We vragen het aan de expert. @wimderonquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof Jumbo niet wil dat Hij alle etappes wint. Is hier meer aan de hand?
Ik speel hem door aan meestertacticus @Renaatquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We vragen het aan de expert. @:wimderon
Ja, omdat die nogal hard op zijn bek ging.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:59 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Jullie kunnen mijn woorden maar beter voor de waarheid aannemen. Met Vlasov zat ik er anders ook niet ver naast.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:04 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar heeft het zin om 2,5 weken af te zien voor die ene rit in Parijs, zeker als je er al één gewonnen hebt? Daarom: eerder afstappen en fris naar de Vuelta toe. Op die manier kun je drie grote rondes in een jaar doen als sprinter.
Wat een trollquote:Magnus Cort Nielsen heeft bijzonder ritueel na ritwinst: “En dan film ik mezelf naakt terwijl ik met mijn geslachtsdeel ‘helikopter’ speel”
Magnus Cort Nielsen is één van de Denen die een uitstekende Ronde van Frankrijk beleeft. De 29-jarige renner van EF reed enkele dagen rond in de bollentrui en pakte onlangs ook een etappezege. In de columns die hij tijdens de Tour voor het Deense BT schrijft, lichtte Cort Nielsen verder toe hoe zo’n etappezege juist gevierd wordt…
“Deze rit is van mij verdomme. Dit is mijn overwinning!”, blikte Cort Nielsen in zijn column terug op hoe hij de tiende etappe won na een milimetersprint met Nicholas Schultz. “Ik had het gevoel dat ik gewonnen had, maar ik was niet zeker. Toen ik na de finish op de grond lag te bekomen, hoorde ik de teamradio en begonnen mensen rondom mij te schreeuwen. Het was echt gek. Kunnen winnen in de Tour is voor mij het grootste wat er is. Ik droomde er al langer van”, vertelde de Deen.
Maar zo’n ritwinst moet ook gevierd worden en Cort Nielsen heeft daar een bijzonder ritueel voor. “Als ik zo’n rit in zo’n grote ronde als de Tour kan winnen, is er altijd een klein ritueel. Ik ga naar huis om te douchen en zet Rammstein loeihard. Als ik uit de douche kom, film ik mezelf naakt via Snapchat terwijl ik met mijn geslachtsdeel ‘helikopter’ speel. Ik stuur dat dan door naar mijn beste vrienden. Maar dat doe ik alleen bij grote overwinningen zoals in de Tour of de Vuelta. Anders zou het wat raar zijn”, aldus Cort Nielsen.
Voor de Deen is het tot dusver een meer dan geslaagde Tour, nadat hij in de eerste dagen al met de bollentrui door eigen land mocht rijden. “Ik heb een moeilijke lente achter de rug, was twee keer ziek en ik brak mijn sleutelbeen. Deze overwinning redt echt het hele seizoen.”
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar het lijkt me sterk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is er überhaupt iemand te vinden die het in deze TdF al een keer met johnddd eens is geweest?
Welke smerige mensen doen ditquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Morgen wordt lachen.
John en CapcijnerJoch zijn mijn dagelijkse orakels.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is er überhaupt iemand te vinden die het in deze TdF al een keer met johnddd eens is geweest?
iemand die langs het parcours woont en baalt dat ie een dag huisarrest heeft ?quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke smerige mensen doen dit
Boeren.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke smerige mensen doen dit
Nou Ewan is nu nog gewoon in koers. Maar als je dus geen rit wint in het begin, kun je altijd de strategie nog omgooien. Het is ook per ronde verschillend natuurlijk. Als er vlakke ritten in de tweede week zijn, ga je natuurlijk niet afstappen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ewan heeft erg veel succes met dat idee inderdaad
Een mooie post met veel inhoudelijke argumenten!quote:
Die hebben de terugblikken van mur de peguerre gezien en dachten: dat kan ik ook!quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Morgen wordt lachen.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Morgen wordt lachen.
Ik snap Fabio ook niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
John en CapcijnerJoch zijn mijn dagelijkse orakels.
Of om even te appen met Vingegaard.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:21 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Ik snap Fabio ook niet.
Als ik hem was had ik heel sterk overwogen om na ritwinst gewoon eens naar Thailand te vliegen en daar 20 wijven te wippen in een week.
Als de belangrijkste rit voor een sprinter de laatste rit is, ga je natuurlijk niet afstappenquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:00 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nou Ewan is nu nog gewoon in koers. Maar als je dus geen rit wint in het begin, kun je altijd de strategie nog omgooien. Het is ook per ronde verschillend natuurlijk. Als er vlakke ritten in de tweede week zijn, ga je natuurlijk niet afstappen.
Fabio: Jonas!quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of om even te appen met Vingegaard.
Spektakel!quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:29 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Fabio: Jonas!Please don't ride so hard in the mountains. Everything hurts.
Jonas: I thought you liked it when everything hurts Fabi![]()
naja ik zal hier maar ophouden voordat ik weer echt te ver ga ...
Dus als Pogacar op zijn bek gaat daar vind je dat leuk?quote:
Nee Pogacar niet neequote:Op woensdag 20 juli 2022 12:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus als Pogacar op zijn bek gaat daar vind je dat leuk?
Net nu het zijn weer begon te worden.quote:
geen commentaarquote:
Ga er nou niet op inquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus als Pogacar op zijn bek gaat daar vind je dat leuk?
Ik neem aan dat hij bij UAE de Tour niet gaat rijden, dus nee.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zal die ooit nog een keer één goede Touretappe rijden?
niemand komt daar vooruit, ze staan op rollersquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Denen aan de start zeggen dat Majka nauwelijks vooruit komt bij het inrijden.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:40 schreef crv het volgende:
[..]
niemand komt daar vooruit, ze staan op rollers
O, echt? @Slobeendquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:40 schreef crv het volgende:
[..]
niemand komt daar vooruit, ze staan op rollers
Als die ook weg valt dan heeft Pogacar wel een serieus probleem. Hirschi komt ook niet echt vooruit, dan heb je alleen Bjerg en McNulty nog.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Denen aan de start zeggen dat Majka nauwelijks vooruit komt bij het inrijden.
iedereen betekent ook zichzelfquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pogacar zal iedereen daar in de laatste col de verdoemenis in rijden. incl. Vingegaard.
Denk inderdaad dat Vingegaard dan achter elkaar gaat aanvallen op het vlakkequote:Op woensdag 20 juli 2022 12:45 schreef JohnDDD het volgende:
Als Majka wegvalt en Pogacar pakt op de een of andere manier tijd terug vandaag, dan is hij in de komende ritten met die 2,5 ploeggenoot die hij nog heeft niet eens in staat om aanvallen op het vlakke te pareren.
en een prachtige 20 seconden winnen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pogacar zal iedereen daar in de laatste col de verdoemenis in rijden. incl. Vingegaard.
Tot nu toe wil het maar niet lukken voor Teuns.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:45 schreef crv het volgende:
Teuns geeft op de Belg aan dat ie er weer voor wil gaan, maar telkens als die dat daar roept is die er niet bij....
Daar zullen ze de benzinekosten wel mee kunnen betalen!quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:48 schreef Felagund het volgende:
[ link | afbeelding ]
Astana heeft al 40 euro netto verdiend deze tour.
Lol, de man die bij 20 graden al loopt te janken normaliter is gisteren met 40 graden en Covid in de aanval gegaanquote:
Van die ene auto waar ze op rustdag 1 de sleutels van kwijt waren... Hebben ze een tijd in morzine in de vuilbakken staan graaien om ze te vinden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zullen ze de benzinekosten wel mee kunnen betalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |