 40 euro netto verdiend deze tour.
Hij kan dan zelfs het hele team meenemen!quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vino kan een Happy Meal gaan scoren met de Luts
Maar de rest krijgt dan niks?quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij kan dan zelfs het hele team meenemen!
Die krijgen het stukje speelgoed dat je altijd bij de happy meal krijgt. Er is anders niet genoeg geld.quote:
Je kijkt sinds dit jaar pas? Een Yates bleef in de Giro ook in de leiderstrui aanvallen. Liep niet heel goed af voor hem. Consolideren is saai en waar je kan probeer je tijd te pakken maar met dit gat ligt het initiatief bij anderen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Vingegaard goed is, dan had hij zelf af en toe in de aanval gegaan. maar nee hij blijft als een hondje Pogacar volgen.
In Qazaqstan kost een happy meal maar ¤3quote:
Met andere woorden, je bent blij met de leegloop van het forum en dat er alleen een kliekje overblijft?quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:24 schreef Mansjester het volgende:
Even een random bericht, maar moet even zeggen dat de TDF topics reuze meevallen qua dagjesmensen en prima genot zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |