quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:19 schreef Cockwhale het volgende:
Als het nou nog (goedkope) hoeren waren...
Natuurlijk heb jij geen kinderen, thank Godquote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:32 schreef Isdatzo het volgende:
Nu heb ik geen zoon maar als ik die wel had zou ik hem hoogstpersoonlijk zelf neersteken indien hij het in zijn hoofd haalt om met een nephorlorge rond te gaan lopen.
Een beetje zoals nu dus, maar dan af en toe een hoer met een hoofddoekje, die Alluha akbar schreeuwt als ze klaarkomt.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:47 schreef Cockwhale het volgende:
Een beetje zoals nu dus, maar dan af en toe een hoer met een hoofddoekje, die Alluha akbar schreeuwt als ze klaarkomt.
Hahaquote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:47 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Een beetje zoals nu dus, maar dan af en toe een hoer met een hoofddoekje, die Alluha akbar schreeuwt als ze klaarkomt.
Dit dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:31 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben anti mensen die binair in pro en anti denken.
Maar je hebt wel een zusje. Ik heb haar slipje opzij geduwd en ff mijn ballen leeg gespoten.quote:Op woensdag 20 juli 2022 03:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Nu heb ik geen dochter maar als ik die wel had zou ik hoogstpersoonlijk zelf dat slipje van d'r reet trekken.
Jij wil zeker ook al die dochters betasten?quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:20 schreef Näsenbar het volgende:
Als ik de reacties hier lees denk ik dat we er als land juist op vooruitgaan als het één groot opvangcentrum wordt.
Wij vangen 60.000 Oekraļners op terwijl het leven in Kiev gewoon doorgaat. Restaurants open, discotheken open, bedrijven open, we kunnen zelfs alweer stedentripjes boeken. Wat doen die 60k Oekraļners hier als het in Oekraļne dus veilig is?quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Niks tegen asielzoekers. Echte asielzoekers dan wel. Niet dat 90% van wat er nu zit en hier alleen maar zit om in Nederland luilekkerland hun hand op te houden. En een keer per jaar twee maanden op andermans kosten naar hun 'onveilige land' terug op vakantie te gaan.
De enige partij waar @TS wat mee doet zijn de pallets die op kleur gesorteerd moeten wordenquote:Op woensdag 20 juli 2022 08:49 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Ik denk dat elke asielzoeker een beter partij voor mijn dochter is dan ts.
Dat. Een deel van de oek is onveilig, maar in het grootste deel kan je gewoon prima naakt over straat.quote:Op woensdag 20 juli 2022 08:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wij vangen 60.000 Oekraļners op terwijl het leven in Kiev gewoon doorgaat. Restaurants open, discotheken open, bedrijven open, we kunnen zelfs alweer stedentripjes boeken. Wat doen die 60k Oekraļners hier als het in Oekraļne dus veilig is?
De partij voor de pallets? Wat is dat nou voor partijquote:Op woensdag 20 juli 2022 08:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
De enige partij waar @:ts wat mee doet zijn de pallets die op kleur gesorteerd moeten worden
Nooit van een partij pallets gehoord?quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
De partij voor de pallets? Wat is dat nou voor partij
Zag op de a4 3 Oekraļense auto's, duurder dan de gemiddelde Nederlander kan betalen, maar oh wat zijn ze zieligquote:Op woensdag 20 juli 2022 07:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Niks tegen asielzoekers. Echte asielzoekers dan wel. Niet dat 90% van wat er nu zit en hier alleen maar zit om in Nederland luilekkerland hun hand op te houden. En een keer per jaar twee maanden op andermans kosten naar hun 'onveilige land' terug op vakantie te gaan.
Wijven zoeken nu eenmaal een bad boy die hen de vernieling in trekt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je nou tegen zijn?.
https://www.ewmagazine.nl(...)iers-mislukt-620296/quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je nou tegen zijn?.
quote:'Syriėrs veel lager opgeleid dan gesuggereerd' Eenderde van de Syriėrs in ons land heeft alleen het basisonderwijs afgerond. Nog bijna niemand heeft een Nederlands onderwijsdiploma gehaald. De afhankelijkheid van overheidssteun onder de Syriėrs is dan ook groot: 90 procent zit in de bijstand. Bijna de helft geeft aan dat het niet rond kan komen.
Dat is gewoon vuige rechtse propagandaquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:49 schreef LooneyTroons het volgende:
[..]
https://www.ewmagazine.nl(...)iers-mislukt-620296/
Hier sta jij zeker ook tussen:quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is gewoon vuige rechtse propaganda.
WTFquote:
Ik kon niet die dag, maar die mensen hebben het hart op de juiste plek, die bekommeren zich tenminste om de toekomstige redders van ons land, de vergrijzings-tijgers.quote:
Als je zoiets zegt ben je wel heel racistisch.quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cindy De Vuyst
Misschien moet er dan maar eens serieus over nagedacht worden of het niet beter is om deze rotzooi terug te sturen?quote:'Syriėrs veel lager opgeleid dan gesuggereerd' Eenderde van de Syriėrs in ons land heeft alleen het basisonderwijs afgerond. Nog bijna niemand heeft een Nederlands onderwijsdiploma gehaald. De afhankelijkheid van overheidssteun onder de Syriėrs is dan ook groot: 90 procent zit in de bijstand. Bijna de helft geeft aan dat het niet rond kan komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |